Μετάβαση στο περιεχόμενο

μετατροπή υφιστάμενου συνεργείου σε συνεργείο αερίων καυσίμων


sakatis

Recommended Posts

σε καταλαβαίνουμε και θα στο θέσω κι εγώ όσο πιο απλά γίνεται...

μπορείς ταυτόχρονα να είσαι και στα 2 συνεργεία ??

μάλλον όχι, κι εκεί είναι το ζουμί.

Όταν είσαι υπεύθυνος σε ένα συνεργείο την ώρα λειτουργίας του, όλες οι εργασίες γίνονται υπό την επίβλεψή σου και γιατί όχι μπορείς να τις πραγματοποιήσεις κι εσύ.

Δεν θεωρείτε ασφαλή και τεχνική η εργασία εάν δεν πραγματοποιείτε-επιβλέπετε από εσένα που έχεις την συγκεκριμένη ιδιότητα.

Επομένως ....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν χρειαζεται να εισαι τατοχρονα στα 2 συνεργεια, και επιπλεον, ας το θεσουμε αλλιως το ζητημα.

 

--- Ειμαι αδειουχος μηχανοτεχνιτης και εχω 1 συνεργειο αυτοκινητων, μου απαγορευει κανεις να ιδρυσω και να λειτουργω και δευτερο συνεργειο? ---

 

Επανερχομαι στο θεμα μας...

 

ως αδειουχος τεχνιτης αεριων καυσιμων, εκτος απο το οτι θα εχεις "χρησιμοποιησει" την αδεια ασκησης επαγγελματος για να εκδοθει η αδεια λειτουργιας του συνεργειου καυσιμων αεριων, ουσιαστικα, θα είσαι και αυτος που θα φαινεται στο πιστοποιητικο που θα εκδιδει το συνεργειο ωστε να περασει ΚΤΕΟ το εκαστοτε αυτοκινητο. Δεν μπορεις το παραπανω να το "ασκησεις" σε παραπανω απο 1 συνεργεια? είτε με μορφη προσληψης, είτε με μορφη "παροχης υπηρεσιων"?

 

Ποιος το απαγορευει και απο που? ψαχνω να βρω κατι επισημο που να αναφερει λεπτομερειες αλλα δεν βρισκω, οποιος ξερει κατι ας ενημερωσει.

Link to comment
Share on other sites

όχι και στα 2

η άδεια του μηχανοτεχνίτη (όλων των ειδικοτήτων) χρησιμοποιείται μία (1) φορά για να βγει η άδεια λειτουργ. Μπορείς να δημιουργήσεις κι άλλο αλλά θα βάλεις άλλον υπεύθυνο εκτός και εάν συστεγάζεται με το πρώτο...

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω, μεχρις στιγμης με κατατοπιζεις απολυτα...

 

αλλη ερωτηση/απορια

 

με τι μορφη εργασιας (παροχη υπηρεσιων? προσληψη?) μπορει καποιος να χρησιμοποιησει την αδεια ασκησης επαγγελματος του, ωστε να ιδρυθει ή λειτουργησει ενα συνεργειο?

 

- αν ισχυει το πρωτο, η παροχη υπηρεσιων δηλαδη, τοτε μπορεις καλλιστα να εισαι σε παραπανω απο ενα συνεργεια, υπεθυνος/εκμεταλλευτης ή οπως αλλιως μπορουμε να το πουμε. (ετσι το καταλαβαινω)

 

- αν ισχυει το δευτερο, δηλαδη η προσληψη, θεωρω πως σαν μηχανικος, εχω την δυνατοτητα να συναψω παραπανω απο μια σχεσεις εργασιας.

 

Λεω μπαρουφες? αν ναι, προσπαθω να βρω καποιο νομο/εγκυκλιο/οτιδηποτε που να ξεκαθαριζει τις παραπανω αποριες μου. Που να απευθυνθω για να μαθω? Στο μηχανολογικο της περιοχης μου? στο ΤΕΕ? στην επιθεωρηση εργασιας?

Link to comment
Share on other sites

.......... - αν ισχυει το πρωτο, η παροχη υπηρεσιων δηλαδη,τοτε μπορεις καλλιστα να εισαι σε παραπανω απο ενα συνεργεια, υπεθυνος/εκμεταλλευτης ή οπως αλλιως μπορουμε να το πουμε. (ετσι το καταλαβαινω)?

 

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ γιατί απαιτείται πρόσληψη ως μισθωτός, στο έγραψα στο # 2(;) ή 4(;) στην προηγούμενη σελίδα

 

- αν ισχυει το δευτερο, δηλαδη η προσληψη, θεωρω πως σαν μηχανικος, εχω την δυνατοτητα να συναψω παραπανω απο μια σχεσεις εργασιας?

 

ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ, γιατί καταθετεις υπ. δήλωση οτι δεν έχεις ουτε και θα προσληφθείς σε άλλο συνεργείο

 

στη προηγούμενη σελίδα σου έγραψα να διαβάσεις κάποια ΠΔ και ειδικότερα το ΠΔ 38/96 (σχετικά με το είδος πρόσληψης)

 

διάβασε και καμμια νομοθεσία, θα σου χρησιμεύσει αργότερα!!!!!!

 

επίσης, υπάρχει μια εγκυκλιος του 1996 ή 1997 (;) που ξεκαθαριζει τις παραπανω αποριες σου, πήγαινε στη δ/νση μεταφορών της περιοχης σου για να την πάρεις

Link to comment
Share on other sites

Ένσταση!

Κάποιο λάθος κάνουμε, ή κανω, σχετικα με την νομολογία του θέματος.

Συγκεκριμένα :

Από την ερμηνεία του ΠΔ 66/21-07-10 Άρθρο 2 και του ν. 1575/85 Άρθρο 4, προκύπτουν τα ακόλουθα:

Στο Άρθρο 2 παρ.1 α του ΠΔ 66/10 αναφέρεται «….. άρθρο 4 παρ 4α (διπλωματούχος μηχανικός αυτοκινήτων )και παρ. 4β (τεχνολόγος μηχανικός αυτοκινήτων) του ν.1575/85 όπως ισχύει

 

Ακολουθώντας την παραπομπή στο ν. 1575/85 Άρθρο 4:

«Οι κάτοχοι πτυχίου μιας από τις πιο κάτω σχολές εξαιρούνται από την υποχρέωση προϋπηρεσίας και εξετάσεων και με την υποβολή των δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις υπουργικές αποφάσεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 3 παίρνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Α «Διπλωματούχου μηχανικού αυτοκινήτων»…..

 

Δεδομένου ότι σαφώς αναφέρεται στο ΠΔ 66 η ισχύς του ν.1575/85 και δεν καταργείται αυτός από κάποιο άρθρο του ή στις μεταβατικές διατάξεις.

 

Επιπλέον και σύμφωνα με τον ν. 1225/81 για τους Διπλωματούχους Μηχανικούς ο μόνος φορέας που χορηγεί «Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος» είναι το ΤΕΕ.

Κρίνεται ότι η αναφορά στο Άρθρο 2 του ΠΔ 66/10 των προσόντων που θα πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι κάτοχοι της άδεια ασκήσεως επαγγέλματος αφορά μόνο τους αποφοίτους ΤΕ.

Καμία αναφορά στο ΠΔ66/10 δεν ορίζει για τους ΠΕ, 100ώρες ΚΕΚ , απλά αναφέρει σαν κατώτερο αριθμό ωρών παρακολούθησης στο ίδιο άρθρο.

Εκτιμώ ότι το λόγο έχει το ΤΕΕ και μόνο βάσει του 1225/81.

Απόψεις παρακαλώ:smile:

Link to comment
Share on other sites

διάβασε το post No#6 που είναι ξεκάθαρο

Τί σχέση έχει το ΤΕΕ με τις άδειες τεχνίτη αερίων καυσίμων ?

Μην ανακατεύεις τις παλιές νομοθεσίες με τις νέες που βγήκαν τέλη του 2010 και τις εγκυκλίους που τις συνοδεύουν.

Αν δεν πιστεύεις, αρμόδιος φορέας να σου απαντήσει είναι η Δ/νση Μεταφορών κι όχι το ΤΕΕ. πήγαινε εκεί και πάρε αντίγραφο της νομοθεσίας που σου αναφέρω.

Αν αναλάβει κι εκεί το ΤΕΕ θα δώσει την άδεια και στους πολ.Μηχ.:P

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ συναδελφε, το ΤΕΕ έχει θεσμικό ρόλο στην Πολιτεία. Ο ρόλος του είναι νομικά κατοχυρωμένος και εκτιμώ οτι μία νομολογία από την νομική υπηρεσία που θα περιλμβάνει τα προαναφερθέντα, έχει μεγαλύτερη ισχύ από την δική μου, δική σου, ή κάποιου στελέχους του ΥΠ. ΜΕΤ. Αυτό για να μήν ισοπεδώνουμε τα πάντα σε αυτό τον τόπο.

Από την άλλη επιμένω ότι νόμος ή άρθρο που δεν καταργείται ή αντικαθίσταται απο μεταγενέστερη διάταξη ή νομο, ισχύει defacto και dejure, μιλάει η εμπειρία8-)

Ετοιμάζω άμεσα έγγραφο αίτημα προς ΤΕΕ για να υπάρχουν τεκμήρια;)

Link to comment
Share on other sites

δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω...κάνε ότι νομίζεις

απλά

Οι υπάλληλοι της Δ/νσης Μεταφορών εφαρμόζουν τον νόμο, το Π.Δ., τις Υπ.Αποφάσεις κι όχι τα μπακαλόχαρτα του ΤΕΕ κι ας είναι από την νομική του υπηρεσία.

Σε λίγο θα μου πεις ότι νομοθετούν κι οι υπάλληλοι του ΤΕΕ....

Για να γίνει δεκτό ένα έγγραφο από μία υπηρεσία πρέπει να έχει την υπογραφή του αρμόδιου Υπουργού.

Αλήθεια έχω μία απορία, εσείς δέχεστε μόνο τις απαντήσεις του ΤΕΕ κι όχι την Ελληνική νομοθεσία ???

Link to comment
Share on other sites

Προς επίλυση παρεξηγήσεων

1. Απο το πρωτο post αναφέρθηκα σε νόμους και νομολογία μόνο.

2. Οι υπάλληλοι του Υπ. Μετ. μου απάντησαν εχθές τηλεφωνικά κατόπιν δικής μου κλήσης και ανεπάλληλες επισκέψεις σε αίτηση που έχει ΑΡ. ΠΡΩΤ. 1-11-10, τα συμπεράσματα δικά σας.

3. Με τα γραφόμενά μου δεν υπερασπίζομαι κανέναν φορέα, απλά γνωρίζω εμπειρικά δύο πράγματα

α. Άγνοια νόμου προκαλεί την αυθαιρεσία της διοίκησης.

β. Το Κράτος (νομοι, ΠΔ, ΒΔ, Διοικητική δομή κλπ) δεν φτιάχτηκαν το 2010- ευτυχώς, αλλά προϋπήρχε πρίν από μένα, το σέβομαι, το υπηρετώ και επιθυμώ όλοι μας να κάνουμε το ίδιο.

Όπως και να έχει η αλήθεια θα φανεί στο τέλος, εμείς να είμαστε καλά.

Ευχαριστώ και πάλι για την ανταλλαγή απόψεων, με βοήθησε να κρατήσω την ισορροπία των λόγων μου.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.