Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν φταίει ρε παιδιά για όλα μόνο η κακή αντιγραφή συστημάτων κλπ. Όταν πέρασα εγώ στη σχολή το κάθε τμήμα δέχονταν έως το πολύ 80 άτομα/έτος. Πιο παλιά το νούμερο ήταν κατά πολύ χαμηλότερο. Σήμερα ο αριθμός των εισακτέων πολλές φορές αγγίζει τα 200 άτομα/έτος. Εκτός αυτών βέβαια, όσοι αποτυγχάνουν στις πανελλαδικές, με εξαίρεση όσους θέλουν να σπουδάσουν στα καλύτερα πανεπιστημία, σπουδάζουν εκτός Ελλάδος. Ουσιαστικά η ευθύνη διαχέεται σε όλους, μας δεδομένης και της νοοτροπίας του Έλληνα που συνήθως έχει την άποψη ότι χωρίς πτυχίο είσαι ο κανένας. Έτσι φτάσαμε στο τραγελαφικό του να αμοίβεται ο συντηρητής καυστήρων ΔΕ περισσότερο από τον ΠΕ μηχανικό.

 

Όσο οι σχολές δέχονταν λίγα άτομα και οι μάζες δεν σπούδαζαν έξω δεν υπήρχε πρόβλημα με το σύστημα. Όλα δημιουργηθήκαν εκ των υστέρων για να ικανοποιηθούν άλλες, βλακώδεις επί το πλείστον, ανάγκες...

  • Απαντήσεις 296
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Το πολυτεχνείο εκτός από αυτό σε προετοιμάζει για την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία σου. Στα ΤΕΙ μπορεί να γίνει και αυτό, αλλά αναγκαστικά θα περάσεις από εκεί για την εκπόνηση του διδακτορικού σου.

 

Από αυτά που γράφεις υπάρχει εξίσου μια μικρή διαφορά .

Το Πολυτεχνείο είπες ότι σε προετοιμάζει για ακαδημαϊκή σταδιοδρομία ενώ στο ΤΕΙ μπορεί να γίνει και αυτό .

 

Άλλο λοιπόν σημαίνει μπορεί και άλλο ότι το κάνει .

Από την στιγμή λοιπόν που υπάρχει διαφορά στα Ακαδημαϊκά Κριτήρια που έχει το ένα ίδρυμα έναντι του άλλου και από την στιγμή που το ένα στηρίζεται στο άλλο και δεν είναι το καθένα αυτόνομο από μόνο του και κυρίως το ΤΕΙ αυτό για μένα λέει πολλά.

Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι τα Ε.Δ καθορίζονται και από τα Α.Δ .

Άρα λοιπόν και στην Γερμανία από ότι βλέπουμε υπάρχει αυτή ή μικρή διαφορά ανάμεσα στα Ακαδημαϊκά Κριτήρια .

Διότι άλλο το μπορεί και άλλο το κάνει .

Άρα λοιπόν δεν είναι προπαγάνδα αλλά η πραγματικότητα .

Δημοσιεύτηκε
Διαβάζω εδώ και λίγες μέρες [...] των κατασκευών.

 

Πρέπει να κατανοήσεις καλά ότι τα ΤΕΙ δεν δημιουργήθηκαν ως σχολές εργοδηγών αλλά ως σχολές μηχανικών κατά τα πρότυπα του πολύ πετυχημένου θερμού των Γερμανικών Fachochschule τις δεκαετίες 70-80-90, πριν τα τελευταία μετονομαστούν στο σύνολό τους σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών, όπως ακριβώς ήταν και ο ρόλος τους. Μάλιστα τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΙ και κυρίως των σχολών μηχανικών, υιοθέτησαν σε ποσοστό 90% τα αντίστοιχα Γερμανικά προγράμματα.

Αυτό βέβαια δεν άρεσε καθόλου στους γραβατοφορεμένους τεμπέληδες του ΤΕΕ και σε πληθώρα μελών που μ' ένα βαρέλι λάδι είχαν εξαγοράσει τα πτυχία τους κυρίως από την Ιταλία και αυτοπροβάλονταν ως διπλωματούχοι υπερμηχανικοί ανωτέρας φυλής. Σε συνδυασμό με άλλα συντεχνιακά συμφέροντα, το ΤΕΕ εξαπέλυσε πόλεμο προπαγάνδας, συκοφάντησης και υπονόμευσης όχι μόνο των πτυχιούχων, αλλά και των ίδιων των σχολών. Κεντρικός άξονας αυτής της επίθεσης ήταν η μη αναγνώριση των πτυχίων ως πτυχίο μηχανικού (παρά το γεγονός ότι με Π.Δ. του 89 αυτό αποδαφινιζόταν πλήρως) και φυσικά η ΜΗ έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων όπως σαφώς προέβλεπε ο Ν 1404/83.

 

Στο πλαίσιο αυτής της πολεμικής το ΤΕΕ δημιούργησε μια τεχνιτή απειλή : "τους κακούς πτυχιούχους ΤΕΙ" που απειλούν τον κόσμο των διπλωματούχων και κάλεσε τα μέλη του σε γενική επιστράτευση μην τυχόν και αναγνωριστούν επ. δικαιώματα στους αποφοίτους των σχολών αυτών. Μέσω της γνωστής κουτσομπολίστικης φυλλάδας που ονομάζει "Ενημερωτικό Δελτίο" και πλήθος δηλώσεων που εστίαζαν κυρίως σε κάποιες στρεβλώσεις μέχρι και σήμερα συνεχίζει την ίδια πολιτική.

 

Επι 30 χρόνια, χιλιάδες συνάδελφοι βρέθηκαν επαγγελματικά όμηροι με απίστευτες ταλαιπωρίες σε πολεοδομίες, υπουργεία και νομαρχίες επειδή δεν υπήρχε το νομικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος το οποίο πάντα μπλόκαρε το ΤΕΕ όταν οι ομολογουμέως άτολμες πολιτικές ηγεσίες κάνανε κάποιες λιγοστές προσπάθειες να λύσουν το θέμα.

 

Στη χώρα μας, με τις ευλογίες του ΤΕΕ υπάρχουν περίπου 115.000 διπλωματούχοι μηχανικοί και περίπου 40-60.000 πτυχιούχοι μηχανικοί. Αν αυτή η αναλογία σας φαίνεται λογική εγώ θα έλεγα πως πρέπει να προβληματιστούμε για τα κατορθώματα του πανίσχυρου Τεχνικού Συμβούλου της πολιτείας που εδώ και 30 χρόνια μια χαρά ξέρει να μπλοκάρει -ανεξαρτήτως κυνέρνησης- τα επ. δικαιώματα των ΤΕΙ αλλά δεν έκανε απολύτως τίποτα για την υπερπληθώρα διπλωματούχουν. Χρησιμοποιώντας την αναμενόμενη ανεργία τόσων χιλιάδων διπλωματούχων και αποποιούμενο κάθε ευθύνη συνεχίζει να λέει πως "οι πτυχιούχοι ΤΕΙ απειλούν τις δουλειές" σας.

Δημοσιεύτηκε

Προς apostol Όταν κάποιος διαβάζει ένα κείμενο και αντιδρά με τον τρόπο που αντέδρασες υπάρχουν δύο λόγοι: ή δεν μπορεί να κατανοήσει ένα κείμενο λόγω έλλειψης Γενικής Μόρφωσης (η οποία δεν έχει καμιά σχέση με το επίπεδο σπουδών) και φαντάζεται προσβολές - υποβαθμίσεις και διάφορα άλλα που δεν έχουν καμία σχέση με το νόημα που εκφράζει το κείμενο, ή είναι κάποιος που βλέπει μόνο το στενό επαγγελματικό του περιβάλλον και μόνο αυτό αναγνωρίζει αποκομμένο από οποιαδήποτε Πολιτική, κοινωνική και οικονομική σχέση.

Το πώς το Κράτος και τα οικονομικά συμφέροντα που εξυπηρετεί, χρησιμοποιούν τους απόφοιτους των ΤΕΙ δεν σε ενόχλησε και δεν σε έβαλε σε σκέψεις; Το ΤΕΕ παίζει τον δικό του ρόλο , δεν νομοθετεί όμως. Και οι Νόμοι όταν κατεβαίνουν στην Βουλή συνοδεύονται από μία «Αιτιολογική Έκθεση» στην οποία περιέχεται η Πολιτική απόφαση του εκάστοτε Νόμου. Αυτή την Αιτιολογική έκθεση αν αναλύσουμε θα δούμε πως εξυπηρετούνται οικονομικά συμφέροντα πως εφαρμόζονται οι Νόμοι και ποιους εξυπηρετούν. Στην προκειμένη δε περίπτωση η τακτική του «διαίρει και βασίλευε» που πάντα εξυπηρετούσε την εξουσία και όχι τους πολίτες από ότι φαίνεται έχει πλήρως πετύχει.

Προς GeorgeS Διαβάζω στο κείμενό σου «Αυτό βέβαια δεν άρεσε καθόλου στους γραβατοφορεμένους τεμπέληδες του ΤΕΕ και σε πληθώρα μελών που μ' ένα βαρέλι λάδι είχαν εξαγοράσει τα πτυχία τους κυρίως από την Ιταλία και αυτοπροβάλονταν ως διπλωματούχοι υπερμηχανικοί ανωτέρας φυλής.»

Ξέρεις ο φανατισμός που συνοδεύεται με πεποιθήσεις τέτοιου είδους ποτέ δεν ωφέλησε κανέναν.

Δημοσιεύτηκε

Αrina βρες πρώτα στα κείμενά μου που μίλησα για ΤΕΕ και μετά πες μου ποιός δεν διαβάζει καλά. Λοιπόν εγώ ασχολήθηκα μόνο με απόψεις και δεν καταφέρθηκα εναντίον κανενός οργανισμού ή κρατικού φορέα. Απλά δεν δέχομαι όταν κάποιος αναφέρεται στα ΤΕΙ να υποννοεί επίπεδο ανώτερης εκπαίδευσης και εργοδηγών. Απλά είναι τα πράγματα και ζήτησα να μου σχολιάσεις αυτό και μόνο. Όλα τα άλλα είναι νούφαρα. Εγώ σε ρωτάω για το πως βλέπεις εσύ τους αποφοίτους ΤΕΙ και εσύ με ρωτάς για το ποιός φταίει για την κατάσταση. Αυτό λέγεται άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Λοιπόν αν θες να απαντήσεις σε αυτό που ρωτάω καλώς άν όχι σε παρακαλώ μην ξανασχοληθείς μαζί μου γιατί μπούχτισα γενικολογίες. Το ποιός φταίει το ξέρω πάρα πολύ καλά και καλύτερα απο όσο νομίζεις. Δεν χρειάζεται να λέμε ολα οσα γνωρίζουμε. Επίσης η υπόνοια για το επίπεδο της μορφωσής μου δείχνει το δικό σου περισσότερο απο οτι θίγει το δικό μου. Αν με γνωρίσεις και δεν αλλάξεις γνώμη τότε δικαιούσε να την εκφέρεις.

Δημοσιεύτηκε

Ας μη το χοντραίνουμε...

Παρακαλώ η συζήτηση να μείνει στο θέμα το οποίο είναι...... ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ!

 

Εγώ πάντως νομίζω ότι έχουμε κάνει γερά δάχτυλα όλοι μας γράφοντας απόψεις ενώ θα έπρεπε να γυμνάζουμε τα χέρια μας πετώντας πέτρες στα υπουργεία Παιδείας και τη Βουλή για το τρόπο που αντιμετωπίζει τις αγωνίες των νέων παιδιών...

 

Εγώ πάτησα τα 42, :( δηλαδή σχεδόν 20 χρόνια απόφοιτος...

Είμαι σίγουρος ότι παρά την όποια εμπειρία διαθέτω σε ότι ασχολήθηκα, τα νέα παιδιά με τα αναβαθμισμένα προγράμματα των ΤΕΙ αξίζουν κάτι καλύτερο από αυτό που τα προορίζουν το υπουργείο και το ΤΕΕ.. Ηδη έχει αποσυρθεί ένα διάταγμα με Ε.Δ. των ΤΕΙ και με διάφορες σοφιστείες και δικαιολογίες πάνε να ακυρώσουν και νέα προσπάθεια...

Από εκεί που δεν μιλιόνταν, θα έχουμε και διευρυμένο ΤΕΕ....

Κάτι άλλο μας διεύρυναν όλα αυτά τα χρόνια αλλά δεν θέλω να προσβάλλω τις δεσποινίδες και κυρίες που διαβάζουν οπότε σταματώ εδώ...

 

Το θέμα που έχω γράψει πολλάκις είναι ότι τα ΤΕΙ ενώ σε μία άλλη χώρα θα χρειάζονταν, εδώ,σήμερα, λόγω περιορισμού αντικειμένου, όγκου κτιρίων, τρόπου λειτουργίας της κατασκευής και βέβαια πλήθους μηχανικών, είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ... δεν έχει για όλους ψωμί... Πώς να το κάνουμε δηλαδή....

 

Τα ίδια και με τους τοπογράφους...Αν μία φορά δεχτούμε ότι οι Δομικών Εργων είναι κοντά στο αντικείμενο της κατασκευής και οι ΠΕ μηχανικοί στη μελέτη, για τους τοπογράφους τί να δεχτούμε... ότι οι ΠΕ είναι για τα τριγωνομετρικά δίκτυα και οι ΤΕ είναι για να βάζουν καρφάκια και να βάφουν τις στάσεις; Εξ αρχής αντιμετωπιστηκαν τα παιδιά των ΤΕΙ ως λόγος επιχορήγησης τύπου σχολών ΟΑΕΔ και ως μέσο μείωσης της ανεργείας αφού οι φοιτητές δεν προσμετρώνται...

 

Στο θέμα βέβαια του ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ νομίζω ότι η λύση είναι μια προσωρινή απόδοση σωστών και επαρκών επαγγελματικών δικαιωμάτων, πριμοδότηση με μαθήματα για όσους βρέθηκαν εκεί και θέλουν να συνεχίσουν στα ΑΕΙ και ΤΕΛΟΣ!!! Για να βγάζει από τα νοίκια στη κάθε κωμόπολη ο όποιος μπάρμπας, κάναν κι ένα ΤΕΙ χωρίς να σκέφτονται ότι δεν υπάρχει τίποτε...

Τραγικό παράδειγμα το ΤΕΙ χωρίς λόγο ύπαρξης , "Ανακαίνισης κτιρίων", κάπως έτσι... Λες και είναι κάτι άλλο από το Δομικών Εργων ή λες και δεν ανήκει το αντικείμενο στους ΠΜ... και μάλιστά ένα από τα δυσκολότερα, σκεπτόμενοι τα ειδικά στατικά ενισχύσεων και αποκατάστασης, τα εξειδικευμένα υλικά κλπ... Το κάναν σχολή... λες και θα ζήσουν εκατοντάδες άτομα από αυτό και μόνο!!!

 

Λοιπόν, μη τσακωνόμαστε, μια πίτα είναι που μοιράζουμε, οι ΠΕ δικαιούνται περισσότερο όχι γιατί διάβασαν και πέρασαν στις πανελλαδικές, αυτά είναι βλακείες που διαβάζω!...

απλώς γιατί έβγαλαν δυσκολότερη σχολή και ξέρουν περισσότερα...

 

Θυμάμαι έναν τραγικό τύπο στη σχολή, από τεχνικό σχολείο (εντελώς στραβάδια εκεί) που εκτός των σχεδιαστικών που ήταν καλός, κάθε μάθημα το έδινε Χ4 φορές...

Το φοβερό ήταν στα Μαθηματικά Ι που του μάθαινα ομώνυμα κλάσματα!!!

ΠΩΣ στην ευχή να τον βλέπω ως συνάδελφο!!!

Με είχε πιάσει ψυχοπλάκωμα! Από γενικό λύκειο, μαθητής του 18,6 και μάλιστα τη περίοδο που ακόμη μετρούσε ο βαθμός απολυτηρίου, δηλαδή τα διαβάζαμε ΟΛΑ τα μαθήματα, όχι οπως οι νεώτεροι που δεν ανοίγαν βιβλίο στα μη δέσμης!

 

Συγγνώμη για τη φλυαρία, ελπίζω να κάνετε κάποιοι το κόπο να το διαβάσετε...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δε μπορώ παρά να μη συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου JTB. Επειδή δε μπορώ να ξαναγράφω τα ίδια, θα επαναλάβω τη θέση που διατύπωσα για άλλη μια φορά ΕΔΩ στις 16-12-10

 

.......

Ήμουν πάντοτε χαλαρός στο συντονισμό στα θέματα της κουβέντας και των επαγγελματικών δικαιωμάτων και έχω κατηγορηθεί για αυτό ότι δεν τηρώ αυστηρά τους κανόνες συμμετοχής με επιβολές καρτών και προσωρινών αποκλεισμών. Θεωρώ ότι σαφώς υπάρχουν διαφορετικές απόψεις προσέγγισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων - δίκαιες και άδικες. Αυτών που έχουν και αυτών που θέλουν να τα αποκτήσουν.

Το θέμα είναι βαθύτερο, έχει να κάνει με τις πολιτικές που λανθασμένα δημιούργησαν και διατήρησαν ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από τη μεταπολίτευση και μετά. Το να "διορθωθούν" με μια μονοκονδυλιά οι "αδικίες" που η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ για τους δικούς της ψηφοθηρικούς ή λόγους τόνωσης τοπικών οικονομιών ή αναβάθμισης υποβαθμισμένων πόλεων με το φύτεμα σχολών Α.Ε.Ι - Τ.Ε.Ι .... ΔΕΝ γίνεται. Όταν έδωσα πρώτη φορά πανελλήνιες προ δύο δεκαετίες και κάτι .... έδιναν 140.000 υποψήφιοι για να διεκδικήσουν 20.000 θέσεις σε ΑΕΙ και 22000 σε ΤΕΙ. Η διαφορά του να ήσουν στο γκρούπ των 22.000 ήταν ...μια ατυχή ημέρα στις πανελλήνιες. Και φυσικά ΔΕΝ πέρναγες σε ΤΕΙ με μέσο όρο κάτω του 13!!! Τώρα το 13 έχει γίνει μέσος όρος για ΑΕΙ και για τα ΤΕΙ .... κάτω της βάσης. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να θεωρήσω ότι οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών έχουν την ίδια ΑΞΙΑ με τους αποφοίτους των τότε ετών... ΑΠΌ ΟΠΟΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.

Αυτή τη στιγμή .... δίνουν 90.000 για να περάσουν 35.000 σε ΑΕΙ και 50.000 σε ΤΕΙ.... ΑΕΙ και ΤΕΙ που βρίσκονται στα ΠΙΟ απίθανα μέρη της Ελλάδας !!!

Γέμισε ο τόπος με σχολές που ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ στα γνωστικά αντικείμενα και ΔΕΝ επικαλύπτονται στα επαγγελματικά δικαιώματα!!!

Γέμισαν οι σχολές με υπεράριθμους που φυσικά η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ..... ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.........

........ Αποτέλεσμα αυτών είναι : 1) ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΘΜΙΔΕΣ.

2) ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (στη προκειμένη περίπτωση) ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ α) και ΔΕΝ επαρκεί για να τους καλύψει οικονομικά όλους .... β) με δεδομένες τις οικονομικές συνθήκες να φθίνει ολοένα και πιο πολύ.

Και φυσικά σε τέτοιες συνθήκες οι μεν (μηχανικοί) επιθυμούν την μη απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων οι δε (τεχνολόγοι) την εξίσωση τους.......

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ... ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!

 

Τελειώνοντας θέλω να πω ότι το πρόβλημα ειναι βαθύτερο και ΘΕΛΕΙ ΒΑΘΥΤΕΡΕΣ και ΕΠΩΔΥΝΕΣ ΤΟΜΕΣ για να λυθεί και όχι επιφανειακές.

 

Σίγουρα όμως ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ και ΓΛΩΣΣΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ εδώ για να λυθεί..... Παρακαλώ όπως κρατήσετε το επίπεδο που μας αρμόζει.

Αποδείξτε αμφότεροι ότι έχετε το επίπεδο να κουβεντιάσετε ως πολιτισμένοι και τριτοβαθμίως εκπαιδευμένοι. Αλλιώς το θέμα θα κλειδωθεί και κάρτες και αποκλεισμοί θα επιβληθούν.

Δημοσιεύτηκε

@GRTOPO ευχαριστούμε για την υπενθύμιση, καλό είναι να επιστρέφουμε στη σωστή γραμμή..

αλλά επειδή η αλήθεια είναι ότι οι πτυχιούχοι Μηχανικοί ΤΕ (κι όχι τεχνολόγοι) δεν ζήτησαν ποτέ την εξίσωσή τους με τους διπλωματούχους Μηχανικούς, καλό είναι σιγά-σιγά να το καταλαβαίνετε και να το πιστεύεται. Ενας πτυχιούχος ΤΕ δεν ζήτησε να κάνει το εύρος της δουλειά σας αλλά μόνο ένα κομμάτι της δουλειάς σας που το δικαιούται. Τα 4 χρόνια είναι πολλά για να τα διαγράφει μία απόφαση δικαστηρίου κι ένα κομμάτι του τεχνικού κόσμου να μένει άνεργο επειδή δεν μπορούν να βάλουν τάξη...στα του οίκου τους.

Δημοσιεύτηκε

διαβασα 15 σελιδες και οι 14 ειναι παραλογισμοι. καλα παμε......

 

1)και τι εγινε που σπουδασες 4ή5 χρονια και εκανες 4 χρονια εξοδα. 2 ερωτηματα. εμαθες? μπορεις? ναι στο ενα δεν σημαει και ναι στο αλλο. δλδ επειδη σπουδασες αλλα ασχετα αν εμαθες θες και δικαιωματα??οχι επειδη ξερεις και μπορεις?(για εναν τειτζη που το ανεφερε) ποσα θες να μας τρελανεις???

 

2)Για εναν αειτζη: γιατι σε καποια θεματα να εχουμε διαφορα στα επαγγελματικα δικαιοματα σε τοσο χαμηλο επιπεδο, και σε τοσο βασικα για τον τομεα σπουδων θεματα?? δλδ θελουμε ΤΕ για να αλαξει μια λαμπα 100W και αν ειναι προβολεας γηπεδου 500W θελετε ΠΕ?? τα δικαιοματα δεν δινουν αξια στο πτυχιο. αν το 90% τις δουλειας στην Ελλαδα βγαινει και απο εναν ΤΕ (στον κλαδο του παντα) εσεις αφου δεν σας φτανει η δουλεια, κοβεται απο του ΤΕ και το πατε στο 60% για να εχετε σε αποκλειστηκοτητα το 40% αντι του 10% δεν λεω ο μηχ μηχ τει σερ να υπογραψει για διαδοση ρογμης ή για μελετη ρευστοποιημενης κλινης γιατι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τι ειναι. αλλα την θερμανση?? γιατι την πας με το ΚW?? Και στο κατω κατω, στα μεγαλα και σοβαρα εργα δεν πας σε εναν πιτσιρικα με ΠΕ ή ΤΕ για να εμπειστευθεις εργα 2-3 εκ ευρω... πας σε ενα μεγαλο γραφειο για να το δουν καμια 30 μηχ για να ξερεις οτι παν σιγουρα τα λεφτα σου.... και Χ@@ηκες για το ποιος θα υπογραψει. ας ειναι και ο περιπτερας!

 

 

3)τελικα δεν καταλαβα. θελετε να υπογραφει ο καθενας την ιδικοτητα του για να εχουν και οι αλλοι δουλεια ή επειδη δεν μπορουν? δλδ επειδη δεν σπουδασες μηχανολογος δεν μπορεις να αλαξεις την ροδα στο αμαξι σου? αν την αλαξω εγω, θα δω και την διαβρωση, θα δω και φθορα στα πασα, σε επιφανειακες επικαλιψεις, θα ριξω και μια κλεφτη ματια σε λαστιχακια και ελατηριο, επισης θα εφαρμοσω και την σωστη ροπη συσφιξης αλλα και την σωστη σειρα συσφιξης. απλα και μονο επειδη κοβει το ματι και εμαθα και την αντιστοιχη θεωρια. αρα οποιος δεν ειναι μηχ μηχ πρεπει να με φοναζει να του αλαξω το λαστιχο! (δεν νομιζω να μπορειτε και οι υπολοιπες ιδικοτητες? ή μηπως ολα τα παραπανω ειναι στην ουσια περρητα για την αλλαγη ελαστικου που ειναι το θεμα μας,ασχετα αν ειναι στην ιδικοτητα μου??)

 

4)εχουμε πολλους γεωλογους. και δεν εχουν δουλεια. τι ζηταει καποιος να κανουμε? θα θελουν γεωλογικη μελετη ολες οι αδειες?? γιατι? για να εχουν δουλεια ή γιατι χρειαζετε?? ποσα θες να μας τρελανεις?? δλδ αν μας περισεψουν καμια 20χιλιαδες πυρινικοι φυσικοι θα μας ζητησεις να εχουν και μετρισεις ραδονιου για να εχουν δουλεια και αυτοι?? αν μας περισεψουν καμια 20χιλιαδες κινεζοι θα ζητησεις να εχει και μελετη φενγκ-σουι για να εχουν δουλεια και αυτοι?? και μιας και τα σπιτια στην Ιαπωνια τα πειρε το τσουναμι, να κανουμε και μια μελετη πλευστοτητας, τι θα τρωνε τοσοι ναυπηγοι μηχανικοι??

 

5)ναι σας ειρωνευομαι αν μονο αυτο καταλαβαινεται. δεν θα μας τρελανεται εσεις!!!! το εχει αναλαβει η κυβερνηση

 

6)οσο για τους επιστημονες ΑΕΙ και ΤΕΙ.... βρωμαει η αγορα μορφωση..... οταν χτησαμε (και μην μου πειτε για μια περιπτωση μια φορα εκτησα) ο τοπογραφος εβγαλε στραβα τα πασαλακια στις 4 γωνιες του κτηριου (με τοπογραφικο μηχανιμα οχι με μεζουρα) και οταν του ζητησα να μπουν τα ενδιαμεσα μου ελεγε οτι δεν μπορει και πρεπει να παει στο γραφειο για να τα υπολογισει. ποσοι το θεωρητε λογικο? λοιπον μαθηματικα 2 λυκειου. αναλυτικη γεωμετρια.του τα εβγαλα στο εργο και τα χαραξε. επρεπε να δειτε τα μουτρα του και δεν μπορουσε οχι δεν ηθελε. Α, ηταν ΠΠΕ(Παρα Πολυ Εξυπνος...)

 

7)και για τα δικα μας τα φρουτα: ειναι 3 μεσα σε ενα αμαξι και για να αλαξουν το λαστιχο βαλαν το γρυλο στην μεση του διαφορικου.... δεν θεωρουσαν δυνατον να σηκωθει το αμαξι μονο απο την μια ροδα. αυτοι ειναι ΤΕ.....

 

8 )και μια και ημαστε εδω να πω οτι μηχ μηχ ΠΕ καθηγητης μου, υποστηριζε στο μαθημα οτι στους ουρανοξυστες μπαινει υδραβλικος ανελκιστηρας. δλδ 100+μετρα εμβολο (λυγισμος??)και καμια 10αρια τονοι λαδι....... και επεμενε οτι εχει δικιο. (στο βιβλιο που εγραψε ο ιδιος(?) αναφερει μεχρι 8 οροφους οτι γινετε) αν σε κανει αυτος μαθημα και ΠΕ και ΤΕ και παλι τουβλο θα βγεις. να περασεις το μαθημα του με 10 και μετα υπεγραψε οτι θες.....

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.