MiLky Δημοσιεύτηκε March 12, 2011 at 10:39 πμ Δημοσιεύτηκε March 12, 2011 at 10:39 πμ καλησπερα ηθελα να ρωτησω ποιες ειναι οι διαταξεις ενος τριβημειωτηρα και ποσες ειναι?
aginor Δημοσιεύτηκε March 15, 2011 at 11:02 μμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2011 at 11:02 μμ πες και κατι παραπανω. τζαμπα ειναι.
MiLky Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 04:29 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 04:29 μμ Θελω να βρω για την αρχη λειτουργιας ενος τριβομειωτηρα, τα ειδη του, τα υλικα κατασκευης, και επειδη τα αγγλικα μου δεν ειναι τα καλυτερα δεν μπορω να βγαλω ακρη!
MiLky Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 06:55 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 06:55 μμ τριβομειωτηρας = friction wheel ?
aginor Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 07:39 μμ Δημοσιεύτηκε March 17, 2011 at 07:39 μμ εμας ρωτας αν "τριβομειωτηρας = friction wheel" ?? πρωτη φορα το ακουω αυτο. δεν ανεβαζεις μια φωτοτυπια της ασκησης να δουμε τι εχεις να κανεις και τι ψαχνεις? απο εδω μεσα κανενας ΔΕΝ θα σου λυσει την ασκηση, να βαλουμε ενα χερακι να ξεκολλησεις στην αρχη ναι.
MiLky Δημοσιεύτηκε March 18, 2011 at 11:49 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 18, 2011 at 11:49 πμ Σου παραθετω μια εικονα τις εργασιας!
Μαρίτα Κυρ. Δημοσιεύτηκε November 27, 2021 at 03:20 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2021 at 03:20 μμ Καλησπέρα, μετά από 10 χρόνια, αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Θα εκτιμούσα μια βοήθεια.
MrShyEngineer Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 07:34 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 07:34 μμ On 27/11/2021 at 3:20 ΜΜ, Μαρίτα Κυρ. said: Καλησπέρα, μετά από 10 χρόνια, αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Θα εκτιμούσα μια βοήθεια. Expand Το θέμα αφορά τη δυναμική αλληλεπίδραση ροπών και μοχλοβραχιόνων, γωνιακών και εφαπτομενικών ταχυτήτων. Σε έναν τριβομειωτήρα, ιδανικά δεν θέλεις μεγάλη ολίσθηση, αλλά αυτή είναι αναπόφευκτη λόγω της γεωμετρίας του συστήματος. Ο κάθετος τροχός καλύπτει ένα εύρος ακτίνων ενώ περιστρέφεται με σταθερή γωνιακή ταχύτητα, γεγονός που δημιουργεί διαφορική κίνηση μεταξύ των σημείων επαφής. Αυτό οδηγεί σε αυξημένη φθορά στην εξωτερική πλευρά του κάθετου τροχού σε σχέση με τον οριζόντιο δίσκο, καθώς τα σημεία επαφής υποβάλλονται σε διαφορετικά φορτία και ταχύτητες. Όπως αναφέρεται, το φαινόμενο αυτό βασίζεται στην Hertzian contact theory, που περιγράφει τις καταπονήσεις και την κατανομή των τάσεων σε ελαστικές επαφές κυλιόμενων και ολισθαίνουσων σωμάτων. 1
Didonis Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 08:27 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 08:27 μμ λοιπόν μετά τον τονισμό που τα πας υπέροχα εγώ ως άσχετος με το αντικείμενο σας μ αρέσει να σε διαβάζω.... απλά έχε κατά νου μερικές φορές όπως εδώ πχ που απαντάς σε ερώτημα πριν 3 χρόνια (δεν είναι απαγορευτικό όμως αυτό). Ενδεχόμενα όλο και σε κάποιον άλλο μπορεί να φανεί χρήσιμο.
MrShyEngineer Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 09:00 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2025 at 09:00 μμ On 20/3/2025 at 8:27 ΜΜ, Didonis said: λοιπόν μετά τον τονισμό που τα πας υπέροχα εγώ ως άσχετος με το αντικείμενο σας μ αρέσει να σε διαβάζω.... Expand ναι συγγνώμη για τον τονισμό αλλά γράφω πολύ πιο γρήγορα άνευ. On 20/3/2025 at 8:27 ΜΜ, Didonis said: απλά έχε κατά νου μερικές φορές όπως εδώ πχ που απαντάς σε ερώτημα πριν 3 χρόνια (δεν είναι απαγορευτικό όμως αυτό). Ενδεχόμενα όλο και σε κάποιον άλλο μπορεί να φανεί χρήσιμο. Expand το είδα απλώς ιντριγκαριστικα καθώς δεν υπήρχε απάντηση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα