Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαφορές στις διατομές μεταλλικής κατασκευής με την χρησιμοποίηση ελκυστήρα


 

Recommended Posts

το εχω ελενξει πολλες φορες..και ακομα αυτο κανω...και παλι τα ιδια αποτελεσματα εχω..απλα με ελκυστηρα..γινεται και πιο ευκαμπτο ..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω όποτε μελετώ πλαίσιο με ελκυστήρα:

 

Για φόρτιση με αναρρόφηση από άνεμο, ο ελκυστήρας θλίβεται, με αποτέλεσμα να χρειάζεται πλευρική στήριξη στο επίπεδο του, με πρόσθετα στοιχεία πχ SHS, τα οποία θα πρέπει επίσης να αγκυρωθούν κατάλληλα.

 

Η φόρτιση αυτή είναι συχνά η καθοριστική για την επιλογή της διατομής του ελκυστήρα/θλιπτήρα...

Link to comment
Share on other sites

Αν το όφελος από τον ελκυστήρα για τον συνδυασμό (1,35g+1,5q) είναι σημαντικό και αν το πλαίσιο μπορεί να παραλάβει τον άνεμο αγνοώντας τον ελκυστήρα, τότε βάζεις ένα συρματόσχοινο και ξεμπερδεύεις.

 

Διαφορετικά, όπως είπες, πρέπει να "βολέψεις" τον λυγισμό του ελκυστήρα...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω όποτε μελετώ πλαίσιο με ελκυστήρα:

 

Για φόρτιση με αναρρόφηση από άνεμο, ο ελκυστήρας θλίβεται, με αποτέλεσμα να χρειάζεται πλευρική στήριξη στο επίπεδο του, με πρόσθετα στοιχεία πχ SHS, τα οποία θα πρέπει επίσης να αγκυρωθούν κατάλληλα.

 

Η φόρτιση αυτή είναι συχνά η καθοριστική για την επιλογή της διατομής του ελκυστήρα/θλιπτήρα...

 

ναι, δεν μας τα λες καλά. ο ελκυστήρας λέγεται ελκυστήρας επειδή είναι σε έλξη. όταν θλίβεται λέγεται θλιπτήρας.

 

και ποιος σου είπε ότι τον διαστασιολογείς σε θλίψη? η περίπτωση είναι καραμπινάτη μη γραμμική ανάλυση, τι συζητάμε τώρα

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Επίσης,ο θλιπτήρας δε θα λυγίσει εντός επιπέδου λόγω των εγκάρσιων στοιχείων.Εκτός επιπέδου τι θα κάνει;

Link to comment
Share on other sites

τι να κάνει ψηλέ μου? θα του βάλει και εκτός επιπέδου.

 

και έτσι όπως πάει σε λίγο δεν θα βλέπει το πάνελ της οροφής από τα shs για να κρατήσει τον ελκυστήρα που είναι θλιπτήρας

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει δηλ η σκέψη να αγνοήσω τον ελκυστήρα στην φόρτιση ανύψωσης...

 

Εφόσον όμως αυτή η φόρτιση είναι η καθοριστική και το ζύγωμα θα προκύπτει χωρίς ελκυστήρα, τότε γιατί να τον βάζω για την κατακόρυφη φόρτιση??? Δηλαδή αν βγαίνει για το G+1.5W σαν πλαίσιο, τότε θα βγαίνει και για το 1.35G+1.5S.

 

Κ αν θεωρήσω πως ο ελκυστήρας λυγίζει σε αναρρόφηση και δεν τον λαμβάνω υπόψιν μου, ποιος μου εξασφαλίζει πως δεν θα πάθει ζημιά στην αντιστροφή της αξονικής δύναμης από θλίψη σε εφελκυσμό? (βλέπε σχόλιο Γ.5.2, παράγραφος 2 του ΕΑΚ για περισσότερες λεπτομέρειες).

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει δηλ η σκέψη να αγνοήσω τον ελκυστήρα στην φόρτιση ανύψωσης...

 

Εφόσον όμως αυτή η φόρτιση είναι η καθοριστική και το ζύγωμα θα προκύπτει χωρίς ελκυστήρα, τότε γιατί να τον βάζω για την κατακόρυφη φόρτιση??? Δηλαδή αν βγαίνει για το G+1.5W σαν πλαίσιο, τότε θα βγαίνει και για το 1.35G+1.5S.

Ο ελκυστήρας μπαίνει για να παραλάβει μέρος της πίεσης από πάνω όταν καθοριστική είναι η φόρτιση του χιονιου.Ξεκινάς καλά, αλλά μου τα χαλάς.

 

Κ αν θεωρήσω πως ο ελκυστήρας λυγίζει σε αναρρόφηση και δεν τον λαμβάνω υπόψιν μου, ποιος μου εξασφαλίζει πως δεν θα πάθει ζημιά στην αντιστροφή της αξονικής δύναμης από θλίψη σε εφελκυσμό? (βλέπε σχόλιο Γ.5.2, παράγραφος 2 του ΕΑΚ για περισσότερες λεπτομέρειες).

Γιατί τα μπερδεύεις τώρα;Εκεί μιλάει για διαγώνιους και μάλιστα κατακόρυφους.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.