Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το πιο σωστό είναι να δίνουν όλοι κοινές εξετάσεις και ανάλογα την βαθμολογία να πήγαινει σε αντίστοιχη βαθμίδα.

  • Απαντήσεις 79
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

" Απονεμόμενοι Επαγγελματικοί Τίτλοι

 

1. Μηχανικός με τα εξής προσόντα:

 

α. Διπλωματούχος Τμήματος Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ή Πολυτεχνείου με 5 έτη Σπουδών,

 

β. Πτυχιούχος Πανεπιστημίων αλλοδαπής, με αναγνωρισμένο M.Sc.,

 

γ. Πτυχιούχος Πανεπιστημίων αλλοδαπής με Διδακτορικό Δίπλωμα,

 

δ. Πτυχιούχος Ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλοδαπής με 4 έτη σπουδών, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Π.Δ. 38/2010,

 

ε. Πτυχιούχος ΤΕΙ με Διδακτορικό Δίπλωμα,

 

στ. Πτυχιούχος ΤΕΙ και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης μετά από 3 χρόνια πιστοποιημένης εμπειρίας.

 

2. Μηχανικός εφαρμογών ή τεχνολόγος Μηχανικός, τίτλος που απονέμεται στα Συνδεδεμένα Μέλη

 

3. Απόφοιτοι Ι.Ε.Κ. και άλλων τεχνικών σχολών "

 

 

Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται η προχειρότητα και η κουτοπονηριά με την οποία ΑΣΧΕΤΟΙ σύμβουλοι και παρατρεχάμενοι (προφανώς του ΤΕΕ) συντάσσουν κείμενα.

 

Πρώτον.

1. Ο διαχωρισμός πτυχίων ΤΕΙ προ και μετά του 2001 δεν στέκει καθώς αντίκειτε στις διατάξεις του Νόμου 2916/2001 ο οποίος ορίζει με σαφήνεια ότι δεν τίθεται θέμα διαχωρισμού των πτυχίων. Επιπροσθέτως, προσέξτε κάτι. Στο άρθρο 5 του Ν. 2916/2001, παράγραφος 12, ο Νόμος μνημονεύει τον 1404/83 και λέει ότι σε αυτόν (1404/83) προστίθεται μια νέα παράγραφος η οποία καθιστά το πτυχίο ΤΕΙ ως τίτλο Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η παράγραφος αυτή προστίθεται στο ιδρυτικό Νόμο 1404 του 83 και ΟΧΙ στον Ν.2916/01. Από αυτό συνάγεται ότι ο νομοθέτης επιθυμεί να τακτοποιήσει και τα παλαιά πτυχία ώστε να μην υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ τους.

Επιπροσθέτως, δυνάμει αποφασεων του ΥΠΕΠΘ, υπάρχει ισοτιμία των Γερμανικών Fachochschule νυν Univeristies of Applied Sciences με τα ΤΕΙ προ του 2001, στοιχείο που επίσης καταμαρτυρά την πλήρη ασχετοσύνη των συντακτών του σχεδίου.

 

Δεύτερον

Από τον τίτλο του μηχανικού εξαιρούνται τελείως οι πτυχιούχοι ΤΕΙ ακόμα και μετά το 2001. Δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη γιαυτούς διότι αμέσως παρακάτω πηγαίνει στη παράγραφο "2" όπου ορίζει τίτλο "τεχνολόγου μηχανικού" 'η " μηχανικού εφαρμογής" , που απονέμεται όμως σε "συνδεδεμένα μέλη". Άρα ούτε εκεί ανήκουν οι τπυχιούχοι μετά το 2001 καθώς με τις προηγούμενες διατάξεις ΔΕΝ αποτελούν "συνδεδεμένα" αλλά "τακτικά" μέλη.

 

Πρόκειτε δηλαδή για ακόμα ένα ασαφές συνοθήλευμα ιδεών που ενώ πιθανόν στη βάση του μπορεί να υπάρχει αυτό που λέει ο ΒΑS (δηλαδή οι πιστωτικές μονάδες) εντούτοις τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο και το πτυχίο ΤΕΙ σχεδόν μηδενίζεται. Επίσης, το κουτοπόνηρο σκοταδιστικό ΤΕΕ φρόντισε να αποκλείσει από τακτικά μέλη τη συντριπτική πλειοψηφία των πτυχιούχων ΤΕΙ ώστε να μπορούν να αλλωνίζουν ανενόχλητοι οι γνωστοί άγνωστοι.

Δημοσιεύτηκε

http://lesvosnews.net/2011/04/08/54-22/#more-14273

 

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

Από Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων διαβάζουμε ότι δόθηκε στη δημοσιότητα ένα πλαίσιο διαμόρφωσης ενιαίου επιμελητηριακού φορέα που αφορά τους Μηχανικούς.

 

Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου, το συγκεκριμένο σχέδιο είναι αποτέλεσμα συζητήσεων του Υπουργείου με Πρυτάνεις, το «Τεχνικό Επαγγελματικό Επιμελητήριο», την ΕΕΤΕΜ, το ΣΑΠΕ και το ΣΑΤΕ.

 

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Χρήστος Σπίρτζης, δηλώνει:

 

1. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας δεν είναι «Τεχνικό Επαγγελματικό Επιμελητήριο», και η αναφορά του κατ’ αυτό τρόπο είναι δείγμα της συνολικής προχειρότητας της πρότασης που διατυπώνεται στο Δελτίο Τύπου.

2. Ουδέποτε υπήρξε συζήτηση και διαβούλευση, πόσο μάλλον συμφωνία, για έναν ενιαίο επιμελητηριακό φορέα, όπως ψευδώς αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου.

3. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας αποφάσισε την ίδρυση ενός Φορέα Διαβάθμισης και Πιστοποίησης Τεχνικών Επαγγελμάτων. Την συγκεκριμένη πρότασή του την έχει, άλλωστε, καταθέσει τόσο στο Υπουργείο Παιδείας, δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όσο και στα Υπουργεία, Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, καθώς και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Μάλιστα, αντίστοιχη πρόβλεψη, υπάρχει στο υπό διαβούλευση Σχέδιο Νόμου του ΥΠΟΜΕΔΙ.

4. Θα συνιστούσαμε στο Υπουργείο Παιδείας, δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, να ασχοληθεί με τις αρμοδιότητες του και τα προβλήματα της Ανώτατης Παιδείας και όχι με αρμοδιότητες άλλων Υπουργείων.

Και ειδικότερα, να ξεκαθαρίσει, επιτέλους, ποιά Ανώτατη Παιδεία θέλει, ποιος ο ρόλος της κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης και φυσικά της τεχνολογικής εκπαίδευσης, ποια η πολιτική που σκοπεύει στα θέματα ίδρυσης Τμημάτων τα οποία δεν έχουν λόγο ύπαρξης, ποια η θέση του και η ευθύνη του απέναντι στους χιλιάδες άνεργους επιστήμονες οι οποίοι κατ’ έτος αποφοιτούν από τα Πανεπιστήμιά μας.

 

Με δυο λόγια, ας αφήσει στην άκρη την πεπατημένη μικροπολιτική των συντεχνιών.

 

ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ το κρυφτούλι και τα ψέματα.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

Της Δ.Ε. του ΤΕΕ-ΤΜΗΜΑ ΒΑ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

ΠΙΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε

Ο κατασκευαστικός κλάδος στην Ελλάδα (δημόσιος και ιδιωτικός) ουδέποτε λειτούργησε με επιστημονικά κριτήρια. Το επιστημονικό προσωπικό που απασχολούσε ήταν πάντα το ελάχιστο απαιτούμενο, και σε πολλές περιπτώσεις σχεδόν ανύπαρκτο.

Στα Δημόσια έργα ποτέ δεν απασχολήθηκε εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό (Μέσης, Ανώτερης, Ανώτατης) όπως ορίζουν οι προδιαγραφές των Τεχνικών Έργων. Παράδειγμα : Τα Ολυμπιακά έργα έγιναν με ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό ( τα Πούλμαν με εργάτες από Βουλγαρία, Ρουμανία) χωρίς ασφάλιση είναι γνωστά.

Στα ιδιωτικά έργα ισχύει ο Νόμος του ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ. Το αυθαίρετο στην Ελλάδα είναι Πολιτική επιλογή , είναι το δώρο της Πολιτείας στους εργολάβους. Ο Νόμος 3843/2010 είναι το βραβείο της Πολιτείας στους εργολάβους. «Χτίστε όπως θέλετε, πουλήστε, κερδίστε…..και κάποια στιγμή θα τακτοποιηθούν και κάποιες εκκρεμότητες που θα έχετε». Και ο Μηχανικός έχει μόνο τυπικό ρόλο. Φαντάζεται και νομίζει ότι ο ρόλος του είναι ουσιαστικός και επιστημονικός αλλά αν δεν κάνει την παράνομη σοφίτα, αν δεν κάνει το παράνομο υπόγειο ισόγειο και ότι άλλο ζητήσει ο ιδιοκτήτης ή ο εργολάβος απολύεται με τον χειρότερο τρόπο. Και στο τέλος δίνει την «Υπεύθυνη δήλωση» για να ηλεκτροδοτηθεί η οικοδομή.

Ο ρόλος λοιπόν του Μηχανικού στην Ελλάδα είναι υποβαθμισμένος γιατί αυτό εξυπηρετεί συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα. Γι αυτό υποβαθμίστηκαν και οι Πολεοδομίες, και οι υπόλοιπες Κρατικές Υπηρεσίες που ασχολούνται με την κατασκευή.

 

Τα ΤΕΙ μπορεί να δημιουργήθηκαν με Γερμανικά πρότυπα στα χαρτιά , αλλά χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα στον τεχνικό επαγγελματικό χώρο, γιατί ο κατασκευαστικός κλάδος στην Ελλάδα δεν έχει τα Γερμανικά πρότυπα. Στην «πίτα» των κατασκευών χρησιμοποιούνται για λόγους εξυπηρέτησης των οικονομικών κατασκευαστικών μεγαλοσυμφερόντων. Και για τα συγκεκριμένα συμφέροντα δεν ενδιαφέρονται καθόλου αν είναι ανώτατα ή ανώτερα. Τον «τίτλο Ανώτατα» τον δώσανε, αλλά μόνον αυτόν. Είναι γνωστό πως χρησιμοποιήθηκαν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ στο Κτηματολόγιο. Για να κερδίσουν οι Ανάδοχες Εταιρείες περισσότερα.

Και δημιουργούν «τεχνικές εντάσεις» , και ότι δήθεν φταίει το ΤΕΕ (λες και αυτά είναι εκτός ΤΕΕ) , και ότι φταίνε οι Πανεπιστημιακοί (λες και δεν υπάρχουν Πανεπιστημιακοί που απασχολούνται στις κατασκευαστικές εταιρείες), η δεν υπάρχουν καθηγητές των ΤΕΙ που απασχολούνται σε αυτές , και κρατούν τους απόφοιτους των ΤΕΙ ομήρους με χαμηλούς και αναξιοπρεπείς μισθούς, και τους τάζουν, αλλά μόνο τάζουν, και τους παραπλανούν ότι άλλοι φταίνε που δεν παίρνουν τα επαγγελματικά δικαιώματα που τους αναλογούν, και δεν τους λένε την αλήθεια «ότι σας δημιουργήσαμε για την δική μας εξυπηρέτηση, γιατί θέλαμε να έχουμε τεχνικό επιστημονικό προσωπικό με χαμηλές αμοιβές».

Και όσο ο κατασκευαστικός κλάδος λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα η κατάσταση θα διαιωνίζεται.

Η δημιουργία λοιπόν του «Ενιαίου Φορέα» με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα στην Ελλάδα ο Κατασκευαστικός κλάδος (Δημόσιος και Ιδιωτικός) δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα των Μηχανικών (αποφοίτων Πολυτεχνείων, ΤΕΙ, κλπ) αντίθετα θα δημιουργήσει νέα και μεγαλύτερα προβλήματα. Διότι μέσα από τον «Ενιαίο φορέα» τα κατασκευαστικά μεγαλοσυμφέροντα θα συνεχίζουν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, να δημιουργούν «τεχνητές εντάσεις» και με τον τρόπο αυτό να εξυπηρετούν μόνο τα δικά τους συμφέροντα.

Για να δημιουργηθεί λοιπόν ο «Ενιαίος Επιμελητηριακός Φορέας Μηχανικών» πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουν θέματα που αφορούν : να ξεκαθαρίσουν οι αρμοδιότητες των Μηχανικών (Αρχιτεκτόνων- Τοπογράφων-Πολιτικών Μηχανικών- Μηχανολόγων κλπ) που είναι εγγεγραμμένοι στο ΤΕΕ , να καθοριστούν οι αρμοδιότητες, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των αποφοίτων ΤΕΙ, να καθοριστούν οι αρμοδιότητες τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των υπόλοιπων εμπλεκομένων στην κατασκευή (απόφοιτοι Μικρού Πολυτεχνείου και άλλων σχολών) . Μόνον έτσι μπορεί να δημιουργηθεί ο «Ενιαίος Φορέας».

Όλοι σε έναν «Φορέα» και μετά ξεκαθαρίζουμε τις αρμοδιότητες με την Δημιουργία διάφορων Επιτροπών –Συμβουλίων κλπ ( από Επιτροπές και Συμβούλια έχουμε κακή πείρα) μόνο να ξεκαθαρίσει την κατάσταση δεν έχει σκοπό.

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ σε όλα τα περί κατασκευών και επιστημονικού προσωπικού... Αλλά στο ζήτημα των Ε.Δ. ξεχνάς τα εξής:

1. Τα Ε.Δ. δεν δίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο άλλωστε φαίνεται αυτό και μεταξύ ΑΜ και ΠΜ ή ΠΜ και ΜΜ

2. Τα ΤΕΙ υπήρχαν και κατά τη πλήρη ένταξη της χώρας στη ΕΕ και αυτομάτως έπρεπε να αναγνωριστούν από το ελληνικό κράτος ως Ανώτατο Τεχνολογικό Ιδρυμα και με αντίστοιχα ΕΔ... Λες να μην έγινε γιατί υπήρχε τόσο ηλίθιος πολιτικός που δεν ήθελε να ευχαριστήσει τόσες χιλιάδες ψηφοφόρους;Σαφέστατα και παρενέβη το ΤΕΕ που δεν έχει ρόλο επιμελητηρίου αλλά και συνδικαλιστικού οργάνου ενώ είναι "μεσα" στη Βουλή με τόσα στελέχη!

3. Ακόμη πιο βασικό, σου θυμίζω ότι βγήκε το ΠΔ των ΕΔ των ΤΕΙ και σε 2-3 μέρες θάφτηκε αυθαίρετα, ενώ οι υπάλληλοι πολεοδομιών αρνιοντουσαν να πάρουν μελέτες από απόφοιτους ΤΕΙ και τρέχαμε στα δικαστήρια... ΠΔ σημαίνει νόμος, σωστά; Μήπως ούτε εκεί το ΤΕΕ είχε ανάμιξη;; Τί έπαθε ο υπουργός, του'ρθε φλασιά;;;

Δεν υπάρχει ένταση;;; Γράψε με τότε στο ΤΕΕ και το ΤΣΜΕΔΕ... Γιατί δηλαδή να υπάρξει κάποιος άλλος "ενιαίος" φορέας;;; Τόσα χρόνια δεν μας θεωρείτε μέρος μηχανικούς, τώρα θα ενοποιηθούμε;

 

Δεν υπάρχουν τεχνητές εντάσεις, απλώς μικρή πίτα για πολλά στόματα...

Η ένταση και η αδικία είναι υπαρκτή...

 

Βγες στην αγορά αύριο και πες εγώ είμαι αρχιτέκτων αλλά δεν ξέρω στατικά και επίσης δεν ξέρω τοπογραφικά... Τί κάνεις δηλαδή; τον καλλιτέχνη;

Εγώ είμαι ΠΜ αλλά δεν ξέρω αρχιτεκτονικά και δεν ξέρω τοπογραφικά... Μπετατζής δηλαδή;;;

Ετσι δυστυχώς αντιλαμβάνεται ο κόσμος... Το ίδιο και χειρότερα για τους ΤΕ...

Φαντάσου σε ένα οικόπεδο να πάει ένας να φτιάξει 2-οροφο να σου έρθει ως πελάτης και μετά να σου πεί, "ξέρεις, τελικά θα κάνω και τη πυλωτή..."

Η απάντηση;;; "Ααα.. τότε, πρέπει να πάτε σε άλλο γραφείο, εγώ δεν μπορώ" !!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε

Ωραία όλα αυτά αλλά όπως είπε και η arina εάν δεν διευκρινίσουν το πως θα δοθούν τα ΕΔ τότε το πράγμα δεν βλέπω να προχωράει .Το θέμα είναι να μην υπάρξει αδικία για καμία απολύτως πλευρά .

Για αυτό και επιβάλουν την προϋπόθεση του Μάστερ στους αποφοίτους του ΤΕΙ για να γίνει επιτέλους αυτή η εξίσωση τους με τα ΑΕΙ .

Μόνο τότε μπορούν να χωρίσουν τα ΕΔ και να πάρει ο καθένας αυτά τα κοινά ΕΔ που πρέπει να πάρει ανάλογα με την ειδικότητα του .

Μόνο τότε θα επέλθει ισορροπία στο σύστημα χωρίς να αδικείτε καμία απολύτως πλευρά.

Δημοσιεύτηκε

Αν το κράτος άφησε να πάνε στο εξωτερικό και να σπουδάσουν μηχανικοί 60-70.000 άτομα , δεν σημαίνει ότι ήταν σωστό να αφήσει τις Ελληνικές σχολές χωρίς ΕΔ .

 

Αυτό ήταν ανήκουστο , ανήθικο ακόμη και προδοτικό .

Αλλά στο κράτος της μίζας είναι όλα επιτρεπτά βλέπεις .

Και το τεε γιά αυτούς τους 60-70000 σκίζεται και σκιζόταν .

Και αν πολλοί από αυτούς είναι πανάξιοι επαγγελματίες , υπάρχουν και πολλοί που είναι ανάξιοι .

Και τα οκτάωρα δεν καταργήθηκαν γιά τους άξιους .

 

Είναι λοιπόν υποκριτικό να διαβάζουμε δηλώσεις περί ανεπάρκειας των μηχανικών ΤΕ , όταν δεν ξέρουμε την επάρκεια αρκετών μηχανικών ΠΕ , που εμφανίστηκαν από απίθανες σχολές η με συγκεκριμένη βοήθεια .

Και όσοι είμαστε χρόνια στην αγορά ,ξέρουμε καλά να τους ξεχωρίζουμε .

 

Αλλά βλέπεις πολλοί από τους εξωτερικούς , είναι πολιτικοί και υπουργοί , οπότε κόρακας , κοράκου , μάτι δεν βγάζει .

Δημοσιεύτηκε

BAS

 

Το θέμα είναι να επέλθει ισορροπία στα τυπικά κριτήρια που δεν είναι άλλα από τα Ακαδημαϊκά Κριτήρια .Αυτά που αφορούν την αρχική αφετηρία όλων .

 

Τα υπόλοιπα ξέρει πολύ καλά η κοινωνία να τα αντιμετωπίσει εάν χρειαστεί και να τα απομονώσει και όλα αυτά με τον κατάλληλο τρόπο που τα αντιμετώπιζε και τα αντιμετωπίζει μέχρι και σήμερα .

Δημοσιεύτηκε

lazarosk πίστεψέ με η κοινωνία, για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν μπορεί να ξεχωρίσει τίποτα.

Δημοσιεύτηκε

cna

 

Για αυτό και η εξίσωση γίνετε από εξαρχής και με αυτόν τον τρόπο που προσπαθούν να επιβάλουν.

Διότι ο εργοδότης δεν μπορεί να καταλάβει ποιος υπογράφει τι και μέχρι ποιές αρμοδιότητες μπορούν να φέρουν αυτές οι υπογραφές και οι σφραγίδες .

Χωρίς εξίσωση των Ακαδημαϊκών Δικαιωμάτων δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός των Επαγγελματικών Δικαιωμάτων .

Η γνώση μπαίνει μετέπειτα της εξίσωσης η οποία εάν δεν έχει την ανάλογη ποιότητα από οποιαδήποτε πλευρά και εάν αυτή προέρχεται είτε αυτή προέρχεται από ΑΕΙ είτε αυτή προέρχεται από ΤΕΙ θα έχει την ίδια ακριβώς μοίρα και ξέρει πολύ καλά η κοινωνία για να την ορίσει και να την κάνει πέρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.