fraafr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2009 επίσης θα σου πρότεινα να κάνεις και μερικές επισκέψεις στο αντίστοιχο Γραφείο Συγκ/νιών. Αν πέσεις σε καλό συνάδελφο θα σου δώσει ακριβώς ότι χρειάζεσαι. Καλή η νομοθεσία κλπ. αλλά θα σε κατευθύνουν πολύ καλά.
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Σχετικά με την συζήτηση που είχαμε στο παρόν θέμα, πέρσι τέτοιο καιρό, από το μήνυμα #11, έως το μήνυμα #33, με τους alertcorp, erling, fraafr και pk10gr, για το αν τα μηχανήματα έργου είναι οχήματα ή όχι (έτσι ώστε να σχηματιστεί ο αριθμός των 20 κατ' ελάχιστον οχημάτων για να δοθεί άδεια για ιδιωτικό πρατήριο υγρών καυσίμων), βρήκα (τυχαία) αυτή την απόφαση Αριθμ. Α3/28010/2345 ΦΕΚ Β'/ 992/ 29-5-2008. Σύμφωνα με την απόφαση, συγκροτείται μόνιμη επιτροπή για την α) γνωμοδότηση για την κατάταξη οχημάτων, των οποίων ο χαρακτηρισμός ήθελε αμφισβητηθεί στο μέλλον από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ως αυτοκινήτων ή μηχανημάτων έργου, και (β) γνωμοδότηση για την κατάταξη των οχημάτων ειδικής χρήσης σε ειδική ατηγορία, εφ΄ όσον δεν είναι δυνατή η κατάταξή τους ως αυτοκινήτων ή μηχανημάτων έργου ΥΓ. Τι λε ρε παιδί μου! Χρειαζόνταν επιτροπή τελικά !!! Σα δεν ντρεπόμαστε λιγάκι...
anka Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Ενδιαφέρον, CostasV, ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
naper26 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2013 Επαναφέρω το θέμα με την εξής ερώτηση : Σε πρατήριο υγρών καυσίμων, στο οποίο πρόκειται να μεταβιβαστεί η άδεια λειτουργίας, έχουν καταργηθεί δύο δεξαμενές και δύο αντλίες (έγινε αντικατάσταση επί των ίδιων νησίδων). Σε ότι αφορά τις αντλίες είναι απαραίτητο κάποιο "πρωτόκολλο σφραγίσματος" εφ 'όσον παραμένουν στο χώρο, για να γίνει η τροποποίηση των εγκαταστάσεων ή μπορούμε ν'αφήσουμε την κατάσταση ως έχει?Για την κατάργηση των αντλιών είναι απαραίτητο νέο διάγραμμα κάλυψης, εφ' όσον η αντικατάσταση έγινε επί της ίδιας νησίδας. Και αν αυτά όλα εμφανιστούν στο διάγραμμα κάλυψης, εμπλέκεται κάπου η Πολεοδομία?
κόκκινος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2013 Θα καταθέσεις φάκελο στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών για έγκριση σχεδιαγραμμάτων με βάση την καινούργια κατάσταση και στη συνέχεια -εφόσον γίνει η έγκριση- τα δικαιολογητικά για τροποποίηση της άδειας λειτουργίας. Για τις καταργούμενες αντλίες θα αιτηθείς την σφράγιση τους από τη Δ/νση Μεταφορών. Όσον αφορά τις δεξαμενές που δεν χρησιμοποιούνται πλέον, εφόσον συνεχίζουν να υπάρχουν στον ίδιο χώρο -υποθέτω πως υπάρχουν- πρέπει να διασφαλίσεις την άσφάλειά τους ή μπαζώνοντάς τις ή κάνοντας τις gas free από πιστοποιημένο συνεργείο το οποίο και να σου δώσει την πιστοποίηση. Έτσι μόνο το Μεταφορών αναγνωρίζει ότι οι δεξαμενές είναι πλέον αδρανοποιημένες (και όχι καταργούμενες, δεν είναι η σωστή έκφραση). Το μπάζωμα ή το σφράγισμα πρέπει να γίνει και για τα φρεάτια των αντίστοιχων δεξαμενών.
Marmak Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2015 Σχετικά με την βεβαίωση Καλής Λειτουργίας ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων Πρατηρίου Διάθεσης Υγρών Καυσίμων, για την έκδοσή της γίνεται αναφορά στην παρακάτω Εγκύκλιο: οικ. 32418/1557/28.5.2003 με θέμα « Ηλεκτρολογικοί έλεγχοι σε πρατήρια καυσίμων και σταθμούς με αντλίες», για τον ορισμό των ελάχιστων ορίων μετρήσεων. Μετά από αναζήτηση δεν μπόρεσα να την βρω. Γνωρίζει κανείς αν είναι κάπου αναρτημένη; Ευχαριστώ!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα