Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετά το TEI, πολυτεχνείο. Αξίζει;


DimitrisZ

Recommended Posts

Κι εγώ μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο , μιλώντας για μέσο όρο.

 

Και αυτή είναι και η αλήθεια !

 

edit: Το σκυρόδεμα 2α του ΑΠΘ εννοείς Theo ?

Link to comment
Share on other sites

@spy1551

Ασφαλώς και πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα. Η πιο σημαντική αλλαγή κατά τη γνώμη μου είναι η δημιουργία φορέων για κάθε κλάδο ξεχωριστά. Το μοντέλο του ΤΕΕ απέτυχε οικτρά στο να διαφυλλάσει τα συμφέροντα όλων των μηχανικών.

 

Με κάθε μηχανικό να ανήκει στο δικό του φορέα που ασχολείται με τα συγκεκριμένα θέματα κάθε κλάδου ξεχωριστά, και με πνεύμα συνεννόησης, θα λυθούν πιστεύω τα βασικότερα προβλήματα. Το ΤΕΕ μπορεί να πάρει τον αρχικό και ουσιαστικό του ρόλο ως τεχνικός σύμβουλος του κράτους και όχι ως συντεχνία με καμουφλαζ.

Link to comment
Share on other sites

Στο Α.Π.Θ. είχε 3 κύρια μαθήματα Μπετόν (υπήρχαν και άλλα σε επιλογές)

Μπετόν Ι , ΙΙ και ΙΙΙ με καθηγητές τους Ζαράρι , Πενέλη και Κάππο.

Υπήρχαν δύο εργασίες στα μαθήματα του μπετόν ΙΙ και ΙΙΙ. Η δεύτερη ήταν συνέχεια της πρώτης , όπου έλυνες ένα κτήριο.

Την ανάλυση την έκανες στο SAP και τα σχέδια στο Αutocad...(τα οποία τα μάθαινες μόνος σου εκτός και αν είχες δηλώσει ΑΜΑΚ και μάθαινες τα βασικά του SAP.) Η διαστασιολόγηση γινόταν στο χέρι.

Με αυτό τον τρόπο έχεις καλύτερη εποπτεία στα αποτελέσματα αλλά πλέον τα προγράμματα στα ''βγάζουν'' αυτόματα.

Για αυτό χρειάζεται και μια καλή εμπειρία.

Tα τελευταία χρόνια βελτιώθηκε το πρόγραμμα σπουδών στο ΑΠΘ.

Π.χ. μαθαίνουν και για το ΑΝSYS κτλ.

 

@Αrchytas , πάντως στο ΔΠΘ , τουλάχιστον στα πλαίσια διπλωματικών μαθαίνουν το Robot και το Αbaqus.

 

@Stayros , διαφωνώ για το διαχωρισμό. Εφόσον πλέον δεν υφίσταται υπομηχανικοί και τα ΤΕΙ έγιναν ΑΤΕΙ , θα πρέπει να γίνει συγχώνευση με τα Πολυτεχνεία και όλοι να γράφονται σε ένα φορέα. Ο διαχωρισμός βολεύει ''άλλους''....

π.χ. εργοδότες που κρατούσαν ''όμηρους'' και χαμηλόμισθους τους μηχανικούς ΤΕ. Βέβαια πλέον με τα μπλοκάκια και την κρίση όλοι είναι σε αυτή τη μοίρα.

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχαν δύο εργασίες στα μαθήματα του μπετόν ΙΙ και ΙΙΙ. Η δεύτερη ήταν συνέχεια της πρώτης , όπου έλυνες ένα κτήριο.

 

Την έλυνες στο σκυρόδεμα Ι (όλα στο χέρι οι υπολογισμοί, πλάκες, δοκοί), σχέδια στο χέρι.

Στο σκυρόδεμα ΙΙ έλυνες την θεμελίωση και τα υπόλοιπα.

 

Για τα προγράμματα δεν ξέρω αλλά σίγουρα έχουν και τα τμήματα των ΤΕΙ και αυτά σίγουρα.

 

Το ΔΠΘ είπες για το ABAQUS. Υπάρχει κάποιο θέμα διπλωματικής για να δούμε και να πάρουμε μια γεύση ? Ή με το ANSYS για το ΑΠΘ ?

 

Ο Πενέλης respect.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου στείλω με email τα δικά μου.

Μη τα θεωρήσεις πρότυπα γιατί τότε μάθαινα το Αutocad , μόνος μου και στην αρχή δούλευα με συντεταγμένες !!! (μη βαράτε μετά έμαθα και τα snap).

Oι εργασίες ήταν στο ΙΙ και στο ΙΙΙ.

....Νομίζω ότι το Α.Π.Θ δε διαθέτει τις διπλωματικές ή τα διδακτορικά ελεύθερα σε ψηφιακή μορφή , όπως π.χ. κάνει το ΕΜΠ (τουλάχιστον στην ψηφιακή βιβλιοθήκη).

Link to comment
Share on other sites

@spy1551

Όταν ένας φορέας έχει τα περισσότερα μέλη του από ένα κλάδο, και η διοίκηση εκλέγεται από τα μέλη του, τότε αυτός ο κλάδος πάντα θα ευνοείται. Όταν θα δημιουργηθούν ισότιμοι φορείς απέναντι στην πολιτεία, τότε η "πίτα" θα μοιράζεται πιο ορθολογικά και δε θα έχουμε φαινόμενα όπως των ενεργειακών επιθεωρητών που ένας τοπογράφος μπορεί να κάνει επιθεώρηση σε λέβητες και μάλιστα θα κάνει ότι και ένας Μηχ. Μηχανικός για να μπορέσει να γίνει επιθεωρητής.

Υπόψιν, δεν είναι καν ιδέα μου, αλλά η ευρωπαϊκή πρακτική πάνω σε αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο τα Η/Μ. Οι τοπογράφοι διαμαρτύρονται για τα τοπογραφικά, οι αρχιτέκτονες για τα αρχιτεκτονικά, οι περιβαντολόγοι για τα περιβαλλοντικά κοκ Πρέπει να γίνει μία ριζική αναδόμηση του θεσμικού πλαισίου. Τα πασαλείμματα είδαμε που μας οδήγησαν.

Επίσης οι φορείς ανα κλάδο μπορούν να ενημερώνουν τη πολιτεία καλύτερα στο πόσοι απόφοιτοι και πόσες σχολές χρειάζονται ανά αντικείμενο, ώστε να μην ξαναφτάσουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα...

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα για το σκυρόδεμα Ι το ΔΠΘ δεν...άσε που το ξέρουν και οι πέτρες ότι το ΔΠΘ δεν γενικά...στην λίστα είναι πολύ κάτω...και μάλιστα το ΤΕΙ Κρήτης είναι πιο πάνω.

 

Πολύ σοβαρά επιχειρήματα για να κρίνουμε ένα Πανεπιστήμιο...

Ξέρεις κάτι συγκεκριμένο ή μήπως το είπε ο Αυτιάς;

 

Επίσης, δεν ξέρω πως βγήκε η συγκεκριμένη λίστα αλλά βλέπω το ΔΠΘ στην 10η θέση σε σύνολο 30 ιδρυμάτων και πάνω από πολλά ΑΕΙ. edit-edit-edit-edit-edit...

 

Αλλά δεν μας είπες Archyta; Εσύ ποιο ίδρυμα τελείωσες;

Την μία δηλώνεις "δομοστατικός μηχανικός" και την άλλη "εργολάβος-εργοδηγός".

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σοβαρά επιχειρήματα για να κρίνουμε ένα Πανεπιστήμιο...

Ξέρεις κάτι συγκεκριμένο ή μήπως το είπε ο Αυτιάς;

 

Επίσης, δεν ξέρω πως βγήκε η συγκεκριμένη λίστα αλλά βλέπω το ΔΠΘ στην 10η θέση σε σύνολο 30 ιδρυμάτων και πάνω από πολλά ΑΕΙ. Όντως μόνο το ΤΕΙ Κρήτης βαθμολογείται μέσα στην δεκάδα (9ο).

 

Αλλά δεν μας είπες Archyta; Εσύ ποιο ίδρυμα τελείωσες;

Την μία δηλώνεις "δομοστατικός μηχανικός" και την άλλη "εργολάβος-εργοδηγός".

 

Ποιό ΤΕΙ Κρήτης ρε μεγάλε????9ο είναι το πολυτεχνείο Κρήτης στο οποίο και φοιτώ εγω.Ε οχι και ΤΕΙ ρε παιδιά...με ισοπεδώσατε τώρα...

Μα καλά ενα UNIVERSITY δεν το πρόσεξες???

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.