vasilllis Δημοσιεύτηκε September 23, 2017 at 08:31 μμ Δημοσιεύτηκε September 23, 2017 at 08:31 μμ γερμανια νομιζω εχει το ιδιο προτυπο με εμας.Μου φαινεται περιεργο παντως γιατι οποιοδηποτε προτυπο και να χρησιμοποιηθει ο αγωγος αντεχει το ιδιο
CHOUTOS Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 06:58 πμ Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 06:58 πμ Καλημέρα συνάδελφοι Βασίλη μήπως θεωρούν διαφορετική θερμοκρασία περιβάλλοντος κατά τον υπολογισμό λόγω του κλίματος στη Γερμανία? Για Κύπρο π.χ. ξέρω ότι υπολογίζουν συνήθως με 40 ώστε να λάβουν υπόψη τη χειρότερη περίπτωση.
JimakosR Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 07:58 πμ Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 07:58 πμ Καλημέρα ομάδα! Ναι χρησιμοποιούν διαφορετικη θερμοκρασία σίγουρα . Θα σας το ανεβάσω αναλυτικά να σας δείξω εντός της μέρες γιατι τρέχω λίγο με το μάστερ
vasilllis Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 07:55 μμ Δημοσιεύτηκε September 24, 2017 at 07:55 μμ ισως.ειναι και η μονη εξηγηση διοτι απο 35° και κατω ο.συντελεστης ειναι ανω τις μοναδας
e-gr Δημοσιεύτηκε October 7, 2017 at 05:05 μμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2017 at 05:05 μμ (edited) Αν μετράω με πιστόλι λέηζερ 55 βαθμούς Κελσίου σε καλώδιο κινητήρα διατομής 4Χ25 τ.χ. με μήκος έως τον κινητήρα 40 μέτρα και ισχύ κινητήρα 90ΚW τι θα περιμένω στο μέλλον? Πόσο μείωση έχω στη διατομή λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας? Ο εκκινητής είναι αστέρα-τριγώνου και η αμπερομέτρηση σε καλώδιο του κινητήρα (ένα απ τα δύο) 84.5Α περίπου ανά φάση και με το θερμικό τοποθετημένο στα τυλίγματα του. Edited October 7, 2017 at 05:07 μμ by e-gr
stet Δημοσιεύτηκε October 7, 2017 at 08:46 μμ Δημοσιεύτηκε October 7, 2017 at 08:46 μμ (edited) Σύμφωνα με τον HD384 523.1.1 η μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας είναι 70oC για PVC και 90oC για XLPE ή EPR. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι μια από τις παραμέτρους η οποία λαμβάνεται υπόψη στον προσδιορισμό της μέγιστης επιτρεπόμενης έντασης του καλωδίου και υπάρχουν πίνακες στον HD384. Άρα ανάλογα των παραμέτρων προσδιορίζεται και η μέγιστη επιτρεπόμενη ένταση. Για το τι θα σου προκύψει στο μέλλον στον κινητήρα ή στην εγκατάσταση θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν όργανα διακριβωμένα (καλιμπραρισμένα) και με τις κατάλληλες μεθόδους. Μπορείς να μετρήσεις με θερμοκάμερα κινητήρα, καλώδια, επαφές διακοπτικών υλικών, με αισθητήρες ταλαντώσεων τους τριβείς (ρουλεμάν) του κινητήρα και με πολύμετρο/όργανο ελέγχου ΕΗΕ τα ηλεκτρικά μεγέθη. Edited October 9, 2017 at 06:03 πμ by miltos
vasilllis Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 08:06 πμ Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 08:06 πμ χωρις να μας λες λεπτομερειες,ποια εποχη το μετρησες,αν ειναι στον αερα η επιτοιχο, το 25ρι ειναι οριακο για αυτο τον κινητηρα.
e-gr Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 08:45 πμ Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 08:45 πμ (edited) Καλημέρα Ήταν Αύγουστος φέτος στα μέσα του μήνα Τα καλώδια είναι τοποθετημένα σε εσχάρα καλωδίων μαζί με άλλα για διάφορους άλλους κινητήρες. Ζεματίστηκα όταν τα άγγιξα και τότε πήρα τη μέτρηση. Τους πρότεινα να τα αντικαταστήσουν και μου είπαν με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνουν. Αν δεν έχει λιώσει μέχρι τότε η μόνωσή τους! Και αυτό παρ ότι υπάρχουν στο χώρο 2 κλιματιστικά, χώρος διανομής πεδίων πινάκων χαμηλής τάσης. Edited October 9, 2017 at 06:03 πμ by miltos
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 09:34 πμ Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 09:34 πμ Αν η ισχύς του κινητήρα είναι αυτή που αναφέρεις [90kW] και λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών τοποθέτησης της γραμμής, η διατομή των 25τχ είναι ανεπαρκής.
stet Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 05:03 μμ Δημοσιεύτηκε October 8, 2017 at 05:03 μμ Όπως αναφέρει και ο Πέτρανθος παραπάνω είναι ανεπαρκής και φρόνιμο θα ήταν να ελεγχθεί η ηλεκτρολογική εγκατάσταση από αδειούχο ηλεκτρολόγο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα