sotiris_an Δημοσιεύτηκε July 1, 2008 at 10:39 μμ Δημοσιεύτηκε July 1, 2008 at 10:39 μμ Έχω να θεμελιώσω ισόγεια κατοικία, τμήμα της οποίας δίνω παρακάτω, στο μπροστινό μέρος της οποίας θα υπάρχει υπόγειος χώρος (garage) που θα θεμελιωθεί σε χαμηλότερη στάθμη. Το ερώτημά μου είναι πως θα θεμελιωθούν τα υποστυλώματα που είναι στο όριο. Αν θα θεμελιωθούν όπως τα δείχνω το πέδιλο του τοιχείου της κατοικίας θα αγκυρωθεί μέσα στο υποστύλωμα, και ουσιαστικά ένα μέρος του υποστυλώματος θα σταματά εκεί και το υπόλοιπο θα συνεχίζει για να θεμελιωθεί στην πλάκα θεμελίωσης του garage ή υπάρχει κάποια άλλη δυνατότητα αντιμετώπισης που δυστυχώς την αγνοώ. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 05:29 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 05:29 πμ Στις ανισόσταθμες θεμελιώσεις έτσι γίνεται όπως το περιγράφεις. Πάντως η υψομετρική διαφορά είναι πολύ μικρή για να μην κάνεις ισόσταθμη θεμελίωση.
acnt Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 05:44 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 05:44 πμ Διαφωνώ με αυτό τον τρόπο. Το να έχεις πέδιλο αγκυρωμένο στο +1,10 του δεξιού υποστυλώματος του γκαραζ το θεωρώ πολύ αρνητικό. Μόνο τις δυνάμεις κριού που ίσως να αναπτυχθούν να λάβεις υπόψιν... Η δική μου άποψη είναι η εξής: 1) Ισόσταθμη θεμελίωση στο -2,60 οπότε θα έχεις 1,10μ τοιχία κάτω από την κατοικία 2) ανισόσταθμη θεμελίωση με αρμό και έκκεντρα θεμέλια.
bmw316gr Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 06:45 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 06:45 πμ Συμφωνώ με τον acnt. Καλύτερα να αποφέυγεις τις ανισοσταθμίες στις θεμελειώσεις.
panos Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 07:41 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 07:41 πμ Παιδιά σκεφτήτε το ενδεχόμενο να έχεις βράχο απο κάτω και πόσο θα αυξηθεί το κοστολόγιο απο τις επιπλέον εκσκαφές. Προσωπικά έκανα ανισόσταθμη θεμελίωση όπως ακρίβώς ο sotiris_an αλλά με κρύα καρδιά. Πως αλλιώς να αντιμετωπίσεις το θέμα ασφάλεια-κόστος? Επρόκειτο για διώροφο.
erling Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 09:02 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 09:02 πμ Προσωπικά, φροντίζω (όταν μπορώ και στο συγκεκριμένο δεν μπορεί ο συνάδελφος) να έχω στην συνέχεια του Π/Δ ή της δοκού, τοιχείο και όχι μόνο κολώνα. Ετσι μειώνω την πιθανότητα φαινομένου κριού.
sotiris_an Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 09:49 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 09:49 πμ Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Την ανισοσταθμία την θέλει ο πελάτης (ο οποίος είναι και συνάδελφος), και παρόλο που επέμενα να γίνει κοινή θεμελίωση δεν τον έπεισα. Pano δεν έχει βράχο. Acnt δεν κατάλαβα την πρότασή σου.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 11:13 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 11:13 πμ Διαφωνώ με αυτό τον τρόπο. Το να έχεις πέδιλο αγκυρωμένο στο +1,10 του δεξιού υποστυλώματος του γκαραζ το θεωρώ πολύ αρνητικό. Μόνο τις δυνάμεις κριού που ίσως να αναπτυχθούν να λάβεις υπόψιν...Η δική μου άποψη είναι η εξής: 1) Ισόσταθμη θεμελίωση στο -2,60 οπότε θα έχεις 1,10μ τοιχία κάτω από την κατοικία2) ανισόσταθμη θεμελίωση με αρμό και έκκεντρα θεμέλια. Συμφωνώ με το 1ο
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 11:16 πμ Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 11:16 πμ επίσης αν θέλεις οπωσδήποτε την ανισοσταθμία καλλίτερα να κατεβάσεις τα τοχεία χαμηλά, έτσι:
sotiris_an Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 01:01 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 2, 2008 at 01:01 μμ Σωστά ΑΡΗ. Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι στην περιοχή της ένωσης του πεδίλου με το τοιχείο θα πρέπει να οπλιστεί πάνω-κάτω λόγω του μπαζώματος (κάτι σαν γέφυρα) οπότε προσανατολίζομαι στην κατασκευή πεδιλοδοκού
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα