Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ευχαριστώ πολύ!!

Ο υπάλληλος της τεχνικής υπηρεσίας ήτανε κάθετος ότι δεν πρόκειται να εγκρίνει είσοδο-έξοδο κατά παρέκκλιση οπότε....

Χρησιμοποιείστε τόνους, τόσο στους τίτλους των θεμάτων όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

Ευχαριστώ, ntanos

Edited by ntanos
Προσθήκη τόνων
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα συνάδελφοι,

εγκατάσταση τύπου Α (κατά τη δική μου εκτίμηση, μιας και πρόκειται για εργοστάσιο) λειτουργεί σχεδόν 30 χρόνια, βρίσκεται εντός οικισμού προ '23 και έχει πρόσωπο σε 2ον εθνικό δίκτυο.

Στο πλαίσιο διερεύνησης της νομιμότητας της διάταξης σύνδεσης της με την οδό, διερωτώμαι για τα εξής:

  • Στην παρ. 8 του αρθρ. 6 του ΒΔ 465/70 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ορίζεται ότι : "

    Ο  τύπος  Γ εφαρμόζεται και για πρατήρια και εγκαταστάσεις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεων:

       α. Στο Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

       β.  Στο  Εθνικό Οδικό Δίκτυο των νήσων πλην Κρήτης, Ρόδου, Κερκύρας, καθώς και

       γ.  Σε τμήματα του Βασικού και Δευτερεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου, όταν  αυτά  διέρχονται  από  οικισμούς  προϋφισταμένους  του  1923,   ή οικισμούς  οριοθετημένους σύμφωνα με το από 24.4.85 Π.Δ. (ΦΕΚ 181/Δ/85) με γραμμή  δόμησης,  όπως  ορίζεται  από  τις  σχετικές  διατάξεις  του παρόντος.

    Σημ.: όπως προστέθηκε  με το άρθρο 3 του ΠΔ 401/1993 (Α 170)."

  • Απο την Εγκυκλιο 11 ΔΜΕΟ/o/2879/18 - 4 - 2007 όμως, ρητά τονίζεται ότι

'' Άρθρο 1

Με το άρθρο αυτό οι διατάξεις του Β.Δ. 465/70, όπως τροποποιούνται με τις
διατάξεις του Π.Δ. 118/2006 εφαρμόζονται πλέον μόνο στις εκτός εγκεκριμένου
ρυμοτομικού σχεδίου
και στις εκτός των ορίων νομίμως υφιστάμενων οικισμών
περιοχές, ενώ δεν ισχύει πλέον το άρθρο 19 παρ.1 του ΠΔ 143/89, σύμφωνα με το
οποίο το ΒΔ 465/70 εφαρμοζόταν και μέσα στα όρια οικισμών χωρίς εγκεκριμένο
ρυμοτομικό σχέδιο.
Η τροποποίηση αυτή είναι βασικότατη και πλέον όλες οι διατάξεις του νέου
αναμορφωμένου και τροποποιημένου ΒΔ 465/1970 πρέπει να ερμηνεύονται υπό τη
βασική αυτή αρχή, ακόμα κι αν η γραμματική διατύπωση των διατάξεων δημιουργεί
σύγχυση"

Να υποθέσω ότι η παρ. 8 του αρθρ. 6 του ΒΔ 465/70 που ανέφερα πιο πάνω δεν με αφορά πια? Και αν όχι, με ποιον τρόπο διαμορφώνεται η σύνδεση της προαναφερθείσας εγκατάστασης με την οδό? Με είσοδο έξοδο ή με απότμηση πεζοδρομίου (που δεν υπάρχει...)?

 

Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Εντός σχεδίου χρειάζεται να προβλεφθεί κυκλοφοριακή σύνδεση των πρατηρίων καυσίμων.

Εκτός σχεδίου πρέπει να προβλέπεται κυκλοφοριακή σύνδεση ΚΑΙ όλων των "εγκαταστάσεων", ήτοι και βιομηχανίες.

Αφενός εδώ δημιουργείται ο προβληματισμός του πως ιδρύθηκε βιομηχανία εντός οικισμού.. Εντός ζώνης 500 μ μπορεί να ιδρυθεί βιομηχανία χαμηλής όχλησης. Μέσης ή υψηλής εκτός σχεδίου. Μπορεί βέβαια στο παρελθόν να ίσχυαν διαφορετικά πράγματα και ως εκ τούτου να κάνω λάθος.

Πάντως (εξ όσων γνωρίζω και έχω καταλάβει) οι "εγκαταστάσεις" εντός σχεδίου και εντός οικισμών δεν υπόκεινται σε έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης

  • Upvote 2
  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
Καλησπέρα συνάδελφοι..
Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί θα με τρελάνουν στις υπηρεσίες.
Σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχιο με πρόσωπο σε κοινόχρηστη δημοτική οδό, άρτιο και οικοδομήσιμο κατά κανόνα, πρόκειται να γίνει κατακευή
αμιγούς χρήσης κατοικίας <50τ.μ.
Σε επικοινωνία με την αρμόδια Υ.ΔΟΜ. και την Τ.Υ. μου κάνουν λόγο για έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης
κι επικαλούνται το ΠΔ 118/2006.
Διαβάζοντας λοιπόν την εν λόγω νομοθεσία από τον τίτλο ήδη βλέπω ότι αφορά πρατήρια καυσίμων και άλλους είδους εγκαταστάσεις.

Φτάνοντας στο αρ. 24 του προαναφερθέντος λέει:
 
Άρθρο 24 Εγκαταστάσεις.
1.Ως εγκαταστάσεις για την εφαρμογή του παρόντος νοούνται όλα τα κτίσματα που δεν έχουν χρήση αμιγούς κατοικίας, χωρίζονται δε, σε δύο κατηγορίες: 
Κατηγορία Α.
Κατηγορία Β.
 
Στην παρ.4 παρακάτω αναφέρει:
4.Γήπεδα με κτίσματα πσυ έχσυν χρήση κατοικίας κατατάσσονται στη Β κατηγορία.
 
Τελικά στην ΚΑΤ. Β κατατάσσονται κτίρια που αποτελούν εγκατάσταση σύμφωνα με την παρ. 1 ή και νέα χρήση αμιγούς κατοικίας ;;
 
Απαιτείται μελέτη εισόδου - εξόδου ;;
Kι αν όχι τί επικαλούμαστε;;
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα! 

Να σας ενημερώσω ότι όντως στην εκτός σχεδίου δόμηση πλέον ζητούν μελέτη εισόδου - εξόδου για όλες τις χρήσεις. Υπάρχει η δυνατότητα να επικαλεστούμε ότι θα τοποθετηθεί ανθρωποθυρίδα, ότι δηλαδή δεν θα εισέρχεται αυτοκίνητο στο αγροτεμάχιο αλλά επειδή αυτό λογικά στην πραγματικότητα δεν θα γίνει (φαντάζομαι ο ιδιοκτήτης θα θέλει να βάλει πόρτα για να βάλει μέσα το αμάξι του) τότε σε ενδεχόμενο έλεγχο θα ζητηθεί. Το θέμα είναι αν ο δρόμος πληροί προδιαγραφές για να πάρει έγκριση εισόδου - εξόδου (πλάτος δρόμου, κτλ). Προσπάθησα να βρω τη νομοθεσία που πιστοποιεί αυτά που σας λέω, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα γιατί έχει καιρό που ασχολήθηκα για υπόθεση δικού μου πελάτη. 

 

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σας ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας.
Το πλάτος του δρόμου είναι 5,50μ. αλλά αυτό το κριτήριο περί ορατότητας στα 70μ. είναι τουλάχιστον αστείο...
Ποιό αγροτεμάχιο το πληρεί αυτό;;;

Βασικά γνωρίζουμε παρεκκλίσεις ή κάτι που να ισχυροποιεί την θέση μας σχετικά με την έγκριση από την Τ.Υ.;;;

Δεν γίνεται τώρα γεωτεμάχιο 45στρ. με πρόσωπο 100μ. να κολλάει σε αυτό το θέμα...
 

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

δες στο τέλος

Άρθρο 159 Ν.4512/2018 (στο παραθέτω όπως ακριβώς ισχύει)

Μετά το άρθρο 50 του ν. 4442/2016, προστίθενται άρθρα 50Α και 50Β ως εξής:

«Άρθρο 50Α

Κυκλοφοριακή σύνδεση / Είσοδος – έξοδος οχημάτων

1. Για τη λειτουργία των οικονομικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή η είσοδος - έξοδος της εγκατάστασης υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής.

2. Οι φορείς των ανωτέρω δραστηριοτήτων υποχρεούνται να τηρούν τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται στην κείμενη νομοθεσία για την οδική ασφάλεια.

3. Οι αρμόδιες αρχές για τη συντήρηση της οδού, μόλις λάβουν γνώση των στοιχείων της οικονομικής δραστηριότητας, μπορούν να προβούν σε σχετικό έλεγχο.

4. Όπου στην κείμενη νομοθεσία απαιτείται βεβαίωση της υπηρεσίας που έχει την ευθύνη για τη συντήρηση της οδού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή η είσοδος-έξοδος εκτελέσθηκε καλώς, προσκομίζεται εφεξής υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού.

 

Άρθρο 50Β

Τροποποίηση διατάξεων του β.δ. 465/1970 (Α΄ 150)

1. α) Η παράγραφος 2 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Η Τεχνική Υπηρεσία που έχει την ευθύνη κατασκευής ή συντήρησης της οδού μπορεί να πραγματοποιεί επιτόπια εξέταση προτού διαβιβάσει τα θεωρημένα σχέδια με τις παρατηρήσεις της για έγκριση στην αρμόδια υπηρεσία, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6.».

β) Η παράγραφος 5 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής:

«5. Η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισόδου-εξόδου οχημάτων των εγκαταστάσεων του άρθρου 24 ισχύει για τέσσερα (4) έτη και για το είδος της εγκατάστασης που αναφέρεται σε αυτήν. Κατ’ εξαίρεση η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων ισχύει για έξι (6) έτη για εγκαταστάσεις του άρθρου 24 που αφορούν κτίρια συνολικής επιφάνειας μεγαλύτερης των πέντε χιλιάδων (5.000) τετραγωνικών μέτρων.

Αν μετά την παρέλευση των τεσσάρων (4) ετών από την έγκριση δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή της εισόδου - εξόδου οχημάτων, χορηγείται εφάπαξ παράταση για τέσσερα (4) επιπλέον έτη μετά από αίτηση που υποβάλλεται πριν από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας και εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού. Αν οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού έχουν μεταβληθεί απαιτείται νέα έγκριση. Για μετατροπή του είδους της εγκατάστασης ή επέκταση αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνει την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.»

2. Το άρθρο 32 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής:

« Άρθρο 32

Άδεια λειτουργίας εγκαταστάσεων

1. Για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων εκτός των προβλεπομένων από άλλες διατάξεις εγκρίσεων αρμόδιων υπηρεσιών, απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής.

2. Η υπεύθυνη δήλωση της προηγούμενης παραγράφου υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία και αποτελεί προϋπόθεση για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας της εγκατάστασης. Οι αδειοδοτούσες υπηρεσίες κοινοποιούν την άδεια λειτουργίας της εγκατάστασης στην αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία, προκειμένου αυτή να λάβει γνώση για την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης.».

3. Το άρθρο 34 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 34

Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση

1. Σε εγκαταστάσεις που λειτουργούν με εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, επιτρέπονται νέες προσθήκες και αλλαγή της χρήσης μόνον εφόσον, κατόπιν μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων, αποδειχθεί ότι η νέα χρήση δεν επιφέρει αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

2. Επιτρέπεται η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων μόνον εφόσον, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του οικοπέδου της εγκατάστασης, δεν είναι εφικτή η τήρηση των προϋποθέσεων του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να υποβληθεί μελέτη από μηχανικό που τεκμηριώνει ότι η διαφοροποίηση στην κατασκευή της κυκλοφοριακής σύνδεσης εξασφαλίζει την οδική ασφάλεια, προκειμένου να εγκριθεί από την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.»

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε
On 13/6/2023 at 2:18 ΜΜ, leodra said:
Καλησπέρα συνάδελφοι..
Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί θα με τρελάνουν στις υπηρεσίες.
Σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχιο με πρόσωπο σε κοινόχρηστη δημοτική οδό, άρτιο και οικοδομήσιμο κατά κανόνα, πρόκειται να γίνει κατακευή
αμιγούς χρήσης κατοικίας <50τ.μ.
Σε επικοινωνία με την αρμόδια Υ.ΔΟΜ. και την Τ.Υ. μου κάνουν λόγο για έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης
κι επικαλούνται το ΠΔ 118/2006.
Διαβάζοντας λοιπόν την εν λόγω νομοθεσία από τον τίτλο ήδη βλέπω ότι αφορά πρατήρια καυσίμων και άλλους είδους εγκαταστάσεις.

Φτάνοντας στο αρ. 24 του προαναφερθέντος λέει:
 
Άρθρο 24 Εγκαταστάσεις.
1.Ως εγκαταστάσεις για την εφαρμογή του παρόντος νοούνται όλα τα κτίσματα που δεν έχουν χρήση αμιγούς κατοικίας, χωρίζονται δε, σε δύο κατηγορίες: 
Κατηγορία Α.
Κατηγορία Β.
 
Στην παρ.4 παρακάτω αναφέρει:
4.Γήπεδα με κτίσματα πσυ έχσυν χρήση κατοικίας κατατάσσονται στη Β κατηγορία.
 
Τελικά στην ΚΑΤ. Β κατατάσσονται κτίρια που αποτελούν εγκατάσταση σύμφωνα με την παρ. 1 ή και νέα χρήση αμιγούς κατοικίας ;;
 
Απαιτείται μελέτη εισόδου - εξόδου ;;
Kι αν όχι τί επικαλούμαστε;;

Καλησπέρα.

Σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχια απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης για ΟΛΕΣ τις χρήσεις, εκτός από κάποιες λίγες συγκεκριμένες. (πχ βοσκοτόπι).

Κυκλοφοριακή σύνδεση μπορεί να επιτευχθεί είτε με κόμβο είτε με είσοδο-εξοδο.

Οι κατοικίες εντάσσονται στην κατηγορία Β των εγκαταστάσεων και απαιτείται η μελέτη εισόδου-εξόδου.

Για δρόμο εξυπηρέτησης, πλάτους 5,50 μ, όταν ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης, η ΔΜΕΟ κάποτε είχε γνωμοδοτήσει ότι μπορεί να δοθεί κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου.

Αντίστοιχα ο δρόμος μονής κατεύθυνσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 4,00 μ πλάτος για να δοθεί έγκριση εισόδου-εξόδου.

Τα ανωτέρω είναι γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ και όχι νομοθεσία. Παρ' όλ' αυτά όλες οι αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες την ακολουθούν απαρέγκλιτα (τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω).

Επίσης αν ο δρόμος εξυπηρέτησης είναι δημοτική οδός, τότε εγκρίνεται κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου και όχι κόμβου άσχετα με την κατηγορία της εγκατάστασης (Α ή Β). Και αυτό βασίζεται σε γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ, επί συγκεκριμένου άρθρου του ΠΔ 118/2006, με την οποία γνωμοδότηση εγώ προσωπικά διαφωνώ. Θεωρώ ότι άλλο είναι το πνεύμα του νομοθέτη, παρ' όλ' αυτά εξ όσων γνωρίζω όλες οι τεχνικές υπηρεσίες εφαρμόζουν αυτή τη γνωμοδότηση επίσης.

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
10 λεπτά πριν, ΜανόληςΜα said:

Καλησπέρα.

Σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχια απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης για ΟΛΕΣ τις χρήσεις, εκτός από κάποιες λίγες συγκεκριμένες. (πχ βοσκοτόπι).

Κυκλοφοριακή σύνδεση μπορεί να επιτευχθεί είτε με κόμβο είτε με είσοδο-εξοδο.

Οι κατοικίες εντάσσονται στην κατηγορία Β των εγκαταστάσεων και απαιτείται η μελέτη εισόδου-εξόδου.

Για δρόμο εξυπηρέτησης, πλάτους 5,50 μ, όταν ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης, η ΔΜΕΟ κάποτε είχε γνωμοδοτήσει ότι μπορεί να δοθεί κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου.

Αντίστοιχα ο δρόμος μονής κατεύθυνσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 4,00 μ πλάτος για να δοθεί έγκριση εισόδου-εξόδου.

Τα ανωτέρω είναι γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ και όχι νομοθεσία. Παρ' όλ' αυτά όλες οι αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες την ακολουθούν απαρέγκλιτα (τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω).

Επίσης αν ο δρόμος εξυπηρέτησης είναι δημοτική οδός, τότε εγκρίνεται κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου και όχι κόμβου άσχετα με την κατηγορία της εγκατάστασης (Α ή Β). Και αυτό βασίζεται σε γνωμοδότηση της ΔΜΕΟ, επί συγκεκριμένου άρθρου του ΠΔ 118/2006, με την οποία γνωμοδότηση εγώ προσωπικά διαφωνώ. Θεωρώ ότι άλλο είναι το πνεύμα του νομοθέτη, παρ' όλ' αυτά εξ όσων γνωρίζω όλες οι τεχνικές υπηρεσίες εφαρμόζουν αυτή τη γνωμοδότηση επίσης.

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Ο δρόμος είναι είναι διπλής κατεύθυνσης με 5-5.50 μ.πλατος.

Στα 50μ. δεν έχουμε διασταύρωση αναφορικά με το 1ο κριτήριο αλλά δεν υπάρχει πλήρης ορατότητα σε ακτίνα 70μ. από το σημείο εισόδου.

Σε κάποιο σημείο περίπου στα 50μ. αριστερα της εξόδου υπάρχει στροφή και προς τα δεξιά αρχίζει να ανηφορίζει η κλίση της ασφάλτου με συνέπεια μετά από περίπου 30-40μ. να μην υπάρχει αυτή η ορατότητα που αναγράφεται στο Π.Δ.

Προφανώς και τα δύο έχουν να κάνουν με το φυσικό ανάγλυφο και την χάραξη.

Τι θα πρέπει να επικαλεστούμε στην Τ.Ε. σχετικά, ούτως ώστε να μην υπάρξει θέμα έγκρισης;;

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς αγαπητέ/ή συνάδελφε/ισσα υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η υπηρεσία σας να μη δώσει την έγκριση της σύνδεσης λόγω της έλλειψης ορατότητας.

Μπορείτε να δείξετε σε σχέδιο και τεχνική έκθεση, ότι εφόσον δεν υπάρχουν κατασκευές υψηλών περιφραγμάτων στα παρόδια γεωτεμάχια ούτε και δεντροφυτεύσεις επιτυγχάνεται η απαιτούμενη ορατότητα (οριζοντιογραφικά τουλάχιστον). Με αναφορά στην παράγραφο 2 του Άρθρου 34 του ΒΔ 465/1970 όπως είναι τροποποιημένο σήμερα για κατά παρέκκλιση έγκριση. Το παραθέτει ανωτέρω o @giorgos1974

Αλλά ξέρω για παράδειγμα ότι οι δικές μας τ.υ. σε δήμο και περιφέρεια δεν υπάρχει περίπτωση να το δέχονταν. Εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία.

  • Like 1
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.