Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

Που προβλέπεται στη νομοθεσία;

Υπάρχουν Υπηρεσίες που είναι κάθετες ότι είναι στις αρμοδιότητες Τοπογράφου Μηχανικού ή Πολιτικού Μηχανικού και δεν απαιτείται το μελετητικό πτυχίου και άλλες που λένε πως είναι απαραίτητο.

Ευχαριστώ

Edited by PTEMP
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω υπογράψει αρκετές μελέτες "κυκλοφοριακής σύνδεσης" σαν απλός μηχανικός (αν και είχα, απλή σύμπτωση, μελετητικό στην κατηγορία 10).

Το "μελετητικό πτυχίο" χρειάζεται (νομίζω) για μελέτες που ο εργοδότης είναι το δημόσιο.

Μπορούν και ο "πολιτικοί μηχανικοί".

Με αυτό το σκεφτικό γιατί ο "πολιτικός μηχανικός" να μπορεί να κάνει στατική μελέτη σε έναν ιδιώτη?

Όπως ανέφερε παραπάνω ο Θεοχάρης η μελέτη πρέπει να πληρεί αρκετές προδιαγραφές.

 

Υ.γρ. Νομίζω εδώ σ' αυτή την ενότητα (σελίδα 16) έδωσα & κάποια σχέδια σε μορφή dwg.

Edited by nbr
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2022 at 12:55 ΜΜ, nbr said:

Η "εγγυητική καλής εκτέλεσης" δεν πληρώνεται έτσι όπως το εννοείς. 

Κόβεται η "εγγυητική" από κάποιο, ας πούμε, τραπεζικό κατάστημα και απλά τρέχουν, για όσο καιρό κρατάει το έργο ή μελέτη, οι εισφορές, επί του καθορισμένου ποσού που αναγράφει η "εγγυητική επιστολή". Μόλις υπάρξει περάτωση του έργου επιστρέφεται η επιστολή αυτή και έτσι σταματάν & οι εισφορές.

Σχετικά με την εγγυητική καλής εκτέλεσης, σε ποια νομοθεσία αναφέρεται το ύψος του ποσού ; Σε περιφέρεια έχουν τεθεί τα εξής όρια: 1000€ για είσοδο-έξοδο και 5000€ για κυκλοφοριακή σύνδεση ενώ στο Υπουργείο Υποδομών τίθεται το ποσό των 15000€.

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2022 at 3:22 ΜΜ, Alejandro_92 said:

Επαναφέρω για ακόμα μια φορά το θέμα.

Μελετώντας την σχετική νομοθεσία και συγκεκριμένα την εγκύκλιο ΔΜΕΟ/ο/2879/11/18-4-07 Εγκ-11/07  διαπιστώνουμε "οι διατάξεις του ΒΔ-465/70 , όπως τροποποιούνται με τις διατάξεις του ΠΔ-118/06 εφαρμόζονται πλέον μόνο στις εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και στις εκτός των ορίων νομίμως υφιστάμενων οικισμών περιοχές". 

Αν δεκτούμε αυτό τότε τι ισχύει για έγκριση εισόδου- εξόδου σε ξενοδοχείο εντός οικισμού, τί ισχύει;

Καλησπέρα, έχετε καταλήξει σε απάντηση;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/6/2024 at 3:22 ΜΜ, Gestalt said:

Καλησπέρα, έχετε καταλήξει σε απάντηση;

Καλησπέρα.

(Κατά την προσωπική μου γνώμη) δεν απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης για ξενοδοχείο εντός ρυμοτομικού ή εντός οικισμού προϋφιστάμενου του 23. Αν το ξενοδοχείο βρίσκεται εντός ορίου, οριοθετημένου οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων (αλλά εκτός κάποιου τμήματος με ρυμοτομικό η κάποιου συνεκτικού τμήματος προ 23), τότε και πάλι το αντιμετωπίζεις ως εκτός σχεδίου, όπου για όλες τις "εγκαταστάσεις" απαιτείται η εξέταση απαίτησης κυκλοφοριακής σύνδεσης.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

παρ. 1β άρθρου 2 του ΒΔ 465/7  όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:

Ως οικισμός νοείται κάθε διακεκριμένο οικιστικό σύνολο το οποίο αναφέρεται σε απογραφή πριν από την 14-3-83 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του Ν-1337/83) ως οικισμός, ανεξάρτητα εάν ο δήμος ή η κοινότητα στον οποίο υπάγεται έχει πληθυσμό μεγαλύτερο από 2000 κατοίκους (Αρθ-1 του ΠΔ/24-4-85 και το Αρθ-79 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας) καθώς και κάθε οικισμός προϋφιστάμενος του έτους 1923.

Η νομοθεσία αφορά στις εκτός σχεδίου ή οκισμού εγκαταστάσεις για τις οποίες, κατά περίπτωση, απαιτείται είτε κυκλοφοριακή σύνδεση, είτε έγκριση εισόδου-εξόδου

Για εντός σχεδίου ή οικισμού εγκαταστάσεις, απαιτείται έγκριση απότμησης πεζοδρομίου (από την Τ.Υ. του οικείου Δήμου)

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33)

Καλησπέρα. Σε εντός οικισμού κτήριο σε οικόπεδο απαιτείται είσοδος έξοδος ή αρκεί υποβάθμιση στο πεζοδρόμιο και αν ναι, υπάρχει καμία άλλη απαίτηση γιατί το κτήριο βρίσκεται σε διασταύρωση με εθνική οδό. Βεβαίωση χρήσης γης έχω πάρει. Η υποβάθμιση θα γίνει στον επαρχιακό δρόμο, αλλά δεν ξέρω αν απαιτείται κάποια απόσταση από την διασταύρωση. Ευχαριστώ 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Παραθέτω μια ανάλογη απόφαση του Δ. Καλαμάτας ακινήτου με χρήση αντιπροσωπείας αυτοκινήτων-συνεργείου, επί δευτερεύουσας εθνικής οδού ΕΟ82 και ταυτόχρονα εντός σχεδίου. Από το κείμενο της απόφασης συνάγεται το συμπέρασμα ότι αν δεν υπήρχε η απαίτηση για την εξυπηρέτηση των μεγάλων οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων, θα αρκούσε μια είσοδος-έξοδος με υποβιβασμό, αλλά όπως αναφέρεται, δημιουργείται επιπλέον μια έξοδος σε διαφορετική θέση από αυτή της εισόδου-εξόδου λόγω της μη δυνατότητας αναστροφής των μεγάλων οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων εντός της ιδιοκτησίας.

εγκριση εισόδου-εξοδου μεγάλων 1οχημάτων.pdf

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και το γεωτεμάχιο βρίσκεται σε συμβολή δημοτικού(?) με εθνικό(?) δρόμο, θα πρέπει να ελεγχθεί σύμφωνα με την 907/96 (ΦΕΚ 715Β/96) απόφαση ΔΜΕΟ. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.