Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πριν 3 μήνες περίπου έφυγα από ΟΤΕ και πήγα HOL λόγω... τιμής.

 

Έκανα το λάθος και δεν αντικατέστησα το modem του ΟΤΕ, που (φαινόταν ότι)  δούλευε.

 

Είχα όμως συνεχείς διακοπές στο internet οι οποίες σταμάτησαν όταν έβαλα το modem της HOL, μετά από συμβουλή των πολύ φιλικών τεχνικών της.

  • Απαντήσεις 49
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Στη HOL κάνουν και γερές εκπτώσεις όταν τελειώσει το συμβόλαιό σου για να το ανανεώσεις, αρκεί να το ζητήσεις. Πρόπερσι έβαλα νέα γραμμή 2play στο σπίτι με τα απεριόριστα σταθερά και 24άρα γραμμή στα 34 ευρώ το μήνα με 3 μήνες δωρεάν. Πέρυσι μου το κατέβασαν στα 26 ευρώ το μήνα και φέτος μου το πήγαν στα 22 ευρώ και μου έβαλαν και 3 ώρες προς κινητά! Και τις 2 φορές έστειλα εμαιλ και ζήτησα κάποια έκπτωση. Στο γραφείο έχω επίσης HOL με 24άρα και 300 λεπτά προς σταθερά/κινητά στα 17,50 ευρώ το μήνα (ξεκίνησα στα 25 ευρώ πριν δύο χρόνια όταν έκανα τη σύνδεση και μου έκαναν έκπτωση με τον ίδιο τρόπο που περιέγραψα παραπάνω).

Δημοσιεύτηκε

Από ποιότητα δικτύου-υπηρεσιών είστε ευχαριστημένοι;

 

Η μεταφορά αριθμού έχει κάποιο πάγιο κόστος;

Δημοσιεύτηκε

Ετσι και αλλιως οι διαφορες στην τιμη δεν ειναι αξιολογες. ΟΤΕ για να εισαι σιγουρος παντα. Καποτε ειχα forthnet αλλα Ειχα αποσυνδεσεις απο τοτε ποτε ξανα αλλο παροχο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Εγώ με HOL για πάνω από 10 χρόνια σε διάφορες περιοχές (και στα σπίτια γονιών, παπούδων κλπ) δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Άντε μέσα στη δεκαετία να έγιναν όλες κι όλες 2-3 διακοπές σύνδεσης για μισή ώρα λόγω τεχνικού προβλήματος.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ με HOL για πάνω από 10 χρόνια σε διάφορες περιοχές (και στα σπίτια γονιών, παπούδων κλπ) δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Άντε μέσα στη δεκαετία να έγιναν όλες κι όλες 2-3 διακοπές σύνδεσης για μισή ώρα λόγω τεχνικού προβλήματος.

 

Δηλαδή δεν είχες ίντερνετ μόνο 3 φορές σε 10 έτη? Μωρέ μπράβο....

 

Εγώ στα 8 χρόνια με hol, κάθε χρόνο συμβαίνουν κάτι περίεργα και δεν έχω ίντερνετ 2-3 φορές το πολύ. Σε όλες παίρνω το τεχνικό τμήμα και λύνεται το πρόβλημα. Μόνο 1 φορά αδυνατούσαν να λύσουν το πρόβλημα και μου λένε θα προωθήσουμε το ζήτημα σε ποιο εξειδικευμένο τεχνικό. Από την επόμενη μέρα ήταν εντάξει το ίντερνετ.

Δημοσιεύτηκε

Όλες οι εταιρείες ΕΚΤΟΣ ΟΤΕ, είναι εξίσου καλές με τον ΟΤΕ αν είσαι από κοντά έως πολύ κοντά στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ. Όλες οι "άλλες" εταιρείες, ας λένε ότι έχουν ιδιόκτητο δίκτυο, μέχρι τα κέντρα του ΟΤΕ πάνε. Αν είσαι κοντά σε αυτά ή σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι μια χαρά, και μάλιστα φθηνότερες και από τον ΟΤΕ. Όσο απομακρύνεσαι.....

 

Και αν κοπεί κανένα καλώδιο γιατί ο γείτονας σκάβει, ή χτίζει ή...... την ήπιαμε την πορτοκαλάδα....

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω ότι με τη συνεχή επέκταση του νέου δικτύου του ΟΤΕ, σε όλο και περισσότερους δήμους της χώρας, τα νέα KV (ΚΑΦΑΟΥ) συνδέονται πλέον με οπτική ίνα με τα ΑΚ, και έτσι επιτυγχάνονται υψηλές ταχύτητες με vdsl που παρέχουν, εκτός από τον ΟΤΕ, και οι Wind και Hol (η οποία δίνει vdsl μόνο από KV και όχι από ΑΚ).

 

Ήδη, η υπηρεσία αυτή παρέχεται αρκετά φτηνότερα από τους δύο εναλλακτικούς και σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες (κινητή και σταθερή) γίνονται αρκετά ελκυστική οικονομικά.

  • 4 years later...
Δημοσιεύτηκε

Βρήκα ορισμένες πολύ καλές πληροφορίες στο παρόν νήμα και θέλω να τις επικαιροποιήσω.

Το 1999 για πρώτη φορά έκανα τρίμηνο συμβόλαιο με τον τότε ΟΤΕ για παροχή υπηρεσιών ίντερνετ σε pstn γραμμή στα 56kbps. Ο ΟΤΕ τότε είχε ξεμείνει πίσω στην κούρσα του δικτύου και θεώρησε πως αρκούσε να στηριχτεί στον ετεροχρονισμό της χρήσης από την πλευρά των χρηστών βάζοντας υπερβολικά μεγάλο αριθμό χρηστών να εξυπηρετείται από το ίδιο modem του τηλεπικοινωνιακού κέντρου. Αν θυμάμαι καλά 6 ήταν ο μέγιστος λογικός αριθμός χρηστών ανά μόντεμ ενώ ο ΟΤΕ είχε τους διπλάσιους (με μια μικρή επιφύλαξη). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα στο δεύτερο μισό του συμβολαίου την παντελή αδυναμία σύνδεσης στις λογικές ώρες λειτουργίας ενός γραφείου. Η forthnet λοιπόν ήταν μονόδρομος. Από τότε ακολούθησα την τεχνολογική εξέλιξη φτάνοντας όταν κατέστη εφικτό στα 24Mbps όπου ακόμη και σήμερα καλύπτομαι πλήρως και δεν πρόκειται να επιλέξω κάτι ανώτερο παρά την οπτική ίνα που περνά πλέον από τον δρόμο μου.

Σε αυτά τα σχεδόν 20 έτη δεν είχα απολύτως κανένα παράπονο από την υπηρεσία της forthnet. Το ίδιο και στην κατοικία μου όπου βρίσκεται στην άλλη άκρη της Αθήνας. Γι΄αυτό ακούω και διαβάζω με πραγματική απορία όλα τα σχόλια. Όσο αφορά τις διακοπές λειτουργίας βέβαια διότι όσο αφορά την ταχύτητα αυτή είχε πέσει στο μισό!!!!

Για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης διατηρούσα 4 τηλεφωνικές γραμμές με τα αναπόφευκτα κόστη τους. Αφού ήρθε το πλήρωμα του χρόνου αποφάσισα να τις μετατρέψω σε msn ( Multiple Subscriber Number ). Φυσικό επόμενο ήταν να επικοινωνήσω πρώτα με την forthnet αλλά όπως εν τέλει διαπίστωσα μόνο η cosmote παρέχει πολλαπλή αριθμοδότηση.

Στις 05/12/2018 επισκέφτηκα την wind και την vodafone και όπως διαβεβαίωσαν οι υπάλληλοι θα δεχόμουν εντός ολίγων ωρών κλήση από το business τμήμα τους.

Μέχρι αυτή την στιγμή τέτοια κλήση δεν έχω δεχτεί!!! 

Στις 06/12/2018 επισκέφτηκα την cosmote.

Οι ανάγκες είναι: τηλεφωνία, δεδομένα, fax, συναγερμός. Επιπλέον να εμφανίζεται ένα νούμερο προς τα έξω εκτός από το fax το οποίο θα εμφανίζει τον δικό του αριθμό. Η χρήση τηλεφωνικού κέντρου επιβεβλημένη. 

Στις 07/12/2018 η cosmote μου έστειλε με ηλεκτρονικό μήνυμα προσφορά για το τηλεφωνικό κέντρο.

Στις 09/01/2019 έκανα αίτηση μεταφοράς από την forthnet. 

Στις 15/01/2019 έκανα αίτηση μετατροπής των γραμμών σε msn αφότου ολοκληρώθηκε η προαναφερόμενη μεταφορά. Επιλέγεται μια επιθυμητή γραμμή ως κεφαλική η οποία μετατρέπεται σε ευρυζωνική (παραμένει pstn), της δίνουν ίντερνετ και 2 κανάλια φωνής δηλαδή μόνο 2 γραμμές θα έχουν την δυνατότητα ταυτόχρονης λειτουργίας. Επιτόπου παρέλαβα το router ZTE το οποίο ήταν πραγματικά πολύ καλό. Ακολούθησα τις οδηγίες και το σύνδεσα. Μόλις η κύρια γραμμή μετατράπηκε σε ευρυζωνική μου ήρθε sms για την αλλαγή και ότι έπρεπε να αλλάξω την διασύνδεση του router. Το έκανα και όλα καλά.

Εκείνη την στιγμή όμως άρχισε ο ... πόνος.

Εκτός από την κύρια γραμμή (No1), για κάποιο λόγο που ακόμη και σήμερα δεν έχω καταλάβει η μετατροπή κάθε δευτερεύουσας γραμμής γινόταν ξεχωριστά η καθεμιά και διαρκούσε περίπου 3 εβδομάδες. Σε αυτό το διάστημα άλλοτε δεν μπορούσες να κάνεις εξερχόμενες, άλλοτε δεν είχες εισερχόμενες και άλλοτε ενώ η γραμμή έδινε κανονικό τόνο ο καλών έπαιρνε την απάντηση ότι "ο συνδρομητής δεν υπάρχει". Πολλοί από τους πελάτες που χρησιμοποιούσαν την Νο2 και Νο3 γραμμή (Νο4 fax) ήρθαν στο γραφείο!!! 

Έφτασα στα όριά μου. Ωστόσο μετά από κάθε επικοινωνία μαζί τους - όταν διαπίστωνα κάποιο πρόβλημα - αυτό ομολογουμένως λυνόταν κυριολεκτικά άμεσα.

Στις 26/03/2019 ολοκληρώθηκαν επιτέλους όλες οι εξωτερικές τεχνικές εργασίες.

Στις 27/03/2019 ήρθε ο συνεργαζόμενος τεχνικός για την εγκατάσταση του τηλεφωνικού κέντρου. Αυτός μου συνέστησε να ζητήσω το router oxygen επειδή αυτό έχει μια θύρα bri για να συνδεθεί απευθείας το τηλεφωνικό κέντρο. Επικοινώνησα άμεσα με την cosmote ακολουθώντας την προτροπή του.

Στις 28/03/2019 ήρθε ο τεχνικός της cosmote ο οποίος αφού εγκατέστησε το νέο router απεφάνθη πως κάποιο πρόβλημα υπάρχει επειδή δεν συγχρονίζει σαν isdn αλλά σαν pstn. Να σημειώσω πως το συγκεκριμένο router το εγκαθιστά απαραίτητα ο τεχνικός!!!

Έδωσα βλάβη και στις 29/03/2019 μια τεχνικός με ενημέρωσε πως η γραμμή παραμένει pstn με 2 κανάλια και πως δεν υπάρχει βλάβη.

Στις 30/03/2019 ήρθε ξανά ο συνεργαζόμενος τεχνικός και ολοκλήρωσε επιτέλους την εγκατάσταση.

Πλέον λειτουργούν όλα μια χαρά με το ίντερνετ να συγχρονίζει λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τα 20mbps.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.