stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δεν υπάρχει πουθενά. Υπαρχει το 318/94 που λέει πως εργάζεσε σε αντικείμενο που έχεις σπουδάσει. Ως περιορισμός των τοπογραφικών που μπορείς να κάνεις, θεωρείς αυτά των υπομηχανικών, γιατί έτσι κινούμαστε μέχρι τώρα ελέω ΤΕΕ. Αλλιώς οι ηλεκτρολόγοι ΤΕ δε θα μπορούσαμε να υπογράψουμε ούτε για λάμπα 60W...
kasvan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 (edited) Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο. Το ΝΣΚ δεν νομοθετεί, γνωμοδοτεί. Διαβάστε τι γράφει. Edited Δεκέμβριος 12 , 2011 by kasvan
nikath Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Να πάνε σε πολυτεχνικές Σχολές ....όλοι οι τεχνολόγοι να σπουδάσουν 5 χρόνια και μετά να κάνουν και τοπογραφικά εξαρτημένα.....φτάνει πια να θέλουν να τα ισοπεδώνουν όλα....αλλά η τακτική της κυβέρνησης είναι να ικανοποιεί τέτοια συμφέροντα.....!!!!! 1 1
Krisos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 (edited) Να πάνε σε πολυτεχνικές Σχολές ....όλοι οι τεχνολόγοι να σπουδάσουν 5 χρόνια και μετά να κάνουν και τοπογραφικά εξαρτημένα.....φτάνει πια να θέλουν να τα ισοπεδώνουν όλα....αλλά η τακτική της κυβέρνησης είναι να ικανοποιεί τέτοια συμφέροντα.....!!!!! Και ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις τις σπουδες των τεχνολογων? ...καντε κανενα εργαστηριο παραπανω ..εμεις εχουμε διπλασιο ογκο μαθηματων απο εσας ....και τα αρχιτεκτονικα που κανετε ειναι ελαχιστα ..κακως σφραγιζεται λοιπον αρχιτεκτονικα! ...εσυ στο κατω κατω εβαλες το βύσμα σου και εκανες μεταπτυχιακό ποιος σου μίλησε γι' αυτο? ...η μηπως το πηρες αξιοκρατικα? Edited Δεκέμβριος 12 , 2011 by Krisos 1 1
stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2011 Τα γνωστά παραμύθια της Χαλιμάς. Δε μας λες στα 5 χρόνια τι πρωτοπρόλαβες να σπουδάσεις; Τοπογραφικά, αρχιτεκτονικά, στατικά, συγκοινωνιολογία ή γεωτεχνική; Συγνώμη αν ξέχασα 5-6 αντικείμενα...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 Συγγνώμη Stayros ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός πως έχεις άποψη επί τοπογραφικών εργασιών και μαθημάτων τοπογραφίας ;;;!!!
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 είναι εργατοπατέρας αυτοί τα ξέρουν όλα
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Από πότε η κοινή λογική δεν είναι προνόμιο των ηλεκτρολόγων μηχανικών; Δηλαδή δεν μπορώ να διαβάσω ένα πρόγραμμα σπουδών; Η έννοια "ροή" είναι τόσο ιδιαίτερη που δεν μπορεί το ταπεινό μυαλό μου να αντιληφθεί; Εκτός και αν μου κάνετε πλάκα επιπέδου Σεφερλή, οπότε πάω πάσο...
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Mέχρι κάποιος να καταφέρει να εφεύρει ενα λογικό επιχείρημα για το πως κάποιος μπορεί σε πέντε χρόνια να μάθει περισσότερα αντικείμενα σε μεγαλύτερο βάθος απο οτι κάποιος άλλος ένα αντικείμενο σε τέσσερα χρόνια καλό θα ήταν να σταματήσει η ηλίθια αυτή συζήτηση που όχι μόνο ευτελίζει το κλάδο αλλά και εμάς τους ίδιους ως επαγγελματίες και πάνω απο όλα ανθρώπους. Όποιος έχει στον τίτλο σπουδών του τη λέξη μηχανικός θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να αποδείξει τις ικανότητές του και να λαμβάνει την αντίστοιχη επαγγελματική άδεια η οποία θα ήταν γενικά καθορισμένη για κάθε κλάδο. Έτσι ο καθένας θα έκανε μόνο αυτό που γουστάρει και ξέρει καλά. Μόνο έτσι μπορεί να λήξει αυτή η σιχαμένη κατάσταση αλληλοεπικαλύψεων και ασχετοσύνης. Υ.Γ. Και όπως είπε και κάποιος πολύ ωραίος τύπος το όνομα του οποίου δεν συγκράτησα "Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω" .
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2012 Aποστόλη , η σύγκριση δεν είναι μόνο στα χρόνια , 4 ή 5. 1. Η σύγκριση για να είναι αντικειμενική πρέπει να περιλαμβάνει και τον αριθμό των μαθημάτων. Δηλαδή 44 μαθήματα στην μία περίπτωση και 64 στην άλλη. 2. Επίσης θα πρέπει να περιλαμβάνει τον όγκο της ύλης του κάθε μαθήματος και πόσο επιφανεικά αντιμετωπίζει ένα αντικείμενο ή αν αντίθετα το προσεγγίζει σε βάθος. 3. Σύγκριση μπορεί να γίνει συγκρίνοντας και τα θέματα και τη δυσκολία των γραπτών εξετάσεων. Υπάρχει διαφορά επιπέδου σπουδών μεταξύ Πολυτεχνείου και ΤΕΙ , και αυτό είναι γνωστό στο σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας. Η εξίσωση αδικεί τους αποφοίτους των Πολυτεχνείων. Ο αποκλεισμός από τα Ε.Δ. αδικεί τους αποφοίτους ΤΕΙ. Δίκαιη λύση είναι μόνο μία ενδιάμεση λύση , δηλαδή οι απόφοιτοι ΤΕΙ να έχουν τμήμα ή περιορισμούς των Ε.Δ. των διπλωματούχων μηχανικών. 2
Recommended Posts