Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πελάτης μου ανέθεσε την έκδοση άδειας λειτουργίας ιδιωτικού πρατηρίου υγρών καυσίμων.

Η σχετική νομοθεσία αναφέρει ότι προκειμένου να αδειοδοτηθεί ιδιωτικό πρατήριο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιχείρηση να διαθέτει 21 τουλάχιστο οχήματα. Η εν λόγω επιχείρηση διαθέτει 18 οχήματα (Ι.Χ., φορτηγά κ.λ.π.) και 15 Μ.Ε. (φορτωτές, οδοστρωτήρες κ.λ.π.)

Το τμήμα συγκοινωνιών της Νομαρχίας ισχυρίζεται ότι εφόσον δεν διαθέτουμε 21 οχήματα και δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί.

Άποψή μου είναι ότι μπορεί να αδειοδοτηθεί διότι σύμφωνα με το άρθρο 2 του Β.Δ. 465/1970 πρατήριο υγρών καυσίμων είναι η εγκατάσταση στην οποία μπορούν να ανεφοδιάζονται με υγρά καύσιμα οδικά οχήματα (αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, αγροτικά μηχανήματα και μηχανήματα έργων).

Παρακαλώ εάν έχει ασχοληθεί κάποιος/α συνάδελφος με το θέμα και μπορεί ας βοηθήσει. Ευχαριστώ.

  • Απαντήσεις 45
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Τι λέει η διάταξη από την οποία προκύπτει ο περιορισμός των 21 οχημάτων; Αποκλείει ρητά τα ΜΕ; Σε επιχείρηση που εργζόμουν το 92, υπήρχαν μόνο 5-6 συμβατικά οχήματα και καμιά 20 ΜΕ. Και είχε ιδιωτικό πρατήριο.

Δημοσιεύτηκε

http://www.yme.gov.gr/?getwhat=1&oid=715&id=&tid=715

 

Πρατήρια ιδιωτικής χρήσης, τα οποία το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που έχει το δικαίωμα εκμετάλλευσής τους, τα χρησιμοποιεί για την εξυπηρέτηση οχημάτων που :

* είτε ανήκουν σε αυτό (είναι δηλ. ιδιόκτητα) όπως αποδεικνύεται από τις άδειες κυκλοφορίας τους

* είτε χρησιμοποιούνται από αυτό με συμβάσεις μακροχρόνιας μίσθωσης, όπως αποδεικνύεται από τις σχετικές συμβάσεις (θα πρέπει να προσκομίζονται στην Υπηρεσία)

* είτε είναι μισθωμένα με τη μέθοδο της χρηματοδοτικής μίσθωσης (LEASING) όπως αποδεικνύεται από τις σχετικές συμβάσεις (θα πρέπει να προσκομίζονται στην Υπηρεσία)

* είναι μεν ιδιόκτητα οχήματα στελεχών ή υπαλλήλων μιας επιχείρησης, αλλά η επιχείρηση υπό μορφή bonus επιτρέπει την τροφοδοσία αυτών άνευ ανταλλάγματος, τούτου αποδεικνυομένου με έγγραφο της επιχείρησης.

* είτε πρόκειται για αυτοκίνητα δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσεως που ανήκουν μεν κατά κυριότητα, νομή και κατοχή σε διάφορους αυτοκινητιστές ή και σε άλλους ιδιώτες, εταιρίες κ.ά., όμως με βάση σύμβαση ορισμένου χρόνου, κατατεθειμένη στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. , είναι εκμισθωμένα για να διενεργούν μεταφορές για λογαριασμό του προσώπου που έχει το ιδιωτικό πρατήριο (εργοδότη) όπως π.χ. φορτηγά αυτοκίνητα Δ.Χ. μισθωμένα από μεταλλευτικές επιχειρήσεις για τις μεταφορές των πάσης φύσεως μεταλλευμάτων κ.ά. (βλ. ενδεικτικά 3.1 στο παράρτημα του άρθρου) ή αυτοκίνητα ψυγεία που διενεργούν μεταφορές π.χ. γαλακτοκομικών προϊόντων εντός των πόλεων για λογαριασμό μεγάλων βιομηχανιών γάλακτος.

* είτε πρόκειται για πρατήρια υγρών καυσίμων ιδρυόμενα εντός του περιγράμματος Εμπορευματικού ή Εμπορευματικών Σταθμών αυτοκινήτων (Πρακτορείων Μεταφορών � βλέπε ΠΔ 79/2004) που χρησιμεύουν για την εξυπηρέτηση των ιδιόκτητων οχημάτων των αντίστοιχων επιχειρήσεων αλλά και των τυχόν συμβεβλημένων με αυτές φορτηγών δημοσίας χρήσεως.

και εφόσον, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, ο αριθμός των οχημάτων είναι μεγαλύτερος του είκοσι (20).

 

 

Από την παραπάνω διάταξη προκύπτει ότι τα ιδιόκτητα ΜΕ μιας επιχείρησης ΔΕΝ απαγορεύεται να θεωρούνται οχήματα. Αν ο αρμόδιος υπάλληλος δεν σου αναφέρει κάποια άλλη διάταξη βάσει την οποίας δεν μπορεί να δώσει άδεια, τότε .... η επιστήμη σηκώνει τα χέρια.

 

Αν δεν δώσει άδεια ιδιωτικού πρατήριου σε επιχείρηση με 18 συμβατικά και 15 ΜΕ (σύνολο 33 οχήματα ) , πού θα δώσει άδεια;

 

ΥΓ. Εκείνη την πρόβλεψη για... "ιδιόκτητα οχήματα στελεχών ή υπαλλήλων μιας επιχείρησης, αλλά η επιχείρηση υπό μορφή bonus επιτρέπει την τροφοδοσία αυτών άνευ ανταλλάγματος, τούτου αποδεικνυομένου με έγγραφο της επιχείρησης", την αξιοποιήσατε;

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ CostasV έχω γνώση των παραπάνω και μάλιστα πολύ καλά. Με τους υπαλλήλους δυστυχώς (υπάρχουν και εξαιρέσεις) η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά. Με παρέπεμψαν μάλιστα να κάνω ερώτημα εγώ στο υπουργείο για να διευκρινιστεί το θέμα μου. Αλλά σκέφτομαι να κάνω το ίδιο ερώτημα και στο υπουργείο και στο τμήμα μεταφορών της Ν.Α. έτσι για να δώ αντιδράσεις.

Σε ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον.. Θα τα ξαναπούμε.

Δημοσιεύτηκε

Δεν αμφιβάλλω alertcorp ότι έχεις πολύ καλή γνώση των διατάξεων. Απλώς εκφράζω την απορία μου, σχετικά με το πόσο ανεύθυνοι μπορεί να είναι οι υπάλληλοι, όταν δεν μπορούν να κάνουν την "υπέρβαση" και να δεχτούν ότι τα μηχανοκίνητα οχήματα που έχουν άδεια κυκλοφορίας ως Μηχανήματα Εργων, είναι ... οχήματα.

 

Εδώ χρειάζεται καλή γραφειοκρατική προσέγγιση. Θα πρότεινα να απευθύνεις ερώτημα, ΠΡΩΤΑ στην οικεία υπηρεσία της Νομαρχίας, έτσι ώστε να αναγκαστεί η Νομαρχία να σου πει "δεν γνωρίζουμε" ή να σου πεί "όχι". Διότι αν τυχόν απευθυνθείς κατευθείαν στο Υπουργείο, τότε μπορεί να εισπράξεις την απάντηση "Στην οικεία Νομαρχία ρωτήσατε; ". Εχω την εντύπωση ότι το θέμα είναι τόσο απλό , όσο το να πάρει τηλέφωνο ο υπάλληλος της Νομαρχίας στο ομόλογό του στο Υπουργείο. Μην του κάνεις το χατήρι να παίξεις εσύ το σπασμένο τηλέφωνο... Αλλά πάλι, εσύ ξέρεις καλύτερα...

 

Ε, ρε που καταντήσαμε. Να χρειάζεται αλληλογραφία για να μάθουμε αν τα οχήματα εμπίπτουν στην κατηγορία των οχημάτων.

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

και σε συνέχεια της συζήτησής μας φίλε CostasV αφού συνέταξα ερώτημα απευθείας στο αρμόδιο υπουργείο και έπειτα απο τηλεφωνική επικοινωνία με τον αρμόδιο υπάλληλο ποιά φαντάζεσαι ότι ήταν η απάντηση????

Οτι δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί η εν λόγω δραστηριότητα διότι: στο άρθρο 3 της 3γ Ερμηνευτικής Εγκύκλιου του ΠΔ118 (ΦΕΚ Α 119_16-6-2006) αναφέρει ότι <<σε περίπτωση που ο αριθμός των "αυτοκινήτων" μειωθεί κάτω των 20.....>> και αφού αναφέρει την λέξη αυτοκίνητο (κατά την άποψη του υπαλλήλου) δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί αφού σύμφωνα με τον ΚΟΚ τα Μ.Ε. δεν είναι αυτοκίνητα.

Μόλις λάβω και την έγγραφη απάντηση θα την αναρτήσω μαζί με το ερώτημα που έκανα για να δείτε την κατάντια των υπηρεσιών.

Δημοσιεύτηκε

Αν μπορεί αυτό να σε βοηθήσει, alertcorp, να σου πω ότι μου ανέβηκε και μένα το αίμα στο κεφάλι.

 

Ηρεμα... ας πάρουμε μιά αναπνοή και ας πούμε : πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς... :smile:

Δημοσιεύτηκε

CostasV ευχαριστώ για την συμπαράσταση.

Να σε ρωτήσω και δυο πραγματάκια:

α) Ποιό είναι πιό ισχυρό έγγραφο, το Π.Δ. ή η ερμηνευτική εγκύκλιος?

β) Έκανα ένα ερώτημα στο υπουργείο και θα λάβω μια απάντηση (αρνητική) η οποία θα εκφράζει την άποψη ενός υπαλλήλου. Απο εκεί και πέρα που αλλού θα μπρορούσα να απευθυνθώ για να μπορέσω ίσως να λάβω μια πιό έγκυρη και πιό τεκμηριωμένη απάντηση. Είμαι σίγουρος και θα το δείς ότι η απάντηση θα λέει ότι ΄συμφωνα με το τάδε άθρο και νόμο.... δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί η εν λόγω δραστηριότητα.

 

Σε ρωτάω γιατί μιας και δεν υπάρχει δουλειά ήθελα να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με το θέμα, έτσι επειδή ο υπάλληλος μας θεωρέι και χαζούς!!

Ευχαριστώ και πάλι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.