Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πως δηλώνω δεδουλευμένα που διεκδίκησα;


aeolus

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και δούλευα σε Τεχνικό Γραφείο με μπλοκάκι. Κατήγγελλα τον εργοδότη μου στην Επιθεώρηση Εργασίας γιατί μου χρώσταγε μισθούς 6 μηνών και αρνούταν να μου τους δώσει. Στην Επιθεώρηση Εργασίας ήρθαμε σε συμφωνία για το ποσό και τον τρόπο καταβολής. Η επιθεωρήτρια εργασίας μου είπε ότι δεν θα κόψω απόδειξη γι' αυτό το ποσό. Το ποσό συτό το έλαβα ολόκληρο μέσα στο 2010. Φορολογικά τί πρέπει να κάνω; Πρέπει να το γράψω στο Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων; Αν ναι, πώς θα το διατυπώσω; Σε ποιον κωδικό πρέπει να γράψω το ποσό αυτό στη δήλωση εισοδήματος (έντυπα Ε1, Ε3); Πρέπει να το γράψω και στην Εκκαθαριστική ΦΠΑ στον κωδικό 615 "Ακαθάρ. Έσοδα Φορολ. εισόδημα);

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Η επιθεωρήτρια εργασίας μου είπε ότι δεν θα κόψω απόδειξη γι' αυτό το ποσό. Το ποσό συτό το έλαβα ολόκληρο μέσα στο 2010. Φορολογικά τί πρέπει να κάνω; Πρέπει να το γράψω στο Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων;

 

Από αυτό που γράφεις καταλαβαίνω ότι τον ανάγκασαν να σου κάνει πρόσληψη ως μισθωτό έστω και εκπρόθεσμα. Άρα τα λεφτά που πήρες δεν θα αποτελέσουν εισόδημα ελ. επαγγελματία παρά μισθό μισθωτού. Θα σου δώσει βεβαίωση αποδοχών λοιπόν και θα τα περάσεις μόνο στο Ε1. Δεν υπάρχει ΦΠΑ εφόσον δεν κόβεις ΑΠΥ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με την παραπάνω προσέγγιση εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο το οποίο δεν προκύπτει από την ερώτηση όπως αυτή είναι διατυπωμένη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό