Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταπτυχιακό ΕΑΠ-ΔΧΤ 51


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 86
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα!

 

Θα μπορούσα κι εγώ να έχω κάποια βοήθεια στην ενότητα ΔΧΤ50? Έχω τη δεύτερη γραπτή εργασία να κάνω, κι οτιδήποτε για αυτή είναι καλοδεχούμενο!

 

Το e-mail μου είναι [email protected]

 

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Αν και είχα ξεκινήσει πριν 3 χρόνια το μεταπτυχιακό στην Διαχείριση Αποβλήτων το διέκοψα λόγω εξόδου στο εξωτερικό. Θα με ενδιέφερε τώρα να ξεκινήσω το ΔΧΤ. Δεν θυμάμαι καθόλου όμως τις ημερομηνίες που γίνονται οι δηλώσεις ενδιαφέροντος. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το ΕΑΠ αλλά προφανώς λόγω εορτών είναι κλειστά. Είναι κάπου την Άνοιξη οι δηλώσεις αν δεν κάνω λάθος; Και το κόστος της κάθε ενότητας πόσο είναι πλέον;

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάπου την Άνοιξη οι δηλώσεις αν δεν κάνω λάθος; Και το κόστος της κάθε ενότητας πόσο είναι πλέον;

Τώρα είναι οι δηλώσεις, μέχρι και 16/01(πήραν παράταση). Το κόστος είναι στα 650euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Καλησπέρα, θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει σημειώσεις για τις ΔΧΤ 50 και ΔΧΤ 51.

 

Το email μου ειναι [email protected]

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι στην ομάδα? Είναι πολλοί οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί που παρακολουθούν αυτό το μεταπτυχιακό? Εγώ με την φετινή ενασχόληση μου με την ΔΧΤ51 έχω ξενερώσει απίστευτα, λόγω και του ότι δουλεύω σε διαφορετικό κομμάτι (ενέργεια)  και δεν έχω και βάσεις να ασχοληθώ με όλη την επιστήμη του πολιτικού μηχανικού απο την αρχή. Πως θα δώσω εξετάσεις δηλαδή όταν δεν ήξερα για αδρανή, καλούπωμα, σκυροδέτηση, ερυθρά, ξυλότοιποι κλπ. Πιστεύω δεν θα έπρεπε να απευθύνεται σε Ηλεκτρολόγους ή μηχανολόγους ή μηχ. υπολογιστών αυτό το μεταπτυχιακό διότι απλά οι άλλες ειδικότητες έχουν άπειρα πλεονεκτήματα αφού τα έχουν διδαχθεί όλα αυτά. Για αυτό το λόγο σκέφτομαι να το παρατήσω (έχω περάσει τη δχτ50) αλλά φοβάμαι ότι θα δυσκολευτώ τόσο πολύ και στις εργασίες που έρχονται και στις εξετάσεις,που ίσως να μη περάσω, και στις άλλες ΔΧΤ (60 και 61). Ήτοι θα τελειώσω σε 4-5 έτη και θα έχω πληρώσει πολλά. 

Οι ηλ. μηχανικοί και μηχ. υπολογιστών δεν έχουν τις γνώσεις αυτές, και δε θα πρότεινα κανέναν συνάδερφο να ξεκινήσει αυτό το μεταπτυχιακό.

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας

Ευχαριστώ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε εδώ εμας που μας λένε κάτι τα ''αδρανή, καλούπωμα, σκυροδέτηση, ερυθρά, ξυλότοιποι '' το σκεφτόμαστε.... φαντάσου εσύ.

 

Εντάξει είναι αρκετά δύσκολα. Από το πουθενά να πρέπει να βγάλεις μηκοτομές και ρυθμούς σκυροδέματος.

 

Στις εξετάσεις θα ''πέσει'' πολύ γέλιο.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο. Και μην νομίζεις πάντως ότι για εμάς είναι περίπατος γιατί αφενός το κατά πόσο και με ποιον τρόπο διδαχτήκαμε αυτά τα θέματα σε προπτυχιακό επίπεδό είναι απογοητευτικό αφετέρου το ποσοστό των συναδέλφων που πραγματικά ασχολούνται με τέτοια μεγάλα έργα και έχουν κάποια γνώση είναι μηδαμινό. Κι εγώ η ίδια κάθε φορά που πελαγώνω η πρώτη μου σκέψη είναι "καλά όλοι η μη πολιτικοί μηχανικοί πως την παλεύουν?"

Το θέμα συζητήθηκε κάποια στιγμή και στο μάθημα και ο συντονιστής είπε ότι η λογική είναι ότι για να κάνεις διαχείριση έργων πρέπει αν μη τι άλλο να γνωρίζεις τον σχεδιασμό των βασικών κατηγοριών των έργων. Σωστή λογική στη βάση της, αλλά δεν μας εξήγησε γιατί όλα τα έργα που διδασκόμαστε άπτονται στο πεδίο του πολιτικού μηχανικού λες και δεν υπάρχουν αντίστοιχα έργα που να αφορούν έναν μηχανολόγο ή έναν χημικό μηχανικό. Μας είπε ωστόσο ότι όταν ξεκίνησε αυτό το μεταπτυχιακό δεχόταν αρχικά μόνο πολιτικούς μηχανικούς και μετά επεκτάθηκε σε όλες τις ειδικότητες μηχανικών. Οπότε τι να πω.. βαρέθηκαν να αλλάξουν την ύλη; η θεώρησαν πιο λογικό να μαθαίνουν σε έναν ηλεκτρολόγο πως να σχεδιάζει γέφυρες και φράγματα.

 

Πάντως αν αντέχεις να κάνεις ένα κουράγιο για φέτος θα σου έλεγα αφού ξεκίνησες μην τα παρατήσεις. Το μεγαλύτερο ζόρι είναι η ΔΧΤ-51 που είναι έτσι. Οι επόμενες έχουν να κάνουν κατά βάση με οικονομικά και νομοθεσία οπότε θεωρητικά όλοι ξεκινάνε από το 0. Και κυρίως να θυμάσαι ότι δεν είσαι ο μόνος!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον θα το παρατήσω. Δε μπορώ και δε θέλω να μάθω τόσα για την επιστήμη του πολιτικού μηχανικού και θα διαδώσω να μην το προτιμάνε οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί. Είχα υπ' όψιν μου ότι θα είχε τέτοια θέματα αλλά δε περίμενα να εμβαθύνει τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.