Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα το πρωί μίλαγα με γερμανό ευρωβουλευτή για το θέμα της συζήτησης που ξεκινά σήμερα στην ευρωβουλή για την κατάσταση στην Ελλάδα.

 

Και τι μου λέει ο άνθρωπος???

 

"Είναι απαράδεχτη η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα σας. Πριν μερικά χρόνια αγόρασα ένα οικόπεδο μου πήραν και ένα κομμάτι για να το κάνουν δρόμο, παρότι είχα πρόσβαση στο δρόμο (μάλλον θα ήταν μικρότερη των 12 μέτρων..?) και μετά μου σταμάτησαν τα έργα. Μου είπαν πως είμαι παράνομος και μου ζητάνε πρόστιμα... Ο μηχανικός μου που μιλάει γερμανικά τα ξέχασε και δεν παρουσιάζεται και ο δικηγόρος μου στην Ελλάδα δεν κάνει τίποτα αν δεν είμαι εγώ εκεί. Αυτή δεν είναι ευρωπαϊκή χώρα είναι Banana Republic"

 

Πιασ΄ τ΄ αυγό και κούρευτο...

Πλάκα θα έχει να ακουστεί και αυτό σήμερα στην συνεδρίαση

  • Απαντήσεις 306
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
.... και ούτε οι εισηγητές της φαντάζονταν.

 

Συνάδελφε ΜΑΚΑΡ,θα μπορούσες να μας κατατοπίσεις σχετικά με το τί είναι αυτοί οι εισηγητές,πώς ορίζονται (την ιδιότητά τους) , τη σχέση εργασίας τους με το Δημόσιο και την ισχύ (επιρροή) των εισηγήσεών τους?

 

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τα γνωρίζαμε όλα αυτά,έτσι μόνο κ μόνο για να ενημερωθούμε,αν τα γνωρίζεις κ εσύ βέβαια,να βλέπαμε τί είδους άνθρωποι είναι αυτοί οι εισηγητές που εντός ενός έτους πραγματοποίησαν 2 μεγάλες γκάφες,μία της 1/2010 κ μία του 3775/2008.

 

Είναι όντως μηχανικοί?Είναι μηχανικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι?Είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να ικανοποιούν τα οράματα του Υπουργού,ή είναι αυτοί που καθοδηγούν τον Υπουργό στις αποφάσεις του?

 

Θα μπορούσες να μας βοηθήσεις,φίλε ΜΑΚΑΡ?:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Δημοσιεύτηκε

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον ....να βλέπαμε τί είδους άνθρωποι είναι αυτοί οι εισηγητές που εντός ενός έτους πραγματοποίησαν 2 μεγάλες γκάφες,μία της 1/2010 κ μία του 3775/2008.

 

Είναι όντως μηχανικοί?Είναι μηχανικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι?Είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να ικανοποιούν τα οράματα του Υπουργού,ή είναι αυτοί που καθοδηγούν τον Υπουργό στις αποφάσεις του?

 

Σύμφωνα με την εσωτερική ορολογία της Δημόσιας Διοίκησης εισηγητής είναι ο δημόσιος υπάλληλος που θέτει την πρώτη υπογραφή σε ένα δημόσιο έγγραφο. Στην συνέχεια αυτό, ανάλογα με το βαθμό εξουσιοδότησης που απαιτείται, υπογράφεται οπωσδήποτε από τμηματάρχη και διευθυντή, και αν απαιτείται μεγαλύτεη εξουσιοδότηση, από Γενικό Διευθυντή, Γενικό Γραμματέα και Υπουργό (ή Δήμαρχο, Νομάρχη κ.λπ. αν είναι έγγραφο από ΟΤΑ). Οι υπογραφές όλων αυτών υπάρχουν στον φάκελο με το σχέδιο του εγγράφου. Στο αντίγραφο που δημοσιεύεται φαίνονται μόνο τα ονόματα των αρχικών εισηγητών κάτω από το λογότυπο της αρχής που εκδίδει το έγγραφο (πάνω αριστερά δηλαδή) και στο τέλος το όνομα του υψηλότερα ιεραρχικά υπογράφοντος.

 

Τώρα γνωρίζετε τα ονόματα των εισηγητών της 1/2010. Είναι τα τρία ονοματάκια που φιγουράρουν πάνω αριστερά, κάτω από τον τίτλο του Υπουργείου, μαζί με την διεύθυνση το τηλέφωνο και το φαξ του Υπουργείου.

Την εγκύκλιο θα την βρείτε στον σύνδεσμο

http://www.minenv.gr/4/43/00/3678.egkuklios.oikismwn.doc

Δημοσιεύτηκε

Αριθμητικούλα

 

12.000 οικισμοί Χ 3 οικοδομές (των 150.000/οικοδ) = 36.000 οικοδ. (5.400.000.000)

 

* +/- 40.000 (στη ξευτίλα) φόροι, εισφορές κλπ.. Χ 36.000 = 1.440.000.000 Δημ. ΕΣΟΔΑ

 

* 3.960.000.000 στις Τοπικές και περιφεριακές οικονομίες

 

Συμπληρώστε τη λίστα

Δημοσιεύτηκε

12000 οικισμοί Χ 30 οικοπεδάκια ανά οικισμό Χ 50000 Ευρώπουλα το οικοπεδάκι=18 δισεκατομμύρια που έκαναν φτερά από τις τσέπες μας.

 

Αν διεκδικήσουμε τα διπλά (βάζοντας μέσα και όλα αυτά που λες σε προηγούμενη καταχώρησή σου για ηθικές βλάβες΄κ.λπ.) βλέπουμε ότι οι τρεις εισηγητές της εγκυκλίου και η πολιτική τους προϊσταμένη έχουν ήδη τινάξει στον αέρα το ΠΣΑ του Παπακωνσταντίνου

Δημοσιεύτηκε
Συνάδελφε ΜΑΚΑΡ,θα μπορούσες να μας κατατοπίσεις σχετικά με το τί είναι αυτοί οι εισηγητές,πώς ορίζονται (την ιδιότητά τους) , τη σχέση εργασίας τους με το Δημόσιο και την ισχύ (επιρροή) των εισηγήσεών τους?

 

Είναι όντως μηχανικοί?Είναι μηχανικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι?Είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να ικανοποιούν τα οράματα του Υπουργού,ή είναι αυτοί που καθοδηγούν τον Υπουργό στις αποφάσεις του?

 

Θα μπορούσες να μας βοηθήσεις,φίλε ΜΑΚΑΡ?:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

Φίλε zavi

Γύρισα προ ολίγου στη βάση μου και απαντώ αμέσως στο ερώτημά σου.

Η εγκύκλιος 1/2010 έχει εκδοθεί μετά από εισήγηση δύο Διευθύνσεων του Υπουργείου, της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, που έχει την αρμοδιότητα για τον Σχεδιασμό στη χώρα, και της Δ/νσης Νομοθετικού Έργου, που έχει την αρμοδιότητα της νομοτεχνικής επεξεργασίας των διοικητικών πράξεων που εκδίδονται από το υπουργείο.

 

Οι δύο πρώτοι, που αναφέρονται στις πληροφορίες, είναι μηχανικοί στη ΔΠΣ και η τρίτη, μη μηχανικός, στη ΔΝΕ. Συνήθως, μεταξύ των υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου και της πολιτικής ηγεσίας, παρεμβάλλονται, σύμβουλοι, οι οποίοι, ενδεχόμενα, δεν είναι μηχανικοί και λειτουργούν με διαφορετικά κριτήρια (πιθανά, με πολιτικά και άλλα), και μία εισήγηση μπορεί να αλλάξει, ελαφρά ή και ουσιαστικά, πριν υπογραφεί από την πολιτική ηγεσία.

 

Με αυτά τα δεδομένα, δεν μπορώ να γνωρίζω ποιοι διαμόρφωσαν το τελικό κείμενο που υπέγραψε η Υπουργός, αλλά είμαι βέβαιος ότι, δεν γνώριζαν ή δεν μπορούσαν να φανταστούν τις πραγματικές διαστάσεις και επιπτώσεις αυτού του Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Υ κειμένου.

Δημοσιεύτηκε

Συγνώμη αλλά μιλάμε για ιδιωτική πολεοδόμηση (οι παραχωρήσεις για τη δημιουργία ΚΧ) που είναι παράλογη διαδικασία και παράνομη.

 

Για το ότι οι δήμοι τρώνε διαχρονικά τα λεφτά μας για καγκελάκια και παρτέρια με γαρδένιες και όχι για τη σύνταξη πολεοδομικών μελετών που να αφορούν τους οικισμούς μας ποιος φταίει;

Δημοσιεύτηκε

συνάδελφοι

νομίζω ότι η ιδιωτική πολεοδόμηση η ιδιωτική ρυμοτομία είναι διαφορετικά πράγματα

απο την απλή παραχώρηση σε κοινή χρήση ιδιαίτερα όταν πρόκειται για διαπλάτυνση υφιστάμενης οδού

το ιδιωτικό κατα κανόνα αφορά ένα ιδιώτη η άνα ακίνητο γεωτεμάχιο

δηλ αν γίνει τοπική πολεοδομική μελέτη που θα 'πάει' τους δρόμους σε γενικές γραμμές δεν θα ακολουθήσει τους υφιστάμενους????

τέλος πως μπορεί κανείς να αντιληφθεί την ύπαρξη δρόμων πλάτους 2 η 3 μ εντός οικισμών θέματα ασφάλειας δεν υπάρχουν? ένα πυροσβεστικό όχημα η ένα ασθενοφόρο

δεν θα πρέπει να μπορούν να κινηθούν

δεν είναι μόνο πολεοδομικό το θέμα,ούτε θέμα μόνο οικοδομικής εκμετάλλευσης γεωτεμαχίων

αλλά έχει να κάνει και με γενικότερες συνέπειες για τον οικισμό

υπενθυμίζω ότι το ΣτΕ συνταγματικά υπάρχει για να προστατεύει τον πολίτη κυρίως

και αντί για αυτό έχει επεκταθεί πολύ, χωρίς να δίνει λύσεις και τα πράγματα περιπλέκονται πολύ

τα ξαναλέμε

Δημοσιεύτηκε
Συγνώμη αλλά μιλάμε για ιδιωτική πολεοδόμηση (οι παραχωρήσεις για τη δημιουργία ΚΧ) που είναι παράλογη διαδικασία και παράνομη.

 

Συνάδελφε πριν προβούμε σε αναρχικές δηλώσεις,καλό θα ήταν να δούμε τί ακριβώς λέει λέξη προς λέξη το πολυσυζητημένο ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ:

 

άρθρο 6

 

παράγραφος 1

 

''Κάθε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση. Ο παραπάνω χώρος πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 4 μέτρα και να εφάπτεται καθ' όλο το μήκος της μιας πλευράς των ορίων του οικοπέδου. Οπου το πλάτος αυτό υπολείπεται των 4 μέτρων, για να είναι το οικόπεδο οικοδομήσιμο, πρέπει με συμβολαιογραφική πράξη, της οποία αντίγραφο κοινοποιείται με απόδειξη στον οικείο ΟΤΑ, να τεθεί σε κοινή χρήση λωρίδα οικοπέδου τόση ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινόχρηστου χώρου να επιτυγχάνεται πλάτος τουλάγιστον 2 μέτρων...''

 

παράγραφος 2.β.

 

'' Οι διατάξεις της προηγουμένης περίπτ. α ισχύουν και για οικόπεδα που δημιουργούνται από κατάτμηση, με την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτών επί του κοινοχρήστου χώρου ή του χώρου που έχει τεθεί σε κοινή χρήση να είναι 12 μέτρα τουλάχιστον''

 

παράγραφος 5

 

'' Το εναπομένον οικόπεδο μετά την παραχώρηση κατά τις διατάξεις των πρηγουμένων παραγράφων εξακολουθεί να θεωρείται άρτιο και οικοδομήσιμο όπως απομένει μετά την παραχώρηση''

Το ΙΔΙΟ ΤΟ ΣτΕ το 1985 θεωρητικά προέλεγξε το σχέδιο Νόμου πριν το δημοσιεύσουν.Τώρα αλλάζει γνώμη..............

 

Η ''Εγκύκλιος'' λοιπόν τα βγάζει ΜΗ οικοδομήσιμα.

 

Όπως λοιπόν πολύ σωστά ο συνάδελφος ΜΑΚΑΡ περιέγραψε,η εγκύκλιος διακόπτει την εκτελεστική πράξη (Οικοδομική άδεια) καθώς ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ έχει την ''εξουσία'' να το κάνει.

 

Όσον αφορά την ουσία της απόφασης ΣτΕ 1828,ΚΑΝΕΙΣ μας δεν αμφισβήτησε την ορθότητά της.

 

Καταλήγω λοιπόν με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ,ότι όχι μόνο δεν υπάρχει καμία παρανομία (εφ' όσον το Π.Δ. δεν έχει τροποποιηθεί ακόμη,απλά έχει ''κλειδώσει'' διοικητικά η εφαρμογή του) αλλά ότι οι αρμόδιοι της Κυβέρνησης πάνω σε θέματα CRISIS MANAGEMENT δεν έχουν ιδέα τί ακριβώς σημαίνει CRISIS MANAGEMENT.

 

Χαρείτε τους,τους ψήφισε η πλειοψηφία των συνανθρώπων μας,για να καταλάβετε τί είδους πλάσματα σας περιτρυγιρίζουν στην καθημερινότητά σας κ ποιό ''καλό του τόπου'' ευαγγελιζόμαστε ''όλοι μας''..........

 

Μία οι ημιυπαίθριοι,δύο ο Βωβός,τρεις οι παραχωρήσεις,εγώ καταλήγω στο γεγονός ότι οι φόροι μου θα πάνε μελλοντικα στην αποζημίωση των εναγόντων ενάντια στην ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ των αρμόδιων κυβερνώντων μου που δεν έχουν ΚΑΝ συνείδηση της κρίσης που δημιουργούν............

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.