Spyros.V Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 12:50 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 12:50 μμ Καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα να ρωτήσω: α) αν για να κάνει κάποιος τέτοιες μελέτες (διασκευές, υπερκατασκευές σε φορτηγά, αλλαγές κινητήρα και γενικά μελέτες που κατατίθενται στο ΥΜΕ) χρειάζεται να είναι γραμμένος στο μητρώο μελετητών; ή μπορεί να τις κάνει απλά κ μόνο όντας Μηχ. Μηχ; β) χρειάζεται να καταβληθεί κάτι στο ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ; Γενικά ποια είναι η διαδικασία σε αυτές τις περιπτώσεις; γ) ποιες είναι συνήθως οι αμοιβές;
saradon Δημοσιεύτηκε April 9, 2011 at 07:38 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2011 at 07:38 μμ Καλησπερα συναδελφε Κερκυραιο! και εγω νεο μελος ειμαι...δεν ξερω πολλα,απλα μου ετυχαν μεχρι τωρα 3 μελετες απο ΥΜΕ: αδειας διασκευης πλατφορμας επικαθημενου σε νταλικα, οπισθια ανυψουμενη υδραυλικη πλατφορμα φορτωσης εκφορτωσης 1 tn σε φορτηγο και μια μικρη μελετη επικαθημενης μπαγκαζιερας σε κοτσαδορο ενος 4Χ4. Ακουσε να δεις απλα την μερα που κατεθεσα την πρωτη μελετη,γραφτηκα και στο μητρωο μελετητων της τοπικης Διεθυνσης Μεταφορων...βεβαια δεν μου το ζητησε απαραιτητα κανεις εκει,.ειναι αναλογως την Υπηρεσια...δεν χρειαστηκε π.χ για να καταλαβεις, οπως επρεπε να γραφτω στη λιστα μελετητων στην αντιστοιχη τοπικη πολεοδομια... επειτα οσο αφορα τις μελετες του ΥΜΕ, κυμαινονται οι τιμες αναλογως το ειδος της δουλειας-μετατροπης που εχει γινει στο οχημα, την περιοχη φυσικα, και επειτα ποσο εσυ κοστολογεις τη δουλεια σου...και τι αναλυση κανεις στη δουλεια σου για να εισαι καλυμμενος ανα πασα στιγμη. εχω δει και τις πιο τηλεγραφικες μελετες...που αυτο εχει αμεση σχεση με την υποβαθμιση των μελετων του κλαδου μας δυστυχως...παντως φιλαρακι Μετσοβιου στην Αθηνα αναγκαζεται να τις κανει και με 150 ευρω.
Spyros.V Δημοσιεύτηκε April 10, 2011 at 02:43 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 10, 2011 at 02:43 μμ Για σου επτανησιε!!! σε ευχαριστω για την απαντηση, και εγω ειχα την υποψια οπως ολα αλωστε για την υποβαθμιση...
ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΝΑΤΣΟΣ Δημοσιεύτηκε April 14, 2011 at 09:54 πμ Δημοσιεύτηκε April 14, 2011 at 09:54 πμ Καλήμερα συνάδελφε, επειδή μου έτυχε και εμένα μια υδραυλική πόρτα για ένα φορτηγό, μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με κάποιο σχέδιο της μελέτης που χρειάζεται να κάνω, υπάρχει κάποιο πρότυπο;
george68 Δημοσιεύτηκε April 16, 2011 at 10:13 πμ Δημοσιεύτηκε April 16, 2011 at 10:13 πμ μηπως ξερεται αφου κανεται μελετες .. τον νομο που λεει απο ποιο σημειο μεταξυ αξονων μετραμε για τον πισω προβολο του φορτηγου? η μια περιπτωση ειναι το κεντρο του ενα αξονα και η αλλη αναμεσα στους δυο αν εχει δυο ... αλλα υπαρχει και περιπτωση να μετραμε σε δυο αξονες απο το κεντρο του πισω αξονα .. μηπως εχεται κατι ποιο ειδικο σε νόμο... και αν μπορειτε να ανεβασεται καμια προτυπη μελετη... ευχαριστο...
saradon Δημοσιεύτηκε April 18, 2011 at 03:05 μμ Δημοσιεύτηκε April 18, 2011 at 03:05 μμ Συνάδελφε και μεις νέοι μηχανικοί είμαστε...ψαχνόμαστε...πάντως παλαιότεροι συνάδελφοι σε μελέτες επικαθήμενων η απόσταση του οπίσθιου προβόλου μετράται από το κέντρο των δύο αξόνων αν έχει δύο, αν έχει τρεις από τον μεσαίο άξονα...δεν μπορώ να βρω ποια είναι η συγκεκριμένη νομοθεσία... που το λέει...άμα ρωτήσεις και σε κάποια αρμόδια υπηρεσία του ΥΜΕ, ίοως σου πουν...στο κάτω κάτω,είτε το λέει η νομοθεσία είτε όχι, έτσι όπως λέμε είναι η σωστότερη μέτρηση που θα κάνεις σε ένα επικαθήμενο...τώρα αν πρόκειται για άλλη εφαρμογή, εξαρτάται από αυτό που θέλεις να κάνεις...
george68 Δημοσιεύτηκε April 20, 2011 at 04:55 μμ Δημοσιεύτηκε April 20, 2011 at 04:55 μμ υπαρχει περιπτωση που και δυο αξονες πισω να εχει αν μπροστα εχει μια ροδα και πισω δυο αλλαζει το πραγμα... ή αν εχει ξεχωριστη εδραση ο καθε αξονα...κ.ο. απλως ψαχνω να βρω κατι σχετικο για να τεκμηριωσω τα παραπανω τα οποια στην πραξη ξερω πως τα μετραμε... ευχαριστω..
saradon Δημοσιεύτηκε April 21, 2011 at 03:57 μμ Δημοσιεύτηκε April 21, 2011 at 03:57 μμ Δεν γνωρίζω κάποια συγκεκριμένη νομοθεσία ή βιβλιογραφία για αυτό συνάδελφε...βέβαια υπάρχουν κάποια άρθρα από μελέτες ή βιβλία εδώ μέσα στο site σχετικά με ασφαλής φόρτωση σε οχήματα,αλλά όχι τόσο αναλυτικά για υπολογισμό δυνάμεων...πάντως είτε είναι ρυμουλκούμενο (έχει όπως καταλαβαίνεις και μπροστά άξονα), είτε είναι επικαθήμενο(όπου δεν έχει μπροστά άξονα) και δύο ή τρεις άξονες πίσω....η απόσταση του οπίσθιου προβόλου μετράται από το κέντρο των 2 ή 3 πίσω αξόνων...
george68 Δημοσιεύτηκε April 27, 2011 at 05:13 μμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2011 at 05:13 μμ αυτο με τους αξονες δεν ισχυει παντα ... αν θες ψαχτω, πχ αν εχεις δυο αξονες πισω και ο ενας εχει δυο τροχους και ο αλλος τεσσερους...
saradon Δημοσιεύτηκε April 27, 2011 at 05:20 μμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2011 at 05:20 μμ Πολύ σωστό συνάδελφε αυτό...είδες καμιά φορά από εδώ μέσα από ιντερνετ γενικότερα,ξεχνάμε μερικά βασικά...μπράβο για την επισήμανση για αυτήν την περίπτωση!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα