Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους και όλες.

 

Πελάτης μου, ο οποίος σκέφτεται σοβαρά να αγοράσει επιχείρηση πρατηρίου υγρών καυσίμων, μου ζήτησε να εξετάσω αν είναι δυνατή η δημιουργία και 2ης εισόδου στο πρατήριο.

 

Σας επισυνάπτω πρόχειρο σκαρίφημα για να καταλάβετε τι εννοώ.

Υπάρχει ήδη εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση εισόδου-εξόδου όπως φαίνεται με τα μαύρα βέλη (το πρατήριο έχει κανονικά άδεια λειτουργίας). Παίρνει κίνηση όμως μόνο από τον έναν δρόμο.

 

Ο πελάτης θέλει να μάθει αν είναι δυνατό να πάρει και την κίνηση της άλλης οδού (που ερχεται από απέναντι) και φαίνεται με τα κόκκινα βέλη.

 

Υπάρχουν και φανάρια σημειωμένα στο σκαρίφημα. Αυτό σημαίνει πως η "διάνοιξη" νέας εισόδου δεν θα προκαλέσει π.χ. ατύχημα, αφού δεν θα είναι δυνατό να εισέλθουν ταυτόχρονα οχήματα από τις 2 διαφορετικές εισόδους.

 

Το σκαρίφημα δεν είναι φυσικά υπό κλίμακα και δεν έχω αυτή τη στιγμή ακριβείς διαστάσεις (έχω κάνει αιτήσεις να πάρω αντίγραφα σχεδίων), όμως είναι βέβαιο πως μπορώ να έχω την υπάρχουσα είσοδο με πλάτος 5,00μ, να αφήσω πεζοδρόμιο άλλα 5,00μ, να διανοίξω νέα είσοδο πλάτους 4-5,00μ, να αφήσω πεζοδρόμιο πάλι 5,00μ και μετά έξοδος ώς έχει. Δηλαδή έχω πρόσωπο πάνω από 40,00μ (σε καμπύλη όπως φαίνεται στο σχήμα), ενώ η προέκταση της σχεδόν κάθετης οδού "σκάει" περίπου στο μέσο της πρόσοψης.

 

Υπάρχει αρκετός χώρος μέσα στο οικόπεδο για να μετακινηθεί η νησίδα των αντλιών (εάν απαιτηθεί) και από τεχνικής πλευράς είναι σίγουρα εφικτό, ασφαλές και δυνατό να πραγματοποιηθεί.

 

Επίσης υπάρχουν δύο (2) διάδρομοι οχημάτων μέσα στο οικόπεδο (εκατέρωθεν της νησίδας αντλιών) και σκέφτηκα μήπως μπορώ να δηλώσω (και να διαμορφώσω στο έδαφος) την υπάρχουσα είσοδο να οδηγεί τα αυτοκίνητα υποχρεωτικά εσωτερικά της νησίδας αντλιών και τη νέα είσοδο να οδηγεί τα αυτοκίνητα εξωτερικά της νησίδας αντλιών. Έτσι πάλι δεν θα υπάρχει πρόβλημα κυκλοφορίας εντός του πρατηρίου.

 

Να αναφέρω πως η περιοχή είναι εντός σχεδίου και οι δρόμοι ανήκουν στην αρμοδιότητα ΥΠΟΜΕΔΙ. Δεν απαιτούνται λωρίδες επιβράδυνσης-επιτάχυνσης, και όπως είπα υπάρχει εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση. Ο δρόμος μπροστά από το πρατήριο είναι 3 λωρίδων και ο κάθετος που έρχεται και θέλουμε να πάρουμε κίνηση 2 λωρίδων.

 

Το θέμα είναι εάν επιτρέπεται κάτι τέτοιο ή εάν υπάρχει κάποια διάταξη που να το απαγορεύει ρητά, γιατί ψάχνοντας τη σχετική νομοθεσία (Π.Δ. 118/2006) δεν βρήκα τίποτα που να λέει για 2 διαφορετικές εισόδους.

 

Ευχαριστώ

post-19411-131887264017_thumb.jpg

post-19411-131887264036_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

όπως το βλέπω μάλλον δεν γίνεται

Υπάρχει συγκεκριμένη απόσταση που πρέπει να απέχει η είσοδός σου από φωτεινό σηματοδότη. Επίσης αρμόδια να σου απαντήσει είναι η Τεχνική υπηρεσία της περιφέρειας, που είχε εγκρίνει την κυκλ. σύνδεση και θα πρέπει να αποφανθεί για την νέα διάνοιξη-σύνδεση.

Στην ουσία αν στο επιτρέψει αυτή θα μπορείς να το κάνεις.

ΠΔ 1224/81 με τις τροποποιήσεις του (118/06)

--------------------------------------------

Στη περίπτωση που:

- ή ο κόμβος ήδη σηματοδοτείται

- ή είναι ενταγμένος στον άμεσο προγραμματισμό για σηματοδότηση από την αρμόδια υπηρεσία φωτεινής σηματοδότησης (τούτου βεβαιωμένου με σχετικό έγγραφο της αρμόδιας για κάθε οδό Υπηρεσίας), τότε το πλησιέστερο σημείο εισόδου ή εξόδου του πρατηρίου πρέπει να απέχει τριάντα (30) μέτρα τουλάχιστον από τον πλησιέστερο ιστό σηματοδότη ή από το πλησιέστερο σημείο τομής (επί του κόμβου) των ρυμοτομικών γραμμών. Ακόμη, αν υφίσταται φωτεινή σηματοδότηση διάβασης πεζών, το πλησιέστερο σημείο εισόδου ή εξόδου του πρατηρίου πρέπει να απέχει τριάντα (30) μέτρα τουλάχιστον από τον ιστό σηματοδότησης της διάβασης.Συνεπώς κατά τη διενέργεια της αυτοψίας καταλληλότητας θέσεως και εφ΄ όσον κατά την κρίση του υπαλλήλου πιθανολογείται η τοποθέτηση σηματοδότη πλησίον του υπό ίδρυση πρατηρίου, θα ζητείτε να σας προσκομισθεί σχετικό διευκρινιστικό έγγραφο από την αρμόδια για τη σηματοδότηση της οδού Υπηρεσίας.

--------------------------------------------------------------

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=716&id=&tid=716

Δημοσιεύτηκε

Η διαδικασία είναι ότι πρέπει καταρχάς να γίνει νέα μελέτη κυκλοφοριακής σύνδεσης και να κατατεθεί στη ΔΜΕΟ. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να εγκριθεί η σύνδεση γιατί η νέα είσοδος που θέλει ο ιδιοκτήτης διασχίζει εγκάρσια τον δρόμο πράγμα απαράδεκτο και επικίνδυνο. Το Π.Δ. 118/2006 αναφέρει στο άρθρο 28 ότι "οι γωνίες στροφής της εισόδου-εξόδου ως προς την οδό κυμαίνονται από 30 έως και εξήντα μοίρες". Εσύ έχεις 90 μοίρες! Ότι υπάρχουν φανάρια δεν διασφαλίζει από αποφυγή ατυχημάτων (μπορεί κάποιος να θελήσει ξαφνικά να εισέλθει στο πρατήριο και άλλος ερχόμενος από δεξιά του να στρίβει κανονικά για να μπει στο δρόμο). Επίσης αυτός που θα θέλει να εισέλθει στο πρατήριο κάθετα θα επιβραδύνει σημαντικά την κανονική ροή των οχημάτων, τα οποία ενδεχομένως θα έχουν επιταχύνει για να μην τους πιάσει φανάρι, κ.α.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.

 

Για την 1η απάντηση και την περίπτωση του σηματοδότη και τις αποστάσεις, πιστεύω ότι είναι κάτι που ξεπερνιέται λόγω του ότι ήδη υπάρχει διαμορφωμένη είσοδος σχεδόν πάνω στον σηματοδότη. Θεωρητικά αλλά και πρακτικά δεν αλλάζει κάτι στην κυκλοφορία.

 

Για την 2η απάντηση που θέτει ένα θέμα ασφάλειας πρέπει να πω ότι η απόσταση του "κάθετου" σηματοδότη από τη νέα αιτούμενη είσοδο είναι πάνω από 60μ, συνεπώς υπάρχει περιθώριο ελιγμών. Επίσης η ορατότητα είναι 400-500μ οπότε όποιος θέλει να μπει έχει ήδη "κάτσει" δεξιά ή βγάζει φλας και ετοιμάζεται. Επίσης η στροφή είναι πλάτους μεγαλύτερου των 3 λωρίδων οπότε ο χώρος είναι υπεραρκετός. Η περίπτωση να θέλει κάποιος ξαφνικά να στρίψει για μπει στο πρατήριο ισχύει σε κάθε δρόμο, όπου κάποιος χαζεύει και τελευταία στιγμή "κόβει" δεξιά...

 

Αν το μοναδικό θέμα (τυπικά με βάση το νόμο) είναι η γωνία εισόδου, τότε ίσως αυτό μπορεί να ξεπεραστεί μεταφέροντας την 2η είσοδο πιο κοντά στην έξοδο ώστε να πετύχω γωνία εισόδου 60 μοίρες. Δεν ξέρω αν φτάνει η πρόσοψη (πιστεύω πως φτάνει) και θα μετρήσω επιτόπου να δω.

 

Όπως είπα με τις νησίδες εντός του οικοπέδου δεν υπάρχει πρόβλημα αποστάσεων από είσοδο-έξοδο καθώς αυτές μπορούν να μετακινηθούν.

 

Σας ευχαριστώ και θα ήθελα και κάποιες άλλες γνώμες αν ξέρει κάποιος.

Και για να γελάσουμε και λίγο, εσείς πόσα θα ζητούσατε από τον πελάτη για μια προμελέτη-έλεγχο αν είναι τελικά εφικτή η τροποποίηση ???

Δημοσιεύτηκε

Μου θυμιζει απιστευτα μια ιδια περίπτωση με βενζιναδικο στη θεσσαλονικη..Ειναι στο τερμα τησ εσωτερικης περιφερειακης στα ανατολικα,στο νοσοκομειο "Αγιος Παυλος" απεναντι.Αλλα δε μπορω να θυμηθω αν εχει 2 εισοδους?

Οσοι ειναι απο θεσσαλονικη σιγουρα εχουν καταλαβει για ποιο μιλαω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.