nbr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 ..................... ................βρέθηκαν για κάποιο λόγο μπροστά μου και είπα να τα δώσω !!! Ισως ορισμένοι συνάδελφοι να μη τα έχουν. Όσοι τα έχουν τα προσπερνούν. kykloforiak. syndesh Typoy A (typopoihsh).dwg μερικα σηματα για πρατ. και οχι μονο.dwg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 ndr κατ' αρχάς σ' ευχαριστώ Δεύτερον μήπως ξέρεις αν σε άδεια προσθήκης οικίας επί ισογείου καταστήματος που λειτουργεί από το 2005 σε εκτός σχεδίου περιοχή απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2018 Kαλησπέρα Βασίλη. Αν η άδεια θα αφορούσε ανέγερση κατοικίας σε παρόδιο γήπεδο θα έπρεπε να εξεταστεί και η χορήγηση άδειας εισόδου εξόδου ως εγκατάσταση κατηγορίας Β. Εφόσον δεν μπορούσε να αδειοδοτηθεί, θα επιβάλλονταν περίφραξη που δεν θα επέτρεπε μόνιμη είσοδο-έξοδο οχημάτων. Η άδεια ανέγερσης θα μπορούσε να εκδοθεί κανονικά υπό τον προηγούμενο περιορισμό. Τώρα το κατάστημα που αδειοδοτήθηκε να υποθέσω ότι δεν έλαβε ποτέ έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης (Κ.Σ) ενδεχομένως με προηγούμενες διατάξεις να έπαιρνε απαλλαγή από ΚΣ (αν δεν ήταν πολυκατάστημα, υπεραγορά κλπ). Παραθέτω δυο εδάφια παρακάτω μήπως και σε βοηθήσουν. Χωρίς να το έχω ψάξει σε βάθος για το τι συμβαίνει σε κτίριο μικτής χρήσης, η λογική μου λέει ότι θα πρέπει να επιβληθεί η δυσμενέστερη περίπτωση ανάμεσα στην κυκλοφοριακή σύνδεση και στην άδεια εισόδου εξόδου. ΒΔ-465/70 (ΦΕΚ-156/Α/9-7-70) "ΑΡΘΡΟΝ-39 Έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων (...) 7. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων στα σχέδια της οικοδομικής άδειας περιλαμβάνεται διαμόρφωση μόνιμης περίφραξης η οποία δεν επιτρέπει είσοδο - έξοδο οχήματος. 8. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις οφείλουν να προσαρμοστούν με έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων μέσα στις δυνατότητες του γηπέδου. Σε περίπτωση αλλαγής χρήσης ή επέκτασης των εγκαταστάσεων αυτών, έχει εφαρμογή η παρ.7 του παρόντος άρθρου. Εγκ-ΔΜΕΟ/ο/2879/11/07 Εγκ-11/07 (18-4-07) --παρ.8ε Η παρ.8 του Αρθ-39 του ΒΔ-465/70, αφορά τις εγκαταστάσεις εκείνες που είχαν πάρει απαλλαγή επειδή δεν είχαν υπό το προϊσχύσαν καθεστώς ανάγκη χορήγησης έγκρισης ΚΣ, πλέον όμως εντάσσονται στην Κατηγορία Β υπό το ΠΔ-118/06 . Στην περίπτωση αυτή οφείλουν να ζητήσουν τη χορήγηση αδείας εισόδου - εξόδου Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2018 Καλημέρα Παύλο Οπότε καταλαβαίνω ότι απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση Σ' ευχαριστώ πολύ! Σ.Α απαιτείται ή όχι ??? με δεδομένα 1.ότι η υπερισχύουσα χρήση είναι κατοικία (90τ.μ) και όχι το κατάστημα των 80τ.μ 2. ότι έχω πρόσοψη σε πρωτεύον Επαρχιακό δίκτυο 3. ότι ισχύει το άρθ 21 του Ν 4030/11 και όχι το άρθ 7 του Ν 4495/17 (που αναφέρεται σε επαρχιακά και εθνικά δίκτυα) και 4. το κατάστημα το 2005 πέρασε από ΕΠΑΕ ...................... άρθρο 21 όπως ισχύει με τον Ν 4258/14 1. Η παρ. 1 του άρθρου 21 του ν. 4030/2011 (Α΄ 249) αντικαθίσταται ως εξής: «1.Τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής είναι αρμόδια για τη γνωμοδότηση επί των αρχιτεκτονικών μελετών στις παρακάτω περιπτώσεις: α. Για κάθε οικοδομική εργασία σε κτίρια ή γήπεδα, που βρίσκονται σε παραδοσιακά τμήματα πόλεων, σε παραδοσιακούς οικισμούς, σε ιστορικούς τόπους, σε περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, σε αρχαιολογικούς χώρους και ειδικά κτίρια. Η γνωμοδότηση δεν απαιτείται προκειμένου για οικοδομικές εργασίες ή τεχνικά ή άλλα έργα στο εσωτερικό υφιστάμενου κτιρίου οι οποίες δεν επιφέρουν τροποποιήσεις των όψεων αυτού. Ν 4315 φεκ 269α 24-12-14 Στις περιπτώσεις ειδικών κτιρίων, όπου κατά τις κείμενες διατάξεις απαιτείται ο έλεγχος λειτουργικότητας, εφόσον δεν ορίζεται ειδικός φορέας για τον έλεγχο, ο έλεγχος ασκείται και βεβαιώνεται από τον συντάξαντα την αρχιτεκτονική μελέτη Μηχανικό. Στη βεβαίωση δηλώνεται ότι τα στοιχεία που δηλώνονται είναι έγκυρα και αληθή και λήφθηκαν υπόψη οι ειδικότεροι κανονισμοί που ισχύουν για τη λειτουργικότητα του κτιρίου. β. Για κάθε οικοδομική εργασία σε κτίρια ή χώρους που έχουν κηρυχθεί διατηρητέοι ή κατά την κρίση της Υπηρεσίας Δόμησης, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ή του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή άλλης αρμόδιας υπηρεσίας μπορούν να χαρακτηρισθούν διατηρητέοι, καθώς και σε κτίρια ή γήπεδα που είναι σε επαφή με κτίριο ή χώρο που έχει κηρυχτεί διατηρητέο. γ. Για κάθε οικοδομική εργασία που παραπέμπεται σε αυτό από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ή τις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. δ. Για κατασκευαστικά έργα διαμορφώσεων κοινόχρηστων ή αδόμητων χώρων, εκτός από τις περιπτώσεις που διενεργήθηκε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. ε. Για αρχιτεκτονικές μελέτες που διαφοροποιούνται από τα μορφολογικά στοιχεία και την τυπολογία που επιβάλλεται με ειδικές διατάξεις που έχουν θεσπιστεί ανά περιοχή. στ. Για όλες τις περιπτώσεις αδειών κατεδάφισης κτιρίων που ανεγέρθηκαν προ του έτους 1955. ζ. Για τη διάσπαση του ενιαίου κτιρίου της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του π.δ. 24/ 31.5.1985 (Δ΄ 270). η. Για την οικοδόμηση σε μη άρτια οικόπεδα του άρθρου 25 του ν. 1337/1983 (Α΄ 33), όπως ισχύει. θ. Για την οικοδόμηση με βάση τις διατάξεις περί οικογενειακής στέγης του άρθρου 41 του ν. 1337/1983, όπως ισχύει.» ................................................ άρθρο 7/Ν 4495/17 α) Για κάθε οικοδομική εργασία (ανέγερση, επισκευή, προσθήκη, κατεδάφιση) σε κτίρια ή γήπεδα, που βρίσκονται σε παραδοσιακά τμήματα πόλεων, σε παραδοσιακούς οικισμούς, σε ιστορικούς τόπους, αρχαιολογικούς χώρους, σε περιοχές ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους, σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας με πρόσωπο σε βασικούς κυκλοφοριακούς άξονες (Βασικό – Δευτερεύον – Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο και Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο) και κτίρια για τα οποία απαιτείται η έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMEPH Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 ΚΑΝΑ και λοιποί συνάδελφοι προς ενημέρωση αλλά ίσως και να φανεί και χρήσιμο,τροποποίηση που μιλάει για παρεκκλίσεις και ανάληψη ευθυνών ουσιαστικά από εμάς τους μελετητές και εν μέρη των ιδιοκτητών.Ν.4512 Φ.Ε.Κ. 5Α 17-01-2018 συγκεκριμένα στο άρθρο 159 γενικά και βλέπε ειδικά την παράγραφο <<Άρθρο 34>> του άρθρου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Το άρθρο 34 Ν 4512/18 που αναφέρεις είναι το παρακάτω, ενώ άρθρο 159 δεν μπόρεσα να βρω στο νόμο αυτό. Μήπως εννοείς κάποιο άλλο νόμο. Δε βλέπω συσχέτιση με τις κυκλοφοριακές συνδέσεις. ΑΡΘΡΟΝ-34 Προμήθειες - Αναθέσεις εκτέλεσης έργων και παροχής υπηρεσιών - Μισθώσεις - Εκμισθώσεις - Αγορές - Εκποιήσεις Ακινήτων 1. Οι κάθε είδους προμήθειες αγαθών, καθώς και οι αναθέσεις εκτέλεσης έργων και παροχής υπηρεσιών του Φορέα, διενεργούνται με απόφαση του ΔΣ του Φορέα ή του εξουσιοδοτημένου από αυτό οργάνου, ύστερα από αιτιολογημένη πρόταση των αρμόδιων υπηρεσιακών μονάδων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις. Για τις εκμισθώσεις, εκποιήσεις και αγορές ακινήτων από το Φορέα εφαρμόζονται οι διατάξεις του ΠΔ-715/79 (ΦΕΚ-212/Α/79), όπως κάθε φορά ισχύει. Για τις μισθώσεις ακινήτων από το Φορέα εκδίδεται με απόφαση του ΔΣ, Κανονισμός Μισθώσεων του Φορέα, ο οποίος εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Οικονομικών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 2. Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των διαγωνισμών και η διαδικασία διαπραγμάτευσης γίνεται από επιτροπές, η σύνθεση και η θητεία των μελών των οποίων καθορίζονται με απόφαση του ΔΣ ή του εξουσιοδοτημένου από αυτό οργάνου. 3. Η παραλαβή και η πιστοποίηση καλής εκτέλεσης βεβαιώνεται από τριμελή επιτροπή παραλαβής, η σύνθεση και η θητεία των μελών της οποίας καθορίζονται με απόφαση του ΔΣ ή του εξουσιοδοτημένου από αυτό οργάνου. 4. Οι παραπάνω επιτροπές, συγκροτούνται από υπαλλήλους που υπηρετούν με οποιασδήποτε σχέση εργασίας στο Φορέα και λειτουργούν σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις που αφορούν τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων και επικουρικά του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας ( Ν-2690/99 ). 5. Στις επιτροπές του παρόντος άρθρου είναι δυνατή η συμμετοχή ειδικών εμπειρογνωμόνων, εφόσον απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMEPH Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Παύλο τον έχω κατεβασμένο τον νόμο εδώ μπροστά μου και το ξανατσέκαρα,Ν.4512 Φ.Ε.Κ. 5Α 17-01-2018 ξέχνα παράγραφους εδάφια κτλ και ψάξε το Άρθρο 159,υπάρχει και αναφέρεται στις κυκλοφοριακές συνδέσεις και σε παρεκκλίσεις αυτών.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Αν σου είναι εύκολο κάνε μας μια παράθεση του άρθρου αυτού. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMEPH Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ Άρθρο 159 Μετά το άρθρο 50 του ν. 4442/2016, προστίθενται άρθρα 50Α και 50Β ως εξής: «Άρθρο 50Α Κυκλοφοριακή σύνδεση / Είσοδος - έξοδος οχημάτων 1. Για τη λειτουργία των οικονομικών δραστηριοτή- των που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφο- ριακή σύνδεση ή η είσοδος - έξοδος της εγκατάστασης υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής. 2. Οι φορείς των ανωτέρω δραστηριοτήτων υποχρε- ούνται να τηρούν τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται στην κείμενη νομοθεσία για την οδική ασφάλεια. 3. Οι αρμόδιες αρχές για τη συντήρηση της οδού, μόλις λάβουν γνώση των στοιχείων της οικονομικής δραστη- ριότητας, μπορούν να προβούν σε σχετικό έλεγχο. 4. Όπου στην κείμενη νομοθεσία απαιτείται βεβαίωση της υπηρεσίας που έχει την ευθύνη για τη συντήρηση της οδού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή η είσοδος-έξοδος εκτελέσθηκε καλώς, προσκομίζεται εφεξής υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού. Άρθρο 50Β Τροποποίηση διατάξεων του β.δ. 465/1970 (Α΄ 150) 1. α) Η παράγραφος 2 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «2. Η Τεχνική Υπηρεσία που έχει την ευθύνη κατασκευ- ής ή συντήρησης της οδού μπορεί να πραγματοποιεί επιτόπια εξέταση προτού διαβιβάσει τα θεωρημένα σχέ- δια με τις παρατηρήσεις της για έγκριση στην αρμόδια υπηρεσία, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6.». β) Η παράγραφος 5 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «5. Η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισόδου-εξόδου οχημάτων των εγκαταστάσεων του άρ- θρου 24 ισχύει για τέσσερα (4) έτη και για το είδος της εγκατάστασης που αναφέρεται σε αυτήν. Κατ’ εξαίρεση η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισό- δου - εξόδου οχημάτων ισχύει για έξι (6) έτη για εγκατα- στάσεις του άρθρου 24 που αφορούν κτίρια συνολικής επιφάνειας μεγαλύτερης των πέντε χιλιάδων (5.000) τετραγωνικών μέτρων. Αν μετά την παρέλευση των τεσσάρων (4) ετών από την έγκριση δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή της εισό- δου - εξόδου οχημάτων, χορηγείται εφάπαξ παράταση για τέσσερα (4) επιπλέον έτη μετά από αίτηση που υπο- βάλλεται πριν από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας και εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού. Αν οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού έχουν μεταβληθεί απαιτείται νέα έγκριση. Για μετατροπή του είδους της εγκατάστασης ή επέκταση αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνει την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.» 2. Το άρθρο 32 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: « Άρθρο 32 Άδεια λειτουργίας εγκαταστάσεων 1. Για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων εκτός των προβλεπομένων από άλλες διατάξεις εγκρίσεων αρμό- διων υπηρεσιών, απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής. 2. Η υπεύθυνη δήλωση της προηγούμενης παραγράφου υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία και αποτελεί προ- ϋπόθεση για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας της εγκα- τάστασης. Οι αδειοδοτούσες υπηρεσίες κοινοποιούν την άδεια λειτουργίας της εγκατάστασης στην αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία, προκειμένου αυτή να λά- βει γνώση για την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης.». 3. Το άρθρο 34 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 34 Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση 1. Σε εγκαταστάσεις που λειτουργούν με εγκεκριμένη κυ- κλοφοριακή σύνδεση κατά παρέκκλιση των κείμενων διατά- ξεων, επιτρέπονται νέες προσθήκες και αλλαγή της χρήσης μόνον εφόσον, κατόπιν μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσε- ων, αποδειχθεί ότι η νέα χρήση δεν επιφέρει αύξηση του κυ- κλοφοριακού φόρτου σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. 2. Επιτρέπεται η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων μόνον εφόσον, εξαι- τίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του οικοπέδου της εγκατάστασης, δεν είναι εφικτή η τήρηση των προϋποθέ- σεων του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να υπο- βληθεί μελέτη από μηχανικό που τεκμηριώνει ότι η διαφο- ροποίηση στην κατασκευή της κυκλοφοριακής σύνδεσης εξασφαλίζει την οδική ασφάλεια, προκειμένου να εγκριθεί από την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.» Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliout Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2018 Καλησπέρα. Για γνωστοποίηση εργαστηρίου αλουμινοκατασκευών, μου ζητήθηκε έγκριση εισόδου εξόδου. Το κτίριο βρίσκεται επι Ε.Ο. Τι διαδικασία θα ακολουθήσω? Αντίστοιχη με τα συνεργεία? με βάση το 118/2006 θα γίνει η διαδικασία? Σαν τι δραστηριότητα? Θα απαιτηθεί κόμβος τύπου Α? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα