milionislift Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 καλησπερα στο φορουμ. μετα απο ενα προβλημα στη δουλεια θελω να ρωτησω τους γνωστες..σε εναν κινητηρα 2 ταχυτητων θελω να δω αν ειναι καμμενος ο κινητηρας..εβαλα το μπιπερ στους ακροδεκτες(εξι ηταν) και χτυπουσε..παρατηρησα οτι απο τα τυλιγματα ερχονταν 2 συρματα σε καθε ακροδεκτη..μου ειπαν οτι ετσι συνδεεται αυτος ο κινητηρας και ειναι φυσιολογικο να χτυπαει το μπιπερ..καποιοι αλλοι μου ειπαν οτι πρεπει να χτυπαει το μπιπερ μονο μεταξυ των τυλιγματων της μικρης ταχυτητας,μονο μεταξυ των τυλιγματων της μεγαλης ταχυτητας,και οχι μεταξυ των τυλιγματων της μικρης και της μεγαλης ταχυτητας.αλλοι μου ειπαν να παρω ωμομετρο και να μετρησω τους ακροδεκτες..εγω ξερω οτι οταν παιρνει κληση ο ανελκυστηρας ξεκιναει και μετα απο μια στροφη τροχαλιας καει τις ασφαλειες του τριφασικου στον κεντρικο πινακα..σιγουρα γεφυρωνουν οι φασεις αλλα πως μπορουμε να σιγουρευτουμε οτι ειναι απο τον κινητηρα και οχι απο τον πινακα αυτοματισμου?????καποια ιδεα-προταση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Δεν γλιτώνεις το ωμόμετρο... Σε δεύτερη φάση τον ανοίγεις και βλέπεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
milionislift Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 το ανοιγμα θελω να το γλυτωσω...το ομομετρο πως προτεινεις να το χρησιμοποιησω???εχω 6 ακροδεκτες πανω στο καπακι..3 για την μικρη και 3 για την μεγαλη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Τα τυλίγματα κάθε ταχύτητας θα έχουν ίση αντίσταση και άπειρη αντίσταση με το σασί και μεταξύ των δύο ταχυτήτων. Ό,τι άλλο σημαίνει πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
milionislift Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 αγαπητε αλεξη εχε υποψιν σου οτι εχουμε μονο 3 ακροδεκτες για τα τυλιγματα καθε ταχυτητας και απο μεσα απο τον κινητητρα ερχονται 2 συρματα σε καθε ακροδεκτη..εσυ αν καταλαβα καλα λες οτι τα τυλιγματα της μικρης ταχυτητας ειναι ανεξαρτητα με τα τυλιγματα της μεγαλης ταχυτητας.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Ναι, οι ταχύτητες είναι ανεξάρτητες, είναι συνδεσμολογία τριγώνου, κάθε ακροδέκτης έχει δύο σύρματα προερχόμενα από δύο μαξιλάρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis.K. Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Δεν πρέπει να φταίει ο πίνακας αφού ξεκινάει ο κινητήρας. Όπως ειπώθηκε κάνε τον έλεγχο με το ωμόμετρο μεταξύ των τριών ακροδεκτών για κάθε τύλιγμα (είναι τρεις πιθανοί συνδυασμοί συν ο έλεγχος με το κέλυφος). Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzem Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Τα τυλίγματα κάθε ταχύτητας θα έχουν ίση αντίσταση και άπειρη αντίσταση με το σασί και μεταξύ των δύο ταχυτήτων. Ό,τι άλλο σημαίνει πρόβλημα. Αυτό πρέπει να κοιτάξεις πρώτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilectrologos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2011 Συμφωνώ με το #4 . Για σιγουριά η μέτρηση με την γη πρέπει να γίνει με μέγγερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα