Λυκιδεύς Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 07:52 πμ Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 07:52 πμ Γεια σας Βρίσκομαι στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας και θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους μετατροπείς συχνότητας(ΙNVERTER) και τον τρόπο λειτουργίας τους για έλεγχο επαγωγικών κινητήρων. Σας ευχαριστώ
tzem Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 08:40 πμ Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 08:40 πμ Μπορείς να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο απο παρα πολλές εταιρίες που υπάρχουν εδώ στην ελλάδα.Να σου δώσει manual , τεχνικα φυλλάδια και διάφορα άλλες πληροφορίες. siemens danfoss abb mitsubishi telemecanicue sneider electric
kkostorp Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 09:06 πμ Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 09:06 πμ Θα αναζητήσεις βιβλιογραφία. 1) Ηλεκτρονικά Ισχύος Mohan /Undeland/Robbins Εκδόσεις Τζίολα 2) Ηλεκτρονικά Ισχύος Στέφανος Μανιάς Οι Inverter δεν είναι κάποιο θέμα που μπορείς να κάτσεις να το διαβάσεις σήμερα και αύριο να το έχεις εμπεδώσει. Επίσης μην κοιτάς τι γίνεται στην πιάτσα (ρυθμίσης Inverter για Φ/Β στις στέγες κλπ). Αυτά είναι κωδικοποιημένες κινήσεις για που καταντούν τον μηχανικό χειριστή και μόνο. Αν χρειαστείς παραπάνω υλικό στείλε μου pm .
nvel Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 12:42 μμ Δημοσιεύτηκε March 5, 2011 at 12:42 μμ Μπορείς να διαβάσεις και τα παρακάτω Electric Motor Drives: Modeling, Analysis, and Control/R. Krishnan Power Electronics And Motor Drives: Advances and Trends/Bimal K. Bose High Performance AC Drives: Modelling Analysis and Control/Mukhtar Ahmad Advanced Electrical Drives: Analysis, Modeling, Control/Rik De Doncker, Duco W.J. Pulle, André Veltman Power Electronics and Variable Frequency Drives: Technology and Applications/Bimal K. Bose Modern Power Electronics and AC Drives/Bimal K. Bose Control of Induction Motors/Andrzej M. Trzynadlowski Practical Variable Speed Drives and Power Electronics/Malcolm Barnes Sensorless Vector and Direct Torque Control/Peter Vas
Panos.T Δημοσιεύτηκε March 13, 2011 at 02:46 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2011 at 02:46 πμ Βασικά είναι έλεγχος VVVF (Μεταβλητή τάση,Μεταβλητή συχνότητα) η βασική φιλοσοφία έχει να κάνει με μια γέφυρα έξι παλμών με IGBT και ένα ακόμη ζεύγος που βραχυκυκλώνει τα τυλίγματα (μέσω εξωτερικής αντίστασης) για πέδηση του κινητήρα. Η συχνότητα παλμοδότησης μεταβάλλεται έτσι επιτυγχάνουμε αυξομείωση στροφών ενώ οι παλμοί οδήγησης είναι διαμορφωμένοι κατά πλάτος (PWM) και με την ολοκλήρωση του παλμού μέσα στο τύλιγμα επιτυγχάνεται η κυματομορφή του ρεύματος να είναι στα 50Hz επειδή η επαγωγική αντίσταση ενός τυλίγματος έχει να κάνει με το ρεύμα που το διαρρέει. Στην ουσία είναι ένα τριφασικό PWM με μεταβολή της φέρουσας συχνότητας κατά ακέραιο πολλαπλάσιο του 6 για να έχουμε 2 τουλάχιστον παλμούς ανά φάση. Οι κινητήρες που προορίζονται για να συνδεθούν σ ένα inverter παρουσιάζουν μια μεταβολή ως προς τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους άλλα αυτό είναι ένα άλλο θέμα και με τους κλασικούς καλά τα πάνε. Τα inverter του εμπορίου λειτουργούν και με ανάδραση και χωρίς (κλειστού ή ανοιχτού βρόγχου)ο έλεγχος στροφών στον ανοιχτό βρόγχο γίνεται με επιτήρηση του ρεύματος στα τυλίγματα. Για Manual μπορείς να δεις και στην alpha-motion
Λυκιδεύς Δημοσιεύτηκε March 22, 2011 at 05:26 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 22, 2011 at 05:26 μμ Πως μπορώ να υλοποιήσω ένα σύστημα κλειστού βρόχου για έλεγχο ταχύτητας με ανάδραση σε ενα H/Z η ανάδραση θα γίνει σε ένα inverter...;Στην περίπτωση του ανοικτού βρόχου τι γίνεται;
tzem Δημοσιεύτηκε March 23, 2011 at 08:27 πμ Δημοσιεύτηκε March 23, 2011 at 08:27 πμ Όταν εννοείς σύστημα κλειστού βρόχου για δώσε λεπτομέρειες... Τι θέλεις να κάνεις ακριβώς?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα