Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχω κοιτάξει καμία από τις πράξεις των συναδέλφων και τις δικές σου, αλλά η ταχύτητα 598m/sec είναι υπερβολική.

 

Θα έχεις κρουστικό κύμα περίπου στα μισά αυτής της ταχύτητας (δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή την σχέση υπολογισμού, οπότε μπορεί να είναι και πολύ χαμηλότερα) που δεν επιτρέψει ποτέ τέτοιες τιμές.

 

 

[edit] μου ήρθε στο μυαλό μια σχέση, που νομίζω είναι αυτή που δίνει την μέγιστη ταχύτητα αερίου σε αγωγούς :

 

c = SQRT(γRT)

Δημοσιεύτηκε

Ας απλοποιήσουμε τα μαθηματικά και ας αποδεχτούμε το μπαλαμούτι (αγνοούμε τον εισερχόμενο αέρα):

 

- Στο πρώτο 0,5sec εισέρχεται στο δοχείο 1,5lt νερού 15°C με ειδική θερμότητα 4,18kj/kg

- Στο δοχείο υπάρχουν 10m³ αέρας στους 90°C -> 9,7kg αέρα με ειδική θερμότητα 1,005kJ/kg

- Η τελική θερμοκρασία προφανώς θα πέσει κατά 29,5°C και ο νέος όγκος του αέρα θα είναι 9,19m³ οπότε το "κενό" είναι 0,81m³.

 

Η παροχή του αναπληρούμενου αέρα επομένως είναι 1,62m³/sec. Για να εισέλθει από οπή με διάμετρο 8cm απαιτεί ταχύτητα 323m/sec, κατά τι μικρότερη της ταχύτητας του ήχου... (δεν υπάρχει περίπτωση)

 

Αν θεωρήσουμε λογική ταχύτητα μία ταχύτητα 10m/sec (για να μην χαλάει ο κόσμος από τον θόρυβο) θέλουμε 0,162m² οπή, ή διάμετρο οπής Φ450mm.

 

Αλλά: Η μέθοδος αυτή αποτελεί χοντρό μπαλαμούτι και υποεκτιμά κατά 10% τουλάχιστον την ροή αέρα...

 

Η σωστή λύση είναι στο #9.

Δημοσιεύτηκε

AlexisPap κατι δεν μου κολλαει αλλα θα το ψαξω αυριο.

aaandreas αν ισχυει ο υπολογισμος του AlexisPap τοτε πρεπει να ακουγες την δεξαμενη να σφυριζει καθε φορα. την δουλευατε καιρο?? την ακουγες να σφυριζει?

Δημοσιεύτηκε

Δεν θα προλάβαινε να ακούσει σφύριγμα. Αν ήταν μία τυπική δεξαμενή με λεπτά τοιχώματα θα τσαλακωνόταν πριν περάσει 1sec...

Δημοσιεύτηκε

Παιδια, η δεξαμενη εχει παχος 4mm.

Δουλευει κατω απο τις ιδιες ακριβως συνθηκες 20 χρονια

Δεν ακουσα ποτε κανενα σφυριγμα παροτι στο χωρο ειμαι σχεδον 15 χρονια.

Μονο στη φαση που τσαλακωθηκε ακουσα εναν θορυβο σαν να χτυπας την δεξαμενη με σφυρι.

Η δεξαμενη εγινε οπως το κουτακι της μπυρας καθως το τσαλακωνεις με το χερι.

Δεν μπορεσα να καταλαβω γιατι εγινε και γιαυτο το δημοσιευω για να παρω αποψεις.

Δημοσιεύτηκε

τωρα με μπερδεψες τελειως.

Αν ισχυει αυτο που λεει ο AlexisPap ειτε θα επρεπε να ακους το σφυριγμα παντα, αφου για να πιασεις την ταχυτητα απο το Φ80 που δινουν οι υπολογισμοι του εχεις τεραστια ταχυτητα.

Υπαρχει το ενδεχομενο να ειχες αναροφηση απο τον πυθμενα λογο της υποπιεσης και ετσι να γλιτωνε η δεξαμενη???

Αν λογο της υποπιεσης ειχες ελαστικη παραμορφωση στην δεξαμενη, οπως ρουφας αερα απο ενα πλαστικο μπουκαλι λογικα θα φενοταν ευκολα με το ματι.

να εκανε ο AlexisPap λαθος στους υπολογισμους του?? Καταρεει ενας μυθος?? Νομιζα οτι εχει την ιδια χαρη με τον Πάπα της Ρωμης. :smile: :-) :P :S :|

Αλλα και παλι αν εκανε λαθος, και ειναι πολυ πιο αργη η εισαγωγη αερα, το μονο που μπορει να εγινε ειναι να εκλησε η τρυπα για λιγο χρονο ισα ισα για να γινει η ζημια.

O CostasV τι εχει να πει για ολα αυτα?

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς κάτι άλλαξε στο σύστημα ψεκασμού. Ή το μπέκ, ή η πίεση λειτουργίας, ή -τέλος πάντων- κάτι που προκάλεσε αύξηση της παροχής.

 

Φυσικά θα μπορούσε να αλλάξει και κάτι άλλο: Η εσωτερική θερμοκρασία του καζανιού...

 

Οι αριθμοί δεν κάνουν λάθος. Το πολύ πολύ να μου ξέφυγε κανένα μηδενικό... :P

Όποιος θέλει το ελέγχει.

Δημοσιεύτηκε

AlexisPap,

To συστημα ψεκασμου ειναι μια ανοξειδωτη λαμαρινενια μπαλα με τρυπες (spray ball) η οποια δινεται απο τον κατασκευαστη της με συγκεκριμμενη παροχη σε συγκεκριμμενη πιεση 10 m3/h στα 3 bar νερο και δεν εχει αλλαξει τιποτα.

O ρυθμιστης στροφων της αντλιας (inverter), που στελνει νερο ελεγχεται απο ηλεκτρομαγνητικο ροομετρο για λογους σταθερης παροχης καθως επισης απο την χαρακτηριστικη της καμπυλη δεν μπορει να δωσει παραπανω παροχη εκτος και αν υποβοηθειθει απο κατι (πχ αυξηση της πιεσης στην αναρροφηση της πραγμα που πρακτικα δεν μπορει να γινει γιατι αναρροφα απο ανοιχτο δοχειο)

Απο την κατω τρυπα του δοχειου αναρροφα μονιμα το νερο μια αλλη αντλια και δεν αφηνει να ανυψυθει η σταθμη του νερου στο δοχειο γιατι την οδηγει pressure transmitter.

Η θερμοκρασια του νερου 88οC μετριεται στην κατω οπη της δεξαμενης απο αισθητηριο θερμοκρασιας Pt 100 και καταγραφεται σε συστημα SCADA.

Παντα η διακυμανση της ειναι απο 86-90οC.

Δεν αλλαξε τιποτα στις συνθηκες λειτουργιας

Δημοσιεύτηκε

Μήπως άλλαξε η αρχική θερμοκρασία αέρα;

 

Και βασικά, για να καταλάβω, το δοχείο αυτό πως δουλεύει; ως τώρα υπέθετα ότι για κάποιον λόγο ο αέρας θερμαινόταν στους 90° και κατά διαστήματα γινόταν απότομη ψύξη, και πάλι απ' την αρχή. Είναι έτσι;

Δημοσιεύτηκε
Μήπως άλλαξε η αρχική θερμοκρασία αέρα;

 

Και βασικά, για να καταλάβω, το δοχείο αυτό πως δουλεύει; ως τώρα υπέθετα ότι για κάποιον λόγο ο αέρας θερμαινόταν στους 90° και κατά διαστήματα γινόταν απότομη ψύξη, και πάλι απ' την αρχή. Είναι έτσι;

 

To δοχειο ψεκαζεται εσωτερικα με ζεστο νερο 90οC , για 15-20 min ,για λογους αποστειρωσης, και μετα ψεκαζεται με κρυο νερο 10oC μεχρι να επανελθει σε θερμοκρασια περιβαλλοντος καθε 4-5 ωρες και μετα ξαναγινεται η ιδια διαδικασια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.