Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα

Αναζητώ τεχνική βιβλιογραφία που αφορά τα φορτηγά οχήματα π.χ.

 

Ασφαλής Φόρτωση και εκπόνηση "Loading Diagrams" φορτηγών οχημάτων

Αεραναρτήσεις

Υδραυλικά - Πνευματικά συστήματα φορτηγών οχημάτων

 

κ.τ.λ. και όχι κατ' ανάγκη στην Ελληνική γλώσσα.

 

Έχει κανείς να προτείνει κάτι?

Κάθε βοήθεια είναι πολύτιμη

Σας ευχαριστώ πολύ γιά τον χρόνο σας.

Δημοσιεύτηκε

Πριν κάτι μήνες που έπρεπε να κάνω μια παρουσίαση σε ελεγκτές ΚΤΕΟ βαρέων οχημάτων είχα πάρει υλικό από το παρακάτω βιβλίο:

 

Light and Heavy Vehicle Technology

 

αλλά δεν έχει για αεραναρτήσεις πληροφορίες ούτε για retarders. Θυμάμαι είχα ένα βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή αλλά δυστυχώς για εσένα (και εμένα) δεν το βρίσκω.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ rootbreaker. Αν καταφέρεις και το βρεις ή θυμιθείς τον τίτλο, παρακαλώ δημοσίευσέ τον ή στείλ' το μου σε p.m. Θα το εκτιμήσω πάρα πολύ.

Και πάλι ευχαριστώ

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και πάλι. Τώρα αναζητώ κάποιους πίνακες με τυποποιημένες διαστάσεις φορτηγών οχημάτων, πχ αποστάσεις μεταξύ αξόνων, τυποποιημένα βάρη ανα άξονα, διαστάσεις καρότσας, μήκος σασσί, απόβαρα οχημάτων κτλ. Έχει υπόψην του κανεί κάτι? Τα στοιχεία αυτά τα θέλω καθαρά για ερευνητική χρήση. Πιό συγκεκριμένα, θέλω να πειραματιστώ στην εκπόνηση loading diagrams για τριαξονικά και τετραξονικά οχήματα. Μπορεί κανείς συνάδελφος να βοηθήσει? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κανείς συνάδελφος κάποια μεθοδολογία εκπόνησης "loading diagram", για τετραξονικά φορτηγά? Για τα τριαξονικά, θεωρείτε σωστή την υπόθεση ότι "η πίσω ανάρτηση των δύο αξόνων ισομοιράζει το φορτίο στους δύο άξονες?" Εάν όχι, τότε πως εκπονείται το "loading diagram"? Πειραματίζομαι με ένα πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων και δυστυχώς τα αποτελέσματα που παίρνω όταν θεωρώ ότι οι δύο πίσω άξονες είναι εντελώς ανεξάρτητοι μεταξύ τους είναι "εντελώς ασυνάρτητα".

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Δημοσιεύτηκε

Σε τριαξονικό όχημα οι πίσω άξονες δεν είναι ανεξάρτητοι. Αν παρατηρήσεις έχουν κοινά σουστόφυλλα.

 

1273661576_93008823_4----1273661576.jpg

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι βέβαια τέτοιες όλες οι αναρτήσεις των τριαξονικών... Υπάρχουν και ανεξάρτητες αναρτήσεις, όπως εξάλλου και αναρτήσεις με ανασυρόμενο άξονα...

Δημοσιεύτηκε

Ακόμα και εκεί που υπάρχει ανασυρόμενος άξονας οι άξονες δεν είναι ανεξάρτητοι.

Το πιο σωστό που μπορεί να πει κανείς είναι ότι αν δει το όχημα σαν σύνολο μπορεί να πει ότι ο μπροστά άξονας είναι ανεξάρτητος με τους πίσω και τους πίσω να τους εξετάσει σαν υποσύνολο, ότι έχουν δηλαδή μια σχετική ελευθερία ο ένας με τον άλλο, χωρίς να είναι τελείως ανεξάρτητοι. Γενικά όμως συμπεριφέρονται σαν ένα.

 

Όπως θα δεις και στο loading chart στο παρακάτω link στο τριαξονικό μιλάνε για front axle και rear axle load. Όχι για frond, second και third.

 

http://www.qmccranes.com/3855C.htm

 

3855C(triple)small.jpg

 

Πάντως πολύ κατατοπιστικό είναι το site της DAF όπου σου δίνει σε PDF ή DXF μορφή όλα τα σχέδια των σασί για όλη την γκάμα των φορτηγών της. Μπορεί να σου φανεί πολύ χρήσιμο:

http://www.daf.com/EN/Products/Bodybuilders-guidelines/Pages/Chassis-drawings.aspx

 

Επίσης ρίξτε μια ματιά στο bodybuilders guideline http://www.daf.com/EN/Products/Bodybuilders-guidelines/Pages/Guidelines.aspx όπου είναι ένα εκτενές pdf με τις επιτρεπόμενες μετατροπές σε σασί κλπ. Μπορεί και εκεί να βρείτε πληροφορίες.

  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.