Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω δει μηχανικούς ΕΜΠ και ΑΠΘ που δεν μπορούν να κάνουν καν την απλή μέθοδο των τριών ή να υπολογίσουν τον όγκο μιας κατασκευής. Και δεν υπερβάλλω.

Τυγχάνει να δουλεύω πολύ σε εργοτάξια και έχω έρθει σε επαφή με εργοδηγούς αυτοδίδακτους που σου βάζουν τα γυαλιά όχι μόνο με τις γνώσεις τους (λόγω εμπειρίας) αλλά κυρίως με την κριτική τους ικανότητα και αντίληψη, στοιχεία πολύ σημαντικά σε κάποιον επαγγελματία.

Δεν κάνει μόνο το επίπεδο των σχολών Τον επιστήμονα, πάνω από όλα τον κάνει ο ίδιος ο άνθρωπος και η δίψα του για δουλειά.

Παρόλα αυτά προσωπική μου άποψη είναι όποιος έχει την δυνατότητα μετά από ΤΕΙ να πάει σε κάποιο ΑΕΙ να το κάνει! Όχι τόσο επειδή θα αποκτήσει περισσότερες γνώσεις όσο ότι . θα αντιμετωπίσει σττο μέλλον λιγότερο «ρατσισμό» από τους πιθανούς εργοδότες του. Γιατί δυστυχώς όσο περνάνε τα χρόνια ΜΟΝΟ οι τίτλοι πουλάνε όλο και περισσότερο.

Δημοσιεύτηκε

Επανέρχομαι στο θέμα.

 

Τα μαθήματα που δεν άρεσαν στον jackson δεν είναι όμως άχρηστα. Δεν μπορούμε να πούμε πως επειδή οι ΤΟΤΕΕ δεν έχουν στους τύπους ολοκληρώματα τότε είναι άχρηστα τα ολοκληρώματα.

 

Τα πάντα είναι δ.ε και ολοκληρώματα. Οι συνθήκες τα κάνουν μερικούς ξερούς τύπους.

Για παράδειγμα στους πολιτικούς μηχανικούς οι τύποι της μηχανικής είναι φυσική όπου χρησιμοποιεί την διανυσματική ανάλυση. Υπάρχουν 2 τρόποι να τα μάθεις. Το να παπαγαλίσεις τους τύπους είναι ο ένας μιας και μετά θα δουλεύεις με τυπολόγιο ή το να μάθεις διανύσματα και φυσική έτσι ώστε αν σου τύχει περίπτωση που δεν την έχεις δει να είσαι σίγουρος πως θα μπορείς να τη λύσεις.

Οι γνώσεις που απαιτούνται για τα επαγγελματικά δικαιώματα μοιάζουν να καλύπτονται από τα μαθήματα στα ΤΕΙ. Αυτό όμως δεν συμβαίνει μιας και απλά ζητάει απλά η πιάτσα ζητάει ελάχιστα πράγματα. Αν οι μηχανικοί του παρελθόντος που αντιμετώπιζαν πρωτότυπα προβλήματα δεν είχαν βαθύτερες γνώσεις τότε δεν θα μπορούσαν να πάνε τον κόσμο μπροστά.

Όπως έχω τονίσει πολλές φορές υπάρχουν αδικίες απέναντι στα επαγγελματικά δικαιώματα που παίρνουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν απ’ ευθείας να εξισωθούν με των Μηχανικών ΑΕΙ. Μάλιστα υπάρχουν αδικίες και ανάμεσα στους αποφοίτους ΤΕΙ (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) . Νομίζω πως οι απόφοιτοι των έργων υποδομής δεν θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μηχανικών δομικών έργων μιας και δεν διδάσκονται καθόλου ένα βασικό μάθημα (δεν θυμάμαι τον τίτλο του).

 

Επίσης με την ίδια λογική μπορούμε να ζητήσουμε δικαιώματα μαθηματικών έστω μόνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μιας και εκείνα τα μαθηματικά τα ξέρουμε , δεν είναι πια για μας. Και μην μου πει κανένας πως μας λείπουν οι παιδαγωγικές γνώσεις διότι και οι μαθηματικοί αν θέλουν επιλέγουν τα παιδαγωγικά μαθήματα.

 

Να κάνω μία ερώτηση; Αν βγει κάποιο πρόγραμμα το οποίο απλά θα χρειάζεται μερικούς εύκολους χειρισμούς και θα σου βγάζει μελέτη τότε όποιος θα μπορεί να χειρίζεται άψογα το πρόγραμμα θα είναι μελετητής- μηχανικός; Και έστω πως το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο και σου βγάζει σωστά αποτελέσματα.

 

Δηλαδή μας νοιάζει απλά να πουλάμε αυτό που ζητάει το 99% της αγοράς εργασίας.

 

Κανένας δεν πέρασε σε ΤΕΙ επειδή ήθελε απλά τις γνώσεις και όχι να ασχοληθεί με την έρευνα. Θεωρώ πως 9/10 απλά δεν τα κατάφεραν να περάσουμε στο αντίστοιχο ΑΕΙ.

Δημοσιεύτηκε
Τα μαθήματα που δεν άρεσαν στον jackson δεν είναι όμως άχρηστα.

 

Δεν είπα πουθενά οτι δεν μου άρεσαν.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε εγώ το έχω κάνει αυτό που λες και όχι μόνο δεν το μετάνιωσα αλλά με πιάνει τρέμουλο όταν σκέφτομαι που θα βρισκόμουν και τι θα έκανα εάν δεν είχα πάρει αυτή την δύσκολη απόφαση. Δύσκολη γιατί προυποθέτει πολύ κόπο, χρόνο, διάβασμα και θυσίες αλλά πίστεψε με και στο λέω απο την άλλη πλευρά, όταν περάσεις απέναντι δεν υπάρχει στιγμή που θα το μετανιώσεις.

Δώσε κατατακτήριες αλλά να προσπαθήσεις πραγματικά για ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Απο την άλλη μεταπτυχιακό μακρυά, αμα θές αγοράζεις ένα απο το νετ.

Δημοσιεύτηκε
Τα πάντα είναι δ.ε και ολοκληρώματα. Οι συνθήκες τα κάνουν μερικούς ξερούς τύπους.

Για παράδειγμα στους πολιτικούς μηχανικούς οι τύποι της μηχανικής είναι φυσική όπου χρησιμοποιεί την διανυσματική ανάλυση. Υπάρχουν 2 τρόποι να τα μάθεις. Το να παπαγαλίσεις τους τύπους είναι ο ένας μιας και μετά θα δουλεύεις με τυπολόγιο ή το να μάθεις διανύσματα και φυσική έτσι ώστε αν σου τύχει περίπτωση που δεν την έχεις δει να είσαι σίγουρος πως θα μπορείς να τη λύσεις.

 

To έχω ξαναπεί, τέτοια αστεία μαθηματικά κάνουν σε όλες τις ΣΤΕΦ (γραμμική άλγεβρα, διαφορικός λογισμός περισσοτέρων μεταβλητών, διαφορικές εξισώσεις κ.τ.λ.).

 

Όπως έχω τονίσει πολλές φορές υπάρχουν αδικίες απέναντι στα επαγγελματικά δικαιώματα που παίρνουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν απ’ ευθείας να εξισωθούν με των Μηχανικών ΑΕΙ.

 

Κανείς δεν μίλησε για εξίσωση (αυτά είναι προπαγάνδα από ορισμένους φορείς με χαμηλότατο επίπεδο). Απλά δικαιώματα όπως στην Γερμανία, το αυτονόητο δηλαδή (όπως σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα).

 

Και τέλος άλλος ο ρόλος των ΤΕΙ και άλλος των ΑΕΙ. Τα ΑΕΙ επιδιώκουν θεωρητική έρευνα, τα ΤΕΙ εφαρμοσμένη έρευνα. Επίσης από τα ΑΕΙ ακολουθείς τον ακαδημαϊκό δρόμο (πράμα που γίνεται και από το ΤΕΙ αφού πρώτα αποκτήσεις Msc).

 

Η κύρια διαφορά είναι στα 5 χρόνια του πολυτεχνείου έχεις γενική θεματολογία στην επιστήμη του μηχανικού, ενώ στα ΤΕΙ έχεις εξειδικευμένη (πχ. κατεύθυνση έργων υποδομής ή δομικών έργων). Απλά πράματα. Τώρα αυτό περί ισοτιμίας φαντάζει αστείο και ανιαρό και κακώς καλλιεργείται ακόμα από τους φορείς. Η μαύρη εποχή του βαθύ κράτους με την αποστολή fax σε υπηρεσίες έχει περάσει.

 

Ιδού και ένα παράδειγμα

 

Τα παραπάνω είπε στη Βουλή ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απ. Κακλαμάνης ο οποίος σε νομοσχέδιο του

 

υπ. Μεταφορών ύστερα από παρέμβασή του άλλαξε η αρχική διατύπωση της ειδικότητας «Τεχνολογικών Εφαρμογών» σε «ΤΕ Μηχανικών».

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, μπορώ να έχω το λόγο;

 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ευάγγελος Αργύρης): Βεβαίως.

 

Ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής κ. Κακλαμάνης έχει το λόγο.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Στον ν.3174/2003, στο άρθρο 9 αναφέρεται «όπου στις οικείες διατάξεις προβλέπεται κλάδος ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών, αυτός μετονομάζεται σε κλάδο ΤΕ Μηχανικών». Αυτά αναφέρει ο νόμος του 2003. Θυμάστε ότι είπαμε «τέρμα ανώτατη-ανώτερη εκπαίδευση». Η τριτοβάθμια εκπαίδευση ονομάζεται «ανώτατη» και τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ είναι ανώτατη εκπαίδευση.

 

Ήδη, όμως, είχε καθοριστεί –βλέπω εδώ μεταξύ των άλλων Υπουργών και την υπογραφή του νυν Προέδρου της Βουλής, του κ. Πετσάλνικου- σχετικώς με την ονομασία των διαφόρων κλάδων. Εκεί που λέγαμε –και λέτε τώρα κι εσείς στο νομοσχέδιό σας, κάποιος προφανώς συνεργάτης σας το έγραψε…

 

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το προειδοποιητικό κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του πρώην Προέδρου της Βουλής)

 

Κύριε Πρόεδρε, χρειάζομαι δύο λεπτά, με τη συγκατάθεση και των συναδέλφων.

 

Κύριε Υπουργέ, θα πρέπει να επιπλήξετε τον όποιο συνεργάτη σας έπειτα από τόσα χρόνια δεν γνωρίζει ότι ο ακριβής τίτλος και η ακριβής ονομασία του κλάδου δεν είναι «Τεχνολογικών Εφαρμογών», αλλά όπως είναι «ΠΕ Μηχανικών», έτσι είναι «ΤΕ Μηχανικών». Το ίδιο είναι «ΤΕ Μηχανικών Πληροφορικής», «ΤΕ Μηχανικών Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων», «ΤΕ Τοπογράφου Μηχανικού». Αυτό είναι ο νόμος. Στο Υπουργείο Δημοσίων Έργων δυστυχώς πολλές Υπηρεσίες λειτουργούν ως η μακρά χειρ μιας συντεχνίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος που έχει συμβάλει τα μέγιστα στην υπανάπτυξη στην οποία έχει οδηγηθεί η χώρα. Και οι γονείς των μυριάδων παιδιών που αποφοιτούν από τη Μέση Εκπαίδευση πιστεύουν ότι θα έχουν λαμπρό μέλλον τα παιδιά τους αν πάνε να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, διπλωματούχοι μηχανικοί. Αν σταθείτε στην οδό Πανεπιστημίου και φωνάξετε «γιατρέ», θα γυρίσουν είκοσι.

 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Όχι πια!

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Παραπάνω!

 

Εάν φωνάξετε «κύριε δικηγόρε», θα γυρίσουν άλλοι τόσοι.

 

Προ ημερών κάποιος κύριος έλεγε στο ραδιόφωνο ότι στην Αλεξανδρούπολη ήσαν πριν από δέκα χρόνια σαράντα δικηγόροι και τώρα είναι διακόσιοι εβδομήντα. Πώς θα απονεμηθεί η δικαιοσύνη; Γιατί; Διότι υπάρχει αυτή η συγκεκριμένη συντεχνία που καταδυναστεύει τα μέλη της εν ονόματι του τάχα ότι τα προστατεύει. Και ουσιαστικά πρόκειται για μία ελίτ, που συνδέεται με όλες τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που έχουν γεμίσει με τσιμέντο και άσφαλτο την Ελλάδα. Γι’ αυτά τα Ιδρύματα επί είκοσι πέντε χρόνια υπολογίστε τι έχει ξοδέψει ο Κρατικός Προϋπολογισμός και πόσες χιλιάδες νέων ανθρώπων βρίσκονται και γυρίζουν χωρίς κανένα επαγγελματικό δικαίωμα, όταν μέσα σε λίγους μήνες δίνουμε δικαιώματα στους αποφοίτους των κολλεγίων, διότι εκείνοι έχουν μπάρμπα στις Βρυξέλλες και μας στέλνουν τελεσίγραφα.

 

Ή θα υπάρχει η αίσθηση ότι λειτουργούμε σε μία δημοκρατία ή θα περάσει και σε όλους αυτούς τους νέους η εντύπωση ότι «εδώ όποιος έχει γρόνθο, τρώει αυγό».

 

Με εκπλήσσει, λοιπόν, κύριε Υπουργέ, να γράφει ο νόμος σας τίτλο «ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών». Σύμφωνα με το νόμο είναι «ΤΕ Μηχανικών», όπως «ΠΕ Μηχανικών», για να διακρίνετε αυτούς που τελειώνουν Πανεπιστήμια ή Πολυτεχνεία. Ένα είναι αυτό.

 

Δεύτερον, φέρει την υπογραφή όλων σας ο νόμος που εισηγήθηκε ο κ. Ραγκούσης, ο νυν Υπουργός Εσωτερικών. Εκεί, λοιπόν, αναφέρεται ότι ως προϊστάμενοι διεύθυνσης ή ενδιάμεσου, μεταξύ διευθύνσεως και τμήματος, επιπέδου Οργανικών μονάδων, επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ. Δεν κάνει διάκριση.

 

Βέβαια, στα διάφορα υπηρεσιακά συμβούλια, όπως και στο σύνολο της διοικήσεως κάτω από τους πολιτικά προϊσταμένους Υπουργούς είναι γενικοί γραμματείς, ειδικοί γραμματείς, σύμβουλοι, παρασύμβουλοι που συνεχίζουν και στη σημερινή Κυβέρνηση που είναι ως παράταξη η παράταξη που ίδρυσε τα ΤΕΙ, που έκανε όλη αυτή τη νομοθεσία που σας λέω.

 

Δεν θα βρείτε, όμως, πουθενά έναν καθηγητή του ΤΕΙ, δεν θα βρείτε πουθενά έναν πτυχιούχο ΤΕΙ που έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές, διότι όλοι αυτοί να ξέρετε μπορούν οπουδήποτε στην Ευρώπη να πάνε να κάνουν διδακτορικά, οποιεσδήποτε σπουδές, έρευνα, επαγγελματική αποκατάσταση εκτός από την Ελλάδα, στην οποία, όμως, με την επιταγή της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν θέση όσοι αποφοιτούν από αντίστοιχα ιδρύματα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Παρακολουθώ, μάλιστα, τα βράδια κάποια εκσυγχρονισμένα μέσα ενημέρωσης που κόπτονται για την υπόθεση τώρα του Μνημονίου κ.τ.λ., που μιλάνε για συντεχνίες και θρασύτατα ονομάζουν τους Υπουργούς ότι είναι όλοι τεμπέληδες. Έτσι, βοηθούν την προσπάθεια της χώρας διότι, βέβαια, ο στόχος τους είναι πως θα κάνουν και το ΠΑΣΟΚ δυό-τρία κομμάτια, όπως έκαναν τη Νέα Δημοκρατία, γιατί είναι τυφλοί. Θέλουν να συσσωρεύουν κέρδη και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν πιστεύουν σε τίποτα άλλο παρά μόνο στο κέρδος. Τα πράγματα έφτασαν εκεί που έφτασαν τώρα και ή θα τα χάσουν όλα και αυτοί -εκτός από εκείνα που έχουν βγάλει έξω- ή θα πρέπει να υποστούν κάποιο κόστος.

 

Φώναζα, τουλάχιστον εγώ, στη δεκαετία του ’90 ότι ο εκσυγχρονισμός έχει κόστος. Το κόστος αυτό πρέπει κάποιοι να το αναλάβουν. Εδώ, λοιπόν, η υπόθεση σήμερα έχει κόστος. Πρέπει να το καταλάβουν αυτό και οι μεγαλοκατασκευαστές και όλοι γιατί, όπως σωστά είπε χθες ο κ. Χατζηνικολάου –δεν ξέρω πως το εννοούσε, αλλά εγώ το εννοώ αυτό που έλεγε- τα μέσα ενημέρωσης μέχρι τώρα ήταν όχι για έσοδα από την ίδια τη λειτουργία τους, αλλά για τις άλλες δουλειές, για τις άλλες επιχειρήσεις που είχαν αυτοί που έχουν τα μέσα ενημέρωσης. Τώρα οι άλλες δουλειές έχουν κόψει και τα μέσα ενημέρωσης το ένα μετά το άλλο αρχίζουν να κλείνουν, διότι δεν είχαν ρίξει βάρος ως επιχειρηματίες των μέσων. Είχαν ρίξει το βάρος στις άλλες δουλειές που προωθούσαν είτε εκβιάζοντας, είτε συναλλασσόμενοι με τις διάφορες κυβερνήσεις, Υπουργούς κ.τ.λ.

 

Κύριε Υπουργέ, αυτό δεν μπορεί να περάσει. Εδώ σε Διευθύνσεις δεν υπάρχουν Τ.Ε. Εγώ σας καλώ να επαναλάβετε ότι λέει ο βασικός νόμος που πριν από μερικούς μήνες έφερε η Κυβέρνηση εδώ και ψηφίσαμε. Βέβαια, όταν συνεδριάζουν τα υπηρεσιακά συμβούλια –που ξέρω ποια είναι η σύνθεσή τους όπως προανέφερα- ας τους «σφάζουν», αλλά να τους «σφάζουν» αυτοί, όχι εσείς, όχι η Κυβέρνηση, όχι το Κοινοβούλιο.

 

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Δημοσιεύτηκε
To έχω ξαναπεί, τέτοια αστεία μαθηματικά κάνουν σε όλες τις ΣΤΕΦ (γραμμική άλγεβρα, διαφορικός λογισμός περισσοτέρων μεταβλητών, διαφορικές εξισώσεις κ.τ.λ.).

 

 

 

το λες και το ξαναλές..άστο αφού δεν έχεις δίκιο. Το να λες ότι έκανα λογισμό πολλών μεταβλητών και διαφορικές εξισώσεις έχει μεγάλη διαφορά σε επίπεδο δυσκολίας ασκήσεων και ποσότητας ύλης απο σχολή σε σχολή...

 

φυσικά και αξίζει να περάσεις πολυτεχνείο. Περισσότερα δικαιώματα και κύρος. Απλά πράγματα. Απο κει και πέρα αν μπορείς να συνδυάσεις με δουλειά τις σπουδές σου ακόμα καλύτερα, η εμπειρία είναι σημαντική παντού πλέον με τις λιγοστές προσλήψεις που γίνονται.

Δημοσιεύτηκε
το λες και το ξαναλές..άστο αφού δεν έχεις δίκιο. Το να λες ότι έκανα λογισμό πολλών μεταβλητών και διαφορικές εξισώσεις έχει μεγάλη διαφορά σε επίπεδο δυσκολίας ασκήσεων και ποσότητας ύλης απο σχολή σε σχολή...

 

Και γιατί παρακαλώ να το αφήσω...ποια η δυσκολία σε αυτά τα μαθηματικά? Εκτός εάν εσύ τα θεωρείς ΤΑ μαθηματικά οπότε τερματίζει η συζήτηση.

 

Αξίζει να περάσει μόνο για τα δικαιώματα, για τίποτα άλλο. Το κύρος θα στο αναγνωρίσουν οι πελάτες και οι συνάδελφοι. Δεν έρχεται από μόνο του. Τουλάχιστον όταν απευθύνεσαι σε μηχανικούς δεν συγκινείς κανέναν. Αν τώρα το πεις σε κάποιον που έχει περίπτερο ή καφενείο άλλη υπόθεση αυτή.

 

Και τέλος μετράει η εμπειρία. Αν έρθει ένας πτυχιούχος που γνωρίζει από σιδηρές, ξέρει προγράμματα και σου κάνεις έλεγχο περίπλοκων κόμβων με ABAQUS ή ANSYS δεν πάει να έχει 3 μεταπτυχιακά ο άλλος μηχανικός τον μηχανικό με την εμπειρία θα πάρουν.

Δημοσιεύτηκε

@Αrchytas , το επίπεδο των όλων των μαθημάτων είναι διαφορετικό , τόσο σε ύλη όσο και σε εμβάθυνση μεταξύ Πολυτεχνείων και ΤΕΙ.

Το ίδιο ισχύει και στα μαθηματικά. Δεν κάνουν ακριβώς τα ίδια.

Αυτό μπορεί να το συμπεράνει κάποιος από την εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων. Αλλά αυτό δεν ανήκει στο θέμα του παρόντος thread.

Aπό την άλλη σαφώς βελτιώθηκε το επίπεδο μαθημάτων στα Τ.Ε.Ι.

Υπάρχουν πολλοί νέοι καθηγητές , με όρεξη και διάθεση , και παρόλο που είναι ωρομίσθιοι (!!!) προσφέρουν πολλά περισσότερα από τους παλιούς μόνιμους.

Για να επανέλθω στο θέμα μας , προτείνω :

1) Aν υπάρχει Πολυτεχνείο στην πόλη κάποιου μηχανικού ΤΕ, καλό θα ήταν να προσπαθήσει να περάσει με κατατακτήριες.

2) Αν δεν υπάρχει , τότε καλύτερα είναι να μπει στην αγορά εργασίας και να αξιοποιήσει τις γνωριμίες του. Μπορεί να συνεχίσει κάνοντας κάποιο μεταπτυχιακό , στο Ε.Α.Π. , σε κάποια γειτονική πόλη ή στο εξωτερικό με διάρκεια ενός έτους.

Και αν έχει όρεξη μπορεί να συνεχίσει να διαβάζει και μόνος του. Απλά θα του λείπουν κάποια παραπάνω χαρτιά και τίτλοι.

Δημοσιεύτηκε

Σύμφωνοι spy. Έχεις δίκιο. Μην ξεχνάς όμως ότι μπορεί στα μαθηματικά ΕΜΠ να έχεις 8 και στον Βόλο για παράδειγμα να μην περάσεις καν τις εξετάσεις.

Γενικά όμως συμφωνώ μαζί σου. Είναι διαφορετικά επίπεδα.

Δημοσιεύτηκε

Απλά να πω , ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσει κάποιος με κατατακτήριες λόγω του πολύ μικρού αριθμού των εισακτέων.

Άποψη μου , είναι ότι πρέπει να αυξηθεί ως ποσοστό. Αν θυμάμαι καλά είναι περίπου 1-2 στους 100 νεοεισακτέους.

Επίσης πρέπει να πιάσεις την βάση σε όλα τα μαθήματα που δίνεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.