Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Επίσης και τα τοιχία και οι τοίχοι πλήρωσης κάνουν την ίδια δουλειά με λιγότερη ένταση ο καθένας.

Άρα και τοιχία και τοίχοι είναι παρόμοιας αντισεισμικής συμπεριφοράς.

 

(πάρε για παράδειγμα τους μαλακούς ορόφους, είναι μαλακοί όχι επειδή λείπουν τοιχία αλλά τοιχοποιία)

 

(Τοιχεία ή τοιχία?)

 

 

ωραία αυτή η θεώρηση με τους μαλακούς ορόφους, δεν το είχα σκεφτεί - μάλλον πως γράφεται "τοιχεία"

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Άντε τώρα να πείσεις τον αρχιτέκτονα που έχει σχεδιάσει έναν ποιμνιοστάσιο 15.0Χ60.0m, με απόσταση πλαισίων 5.0m, ότι πρέπει να βάλεις σε κάποια ανοίγματα χιαστί ή έστω Λ και η απάντηση είναι πως δεν γίνεται γιατί πρέπει να περνούν οι αγελάδες... και γω συνάδελφοι... τι να κάνω???

Δημοσιεύτηκε

Από παντού δυστυχώς... και αυτό από παντού είναι ανοιχτό...

ε δε συμφέρει τώρα να κάνουν σταυρούς τα υποστυλώματα....

τεσπά, θα το δοκιμάσω κάνοντας ένα δικτύωμα στην εγκάρσια διεύθυνση....

άλλες ιδέες δεκτές

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε αν έχεις αρκετό ελεύθερο ύψος ίσως θα μπορούσες να κάνεις δοκάρι σε μέσο ύψος και τα χιαστί αντιανέμια απο εκεί και πάνω για την διεύθυνση που σε ενδιαφέρει. Τη διάταξη που περιγράφω την έχω δεί σε κτίριο το οποίο σε όλο το ισόγειο έχει τζαμαρίες οπότε στο παταράκι του δημιουργήθηκε αυτή η κατάσταση περίπου. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη περίπτωση "C" της φωτογραφίας.

post-11358-131887269001_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

αφου δε μπορεις να χρησιμοποιησεις καθολου χιαστι,δοκιμασε αντι για κεφαλοδοκο ,να βαλεις δικτιωμα με παραλληλα πελματα, θα πρεπει να υπολογισεις βεβαια το υψος του δικτιωματος , να ειναι τετοιο που να σου προσφερει την απαραιτητη δυσκαμψια ,ωστε να σου βγαινει ο ελενχος των μετατοποισεων..θα αυξηθει λιγο το βαρος του εργου σε κιλα ,αλλα πιστευω οτι ειναι η καλυτερη λυση στην περιπτωση σου...

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

τον πειθεις πως τα αντιανεμια ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑκ τελος εσύ εισαι το αφεντικό στη στατική μελετη εσυ εχεις κ την ευθύνη

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Συνάδελφοι,

μελετώ ένα κτήριο διαστάσεων 15Χ40μ ύψους 8μ το οποίο θα λειτουργήσει ως χώρος στάθμευσης. Η στέγη θα είναι δικλινής με ύψος περαιτέρω των 8μ περίπου 1μ+.

Η μια πλευρά των 40μ θα είναι ανοιχτή για την πρόσβαση των οχημάτων. 

 

Εννοείται ότι στην "πίσω πλευρά" που θα έχει πλαγιοκάλυψη θα υπάρχουν χιαστί σύνδεσμοί (3 στον αριθμό, σε δύο επίπεδα ανά 4μ).

Τι γίνεται όμως με την μπροστινή πλευρά?

Θεωρείται ότι είναι μεγάλο πρόβλημα αν δεν υπάρχουν? Να πω ότι ακόμα δεν βρίσκομαι στην ανάλυση ώστε να δω αποτελέσματα και μετακινήσεις.

 

Μια λύση είναι να χρησιμοποιήσω συνδέσμους τύπου c σύμφωνα με το συνημμένο του Apostol.

Επίσης, αυτοί οι σύνδεσμοι θα μπορούσαν να ξεκινάνε από τα 4μ μέτρα και πανω?, ενδεχομένως να υπάρχουν σε όλα τα πλαίσια ώστε να πετύχω μια μορφή δικτυώματος κατά τον ασθενή άξονα των υποστυλωμάτων του κτηρίου.

Επίσης στα ακραία πλαίσια των 15μ θα έχω μετωπικούς στύλους στα 7.5μ, δηλαδή στη μέση. Λόγω ύψους θα υπάρχει και μια κοιλοδοκός στα 4μ σε όλες τις πλευρές πλην της ανοιχτής.

Πιστεύετε ότι θα βοηθούσαν χιαστί σύνδεσμοι και στον ισχυρό άξονα των υπ/των, στα 15μ, ίσως μόνο στο ένα άνοιγμα από τα δύο, σε αυτό που βρίσκεται πιο κοντά στη μεγάλη πλευρά χωρίς ανοίγματα?

 

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις.

 

Bonus: εδώ υπάρχει ερώτηση σχετικά με τις ανεμοπιέσεις

Edited by Charlie
Δημοσιεύτηκε

Αναγκαστικά θα ξεφύγεις από την διάρθρωση του τυπικού -συμμετρικού- στεγάστρου.

Δεν απαγορεύεται.

Απλά θα το συνεκτιμήσεις, και είτε θα εφαρμόσεις άλλον τύπο κατασκευών δυσκαμψίας (που θα αφήνουν ελεύθερα τα ανοίγματα που θες), είτε θα έχεις μονόπλευρα τους συνδέσμους δυσκαμψίας και θα σχεδιάσεις το κτήριο για τις προκύπτουσες εκκεντρότητες των φορτίων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.