sovatzou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 εκεί το εξασφαλίζει η λυγηρότητα. για τα άλλα που ρωτάς ισχύουν αυτά που είπαμε, μην πλατιάζουμε
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Τον ΕΑΚ γιατί τον μπλέκεις; Έχεις αντισεισμικό; Ο ΕΑΚ δεν μιλάει για φορτία ανέμου... Αν η κρίσιμη φόρτιση είναι σε υφαρπαγή λόγω ανέμου (πράγμα ολίγον ασύνηθες), τότε -όπως είπε ήδη ο συνάδελφος- το επίμαχο στοιχείο είναι θληπτήρας. Στην περίπτωση αυτή στοιχεία για τον περιορισμό δέσμευση του λυγισμού στο κατακόρυφο επίπεδο. Έτσι το πλαίσιο θα γίνει δικτύωμα. Ομοίως θα έχεις εγκάρσιους συνδέσμους για τον εκτός επιπέδου λυγισμό... (κάτι μου θυμίζει αυτή η λύση)
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Alexis το μπλέξαμε το πράμα.Έναν ελκυστήρα είπε να βάλει ο άνθρωπος και κοντεύουμε να φτιάξουμε 3D δικτύωμα. Όσο για την υποπίεση ως κρίσιμη φόρτιση δεν είναι ασύνηθες σε νησιά ή περιοχές με χαμηλό υψόμετρο και παράλιες
agelos100 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Τον ΕΑΚ γιατί τον μπλέκεις; Έχεις αντισεισμικό; Ο ΕΑΚ δεν μιλάει για φορτία ανέμου... Εχεις βρεθεί σε βιομηχανικό κτίριο, σε κακοκαιρία με ισχυρους ανέμους? Ξέρεις ο άνεμος έρχεται κ φεύγει σε ριπές και έχει έντονα δυναμικό χαρακτήρα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Και; Λέει κάτι σχετικό με την δυναμική φύση του ανέμου ο ΕΑΚ;
sovatzou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Ξέρεις ο άνεμος έρχεται κ φεύγει σε ριπές και έχει έντονα δυναμικό χαρακτήρα. κατά ριπάς? όχι βολή κατά βολή? τη δυναμική φύση του φαινομένου την περικλείει η μεθοδολογία υπολογισμού του. άντε να τελειώνουμε με την ιστορία 1
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Για φόρτιση με αναρρόφηση από άνεμο, ο ελκυστήρας θλίβεται, με αποτέλεσμα να χρειάζεται πλευρική στήριξη στο επίπεδο του, με πρόσθετα στοιχεία πχ SHS, τα οποία θα πρέπει επίσης να αγκυρωθούν κατάλληλα. Αν το όφελος από τον ελκυστήρα για τον συνδυασμό (1,35g+1,5q) είναι σημαντικό και αν το πλαίσιο μπορεί να παραλάβει τον άνεμο αγνοώντας τον ελκυστήρα, τότε βάζεις ένα συρματόσχοινο και ξεμπερδεύεις. Στην περίπτωση αυτή στοιχεία για τον περιορισμό δέσμευση του λυγισμού στο κατακόρυφο επίπεδο. Έτσι το πλαίσιο θα γίνει δικτύωμα. Ομοίως θα έχεις εγκάρσιους συνδέσμους για τον εκτός επιπέδου λυγισμό... (κάτι μου θυμίζει αυτή η λύση) Τα επιπλέον εγκάρσια στοιχεία στο επίπεδο του ελκυστήρα μπαίνουν αποκλειστικά και μόνο για να εξασφαλίσουν την ευθυγραμμία του ελκυστήρα.Γι΄αυτό και τοποθετούνται πυκνά και έχουν μικρή διατομή.Αν δεν είναι ευθύγραμμος δε θα δουλέψει. Οι παλιοί μαστόροι όταν έκαναν στέγη με ελκυστήρα κάτι ήξεραν και δεν πατούσαν τον κατακόρυφο αναρτήρα στο μέσο του ξύλινου ζευκτού,αλλά άφηναν κενό και με λάμες συνέδεαν τα δύο στοιχεία.Γι΄αυτό και τα κατακόρυφα αυτά στοιχεία λέγονται αναρτήρες. Αν βάλεις συρματόσχοινο να το προεντείνεις για να μην κρεμάσει. Αν κάνεις αυτό που λέει ο Alexis (δεν είναι λάθος) πας απλά σε άλλη μορφή φορέα.
sovatzou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 αν δεν είναι ευθύγραμμος δεν μπορείς να κρεμάσεις τίποτα π.χ. ψευδοροφές. οι αναρτήρες μπαίνουν για λειτουργικούς λόγους (για να μην κάνει κοιλιά ο θλιπτοελκυστήρας) Αν κάνεις αυτό που λέει ο Alexis (δεν είναι λάθος) πας απλά σε άλλη μορφή φορέα. τότε και αν θες μη γραμμική ανάλυση
agelos100 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Και; Λέει κάτι σχετικό με την δυναμική φύση του ανέμου ο ΕΑΚ; Και βέβαια δεν λέει ο ΕΑΚ για άνεμο Alexis. Ομως γνωρίζοντας πως συμπεριφέρεται ένα λυγηρό στοιχείο σε ανακυκλιζόμενη φόρτιση δεν σε προβληματίζει καθόλου ένα λεπτό στοιχείο που θα έχει λυγηρότητα πάνω από 2.5 με 3? Οσο για τον λυγισμό που τόσο εύκολα προτείνουν κάποιοι να τον αφήσουν να συμβεί, οι Αμερικάνοι εδώ και χρόνια εχουν θεσπίσει λεπτομέρειες για επαρκή μεταλυγισμική συμπεριφορά των κόμβων, και στην βιβλιογραφία αλλά και στους κανονισμους τους υπάρχουν πολλά παραδείγματα αστοχιών Κ/Ε λόγω λυγισμού των μελών του εκτός επιπέδου.
dratsiox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2011 εκεί το εξασφαλίζει η λυγηρότητα. για τα άλλα που ρωτάς ισχύουν αυτά που είπαμε, μην πλατιάζουμε Κράτα αυτό και είσαι εντάξει.Το κριτήριο λυγηρότητας του ΕΑΚ είναι από τα πλέον αυστηρά. Θα σου θυμίσω απλά ότι το ΕΝ1998 κατήργησε το όριο λυγηρότητας για τους συνδέσμους που αναφέρει ο ΕΑΚ σε μονώροφα και διώροφα,αν και θεσπίζει όρια λυγηρότητας για συνδέσμους που δεν έχει ο ΕΑΚ. Αντζελο να σε ρωτήσω.Τι άνοιγμα έχει το πλαίσιο;Εκτιμώ από ~11 εώς ~15 μέτρα για να θέλεις ελκυστήρα.Δοκίμασε να εφαρμόσεις το κριτήριο του ΕΑΚ για τη λυγηρότητα (εκτός επιπέδου όλο το φυσικό μήκος ως μήκος λυγισμού).Θα δεις ότι η διατομή θα 'ναι μεγάλη, για τη δύναμη που θα πρέπει να παραλάβει.Μετά βγάλε και το τονάζ μόνο για τους ελκυστήρες αναλογικά με το συνολικό. Πάω, γιατί περιμένει και ο ψηλός για μπύρες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα