Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τωρα θα τσακωθουμε και για τα αυτονητα..

9 Εξαμηνα μαθηματων + 1 Εξαμηνο Διπλωματικη..

 

(το κακο ειναι πως εσεις δεν γνωριζετε τι ειναι διπλωματικη....)

 

Για οτι θες με πμ παρακαλω...

  • Απαντήσεις 296
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Αλήθεια πως γίνεται ο απόφοιτος 4ετής σχολής (βλ Αλαβανος) να υποστηρίζει πως μόνο οι 5ετής σπουδές σε κάνουν μηχανικό; Γιατί δεν αυτοδιαγράφηκε από το ΤΕΕ; ΟΕΟ;

Δημοσιεύτηκε
Τωρα θα τσακωθουμε και για τα αυτονητα..

9 Εξαμηνα μαθηαματων + 1 Εξαμηνο Διπλωματικη..

 

(το κακο ειναι πως εσεις δεν γνωριζετε τι ειναι διπλωματικη....)

 

Για οτι θες με πμ παρακαλω...

 

Δε γνωρίζουμε; Οσο δεν γνωρίζετε τι θα πει πτυχιακή! Δεν είναι όμως της παρούσης... Το ξέρεις ως συντονιστής οτι το post σου είναι off topic και προσβλητικό!

 

"Παρακαλώ διαβάστε τους κανόνες"

 

Ζητώ συγνώμη αν ακούγομαι κάπως, αλλά ένα από τα πράγματα που σέβομαι σε αυτο το φορούμ είναι η ευπρέπεια και τα όρια...

Δημοσιεύτηκε

Ετσι για να μη ξεχνιόμαστε

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

 

1. Ο πολιτικός μηχανικός έχει όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα όλων σχεδόν των ειδικοτήτων εκτός από αυτά των Ναυπηγών και των Μεταλλειολόγων. Το απαράδεκτο είναι ότι με το Ν.4663/9.5.1930 είναι και Αρχιτέκτονας, ασκεί τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανολόγων και των ηλεκτρολόγων στη πλειονότητα των κτιριακών κατασκευών, όπως και αυτά του Τοπογράφου πλην πολύ ειδικών περιπτώσεων {τριγωνισμός, δίκτυα}.

Ο Ν.4663/9.5.1930 καθιστά το πολ. μηχανικό παντογνώστη – πολυμηχανικό με τα κριτήρια της εποχής και αυτό το καθεστώς έρχεται να υπερασπισθεί το ΤΕΕ 79 χρόνια μετά, αγνοώντας τις ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας, θυμίζοντας απαρχαιωμένο γραφειοκράτη ταμπουρωμένο πίσω από κεκτημένα βασιλικά κληρονομικά δικαιώματα.

Θα πρέπει να υπομνήσουμε εδώ κάποια ξεχασμένα από εμάς άρθρα του Ν.4663/9.5.1930, τα οποία

επιβεβαιώνουν επιπροσθέτως τη πανκυριαρχία του ΤΕΕ και τη θεσμοθέτησή του ως «κράτος εν κράτει». Αναφέρομαι στο άρθρο 7, που δίνει «a priori» στους Τοπογράφους τα παλιά επαγγελματικά δικαιώματα των παλιών Υπομηχανικών {ΒΔ 1972}. Υπάρχει μάλιστα και διευκρινιστική απάντηση του τότε Υπουργείου Δημοσίων Εργων σχετικά με την αιτιολόγηση αυτής της εξομοίωσης, δεδομένου ότι το γνωστικό επίπεδο των Τοπογράφων είναι παντελώς άσχετο με αυτό των τότε σχολών ΑΣΥΠ, η οποία λέει : «Οι ανωτέρω Τοπογράφοι τυγχάνουν διπλωματούχοι Ανώτατης σχολής και ως εκ τούτου κατοχυρώνουν αυτό το δικαίωμα». Νομίζω ότι οποιοσδήποτε σχολιασμός μιας τέτοιας απαράδεκτης απόφασης είναι περιττός.

Επίσης να θυμίσουμε τα δικαιώματα των Αρχιτεκτόνων στις Στατικές μελέτες, αντικείμενο εντελώς άσχετο με το περιεχόμενο σπουδών τους. Συγκεκριμένα οι Αρχιτέκτονες έχουν δικαίωμα υπογραφής πλήρους στατικής μελέτης και επίβλεψης χωρίς κανένα περιορισμό με εξαίρεση μόνο πολύ ειδικές περιπτώσεις {ειδικές θεμελιώσεις, γέφυρες}.

Σε αντιπαράθεση τα δικά μας «κουτσουρεμένα» παλιά δικαιώματα, παρά τη πληρότητα του περιεχόμενου σπουδών, που θα παρατεθεί πιο κάτω. Κατά τα άλλα το ΤΕΕ υπεραμύνεται της ασφάλειας των κατασκευών, υπομνήοντας με έμφαση τη σεισμογένεια της χώρας, αναγνωρίζοντας δικαιώματα στη συντεχνία του – γιατί περί αυτού πρόκειται - επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη κυριαρχία του ως «κράτος εν κράτει».

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

2. Το περιεχόμενο σπουδών των πολ. μηχανικών ΤΕΙ και των δύο ειδικοτήτων {Δομικών έργων και Εργων υποδομής}, καθώς και αυτό των Πολυτεχνείων θα παρατεθούν πιο κάτω για να γίνει η απαραίτητη σύγκριση προς εξαγωγή πολύ χρήσιμων συμπερασμάτων.

Μετά από προσεκτική ανάλυση των δυο περιεχομένων σπουδών –την οποία θα πρότεινα να κάνουν τα ίδια τα ΤΕΙ, που είναι και τα πλέον αρμόδια – απομυθοποιείται πλήρως η πανκυριαρχία των Πολυτεχνείων, καθώς και η αξίωσή τους να θεωρηθεί το πτυχίο τους Master.

Γίνεται σαφές ότι υπάρχει πλήρης κάλυψη εκ μέρους των ΤΕΙ του προγράμματος των Πολυτεχνείων, σε αρκετές δε περιπτώσεις υπερτερούν τόσο σε μαθήματα όσο και σε ώρες διδασκαλίας. Το πιο σημαντικό όμως, το οποίο αποκρύπτεται πλήρως από τα Πολυτεχνεία και από το ΤΕΕ, είναι ότι όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα των ΤΕΙ είναι και θεωρητικά και εργαστηριακά - υποχρεωτικά. Τονίζω τον όρο «εργαστηριακά», γιατί συνεπάγεται διπλάσιο χρόνο διδασκαλίας {υποχρεωτικό} και το σημαντικότερο πλήρη εμπέδωση των γνώσεων και εφαρμογή τους στη πράξη.

Υπενθυμίζω ότι το εργαστήριο στα Πολυτεχνεία είναι «προαιρετικό» και συνεπώς υποβαθμισμένο, καθώς η πλειονότητα των φοιτητών δεν το επιλέγει. Αυτό έχει σα συνέπεια μαθήματα πρακτικής εφαρμογής, όπως Οπλ Σκυρόδεμα, Υδραυλική, Δομικά υλικά, Γεωδαισία, Εδαφομηχανική, Μεταλλικές κατασκευές, Ανάλυση κατασκευών με Η/Υ, Κατασκευή Οδών κ.λ.π., να γίνονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι των Πολυτεχνείων να παρουσιάζουν τις αναμενόμενες και γνωστές τοις πάσι αδυναμίες και ανεπάρκειες, οι οποίες τους συνοδεύουν στην

επαγγελματική τους σταδιοδρομία με τα γνωστά αποτελέσματα. {Δεν είναι τυχαίο ότι οι τεχνικές εταιρείες προτιμούν αποφοίτους ΤΕΙ παρά Πολυτεχνείων τα τελευταία χρόνια}.

Με μια προσεκτική παρατήρηση διαπιστώνεται ότι από τα προγράμματα σπουδών των Πολυτεχνείων απουσιάζουν παντελώς μαθήματα όπως – Σήραγγες, Λιμενικά έργα , Τεχνικά έργα οδοποιϊας, Οργάνωση εργοταξίου, Προεντεταμένο σκυρόδεμα – τα οποία στη καλύτερη περίπτωση και σε ορισμένα μόνο Πολυτεχνεία είναι προαιρετικά επιλογής.

Ένα άλλο εξ ίσου σημαντικό ζήτημα είναι η πρακτική άσκηση, θεσμοθετημένη από την αρχή της λειτουργίας των ΤΕΙ. Δεν υπάρχει επάγγελμα σ’ όλη την Ευρώπη και μάλιστα πρακτικής εφαρμογής όπως αυτό του μηχανικού, που να μην απαιτεί πρακτική άσκηση. Αποτελεί το επιστέγασμα των γνώσεων και την άμεση εφαρμογή τους στη πράξη. Το ΤΕΕ και Πολυτεχνεία της χώρας δυστυχώς τη θεωρούν άχρηστη και την υποβαθμίζουν, θεωρώντας εαυτούς παντογνώστες και οτιδήποτε καινοτόμο εκτός αυτών άχρηστο και αναχρονιστικό. Αγνοούν δε τη θεσμοθέτηση της πρακτικής άσκησης από άλλα επαγγέλματα, όπως γιατροί και δικηγόροι.

Δεν είναι δυνατόν τα Πολυτεχνεία να παράγουν αποφοίτους με τέτοιες βασικές ελλείψεις και η Πολιτεία να τους δίνει το δικαίωμα να εκπονούν μελέτες και να κάνουν επιβλέψεις. Είναι με μια λέξη εγκληματικό και το έχουμε πληρώσει ακριβά ως χώρα με την αστοχία πολλών μα πάρα πολλών έργων, για τα οποία το ΤΕΕ και τα Πολυτεχνεία ποιούν την νήσσα. Κατά τα άλλα τους φταίνε τα ΤΕΙ και οι απόφοιτοί τους. Είναι η εύκολη λύση να βρίσκουν ένα εξιλαστήριο θύμα, προκειμένου να καλύψουν τις δικές τους αδυναμίες και ελλείψεις και να υπερασπισθούν τα στενά συντεχνιακά τους συμφέροντα, τόσο το ΤΕΕ όσο και οι Πανεπιστημιακοί δυστυχώς.

Το δυστυχώς πηγαίνει δυστυχώς στους Πανεπιστημιακούς, γιατί είναι παγκοσμίως πρωτάκουστο η Εκπαιδευτική κοινότητα αντί να επιθυμεί διακαώς την αναβάθμιση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και να εργάζεται προς αυτή τη κατεύθυνση, να κάνει εντελώς το αντίθετο θέτοντας φραγμούς και δημιουργώντας αναστάτωση στη κοινωνία {π.χ. κινητοποιήσεις Πολυτεχνείων και εναντίωσή τους στο νόμο ανωτατοποίησης των ΤΕΙ}. Η ελληνική πανεπιστημιακή κοινότητα κατέχει το παγκοσμίως αρνητικό «ρεκόρ» να στρέφεται εναντίον του εαυτού της, ζώντας στη δική της εικονική στενόμυαλη πραγματικότητα, αγνοώντας πλήρως τη διεθνή εμπειρία και εξέλιξη

της εποχής μας. Αυτή η στάση της την απομονώνει παγκοσμίως και αργά ή γρήγορα – μάλλον

γρήγορα - θα αντιληφθεί ότι στη σημερινή εποχή οι αντιλήψεις και οι πρακτικές αυτές είναι τελειωμένες και μοιραία θα τις εγκαταλείψει αν επιθυμεί να παραμείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική.

Οσο για το μύθο του Master, γιατί περί αυτού πρόκειται, το πέμπτο {5ο} έτος του Πολυτεχνείου{9ο και 10ο εξάμηνο} αποτελείται αποκλειστικά και μόνο από 6 μαθήματα επιλογής {9ο εξάμηνο}, όλα δίωρης διδασκαλίας εβδομαδιαίως και βεβαίως θεωρητικά. Δηλαδή ο φοιτητής καλείται να επιλέξει μαθήματα όπως, Ιστορία της τέχνης, Πολεοδομία, Γεωλογία, Σχεδιασμός αστικής κυκλοφορίας, Σχεδιασμός μεταφορών. Το δε 10ο εξάμηνο απαρτίζεται αποκλειστικά από τη διπλωματική εργασία και μόνο, καταρίπτοντας το μύθο των 5 χρόνων τα οποία έγιναν 4,5. Αυτό λοιπόν το χαλαρό μισό έτος {κατά ομολογία και των ίδιων των φοιτητών} αξιώνουν να θεωρηθεί Master, υποτιμώντας το

πνευματικό μας επίπεδο. Θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι στο πρόγραμμα των ΤΕΙ υπάρχουν επίσης 6 μαθήματα επιλογής, τα οποία κατανέμονται στα εξάμηνα, δίχως να προσμετρώνται στο άθροισμα των μαθημάτων. Θα μπορούσαν αυτά τα μαθήματα να αποτελέσουν ένα ενιαίο εξάμηνο επί πλέον, ή με τη προσθήκη άλλων δύο να αποτελέσουν ένα επί πλέον έτος. Ας δουν αυτή τη δυνατότητα τα ΤΕΙ, τη θεωρώ πολύ εφικτή και εξ ίσου σημαντκή.

Παρατίθενται πιο κάτω τα μαθήματα του τμήματος πολ. μηχανικών του πανεπιστημίου της Πάτρας και σε αντιπαράθεση δίπλα αυτά του αντίστοιχου τμήματος του ΤΕΙ Πάτρας – τμήμα πολ. μηχανικών

κατεύθυνση Δομικών έργων και Εργων υποδομής. Στο τέλος υπάρχουν τα επί πλέον υποχρεωτικά μαθήματα του ΤΕΙ, εξόχως σημαντικά τεχνικά μαθήματα που απουσιάζουν από το πρόγραμμα του πολυτεχνείου. Στο πίνακα δεν υπάρχουν τα 6 μαθήματα επιλογής του 5ου έτους του πολυτεχνείου καθώς και τα αντίστοιχα 6 του ΤΕΙ. Πιστεύω ότι η σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών οδηγεί στα πασιφανή συμπεράσματα, που ήδη έχουν διατυπωθεί.

Δημοσιεύτηκε

Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε ...... συνέχεια

 

─────────────────────────────────┬─────────────── ────────────────────┐

│ ΠΑΝΕΜΙΣΤΗΜΙΟ │ Τ.Ε.Ι. │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Εξ. Μάθημα Ωρες│ Εξ. Μάθημα Ωρες│

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Α Μαθηματικά Ι 5 │ Α Μαθηματικά Ι 6 │

│Α Φυσική 5 │ Β Ειδικά θέματα Φυσικής 4 │

│Α Χημεία 4 │ Α Χημική Τεχνολογία 4 │

│Α Η/Υ και Εισαγωγή στο │ │

│ προγραμματισμού 3 │ Γ Προγραμματισμός Η/Υ Ι 4 │

│Α Τεχνική Μηχανική - Στατική 4 │ Α Μηχανική Ι - Στατική 6 │

│Α Ξένη γλώσσα Ι 3 │ Β Ξένη γλώσσα Ι 2 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Β Μαθηματικά ΙΙ 5 │ Β Μαθηματικά ΙΙ 6 │

│Β Δυναμική - Ταλαντώσεις 4 │ Α Φυσική 6 │

│Β Δομικά Υλικά 6 │ Β Τεχνολογία Υλικών 5 │

│Β Προγραμματισμός Η/Υ 3 │ Δ Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙ 4 │

│Β Γεωλογία γιά πολιτικούς │ │

│ μηχανικούς 3 │ Α Τεχνική Γεωλογία 5 │

│Β Σχεδιάσεις Ι 4 │ Α Τεχνικό σχέδιο 5 │

│Β Σχεδιάσεις ΙΙ 4 │ Β Παραστατική Γεωμετρία 4 │

│Β Ξένη γλώσσα ΙΙ 3 │ Γ Ξένη γλώσσα ΙΙ 2 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Γ Εισαγωγή στην Αντοχή Υλικών 6 │ Β Μηχανική ΙΙ-Αντοχή Υλ. 7 │

│Γ Εφαρμοσμένα Μαθηματικά Ι 6 │ Γ Εφαρμοσμένα Μαθηματικά 4 │

│Γ Πιθανοθεωρία - Στατιστική 5 │ ──────── │

│Γ Γεωδετικές μετρήσεις 7 │ Β Τοπογραφία 6 │

│Γ Τεχνική Οικονομική 4 │ ΣΤ Ελληνική Οικονομία 2 │

│Γ Οικοδομική Ι 5 │ Γ Αρχιτεκτονικό και │

│ │ οικοδομικό σχέδιο 6 │

│Γ Ξένη γλώσσα και │ │

│ τεχνική ορολογία Ι 3 │ Δ Ξένη γλώσσα ΙΙΙ 2 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Δ Αντοχή Υλικών 6 │ ─────────── │

│Δ Εφαρμοσμένα Μαθηματικά ΙΙ 6 │ ─────────── │

│Δ Ρευστομηχανική 5 │ Γ Υδραυλική Ι 6 │

│Δ Γεωδεσία 7 │ Γ Ειδικά θέματα τοπογραφίας 6 │

│Δ Αριθμητικές μέθοδοι 4 │ ─────────── │

│Δ Οικοδομική ΙΙ 5 │ Δ Αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες 7 │

│Δ Ξένη γλώσσα και │ │

│ τεχνική ορολογία ΙΙ 3 │ ΣΤ Ξένη γλώσσα ΙV 2 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Ε Ανάλυση γραμμικών φορέων 6 │ Γ Υπολογισμός κατασκευών Ι 6 │

│Ε Υδραυλική 7 │ Δ Υδραυλική ΙΙ 5 │

│Ε Εδαφομηχανική Ι 7 │ Γ Εδαφομηχανική Ι 6 │

│Ε Πολεοδομία 4 │ ─────────── │

│Ε Τεχνική της κυκλοφορίας 5 │ Ε Συστήματα κυκλοφορίας Ι 3 │

│Ε Καθαρισμός νερού 7 │ Δ Υδρεύσεις 5 │

└─────────────────────────────────┴─────────────── ────────────────────┘

┌─────────────────────────────────┬─────────────── ────────────────────┐

│ ΠΑΝΕΜΙΣΤΗΜΙΟ │ Τ.Ε.Ι. │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Εξ. Μάθημα Ωρες│ Εξ. Μάθημα Ωρες│

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│ΣΤ Ανάλυση γραμμικών φορέων │ │

│ με μητρώα 6 │ Δ Υπολογισμός κατασκευών ΙΙ 7 │

│ΣΤ Υδρολογία 5 │ Δ Υδρολογία 3 │

│ΣΤ Εδαφομηχανική ΙΙ 7 │ Δ Εδαφομηχανική ΙΙ 5 │

│ΣΤ Σχεδιασμός γραμμικών │ Δ Κατασκευή οπλισμένου │

│ στοιχείων οπλ. σκυροδέματος 6 │ σκυροδέματος Ι 6 │

│ΣΤ Επεξεργασία λυμάτων 7 │ Ε Εργα αποχετεύσεων 4 │

│ΣΤ Σχεδιασμός μεταλλικών │ ΣΤ Σιδηρές και ξύλινες │

│ κατασκευών 4 │ κατασκευές 7 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Ζ Ανάλυση κατασκευών με Η/Υ 6 │ ─────────── │

│Ζ Στοιχεία υδραυλικών έργων 7 │ ΣΤ Υδροδυναμικά έργα 3 │

│Ζ Σχεδιασμός επιπέδων │ Ε Κατασκευή οπλισμένου │

│ στοιχείων οπλ. σκυροδέματος 4 │ σκυροδέματος ΙΙ 8 │

│Ζ Σύνθεση και σχεδιασμός │ ─────────── │

│ μεταλλικών κατασκευών 4 │ │

│Ζ Σχεδιασμός οδών 5 │ Δ Οδοποιία Ι 4 │

│Ζ Κατασκευή οδών 5 │ Ε Οδοποιία ΙΙ 4 │

├─────────────────────────────────┼─────────────── ────────────────────┤

│Η Δυναμική των κατασκευών 6 │ ─────────── │

│Η Υδρεύσεις - Αποχετεύσεις 5 │ Δ Υδρεύσεις - Αποχετεύσεις 9 │

│Η Σύνθεση και σχεδιασμός │ ─────────── │

│ κατασκευών οπλ. σκυρ/τος 5 │ │

│Η Θεμελιώσεις 5 │ ΣΤ Θεμελιώσεις 5 │

│Η Εκτίμηση και προγαμματισμός │ │

│ έργων 5 │ ΣΤ Οργάνωση εργοταξίου 4 │

└─────────────────────────────────┴─────────────── ────────────────────┘

 

 

Επί πλέον μαθήματα ΤΕΙ

 

Τεχνικά έργα οδοποιϊας Ι

Τεχνικά έργα οδοποιϊας ΙΙ

Κατασκευές σηράγγων

Λιμενικά έργα

Διευθετήσεις ποταμών

Συστήματα κυκλοφορίας ΙΙ

Μηχανική πετρωμάτων

Μηχανήματα τεχνικών έργων

Κόστος & προϋπολογισμός τεχνικών έργων

Αρδεύσεις – Αποστραγγίσεις

Τεχνική νομοθεσία

Σεμινάριο

Δημοσιεύτηκε

η αντιπαράθεση θα είχε νόημα όταν θα υπήρχε αντικέιμενο και πεδίον δόξης λαμπρόν!

 

από τη στιγμή που ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΑΙ για ΑΤΜ και δεν έχω αντικείμενο, Χ***ΚΑ για το τί θα κάνω για να βρώ τα χρήματα για να τα σκάσω! τη μαμή τη ξεγεννήστρα θα κάνω και ας με κράξει ο ιατρικός σύλλογος...

ρε θα τρελαθούμε μεσημεριάτικο...εδώ έχουμε βουλιάξει και βγάζουμε και μπουρμπουλήθρες

Δημοσιεύτηκε

Φορολογία ΑΤΜ και τοπογράφων ΤΕ μέχρι και περυσι: 17% συντελεστής, ήτοι ~50-58 χιλιαδες αφορολόγητο! χαχαχαχαχαχαχαχα gzin είναι από τα λίγα που μας είχαν μείνει, αστο ας κλάψουμε για άλλα

Δημοσιεύτηκε

έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα μας.

@GRTOPO τέτοια βοήθεια από τον ΠΣΑΤΜ προς τους τοπογράφους ΤΕ με κάνει να γελάω. Αστο καλύτερα γίνονται χειρότερα τα πράγματα.

Το μόνο που ξεκίνησα να σχολιάζω ήταν για την κατάργηση του δικαιώματος σύνταξης τοπογραφικού από τους τοπογράφους ΤΕ και ΜΟΝΟ.

Δεν αναφέρθηκα σε καμία άλλη σχολή γιατί η δική μας αρχή και πιστεύω ήταν είναι και θα είναι να ασχοληθούμε ΜΟΝΟ με το αντικείμενο που σπουδάσαμε.

Είναι σαν να βγάζει απόφαση το ΝΣΚ ότι δικαίωμα μηχανολογικής μελέτης έχουν μόνο οι ΠΕ , εγώ τότε τί πρέπει να κάνω ??????????? Να το ρίξω στο ψάρεμα.....?

το ίδιο μπορεί να ισχύσει και για τις άλλες ειδικότητες ΤΕ που δεν έχουν κατοχυρωμένα επ. δικαιώματα.

Οπότε για να συγκεντρωθούμε στο θέμα, το πρόβλημα είναι ότι αφαιρούν καταχρηστικά δικαίωμα άσκησης επαγγέλματος σε ειδικότητα που το έχει σπουδάσει κι αυτονόητα πρέπει να το εξασκεί.

Όλα τ 'άλλα είναι τούφες.

Ας κλείσουν αυτές τις σχολές αμέσως αφού δεν έχουν κανένα δικαίωμα ούτε καν τα βασιλικά.

Φαντάζεσαι τί θα πρέπει να γίνει μέσα σ'αυτές τις σχολές μετά από αυτή την απόφαση. Αν δεν την κάψουν (τουλάχιστον) είναι άξιοι της μοίρας τους...

Μακάρι να βγάλουν αντίστοιχες αποφάσεις και για τους υπόλοιπους ΤΕ μήπως και ξυπνήσουν όλοι και τους πάρουν με τις πέτρες (ΤΕΕ, Υπουργεία, ΕΕΤΕΜ, συλλόγους, καθηγητές, κυβερνήσεις). Όλους αυτούς που δήθεν ενεργούν σκεπτόμενοι το δικό μας καλό......:evil:

Αλήθεια το ΝΣΚ πού είναι όταν : μελέτη κελύφους ΚΕΝΑΚ σε Η/ΜΜ, μελέτη Η/Μ σε ΠΜ-ΑΤΜ-ΑΜ κλπ, 10ετία σε Η/ΜΜ για ενεργ. επιθεωρητής, τακτοποίηση ΗΧ σε Η/ΜΜ κλπ, μελέτες Περιβ. σε όλους κι όλος ο μακρύς κατάλογος των στρεβλώσεων του επαγγέλματος που υπάρχει. ....εδώ σε θέλω...

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου, αν διαπίστωσες η γνωμοδότηση αναφέρει ότι δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ τοπογραφικών ΚΑΙ ΜΟΝΟ!. ΔΕΝ τους κόβει το δικαίωμα στη σύνταξη ΜΗ εξαρτημένων τοπογραφικών..... Απλά μια εξειδικευμένη κατηγορία που αποτελεί το 20% (ίσως και πολύ λέω) των τοπογραφικών που γίνονται καθημερινά.

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.