kostas K Δημοσιεύτηκε February 28, 2013 at 08:04 πμ Δημοσιεύτηκε February 28, 2013 at 08:04 πμ Οχι πρέπει να υπάρχει και αντιστάθμιση ή κυκλοφορητής inverter. Δες ενότητα 5.2 ΤΟΤΕΕ 1
Inzaghi Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:43 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:43 μμ Οταν σε κεντρικη θερμανση εχει μπει καυστηρας για λεβητα 80.000 θερμιδων αλλα δεν υπαρχει ταμπελακι, ουτε απο τα στοιχεια της εταιρειας γκουγκλαροντας μπορω να βγαλω αποτελεσμα, τι κανουμε? Αγνοω τη συνεισφορα του καυστηρα στα βοηθητικα συστηματα η βαζω εναν παραπλησιας ισχυος αναλογα με την ισχυ του λεβητα? Προσανατολιζομαι στο 2ο αλλα θελω γνωμες...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:50 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:50 μμ Θα έκανα το δεύτερο, μιας και στα βοηθητικά μπαίνει ο καυστήρας......και καυστήρας υπάρχει
Inzaghi Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:57 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 09:57 μμ Κι εγω αυτο σκεφτομαι να κανω! Δε με δινεις τα φωτα σου και στη μελετη θερμομονωσης που εγραψα πιο πανω σε αλλο τοπικ?
dib Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:34 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:34 μμ Συνήθως η ισχύς του καυστήρα είναι τα 3/5 της ισχύος του κυκλοφορητή, που είναι πάντα μεγαλύτερη απο του καυστήρα 1
Inzaghi Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:49 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:49 μμ Ισα ισα.... στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων η ισχυς του καυστηρα ειναι πολλαπλασια αυτης του κυκλοφορητη...
dib Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:53 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:53 μμ Μάλλον λάθος τα βλέπεις Inzaghi...
Inzaghi Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:57 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2014 at 10:57 μμ Δε γινεται.... Φωτογραφιζω σε καθε μου επισκεψη το ταμπελακι και του κυκλοφορητη και του καυστηρα Και αν ο καυστηρας δεν εχει ταμπελακι, βρισκω τα τεχνικα χαρακτηριστικα του στο Internet Τυπικο παραδειγμα Ενας καυστηρας Riello για 80.000 θερμιδες λεβητα δινει περιπου 150W ηλεκτρικη ισχυ Η μικροτερη που εχω συναντησει Ο FBR δινει 250W αντιστοιχα Ο Lamborghini 500W Τις περισσοτερες φορες, λιγο που κοιταξα στο αρχειο μου, η ισχυς του καυστηρα ειναι στα ιδια η λιγο υψηλοτερα επιπεδα αυτης του κυκλοφορητη... Τι να σου πω παραπανω δεν ξερω...
hkamp Δημοσιεύτηκε February 7, 2014 at 08:38 πμ Δημοσιεύτηκε February 7, 2014 at 08:38 πμ (edited) Είναι ανάλογη περίπτωση που εφαρμόζεται όπως λέει η ΤΟΤΕΕ4 σελ. 61 κάτω-κάτω: <<Επεξεργασία των στοιχείων.... Σε περίπτωση έλλειψης των απαραίτητων τεχνικών προδιαγραφών για τους λέβητες, λαμβάνονται υπόψη οι μέσες τιμές για όμοιους λέβητες, όπως καθορίζονται στα Ευρωπαϊκά και εθνικά πρότυπα...>>. Τώρα ποια είναι αυτά τα πρότυπα δεν ξέρω. Γκούγκλαρε σε 5-6 λέβητες και κάνε μια εκτίμηση της ισχύος του καυστήρα (ανεμιστήρα και αντλία καυσίμου). Σωστά έγραψα το ρήμα; Γκούγκλαρε ή γκουγκλάρισε είναι; Edited February 7, 2014 at 08:39 πμ by hkamp
Inzaghi Δημοσιεύτηκε February 7, 2014 at 09:07 πμ Δημοσιεύτηκε February 7, 2014 at 09:07 πμ (edited) Θα ανοιξω μπαμπινιωτη να δω πως το εχει Επικοινωνησα με τη θυγατρικη της εταιρειας με την οποια συγχωνευτηκε λογω πτωχευσης και μου εδωσε την ηλεκτρικη ισχυ του καυστηρα 100W μοναχα... Ειχα βρει διαφορα αποτελεσματα. Απο 150W εως και 500W για τον καυστηρα. Τελικα θα ακολουθησω τις προφορικες οδηγιες του υπαλληλου... Edited February 7, 2014 at 09:07 πμ by Inzaghi
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα