Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

επίσης θα σου πρότεινα να κάνεις και μερικές επισκέψεις στο αντίστοιχο Γραφείο Συγκ/νιών. Αν πέσεις σε καλό συνάδελφο θα σου δώσει ακριβώς ότι χρειάζεσαι. Καλή η νομοθεσία κλπ. αλλά θα σε κατευθύνουν πολύ καλά.

  • 5 months later...
  • Απαντήσεις 45
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Σχετικά με την συζήτηση που είχαμε στο παρόν θέμα, πέρσι τέτοιο καιρό, από το μήνυμα #11, έως το μήνυμα #33, με τους alertcorp, erling, fraafr και pk10gr, για το αν τα μηχανήματα έργου είναι οχήματα ή όχι (έτσι ώστε να σχηματιστεί ο αριθμός των 20 κατ' ελάχιστον οχημάτων για να δοθεί άδεια για ιδιωτικό πρατήριο υγρών καυσίμων), βρήκα (τυχαία) αυτή την απόφαση Αριθμ. Α3/28010/2345 ΦΕΚ Β'/ 992/ 29-5-2008.

 

Σύμφωνα με την απόφαση, συγκροτείται μόνιμη επιτροπή για την

α) γνωμοδότηση για την κατάταξη οχημάτων, των οποίων ο χαρακτηρισμός ήθελε αμφισβητηθεί στο μέλλον από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ως αυτοκινήτων ή μηχανημάτων έργου, και

(β) γνωμοδότηση για την κατάταξη των οχημάτων ειδικής χρήσης σε ειδική ατηγορία, εφ΄ όσον δεν είναι δυνατή η κατάταξή τους ως αυτοκινήτων ή μηχανημάτων έργου

 

ΥΓ. Τι λε ρε παιδί μου! Χρειαζόνταν επιτροπή τελικά !!! Σα δεν ντρεπόμαστε λιγάκι...

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Επαναφέρω το θέμα με την εξής ερώτηση : Σε πρατήριο υγρών καυσίμων, στο οποίο πρόκειται να μεταβιβαστεί η άδεια λειτουργίας, έχουν καταργηθεί δύο δεξαμενές και δύο αντλίες (έγινε αντικατάσταση επί των ίδιων νησίδων). Σε ότι αφορά τις αντλίες είναι απαραίτητο κάποιο "πρωτόκολλο σφραγίσματος" εφ 'όσον παραμένουν στο χώρο, για να γίνει η τροποποίηση των εγκαταστάσεων ή μπορούμε ν'αφήσουμε την κατάσταση ως έχει?Για την κατάργηση των αντλιών είναι απαραίτητο νέο διάγραμμα κάλυψης, εφ' όσον η αντικατάσταση έγινε επί της ίδιας νησίδας. Και αν αυτά όλα εμφανιστούν στο διάγραμμα κάλυψης, εμπλέκεται κάπου η Πολεοδομία?

 

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Θα καταθέσεις φάκελο στην αρμόδια  Διεύθυνση Μεταφορών για έγκριση σχεδιαγραμμάτων με βάση την καινούργια κατάσταση και στη συνέχεια -εφόσον γίνει η έγκριση- τα δικαιολογητικά για τροποποίηση της άδειας λειτουργίας. Για τις καταργούμενες αντλίες θα αιτηθείς την σφράγιση τους από τη Δ/νση Μεταφορών. Όσον αφορά τις δεξαμενές που δεν χρησιμοποιούνται πλέον, εφόσον συνεχίζουν να υπάρχουν στον ίδιο χώρο -υποθέτω πως υπάρχουν- πρέπει να διασφαλίσεις την άσφάλειά τους ή μπαζώνοντάς τις ή κάνοντας τις gas free από πιστοποιημένο συνεργείο το οποίο και να σου δώσει την πιστοποίηση. Έτσι μόνο το Μεταφορών αναγνωρίζει ότι οι δεξαμενές είναι πλέον αδρανοποιημένες (και όχι καταργούμενες, δεν είναι η σωστή έκφραση). Το μπάζωμα ή το σφράγισμα πρέπει να γίνει και για τα φρεάτια των αντίστοιχων δεξαμενών.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Σχετικά με την βεβαίωση Καλής Λειτουργίας ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων Πρατηρίου Διάθεσης  Υγρών Καυσίμων,

για την έκδοσή της γίνεται αναφορά στην παρακάτω Εγκύκλιο:

 

οικ. 32418/1557/28.5.2003  με θέμα « Ηλεκτρολογικοί έλεγχοι σε  πρατήρια  καυσίμων και σταθμούς με αντλίες»,  για τον ορισμό των ελάχιστων ορίων μετρήσεων.

 

Μετά από αναζήτηση δεν μπόρεσα να την βρω. Γνωρίζει κανείς αν είναι κάπου αναρτημένη;

 

Ευχαριστώ!

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.