Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση αγωγών


ssccap

Recommended Posts

γερμανια νομιζω εχει το ιδιο προτυπο με εμας.Μου φαινεται περιεργο παντως  γιατι οποιοδηποτε προτυπο και να χρησιμοποιηθει ο αγωγος  αντεχει το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλημέρα συνάδελφοι

 

Βασίλη μήπως θεωρούν διαφορετική θερμοκρασία περιβάλλοντος κατά τον υπολογισμό λόγω του κλίματος στη Γερμανία? Για Κύπρο π.χ. ξέρω ότι υπολογίζουν συνήθως με 40 ώστε να λάβουν υπόψη τη χειρότερη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα!

Ναι χρησιμοποιούν διαφορετικη θερμοκρασία σίγουρα . Θα σας το ανεβάσω αναλυτικά να σας δείξω εντός της μέρες γιατι τρέχω λίγο με το μάστερ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν μετράω με πιστόλι λέηζερ 55 βαθμούς Κελσίου σε καλώδιο κινητήρα διατομής 4Χ25 τ.χ. με μήκος έως τον κινητήρα 40 μέτρα και ισχύ κινητήρα 90ΚW τι θα περιμένω στο μέλλον?

Πόσο μείωση έχω στη διατομή λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας? 

Ο εκκινητής είναι αστέρα-τριγώνου και η αμπερομέτρηση σε καλώδιο του κινητήρα (ένα απ τα δύο) 84.5Α περίπου ανά φάση και με το θερμικό τοποθετημένο στα τυλίγματα του.

Edited by e-gr
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τον HD384 523.1.1 η μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας είναι 70oC για PVC και 90oC για XLPE ή EPR.

Η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι μια από τις παραμέτρους η οποία λαμβάνεται υπόψη στον προσδιορισμό της μέγιστης επιτρεπόμενης έντασης του καλωδίου και υπάρχουν πίνακες στον HD384. Άρα ανάλογα των παραμέτρων προσδιορίζεται και η μέγιστη επιτρεπόμενη ένταση.

Για το τι θα σου προκύψει στο μέλλον στον κινητήρα ή στην εγκατάσταση θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν όργανα διακριβωμένα (καλιμπραρισμένα) και με τις κατάλληλες μεθόδους. Μπορείς να μετρήσεις με θερμοκάμερα κινητήρα, καλώδια, επαφές διακοπτικών υλικών, με αισθητήρες ταλαντώσεων τους τριβείς (ρουλεμάν) του κινητήρα και με πολύμετρο/όργανο ελέγχου ΕΗΕ τα ηλεκτρικά μεγέθη.

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

χωρις να μας λες λεπτομερειες,ποια εποχη το μετρησες,αν ειναι στον αερα η επιτοιχο, το 25ρι ειναι οριακο για αυτο τον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Ήταν Αύγουστος φέτος στα μέσα του μήνα

Τα καλώδια είναι τοποθετημένα σε εσχάρα καλωδίων μαζί με άλλα για διάφορους άλλους κινητήρες.

Ζεματίστηκα όταν τα άγγιξα και τότε πήρα τη μέτρηση.

Τους πρότεινα να τα αντικαταστήσουν και μου είπαν με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνουν.

Αν δεν έχει λιώσει μέχρι τότε η μόνωσή τους!

Και αυτό παρ ότι υπάρχουν στο χώρο 2 κλιματιστικά, χώρος διανομής πεδίων πινάκων χαμηλής τάσης.

Edited by miltos
Link to comment
Share on other sites

Αν η ισχύς του κινητήρα είναι αυτή που αναφέρεις [90kW] και λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών τοποθέτησης της γραμμής, η διατομή των 25τχ είναι ανεπαρκής.

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρει και ο Πέτρανθος παραπάνω είναι ανεπαρκής και φρόνιμο θα ήταν να ελεγχθεί η ηλεκτρολογική εγκατάσταση από αδειούχο ηλεκτρολόγο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.