Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας

 

Βρίσκομαι στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας και θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους μετατροπείς συχνότητας(ΙNVERTER) και τον τρόπο λειτουργίας τους για έλεγχο επαγωγικών κινητήρων.

 

Σας ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο απο παρα πολλές εταιρίες που υπάρχουν εδώ στην ελλάδα.Να σου δώσει manual , τεχνικα φυλλάδια και διάφορα άλλες πληροφορίες.

 

siemens

danfoss

abb

mitsubishi

telemecanicue

sneider electric

Δημοσιεύτηκε

Θα αναζητήσεις βιβλιογραφία.

 

1)

Ηλεκτρονικά Ισχύος

 

Mohan /Undeland/Robbins

 

Εκδόσεις Τζίολα

 

2)

Ηλεκτρονικά Ισχύος

 

Στέφανος Μανιάς

 

Οι Inverter δεν είναι κάποιο θέμα που μπορείς να κάτσεις να το διαβάσεις σήμερα και αύριο να το έχεις εμπεδώσει.

 

Επίσης μην κοιτάς τι γίνεται στην πιάτσα (ρυθμίσης Inverter για Φ/Β στις στέγες κλπ). Αυτά είναι κωδικοποιημένες κινήσεις για που καταντούν τον μηχανικό χειριστή και μόνο.

 

Αν χρειαστείς παραπάνω υλικό στείλε μου pm .

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να διαβάσεις και τα παρακάτω

 

Electric Motor Drives: Modeling, Analysis, and Control/R. Krishnan

Power Electronics And Motor Drives: Advances and Trends/Bimal K. Bose

High Performance AC Drives: Modelling Analysis and Control/Mukhtar Ahmad

Advanced Electrical Drives: Analysis, Modeling, Control/Rik De Doncker, Duco W.J. Pulle, André Veltman

Power Electronics and Variable Frequency Drives: Technology and Applications/Bimal K. Bose

Modern Power Electronics and AC Drives/Bimal K. Bose

Control of Induction Motors/Andrzej M. Trzynadlowski

Practical Variable Speed Drives and Power Electronics/Malcolm Barnes

Sensorless Vector and Direct Torque Control/Peter Vas

Δημοσιεύτηκε

Βασικά είναι έλεγχος VVVF (Μεταβλητή τάση,Μεταβλητή συχνότητα) η βασική φιλοσοφία έχει να κάνει με μια γέφυρα έξι παλμών με IGBT και ένα ακόμη ζεύγος που βραχυκυκλώνει τα τυλίγματα (μέσω εξωτερικής αντίστασης) για πέδηση του κινητήρα. Η συχνότητα παλμοδότησης μεταβάλλεται έτσι επιτυγχάνουμε αυξομείωση στροφών ενώ οι παλμοί οδήγησης είναι διαμορφωμένοι κατά πλάτος (PWM) και με την ολοκλήρωση του παλμού μέσα στο τύλιγμα επιτυγχάνεται η κυματομορφή του ρεύματος να είναι στα 50Hz επειδή η επαγωγική αντίσταση ενός τυλίγματος έχει να κάνει με το ρεύμα που το διαρρέει.

Στην ουσία είναι ένα τριφασικό PWM με μεταβολή της φέρουσας συχνότητας κατά ακέραιο πολλαπλάσιο του 6 για να έχουμε 2 τουλάχιστον παλμούς ανά φάση.

Οι κινητήρες που προορίζονται για να συνδεθούν σ ένα inverter παρουσιάζουν μια μεταβολή ως προς τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους άλλα αυτό είναι ένα άλλο θέμα και με τους κλασικούς καλά τα πάνε.

Τα inverter του εμπορίου λειτουργούν και με ανάδραση και χωρίς (κλειστού ή ανοιχτού βρόγχου)ο έλεγχος στροφών στον ανοιχτό βρόγχο γίνεται με επιτήρηση του ρεύματος στα τυλίγματα.

 

Για Manual μπορείς να δεις και στην alpha-motion

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Πως μπορώ να υλοποιήσω ένα σύστημα κλειστού βρόχου για έλεγχο ταχύτητας με ανάδραση σε ενα H/Z η ανάδραση θα γίνει σε ένα inverter...;Στην περίπτωση του ανοικτού βρόχου τι γίνεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.