gschinas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2014 Πιστεύω πως ο νομοθέτης είναι ξεκάθαρος. Είναι στην κρίση της αρμόδιας υπηρεσίας να ελέγξει την κυκλοφοριακή μελέτη που της έχουν καταθέσει! Όταν ο νόμος για την κατηγορία Β για έγκριση εισόδου - εξόδου αναφέρει τις εγκατάστεις που δεν έχουν σχέση με την κυκλοφορία επι των οδών, δεν νομίζω πως μπορεί να βάλει στην ίδια μοίρα ενα πρατήριο υγρών καυσίμων ή ενα πολυκατάστημα ή γενικότερα επιχειρήσεις που προσελκύουν διερχόμενα οχήματα όπου σίγουρα θα είναι μεγάλος ο κυκλοφοριακός φόρτος, με επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου όπου αποδεδειγμένα ο μέσος όρος διερχόμενων οχημάτων μπορεί να είναι ακόμη και 10 οχήματα τη μέρα! Σε δική μου περίπτωση η υπηρεσία μου απάντησε ότι η επιχείρηση χαρακτηρίζεται ως εργοστάσιο και επομένως χρειάζεται κυκλοφοριακή σύνδεση και οχι έγκριση εισοδου εξόδου! Επίσης μου είπαν οτι δεν εξετάζουν την κυκλοφοριακή μελέτη! Δεν τους ενδιαφέρει δηλαδή αν μπαίνει μόνο ενα αυτοκίνητο τη μέρα αλλα ποιά είναι η ονομασία της επιχείρησης. Απλά δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε κράτος! 1
nzerman Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Θέλω για κάνω μια έρευνα για μια αγορά αγροτεμαχίου με πρόσωπο επί δευτερεύον εθνικού επαρχιακού οδού. Το υφιστάμενο κτίριο έχει άδεια καταστήματος του έτους 1975 όμως θέλω να εξετάσω και περισσότερες εν δυνάμει χρήσεις. Ποιο είναι το πακέτο των διαταγμάτων που πρέπει να κοιτάξω για να βεβαιωθώ αν και τι είδους σύνδεση απαιτείται; Ευχαριστώ.
kapnicious Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Σύνδεση απαιτείται μόνο στις εθνικές ή διεθνής οδούς και όχι στο δευτερεύον εθνικό επαρχιακό δίκτυο. Πήγαινε κατευθείαν πολεοδομία
nzerman Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 δευτερεύον εθνικό δίκτυο (εννοούσα) σε υπηρεσίες δε πάω να σπάσω τα νεύρα μου, θα τα βρω μόνος μου με τη βοήθεια του πάνελ, μόνο τις κανονιστικές διατάξεις θέλω, μετά θα βγάλω άκρη 1
imhotep Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 (edited) Σύνδεση απαιτείται μόνο στις εθνικές ή διεθνής οδούς και όχι στο δευτερεύον εθνικό επαρχιακό δίκτυο. Πήγαινε κατευθείαν πολεοδομία λάθος εκ πείρας σου λέω ότι κυκλοφοριακή σύνδεση απαιτείται σε όλα τα εκτός σχεδίου και σε δευτερεύον και σε δημοτικές οδούς με έγκριση από τον αρμόδιο φορέα Τ.Υ.Περιφέρειας ή Τ.Υ.Δήμου το ΠΔ και οι σχετικές προδιαγραφές είναι αυτές των πρατηρίων αναλόγως του φόρτου που προκαλεί κάθε χρήση (π.χ. για S/M θέλεις τύπου Β, για αποθήκη με μικρή επισκεψιμότητα είσοδο-έξοδο) http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/pd118_06.htm κάθε Τ.Υ. όμως έχει τα δικά της οπότε ρώτα εκεί μπορεί να σου δώσουν απαλλαγή (απίθανο) μπορεί απλώς είσοδο έξοδο αναλόγως της χρήσης Edited Σεπτέμβριος 15 , 2014 by imhotep
kapnicious Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Συγγνώμη αν υπερέβαλα απλά από την δική μου εμπειρία (2 άδειες) μου ζητήθηκε κυκλοφοριακή η οποία αποτελούταν από απλή χωροθέτηση0 είσοδου έξοδου
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 η παλια απαλλαγη απο κομβο ειναι η σημερινη αδεια εισοδου εξοδου ολα πανε βασει του 118 οπως λεει ο ιμχοτεπ και νομιζω λετε το ιδιο με αλλη διατυπωση
nzerman Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 λάθος εκ πείρας σου λέω ότι κυκλοφοριακή σύνδεση απαιτείται σε όλα τα εκτός σχεδίου και σε δευτερεύον και σε δημοτικές οδούς με έγκριση από τον αρμόδιο φορέα Τ.Υ.Περιφέρειας ή Τ.Υ.Δήμου το ΠΔ και οι σχετικές προδιαγραφές είναι αυτές των πρατηρίων αναλόγως του φόρτου που προκαλεί κάθε χρήση (π.χ. για S/M θέλεις τύπου Β, για αποθήκη με μικρή επισκεψιμότητα είσοδο-έξοδο) http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/pd118_06.htm κάθε Τ.Υ. όμως έχει τα δικά της οπότε ρώτα εκεί μπορεί να σου δώσουν απαλλαγή (απίθανο) μπορεί απλώς είσοδο έξοδο αναλόγως της χρήσης Από που προκύπτει πως για S/M θέλεις τύπου Β; Αυτό ψάχνω. Το 118 αναφέρεται μόνο σε πρατήρια.
imhotep Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 (edited) δεν θα το βρείς είναι θέμα εκτίμησης της επιβάρυνσης της κυκλοφορίας, γι αυτό σου λέω πρέπει να συνεννοηθείς απευθείας με την ΤΥ και έχει δίκιο και ο ΟΤΤΟ δεν υπάρχει απαλλαγή (είμαι παλιός και παρασύρθηκα...) εγώ πήρα λ.χ. είσοδο έξοδο για εργοστάσιο από ΤΥΔ γιατί έτσι τόχουν εκεί, ενώ πήγαινα για τύπο Β η υποχρέωση κυκλοφοριακής σύνδεσης είναι για όλες τις εγκαταστάσεις βάσει κάποιας διάταξης που δεν τη θυμάμαι τώρα ίσως αναφέρεται σε κάποια απόφαση - έγκριση π.χ. 4Ι0ΕΕΑ-ΡΘ.pdf Edited Σεπτέμβριος 15 , 2014 by imhotep 1
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2014 ΕΓΚ 11 2007 egiklios11_18042007.pdf 3
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα