telxinas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2018 Καλησπέρα σας, είμαι νέος Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε., Το τμήμα βιομηχανίας ενέργειας και φυσικών πόρων μου ζητάει για ένα εργαστήριο Άρτου - Ζαχαροπλαστείου (χαμηλής όχλησης με χρήση γής γενική κατοικία, εντός εγκεκριμένου σχεδίου όπου μπροστά από το κατάστημα υπάρχει πεζοδρόμιο και ο ιδιοκτήτης δεν θα κάνει χρήση ράμπας) " για την ολοκλήρωση της γνωστοποίησης σύμφωνα με το Ν.4442/2016 στο μέρος Β΄ , (θ) Υπέυθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού κατά το νόμο μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή εναλλακτικά ότι η είσοδος - έξοδος της εγκατάστασης εκτελέσθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια και βάσει της υφιστάμενης νομοθεσίας ( Β.Δ. 465/1970 ΦΕΚ 150 Α / 09-07-1970) , όπως ισχύει με την Παρ.2 , άρθρο 159 του Ν. 4512/2018 ΦΕΚ 5 Α / 17-01-2018 ( στην υπέυθυνη δήλωση πρέπει να γίνεται ρητή αναφορά στην νομοθεσία που ισχύει κατά περίπτωση και στις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων που εγκρίνανε τα σχέδια". Διαβάζοντας τα σχόλια προυγούμενων και τις παραγράφους των νόμων που προανέφεραν καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν χρειάζεται, αλλά επειδή έχει βγεί ο πρόσφατος Ν.4512/2018 δεν αναφέρεται πουθενά για το που εφαρμόζεται ( εντός/εκτός ρυμοτομικού ή εντός/εκτός οικισμού κλπ) Μου έχουν μείνει αναπάντητα ερώτηματα : α) μπορώ εγώ που είμαι πολιτικός μηχανικό Τ.Ε. να υπογράψω μια υπεύθυνη δήλωση ? β) Στο εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικόυ σχέδιου ισχύει? γ)Αν ισχυεί ή όχι , Τι πρέπει να γράψω στην υπεύθυνη δήλωση? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
ilias_77_thes Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Όχι βέβαια..Δεν απαιτείται είσοδος-έξοδος σαφέστατα!!!! Για να είσαι τυπικά καλυμένος (ως προς τον πελάτη) θα ζητήσεις έγκριση απότμησης πεζοδρομίου και τίποτα παραπάνω
telxinas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Ευχαριστώ για την απάντηση σας, απαιτείται δηλαδή απότμησης υποβιβασμού της στάθμης του πεζοδρομίου ??? (εάν ο ιδιοκτήτης δεν επιθυμεί ???) Και εάν ναι, τι δικαιολογητικα απαιτούνται για έγκριση απότμησης πεζοδρομίου ? Μία απλή αίτηση στις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου ? Στην υπευθυνη δήλωση μου θα γράψω : "ότι, έχει υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία για τη συντήρηση της οδού (ή των οδών) έμπροσθεν του εργαστήριο Άρτου - Ζαχαροπλαστείου με αριθμό πρωτοκόλλου τάδε αίτηση για χορήγηση έγκρισης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή έγκρισης απότμησης - υποβιβασμού της στάθμης του πεζοδρομίου."
ilias_77_thes Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2018 Δεν χρειάζεται να μηνομονεύσεις πουθενά κάτι..Παίρνεις το χαρτί και το κρατάς στο φάκελο σου. Το τι χρειάζεται η τεχνικη υπηρεσία δεν ξέρω γιατί αλλάζουν από δήμο σε δήμο. Σε γενικές γραμμές μπορεί και μια απλή αίτηση
kostasgen Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2018 Καλησπέρα, λόγω του ότι έχω μπερδευτεί με την νομοθεσία θα ήθελα την γνώμη όποιου συναδέλφου μπορεί να γνωρίζει. ο πελάτης μου έχει βιοτεχνία - εμπορεία ξυλείας η οποία λειτουργεί από το 1910 και βρίσκεται εντός οικισμού με πρόσωπο σε εθνική οδό (Δευτερεύον εθνικό δίκτυο). θεωρείτε ότι απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση ή είσοδος - έξοδος? το γεγονός ότι βρίσκεται εντός οικισμού μου δίνει το δικαίωμα απαλλαγής ή το γεγονός ότι το πρόσωπο είναι σε εθνική οδό επιβάλει κόμβο? ευχαριστώ πολύ
Ioannis-geo7 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Συνάδελφοι καλημέρα! Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι που μάλλον είναι απλό,αλλά εγώ έχω μπερδευτεί πολύ. Σε παράπλευρη οδό (SR), θα κατασκευάσω κυκλοφορική Σύνδεση. Ο δρόμος αυτός έχει γραμμή απαλλοτρίωσης, άρα το όριο του γεωτεμαχίου που θα κατασκευαστεί η εν λόγω σύνδεση, είναι το όριο της απαλλοτρίωσης. Όμως το όριο της ασφάλτου του δρόμου - όριο Κυκλοφορούμενου τμήματος οδού είναι πιο έξω (προς την οδό) από το όριο της απαλλοτρίωσης. Εγώ λοιπόν θα δημιουργήσω την κεντρική νησίδα σε απόσταση τουλάχιστον 1μ. από το κυκλοφορούμενο τμήμα ή από το όριο απαλλοτρίωσης? Επίσης αριστερά - δεξιά, θα δημιουργήσω την είσοδο - έξοδο, όπου θα πρέπει να φτάνει έως το όριο απαλλοτρίωσης ή έως το κυκλοφορούμενο τμήμα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, για τις απαντήσεις σας.
netmin909 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Όλη η συνδεση κολλάει στην άσφαλτο σχεδιάζοντας βέβαια και την απαραίτητη διαγράμμιση στην κεντρική νησίδα. Για το τμημα του δημοσίου πληρωνεις σε ένα ταμείο, πρώην Τ.Ε.Ο, δεν ξέρω πλέον πως το ονόμασαν αλλα πληρώνεις ετήσιο μίσθωμα.
Ioannis-geo7 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2019 Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Ναι, για το τμήμα του δημοσίου πληρώνεις ετήσιο ή μηνιαίο μίσθωμα, το οποίο το οριζει κάποια επιτροπή.... είναι λίγο φλου μου είπαν ακόμα. Απλα η απορία μου είναι εάν σταματήσω στο όριο της απαλλοτρίωσης, από την άποψη ότι θα μπορούσε η άσφαλτος να διαμορφωθεί και να φτάσει στο όριο αυτό. Βέβαια μου λες πως πρέπει να φτάσω στην άσφαλτο. Το δέχομαι, απλά αύριο θα ρωτήσω και τον προϊστάμενο της υπηρεσίας που θα εγκρίνει την εν λόγω Κυκλοφοριακή Σύνδεση, και θα ενημερώσω για την πορεία και εδώ!! και πάλι ευχαριστώ!
GIOTA_CHATZOUDI Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 (edited) Καλησπέρα, Πρόκειται να κατασκευαστεί αγροτική αποθήκη, και το αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο σε 2 αγροτικούς δρόμους. (Δρόμοι αναδασμού) Μου ζήτησαν είσοδο έξοδο. Απαιτείται; Επειδή, το πρόσωπό είναι 46μ και το αγροτεμάχιο γωνιακό ( δεν έχω τα 50 μ από την συμβολή των οδών) γνωρίζετε αν μπορώ να πάρω κάποια παρέκκλιση; Ισχύουν τα 50 μ όταν οι δρόμοι είναι αγροτικοί; Η παρέκκλιση που αναφέρεται στο άρθρο Άρθρο 159 παρ.50 β φεκ 5 του 2018 ισχύει για αυτή την περίπτωση; Αν είσαι μηχανικός, συμπλήρωσε την ειδικότητα στο προφίλ σου. Pavlos33 Edited Ιανουάριος 14 , 2019 by Pavlos33
giorgos1974 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 Η στήλη 2 δεν έχει εφαρμογή για την περίπτωση που οι συμβάλλουσα οδός είναι δημοτική ή κοινοτική (πλην των κυρίων) και: α) Εξυπηρετεί τριάντα (30) το πολύ ιδιοκτησίες μέχρι βάθους 500μ. από του σημείου τομής των αξόνων ή β) έχει πλάτος μικρότερο ή ίσο των 5,50μ. ανεξαρτή− τως του μήκους της ή των ιδιοκτησιών που εξυπηρετεί ή γ) είναι αδιέξοδος ανεξαρτήτως του μήκους και του πλάτους της ή δ) ο κυκλοφοριακός της φόρτος, όπως προκύπτει από μετρήσεις της εκάστοτε αρμόδιας Υπηρεσίας δεν υπερβαίνει τα (480) τετρακόσια ογδόντα οχήματα ανά 24ώρο. Εφ’ όσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις και δεν εφαρμόζονται οι αποστάσεις της στήλης 2, η δια− μόρφωση της κυκλοφοριακής σύνδεσης (αρχή λωρίδας επιβράδυνσης ή τέλος λωρίδας επιτάχυνσης) θα πρέπει να απέχει οχτώ (8) μέτρα από τον άξονα της συμβάλ− λουσας οδού και πάντως η απόσταση του άξονα της συμβάλλουσας οδού δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 50 μ από το άκρο της κάτω βάσης της κεντρικής νησίδας ΠΔ 118/06 ΦΕΚ 119Α/06 (σλε 1265)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα