Marylin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 μηπως ξερεται αφου κανεται μελετες .. τον νομο που λεει απο ποιο σημειο μεταξυ αξονων μετραμε για τον πισω προβολο του φορτηγου? η μια περιπτωση ειναι το κεντρο του ενα αξονα και η αλλη αναμεσα στους δυο αν εχει δυο ... αλλα υπαρχει και περιπτωση να μετραμε σε δυο αξονες απο το κεντρο του πισω αξονα .. μηπως εχεται κατι ποιο ειδικο σε νόμο... και αν μπορειτε να ανεβασεται καμια προτυπη μελετη... ευχαριστο... Νομίζω ότι μπορείς να εξακριβώσεις την συγκεκριμένη λεπτομέρεια στο βιβλίο θεωρίας υποψηφίων οδηγών φορτηγών.
mikekyrou Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2011 εχω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα. Λεμε τωρα οτι ενας πελατης θελει να αλλαξει μοτερ σε μηχανη και θελει επισης να το επιθεωρησει και να ειναι νομιμος με μοτερ πιο μεγαλης ισχυς. Λεμε τωρα οτι εχει ενα μηχανακι στα 50 κυβικα και θελει να του βαλει μοτερ 100κυβικα. Ποιες διαδικασιες απαιτει ο νομος να γινουν απο μηχανικο (μηνολογο λογικα) στο μηχανακι για να μπορει ο πελατης να κυκλοφορα το μηχανακι του στον δρομο νομιμα? Ποια κριτηρια πρεπει να πληρει το μηχανακι? Πως θα γινει η ολη ιστορια? Θα κανει μελετη ο μηχανολογος βασει των απαιτησεων και θα παρουσιασει την μελετη του στην αρχη αδειων για να την εγκρινουν? Ευχαριστω ΥΓ. Βρισκομαι στο ''φοιτητικο σταδιο'' ακομη αλλα λογω και της σπουδης μου (μηχανολογος) και λογω του οτι εχω ενα μηχανακι και θελω να του βαλω αλλο μοτερ και να ειναι και νομιμο, ψαχνομαι τριγυρω ισως καταφερω να ασχοληθω λιγο με αυτο που σπουδαζω.
mikekyrou Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2011 κανενας δεν γνωριζει να βοηθησει??
gio7-samos Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 καλημερα. αν πατησεις στο google "αλλαγη κινητηρα υμε", θα σε μεταφερει στο site του Υπουργειου Μεταφορων, οπου θα δεις την αιτηση-υ.δ. τεσσαρων σελίδων που θα πρεπει να φτιαξεις σαν ιδιοκτητης, τα δικαιολογητικα, αλλα και την υ.δ. μηχανολογου για την αλλαγη κινητηρα. Εχει και τους νόμους μεσα και τις προυποθεσεις. Νομιζω οτι δεν μπορει η ισχυς του νεου κινητηρα να υπερβαινει κατα 25% την ισχυς του παλιου κινητηρα. Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο!
mikekyrou Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 ευχαριστω φιλε. αυτο με το 25% δεν χρειαζεται να γινει καποια αιτηση. την αιτηση την κανεις αν θελεις να υπερβεις αυτο το οριο. δεν ειμαι σιγουρος για αυτο, αν κανω λαθος καποιος να με διορθωσει.
gio7-samos Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 αν εννοεις την αιτηση-υ.δ. που βρισκεις στο site, την κανεισ ετσι κι αλλιως. αλλα νομιζω οτι το 25% δεν μπορεις να το υπερβεις.σε μερικες περιπτωσεις (ιδιως σε αυτοκινητα) μπορει να σου ζητησουν και βεβαιωση απο την αντιπροσωπεια οτι μπορει να τοποθετηθει μεγαλυτερος κινητηρας.
mikekyrou Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 αυτο το καταλαβα αλλα εγω δεν θελω να βαλω κινητηρα μεχρι 25%. Ο κινητηρας που θα βαλω θα ειναι 50% και σκευτομαι αν ενας μηχανολογος, λεμε τωρα, κανει μελετη οτι μετα απο καποια ενισχυση στα φρενα και στην αντοχη του πλαισιου, μπορει να το γραψει κανονικα. Γιατι στην περιπτωση εως 25%, μηχανολογος δεν χρειαζεται, μαλλον χρειαζεται αλλα δεν ειναι για καποια μελετη, απλα για να επιβεβαιωσει τον κινητηρα. Αρα εγω ρωταω αν μπορει να αντικαταστησει μοτερ >25% μετα απο μελετη μηχανολογου οτι το πλασιο και τα φρενα ειναι αρκετα για ενα τετοιο μοτερ.
Marylin Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 Καλησπέρα σας.Με επιφύλαξη πιστεύω πως το 25% μπορεί να αυξηθεί,στην περίπτωση που το εργοστάσιο κατασκευής το επιτρέπει.Δλδ αν το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται και με μεγαλύτερο κινητήρα.
mikekyrou Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2011 και αυτο το καταλαβαινω. αλλα αυτο που ρωτω ειναι για κατι που δεν βγαινει απο το εργοστασιο και ο μηχανολογος θα κανει την μελετη αυτη(αντι να την παρει απο το εργοστασιο). Εχω ακουσει πιο παλια για αυτοσχεδια αυτοκινητα. Αν αυτοι μπορουν να τα γραψουν, αυτο θα κανω και εγω, Αυτοσχεδιο μηχανακι με πλαισιο απο αλλο μηχανακι και μοτερ απο αλλο μηχανακι της ιδιας εταιριας.
Βιτρούβιος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2011 Βρε παιδιά υπάρχει κανένα πρότυπο για μελέτη υδραυλικής πόρτας σε φορτηγό;;; Αν όχι πως μπορεί να κινηθεί κάποιος ;; Βάσει νομοθεσίας ;;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα