sakatis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 στο υπ.μεταφορων της περιοχης μου, τα εχουν λιγο μπερδεμενα. Γνωριζει καποιος τι δικαιολογητικα θα χρειαστώ να καταθέσω για να αλλαξει η αδεια λειτουργίας και σε συνεργείο αερίων καυσίμων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2011 στο υπ.μεταφορων της περιοχης μου, τα εχουν λιγο μπερδεμενα. Γνωριζει καποιος τι δικαιολογητικα θα χρειαστώ να καταθέσω για να αλλαξει η αδεια λειτουργίας και σε συνεργείο αερίων καυσίμων? απο περιέργεια θα ήθελα να ξέρω σε ποιά περιοχή συμβαίνει αυτό τέλος πάντων, αν και δεν τα περιγράφεις καλά για να καταλάβουμε τι θελεις να κάνεις (για να αλλαξει η αδεια λειτουργίας) τι να αλλάξει; α) ειδικότητα συνεργείου ; (πχ να καταργηθεί απο ηλεκτρολγείο και να γίνει αέρια καύσιμα β) να γίνει προσθήκη ειδικότητας (αέριων καυσίμων) σε υπάρχουσα ειδικότητα; (μηχανικά μερη + αέριων καυσίμων) σημ. τα αέρια καύσιμα περιλαμβάνουν την κατηγορία υγραερίου + φυσ. αέριο θα προσπαθήσω να γίνω κατανοητός 1) καινούργια βεβαίωση χρήση γης (απο πολεοδομία), οτι επιτρέπονται τα επαγγελματικά εργαστήρια στο συγκεκριμένο οικ. τετράγωνο (ΟΤ) που βρίσκεται το συνεργείο (μπορεί και να μην επιτρέπονται πλέον) 2) καινούργια ΜΠΕ για την προσθήκη της νέας ειδικότητας 3) Εγκριση σχεδιαγραμμάτων, δηλαδή στο υφιστάμενο εγκεκριμένο σχέδιο της υπηρεσίας που έχει πάρει την (τελευταία) άδεια λειτουργίας για την ειδικότητα/τες, θα απεικονίσεις τον πρόσθετο εξοπλισμό για την ειδικότητα με την κατηγορία των αέριων καυσίμων (υγραερίου ή φυσ. αέριο ή και τις δύο) οπωσδήποτε θα πρέπει να διαθέτει περισσότερη επιφάνεια για το σύνολο των ειδικοτήτων και να πληροί τις καινούργιες προυποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας περί αέριων καυσίμων 4) μελέτη πυρασφάλειας για την προσθήκη της νέας ειδικότητας 5) τεχνική έκθεση, μελέτη εξαερισμού, προυπολογισμό, αμοιβές, ΦΕΜ ΤΣΜΕΔΕ + ΕΜΠ, 6) πτυχίο τεχνίτη υγραερίου 7) .... σ΄αυτή την περίπτωση, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η κατάθεση νέου τοπογραφικού διαγράμματος (υπάρχει ήδη στο φάκελο) αυτά προς το παρών, καλή επιτυχία και εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliout Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 ...Δεν πρέπει πρώτα να γίνει τροποποίηση και της υπάρχουσας άδειας εαν υπάρχουν παραπάνω απο μία ειδικότητες????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2011 δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά αν ξαναδιαβάσεις με προσοχή την παργ. 3 του μυνήματος μου στο #2 (προκύπτει απο το ΠΔ 38/96), νομίζω οτι καλύπτει την ερώτηση σου δες και τα βασικά ΠΔ 78/88, 416/91 & 38/96 περι συνεργείων, ειδικότερα το 1ο & 3ο Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakatis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Εχω διαβασει αναλυτικα την νομοθεσια, το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι στο γεγονος οτι στο συνεργειο θα πρεπει να υπαρχει καποιος τεχνιτης αεριων καυσιμων, πραγμα δυσκολο, διοτι τα λιγοστα σεμιναρια που γινονται ειναι στη Β. Ελλαδα. Η ερωτηση μου στο Μεταφορων ήταν αν μπορω εγω με "παροχη υπηρεσιων" να οριστω τεχνιτης αεριων καυσιμων. ο νομος νομιζω λεει πως διπλωματουχοι μηχανικοι εχουν στην ουσια την αδεια του τεχνιτη αεριων καυσιμων, χωρις να χρειαζεται προυπηρεσια, και χωρις σεμιναριο, τουλαχιστον για LPG ενω για CNG χρειαζομαστε σεμιναριο 100 ωρων. το παραπανω ομως στο μεταφορων, δεν το δεχονται τοσο ανετα και δεν καταλαβαινω το λογο, ποιος μπορει να το "επιβεβαιωσει"? εγω απο Δευτερα θα επικοινωνησω και με το ΤΕΕ για να βγαλω ακρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 σύμφωνα με το ΠΔ 66/2010, το άρθρο 10, παρ 7, του Ν. 3897/2010 και την Αριθμ. Οικ. ΥΑ 63557/4698/31-12-2010, του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Πρόγραμμα διάρκειας (100) ωρών για Υγραέριο (LPG) και Πεπιεσμένο Φυσικό Αέριο (CNG), για όσους ήδη κατέχουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος "ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ" και "ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ" του Ν. 1575/1985, απόφοιτοι Πολυτεχνικών σχολών ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Εχω διαβασει αναλυτικα την νομοθεσια..... ο νομος νομιζω λεει ..... το παραπανω ομως στο μεταφορων, δεν το δεχονται τοσο ανετα .... εγω απο Δευτερα θα επικοινωνησω και με το ΤΕΕ για να βγαλω ακρη. είσαι σίγουρος ? νομίζεις, δεν είσαι σίγουρος... Ζόρισε τους λίγο, μπορείς και να τα καταφέρεις... έτσι μπράβο, να αναλάβει πάλι το ΤΕΕ να βάλει μία τάξη .... όλα με μία δόση χιούμορ βέβαια διάβασε το παραπάνω που ανέβασα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 ... Η ερωτηση μου στο Μεταφορων ήταν αν μπορω εγω με "παροχη υπηρεσιων" να οριστω τεχνιτης αεριων καυσιμων Με παροχη υπηρεσιων ΟΧΙ, με πρόσληψη ως μισθωτός υπάλληλος ΝΑΙ, έτσι προβλέπει το ΠΔ 38/96 (νομίζω άρθρο 15 ή 16;) και είναι οριστικό μάλλον εκεί έγκειται η άρνηση της υπηρεσίας για το συγκεκριμένο θέμα για τα υπόλοιπα, μάλλον πρέπει να βασιστείς στα αναφερόμενα του fraafr γιατί δεν είμαι ενημερωμένος για τις καινούργιες τροποποιήσεις υγραερίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakatis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2011 με καλυψατε, thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakatis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2011 επανερχομαι στο θεμα... το προβλημα που αντιμετωπιζω και νομιζω το αντιμετωπιζουν και αλλοι συναδελφοι οσον αφορα την αδεια λειτουργιας συνεργειου αεριων καυσιμων, ειναι το γεγονος οτι δεν μπορεις ευκολα να αποκτησεις αδεια τεχνιτη αεριων καυσιμων-που ουσιαστικα ειναι απαραιτητη για να ιδρυσεις και να λειτουργησεις συνεργειο αεριων καυσιμων Εχω την εξης απορια που μπορει οντως να εχει απαντηθει αλλα να μην την εχω κατανοησει σωστα. Εχουμε ξεκαθαρισει πως για να αποκτησει καποιος διπλωματουχος Μηχ.μηχ. αδεια τεχνιτη συσκευων αεριων καυσιμων θα πρεπει να παρακολουθησει σεμιναρια 100 ωρων. απαξ και παρακολουθησει τα σεμιναρια και αποκτησει και την αδεια τεχνιτη αεριων καυσιμων, μπορει να ειναι υπευθυνος/εκμεταλευτης (δεν ξερω πως να το πω) σε παραπανω απο ενα συνεργεια αεριων καυσιμων? δηλαδη, πχ, θεωρουμε πως εχω ηδη την αδεια τεχνιτη αεριων καυσιμων, ταυτοχρονα μου εχουν προκυψει 2 συνεργεια που θελουν να προσθεσουν την ειδικοτητα του συνεργειου αεριων καυσιμων και θα χρειαστουν αδεια λειτουργιας η οποια αδεια λειτουργιας για να εκδοθει, χρειαζεται και αδεια ασκησης τεχνιτη αεριων καυσιμων, μπορω εγω και στα δυο συνεργεια να προσκομισω την αδεια ασκησης τεχνιτη αεριων καυσιμων? Γινεται? πρεπει να φαινεται δελτιο αναγγελιας προσληψης? και αν ναι, μπορω να συναψω συμβαση με παραπανω απο 1 συνεργεια? Δεν ξερω αν μπορειτε να καταλαβετε τι εννοω, προσπαθησα να το θεσω οσο πιο απλα γινεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα