Λυκιδεύς Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Γεια σας Βρίσκομαι στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας και θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους μετατροπείς συχνότητας(ΙNVERTER) και τον τρόπο λειτουργίας τους για έλεγχο επαγωγικών κινητήρων. Σας ευχαριστώ
tzem Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Μπορείς να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο απο παρα πολλές εταιρίες που υπάρχουν εδώ στην ελλάδα.Να σου δώσει manual , τεχνικα φυλλάδια και διάφορα άλλες πληροφορίες. siemens danfoss abb mitsubishi telemecanicue sneider electric
kkostorp Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Θα αναζητήσεις βιβλιογραφία. 1) Ηλεκτρονικά Ισχύος Mohan /Undeland/Robbins Εκδόσεις Τζίολα 2) Ηλεκτρονικά Ισχύος Στέφανος Μανιάς Οι Inverter δεν είναι κάποιο θέμα που μπορείς να κάτσεις να το διαβάσεις σήμερα και αύριο να το έχεις εμπεδώσει. Επίσης μην κοιτάς τι γίνεται στην πιάτσα (ρυθμίσης Inverter για Φ/Β στις στέγες κλπ). Αυτά είναι κωδικοποιημένες κινήσεις για που καταντούν τον μηχανικό χειριστή και μόνο. Αν χρειαστείς παραπάνω υλικό στείλε μου pm .
nvel Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2011 Μπορείς να διαβάσεις και τα παρακάτω Electric Motor Drives: Modeling, Analysis, and Control/R. Krishnan Power Electronics And Motor Drives: Advances and Trends/Bimal K. Bose High Performance AC Drives: Modelling Analysis and Control/Mukhtar Ahmad Advanced Electrical Drives: Analysis, Modeling, Control/Rik De Doncker, Duco W.J. Pulle, André Veltman Power Electronics and Variable Frequency Drives: Technology and Applications/Bimal K. Bose Modern Power Electronics and AC Drives/Bimal K. Bose Control of Induction Motors/Andrzej M. Trzynadlowski Practical Variable Speed Drives and Power Electronics/Malcolm Barnes Sensorless Vector and Direct Torque Control/Peter Vas
Panos.T Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2011 Βασικά είναι έλεγχος VVVF (Μεταβλητή τάση,Μεταβλητή συχνότητα) η βασική φιλοσοφία έχει να κάνει με μια γέφυρα έξι παλμών με IGBT και ένα ακόμη ζεύγος που βραχυκυκλώνει τα τυλίγματα (μέσω εξωτερικής αντίστασης) για πέδηση του κινητήρα. Η συχνότητα παλμοδότησης μεταβάλλεται έτσι επιτυγχάνουμε αυξομείωση στροφών ενώ οι παλμοί οδήγησης είναι διαμορφωμένοι κατά πλάτος (PWM) και με την ολοκλήρωση του παλμού μέσα στο τύλιγμα επιτυγχάνεται η κυματομορφή του ρεύματος να είναι στα 50Hz επειδή η επαγωγική αντίσταση ενός τυλίγματος έχει να κάνει με το ρεύμα που το διαρρέει. Στην ουσία είναι ένα τριφασικό PWM με μεταβολή της φέρουσας συχνότητας κατά ακέραιο πολλαπλάσιο του 6 για να έχουμε 2 τουλάχιστον παλμούς ανά φάση. Οι κινητήρες που προορίζονται για να συνδεθούν σ ένα inverter παρουσιάζουν μια μεταβολή ως προς τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους άλλα αυτό είναι ένα άλλο θέμα και με τους κλασικούς καλά τα πάνε. Τα inverter του εμπορίου λειτουργούν και με ανάδραση και χωρίς (κλειστού ή ανοιχτού βρόγχου)ο έλεγχος στροφών στον ανοιχτό βρόγχο γίνεται με επιτήρηση του ρεύματος στα τυλίγματα. Για Manual μπορείς να δεις και στην alpha-motion
Λυκιδεύς Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 Πως μπορώ να υλοποιήσω ένα σύστημα κλειστού βρόχου για έλεγχο ταχύτητας με ανάδραση σε ενα H/Z η ανάδραση θα γίνει σε ένα inverter...;Στην περίπτωση του ανοικτού βρόχου τι γίνεται;
tzem Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 Όταν εννοείς σύστημα κλειστού βρόχου για δώσε λεπτομέρειες... Τι θέλεις να κάνεις ακριβώς?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα