utm Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Και το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο είναι κεντρικότατο στην ακριβότερη ζώνη της πόλης, εμβαδού περίπου 1800τμ και δεν ξέρω και εγώ πόσο το αγόρασε.........
gzin Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 καλύτερα είναι από εδώ και πέρα το θέμα να το χειριστείς μαζί έναν έμπειρο μηχανικό και φυσικά με εχεμύθεια.εξήγησέ του και βάλε αυτόν να μιλάει στον πελάτη για λογαριασμό σου στην παρούσα φάση.σε κάθε περίπτωση μην ψαρώνεις.η κατάσταση δεν είναι μη αναστρέψιμη απλά χρειάζεται έξυπνη και έμπειρη διαχείρηση.
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Ναι η δήλωση του 651 είναι Μηχανιλίκι, ναι το άρτιο και οικοδομήσιμο το λέει Μηχανικός και όχι μοδίστρα. Λέω ότι : εάν δεν ξέρεις σίγουρα, δεν υπογράφεις, απλά, ούτε πάσες το μπαλάκι, ούτε τίποτα. Αυτά είναι για τους ΔΥ, όχι για Μηχανικούς και γράφω το Μ με κεφαλαίο όπως βλέπεις. Η άποψή μου βέβαια, και γιά όσο αξίζει Την σέβομαι την άποψή σου και θα πω ότι είναι και πλήρως εναρμονισμένη με την ελληνική εικονική πραγματικότητα άσκησης του επαγγέλματος του μηχανικού γενικά στη χώρα μας. Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση, είμαι κι εγώ ένα από τα γρανάζια της.
utm Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Τελικά θα γίνει αγορά του τυφλού οικοπέδου. Άσχετα αν την γλιτώνω με αυτό, πήρα το μάθημά μου. Θα φροντίσω από εδώ και πέρα τουλάχιστον να προσέχω και να ελέγχω τι υπογράφω......
jkar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 @utm Δεν υπάρχει κανείς μηχανικός που να μήν έχει κάνει κάποιο περισσότερο η λιγότερο σοβαρό λάθος στη καριέρα του. Κάποιοι είναι ποιό τυχεροί και το πληρώνουν φθηνά κάποιοι όχι. Θεώρησε λοιπό τον εαυτό σου από τους τυχερούς γιατί (εκτός από την στεναχώρια), πλήρωσες φθηνά ένα καλό μάθημα.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Εγώ ξέρω ότι με κάνατε κ ξενέρωσα τη ζωή μου.Διότι κ εγώ είχα χαρακτηρίσει οικόπεδο άρτιο κ οικοδομήσιμο, κ μάλιστα ιδιοκτησίας μου, το οποίο εχει όμορο ''τυφλό'', το οποίο δεν είναι τυφλό, αλλά έχει πρόσωπο σε ''δημοτική οδό μη χαρακτηρισμένη'', η οποία για να χαρακτηριστεί απαιτείται τροποποίηση ρυμοτομικού, η οποία ''κάποτε'' είχε παραχωρηθεί σε κοινή χρήση, χωρίς ουδέποτε να μεταγραφεί ο τίτλος κ να γίνει τροποίηση Ρ.Σ. .......το συγκεκριμένο καταραμένο οικόπεδο μου έφαγε τα μάτια 2 μήνες να ψάχνω την αρτιότητά του με τίτλους κ ΦΕΚ του 1850 (χίλια οκτακόσια πενήντα...), αλλά για πρώτη φορά παρασύρθηκα στην οικοδομησιμότητα.....FUCK!(Fornication Under Consent of the King)Είδατε, όπως οι γιατροί κ οι δικηγόροι, έχουμε την τάση κ εμείς να τακτοποιούμε τους πάντες, αλλά στο σπίτι μας ισχύει το ''δάσκαλε που δίδασκες...'' Τέλως πάντων, πάντα πρέπει να προσέχουμε την 651, εκεί-κατά τη γνώμη μου- κρύβεται όλη η αμοιβή του μηχανικού.
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Τέλως πάντων, πάντα πρέπει να προσέχουμε την 651, εκεί-κατά τη γνώμη μου- κρύβεται όλη η αμοιβή του μηχανικού. Για μένα αυτό είναι κατάντια και εδώ είναι η ένστασή μου. Πράγματι έτσι είναι τα πράγματα στην ελληνική πραγματικότητα. Αλλά πρέπει έτσι να είναι? Αυτά είναι θέματα πολιτείας και πρέπει να είναι ξεκάθαρα και απλά, το που κτίζεις, τι κτίζεις και εάν κτίζεις. Σε ποιό άλλο μέρος του κόσμου συμβαίνουν αυτά εκτός ίσως από Αλβανία και Κογκό, είμαστε οι μόνες τρείς χώρες στον κόσμο που αντί οι μηχανικοί να ασχολούνται με το αντικείμενό τους ξοδεύουν τον χρόνο και την δημιουργικότητά τους σε τέτοιες μ@@@κίες! Μας έχουν εγκλωβίσει σε μια εικονική επαγγελματική πραγματικότητα απέραντης γραφειοκρατίας και νομικής ασάφειας σε σημείο που να έχουμε χάσει τον μπούσουλα και να μπερδεύουμε το Ε με το 3. 1
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Για μένα αυτό είναι κατάντια και εδώ είναι η ένστασή μου. Αλλά πρέπει έτσι να είναι? Αυτά είναι θέματα πολιτείας και πρέπει να είναι ξεκάθαρα και απλά, το που κτίζεις, τι κτίζεις και εάν κτίζεις. Ίσως, αλλά είναι σίγουρα πιό γρήγορη κ ανώδυνη η διαδικασία σε σχέση με βεβαίωση οικοδομησιμότητας από τι Πολεοδομίες.Ελλείψει Κτηματολογίου, νομίζω ότι είναι σωστή η αντίληψη του Ν.651 να παίρνουν την ευθύνη οι Μηχανικοί. Μπορεί όταν ολοκληρωθεί η Κτηματογράφηση κ η Διόρθωσή της, να αναρτηθεί online ο χάρτης της Ελλάδας, με διάφορα layers σχετικά με χαρακτηρισμένες περιοχές κ τα χαρακτηριστικά τους, τα σχέδια πόλης, τους οικισμούς με το αντίστοιχο πολεοδομικό τους σύστημα, κλπκλπ, αλλά όταν πραγματοποιηθεί αυτό τότε θα είμστε στην εποχή των ιδιωτικών ιπτάμενων οχημάτων, της τελεκίνησης, της τηλεμεταφοράς, θα μπορούμε να πάμε στην επόμενη διαγαλαξιακή ανθρώπινη αποικία κλπκλπ.Τότε, οι έλληνες Μηχανικοί πατώντας στον ηλεκτρονικό χάρτη, θα μπορούν αυτόματα να παίρνουν τί ισχύει κάθε φορά. Είμαστε έθνος προδοτών, πάνω απ' όλα μην το ξεχνάτε, κ μας αξίζουν τα χειρότερα. 1
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 zavi, βλέπω ότι εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος και μάλλον όπως τα βλέπω σίγουρα θα συναντηθούμε σε εκείνο το ουράνιο μπαράκι που διαθέτει το γνωστό απέραντο πάρκινγκ ιπτάμενων οχημάτων. Φοβάμαι όμως ότι θα είμαστε και πάλι μόνοι εμείς οι έλληνες μηχανικοί και αρχιτέκτονες, να συζητάμε και πάλι για τα ίδια πράγματα πχ., ''για το ΦΕΚ του 1850 και για το....όμορο ''τυφλό'', το οποίο δεν είναι τυφλό, αλλά έχει πρόσωπο σε ''δημοτική οδό μη χαρακτηρισμένη'', η οποία για να χαρακτηριστεί απαιτείται τροποποίηση ρυμοτομικού, η οποία ''κάποτε'' είχε παραχωρηθεί σε κοινή χρήση, χωρίς ουδέποτε να μεταγραφεί ο τίτλος κ να γίνει τροποίηση Ρ.Σ.'' zavi, ''Ίσως, αλλά είναι σίγουρα πιό γρήγορη κ ανώδυνη η διαδικασία σε σχέση με βεβαίωση οικοδομησιμότητας από τι Πολεοδομίες.Ελλείψει Κτηματολογίου, νομίζω ότι είναι σωστή η αντίληψη του Ν.651 να παίρνουν την ευθύνη οι Μηχανικοί''. Μόνο την ευθύνη παίρνουν οι μηχανικοί και αυτή είναι στο γάμο του Καραγκιόζη, γιατί δεν υπέχει (η δήλωση Ν.651) θέση βεβαίωσης οικοδομησιμότητας. Η τελική και η μόνη έγκυρη απάντηση (τι κτίζεις, αν κτίζεις), και με δικαίωμα ανάκλησης μάλιστα κι αυτή, είναι πάλι της πολιτείας μέσω της εκάστοτε πολεοδομίας. Εμάς (τους μηχανικούς) μας χρησιμοποιούν μόνο για να διευκολύνουμε τις συναλλαγές και το αλισβερίσι, δηλαδή κάτι σαν τις τσατσάδες, προκειμένου να εισπράξουν οι εφορίες τους, τους φόρους, και να κινηθεί εν γένει η αγορά και όλα τα άλλα επαγγέλματα που εμπλέκονται. Η πολιτεία γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η κείμενη νομοθερσία μόνο κείμενη δεν είναι αλλά διασκορπισμένη στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, αφού της αλλάζουν τα φώτα και τα εσώρουχα στο χρώμα που θέλουν έως και τρείς φορές την ημέρα, προκειμένου να μην διακοπούν οι ενδοχώριες συναλλαγές μεταξύ των άτυχων υπηκόων της εφηύβρε τον Ν-651. Γι αυτό και δεν προλαβαίνουμε όπως γνωρίζετε να υποδεχόμαστε και τις επενδύσεις από το εξωτερικό, γιατί άμα ακούσει ο άλλος για την δήλωση μηχανικού του Ν-651 για την επένδυση που προτίθεται να κάνει, επιφυλάσσομαι για άλλη φορά να σας πω τι θα ξύσει πρώτα...και ποσώς τον ενδιαφέρει πως γράφει ο άλλος το μ του μηχανικός.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2011 :lol: Είσαι αδελφός SIRADRAB, είσαι από τους πρώτους που μπήκαν στο 12θεο του φόρουμ, κ σίγουρα θα περνάμε ωραία εκείνη την ώρα, αγναντεύοντας από ψηλά την κατάσταση, περιμένοντας να απελευθερωθούν δύο ανθρώπινα σώματα από τα human clone reincarnation labs ώστε να υλοποιήσουμε την 80κοστή μετενσάρκωση του κλώνου μας (επετειακή)!!!:lol:
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα