Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Γιατι αρνηθηκε;;; Αυτος πληρωνε;
όχι, αλλά όταν λες στον πελάτη ότι θα κοστίσει Χ και τα δικά μου Υ μετά ντρέπεσαι να ζητήσεις μικροποσά για να εξασφαλίσεις την εργασία σου. (θυμήσου saltapida και αυτό που είπα προχτές, όλα τα λεφτά)

 

Λαμα στην δοκο και αγκυρωση;
ή στη δοκό ή στο υποστύλωμα και αγκύρωση με ηλεκτροσυγκόλληση
Δημοσιεύτηκε
ή στη δοκό ή στο υποστύλωμα και αγκύρωση με ηλεκτροσυγκόλληση

Καλυτερα στην δοκο συναδελφε, να ενισχυθει και λιγο ο κομβος.

 

Τωρα καταλαβαινω πολυτα αυτο που μου ειχες πει.

Δημοσιεύτηκε

Να σας διακόψω..πολύ καλή δουλειά φαίνεται.

Στο παρελθόν είχα σκεφτεί αν μπορεί να γίνει περιμετρική καθαίρεση της πλάκας και των δοκών σε απόσταση περίπου 15εκ. απο τα υποστυλώματα,ώστε να περαστούν όλοι οι οπλισμοί και να γίνει επανασκυροδέτηση με μη συρρικνούμενο.

Πως το κρίνετε;

Δημοσιεύτηκε

και επιβεβαιωμένο με υπέρηχο. Διάφορα ταχύτητας <5% μεταξύ υφιστάμενου και επισκευής.

Δημοσιεύτηκε

Δηλ. το κρίνεις προτιμητέο,αφού όμως αποκαλυφθούν τα μυστικά της επανένωσης;

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει μία λογική που λεέι οτι μπορεί να είναι καλύτερο. ομοιομορφία μονολιθικότητας. Θέλει δουλειά με τα couplers, άνοιγμα πορώδους, καλή εκτράχυνση με σχέδιο καθέτων εγκοπών, να πάρει γρήγορα πρώιμες, καλά σταθερά καλούπια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.