Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Αλλο συμμικτη διατομη και αλλο συμμικτη συνδεση...

 

Στηρίζονται στις ίδιες αρχές.

Κ σε συνεχή δοκό όπου δεν μεταφέρεται ροπή στο υποστύλωμα, οι διαφορές είναι στην διαμήκη σύνδεση του οπλισμού.

 

Πίστεψε με, το χω μελετήσει και κατασκευάσει και στέκει μια χαρά.

Δημοσιεύτηκε

Αγγελε δεν ειπα οτι δεν στεκει ή οτι δεν γινεται...

Απλα ειναι δυσκολο να διαστασιολογησεις και να αναλυσεις τη συνδεση αυτη..

 

Εμπειρικα μπορεις να την κανεις αλλα θα ειναι καθαρα θεμα "διαισθησης"...

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά δεν δουλεύω διαισθητικά για τέτοια μεγέθη...

 

Ομως πες μου σε παρακαλώ, που βρίσκεις την παραπάνω δυσκολία (σε σχέση με άλλες συνδέσεις) να διαστασιολογήσεις μια τέτοια σύνδεση?

Δημοσιεύτηκε

Βρε Αγγελε...

 

Εχεις ενα στυλο, ενα προβολο συνδεδεμενο στον ασθενη αξονα, μια δοκο σε συνεχεια και μια πλακα ΟΣ με χαλυβδοφυλλο απο πανω...

 

Πως το αναλυεις αυτο???

 

Δλδ οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακες εργασιες με τετοιες συνδεσεις ειναι ασχετοι???

 

Τσεκαρε να δεις τι ελεγχους κανεις σε συνδεση δοκου στυλου στον ισχυρο αξονα, κλασσικη συνδεση ροπης, οχι συμμικτη...

 

Αν κανεις απλοποιητικες παραδοχες μπορεις να καταληξεις καπου..Αλλα οχι οτι "οκ δεν ειναι και κατι δυσκολο.."..

 

δες εδω μια συνδεση με πεπερασμενα...

 

Και

μια σχετικα απλη συνδεση με πεπερασμενα..
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
Δλδ οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακες εργασιες με τετοιες συνδεσεις ειναι ασχετοι???
...

 

Αγαπητέ συνάδελφε δεν σημαίνει ότι ένα μεταπτυχιακό σε κάνει καλύτερο μελετητή από κάποιον που δεν έχει μεταπτυχιακό ούτε φυσικά σημαίνει ότι αυτοί που δεν έχουν κάνει μεταπτυχιακό δεν γνωρίζουν το αντικείμενο.

 

Μπορεί κάποιος από τότε που αποφοίτησε να ειδικεύτηκε στις σιδηρές. Από μελέτη μέχρι κατασκευή. Χρόνια κάνει σιδηρές μόνο.

Και νομίζεις ότι με ένα μεταπτυχιακό 2 ετών σε κάνει καλύτερο από αυτόν ή ότι αυτός δεν γνωρίζει το αντικείμενο ?

Δηλαδή ένας απόφοιτος φρέσκος που έκανε μεταπτυχιακό ας πούμε για σιδηρές ξέρει αμέσως επειδή έκανε μεταπτυχιακό και αυτόματα όλα το αντικείμενο των σιδηρών ?

Δεν το νομίζω και προσωπικά θα έδινα βάση σε κάποιον που γνωρίζει το αντικείμενο από την εργασία του και που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό το αντικείμενο και όχι από ένα απλό χαρτί που απλά τον χρίζει θεωρητικά ειδικευμένο.

 

Μου θυμίζει τις συνετεύξεις...τελειώσα με 8 και έχω και μεταπτυχιακό.

Και έρχεται ο άλλος...τελείωσα με 6 και εργαζόμουνα 6 χρόνια στην ThyssenKrupp στον τομέα των μεταλλικών...

Το αποτέλεσμα το ξέρεις...

Δημοσιεύτηκε
Ξεχνα το μεταπτυχιακη..

Καντο διπλωματικη...

...ακόμη χειρότερα...η διπλωματική εκτός το αντικείμενο που θα ασχοληθείς στην ουσία είναι ο τρόπος που σε κάνει να μελετάς την απαραίτητη βιβλιογραφία και να μαθαίνεις για τις δημοσιευσεις που πρόκειται να σε απασχολήσουν στην διπλωματική σου. Ούτε φυσικά η διπλωματική είναι κάτι το καινούργιο όπου θα ερευνήσεις κάτι νέο.

 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα...κάποιος έκανε διπλωματική για πλάκες οπλισμένου σκυροδέματος...και ένας απλός μηχανικός δουλέυει χρόνια σε μια εταιρία και μάλιστα ειδικεύτηκε στην μελέτη και κατασκευή μεγάλων πλακών από προεντεταμένο σκυρόδεμα...και μάλιστα μυκητοειδής...ο πρώτος απλά χάθηκε...

 

Μην το λαμβάνεις σαν προσωπική επίθεση. Απλά εμένα τα χαρτιά δεν με εντυπωσιάζουν...με εντυπωσιάζουν οι δημοσιευσεις και το έργο το οποίο έχεις δείξει στο επάγγελμά σου.

Δημοσιεύτηκε

Βρε παππος απο που εβγαλλες το συμπερασμα οτι εχω κατι με οσους δεν εκαναν ματαπτυχιακο..

 

Αυτο που ειπα ειναι οτι τετοιες συνδεσεις ενα θεμα ερευνας και ερευνας και ερευνας..

Δεν ειναι κατι απλο.... Αυτο ειπα..

 

Σε αντιθετη περιπτωση λες : "το κατω πελμα σε θλιψη, θα διαρευσει * εμδαδο = τοση δυναμη, ανω πελμα σε εφελκυσμο, θα διαρευσει* εμβαδο=τοση δυναμη, βαλλε και τοσες ραβδους που και αυτες θα διαρευσουν * τοσα Φ = αλλη μια δυναμη τοσα εκατοστα πιο πανω..."

 

Το λυνεις και τελος..

Δημοσιεύτηκε
Βρε Αγγελε...

 

Εχεις ενα στυλο, ενα προβολο συνδεδεμενο στον ασθενη αξονα, μια δοκο σε συνεχεια και μια πλακα ΟΣ με χαλυβδοφυλλο απο πανω...

 

Πως το αναλυεις αυτο???

 

Δλδ οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακες εργασιες με τετοιες συνδεσεις ειναι ασχετοι???

 

Τσεκαρε να δεις τι ελεγχους κανεις σε συνδεση δοκου στυλου στον ισχυρο αξονα, κλασσικη συνδεση ροπης, οχι συμμικτη...

 

Αν κανεις απλοποιητικες παραδοχες μπορεις να καταληξεις καπου..Αλλα οχι οτι "οκ δεν ειναι και κατι δυσκολο.."..

 

δες εδω μια συνδεση με πεπερασμενα...

 

Και

μια σχετικα απλη συνδεση με πεπερασμενα..

 

Terry,

Δεν δουλεύω τις συνδέσεις μου με πεπερασμένα. Χανεις το νοημα έτσι... Εφετζίδικα πραγματα για "χειριστές υπολογιστών" και όχι μηχανικούς...

Πιστευω πως η βιβλιογραφία (ευρωκώδικες, BS, αμερικάνικοι κανονισμοί και engineering judgment) υπερκαλύπτουν όλες τις περιπτώσεις (δεν αναφέρω τους γερμανικούς γιατί δυστυχώς δεν ξέρω την γλώσσα.

Αν και έχω μεταπτυχιακό (MSc), αυτά που έμαθα αφου αποφοίτησα κ άρχισα να δουλεύω δεν συγκρίνονται με τις σπουδες μου. Κ δεν εννοώ μόνο την εμπειρία αλλά κ τις παραπάνω γνώσεις που χρειάστηκα για να φέρω εις πέρας τις μελέτες που μου ανατέθηκαν.

 

Στο θέμα μας τώρα... δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για την "ανάλυση" τις σύνδεσεις. Αν ξέρεις να μελετάς και υπολογίζεις μεταλλικές συνδέσεις τότε ξέρεις και σύμμικτες... Κ με το ξέρεις δεν εννοώ με κάποιο πρόγραμμα, αλλά και χεράκι αν χρειαστεί ή καλύτερα "excelακι".

 

Κ μην κοιτάς πότε γράφτηκα στο σάητ, δουlέυω επίσημα σαν μηχανικός 10 χρόνια κ στις μελέτες μου υπολογίζω τα πάντα, γιατί απλά υπολογίζονται!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.