Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 μηπως ο όλο το μεσοπάτωμα είναι πατάρια???που έως το 50% δεν μετρούσε...και κατασκευαστικά....έγινε κάτι αλλο? οχι φίλε μου. 2 ισόγεια καταστήματα με 2 πατάρια & στο κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο με ασανσέρ. Δες link:http://prntscr.com/1jhimw
stavrosa Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 πραγματικά δεν ξέρω...πρέπει καποιος πιο παλιος με γνωσεις γοκ73 να μας πει...
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 οχι φίλε μου. 2 ισόγεια καταστήματα με 2 πατάρια & στο κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο με ασανσέρ. ... Τον ΓΟΚ 73 δεν τον έχω δουλέψει πρωτογενώς αλλά έμμεσα από τον ΓΟΚ 85. Αυτό που περιγράφεις το έχω συναντήσει και εγώ μερικές φορές και πρέπει να ήταν η «πατέντα» για να αποκτήσει περισσότερη δόμηση. (κάτι ανάλογο του ΗΧ του ΓΟΚ 85) Το ουσιαστικό για το πατάρι στον ΓΟΚ 73 ήταν η σκάλα πρόσβασης που είχε από το υποκείμενο κατάστημα να ήταν πρόχειρη κατά κάποιο τρόπο. (μεταλλική μετακινουμένη). Οπότε ο συγκεκριμένος προφανώς δεν έφτιαξε καθόλου σκάλα και το υπάρχον κλιμακοστάσιο το έκανε να έχει διπλή περιστροφή για να καλύψει την διαφορά στάθμης από ισόγειο στον Α όροφο άνω του παταριού. Φυσικά έκανε και ένα πλατύσκαλο και στην στάθμη του παταριού και μια στάση το ασανσέρ ακόμα. Δεν απαγορευόταν αν δεν κάνω λάθος. Με αυτή την λογική ορθά δεν το μετρούσε στον ΣΔ αλλά με την ίδια λογική το πατάρι που έχει πρόσβαση μόνο από αυτή και όχι με εσωτερική μικρή σκάλα από το κατάστημα χάνει τον χαρακτήρα του. Θεωρητικά (Γοκιακη θεωρεία δηλαδή) αν τοποθετήσει μια απλή μεταλλική σκάλα από το κατάστημα προς τα πατάρια είναι οκ… (δεν βλέπω και σχέδια αδείας και εικόνα της υπάρχουσας καταστάσεις οπότε πολλές οι υποθέσεις και οι συνδυασμοί) (βράσε όριζα δηλαδή)… Το ζητούμενο το δικό σου ποιο είναι? Βγάζεις νέα άδεια? Τι? Από αυτό θα εξαρτηθούν πολλά σχετικά με το βράσιμο της όριζας… (αν βρεθεί συνάδερφος με πιο άμεση εμπειρία θα είναι χρήσιμο)
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 δεν συντάσσαμε καθόλου σχέδιο ορόφου παταριών Απλά δείχναμε με διακεκομμένη το "ίχνος παταριών" στην κάτοψη του ισογείου και σ' αυτή κάναμε τον υπολογισμό του 50% του εμβαδού τους με το αντίστοιχο καθαρό εμβαδό "καταστήματος"
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 (edited) Πρέπει να ήταν καλές εποχές με τα ίχνη…. :mrgreen: Είχα ακούσει από πιο παλιές καραβάνες (τότε που εγώ ημουν φρεσκαδούρα ακόμα) ότι συχνά πυκνά έκαναν και μερικά σχέδια με μολύβι σε ριζόχαρτο στο φωτοτυπικό στην πολεοδομία, έβγαζαν την φωτοτυπία και όλα μέλι γάλα Edited Αύγουστος 5 , 2013 by Didonis 1
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Didonis και νάταν μόνο αυτό!!! Είχαμε το δικαίωμα να συμπληρώνουμε μέχρι την τελευταία στιγμή οτιδήποτε με στυλό στο σχέδιο και ο υπάλληλος ή εμείς οι ίδιοι να μονογράφει ή να μονογράφουμε
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2013 (edited) Τον ΓΟΚ 73 δεν τον έχω δουλέψει πρωτογενώς αλλά έμμεσα από τον ΓΟΚ 85. Αυτό που περιγράφεις το έχω συναντήσει και εγώ μερικές φορές και πρέπει να ήταν η «πατέντα» για να αποκτήσει περισσότερη δόμηση. (κάτι ανάλογο του ΗΧ του ΓΟΚ 85) Το ουσιαστικό για το πατάρι στον ΓΟΚ 73 ήταν η σκάλα πρόσβασης που είχε από το υποκείμενο κατάστημα να ήταν πρόχειρη κατά κάποιο τρόπο. (μεταλλική μετακινουμένη). Οπότε ο συγκεκριμένος προφανώς δεν έφτιαξε καθόλου σκάλα και το υπάρχον κλιμακοστάσιο το έκανε να έχει διπλή περιστροφή για να καλύψει την διαφορά στάθμης από ισόγειο στον Α όροφο άνω του παταριού. Φυσικά έκανε και ένα πλατύσκαλο και στην στάθμη του παταριού και μια στάση το ασανσέρ ακόμα. Δεν απαγορευόταν αν δεν κάνω λάθος. Με αυτή την λογική ορθά δεν το μετρούσε στον ΣΔ αλλά με την ίδια λογική το πατάρι που έχει πρόσβαση μόνο από αυτή και όχι με εσωτερική μικρή σκάλα από το κατάστημα χάνει τον χαρακτήρα του. Θεωρητικά (Γοκιακη θεωρεία δηλαδή) αν τοποθετήσει μια απλή μεταλλική σκάλα από το κατάστημα προς τα πατάρια είναι οκ… (δεν βλέπω και σχέδια αδείας και εικόνα της υπάρχουσας καταστάσεις οπότε πολλές οι υποθέσεις και οι συνδυασμοί) (βράσε όριζα δηλαδή)… Το ζητούμενο το δικό σου ποιο είναι? Βγάζεις νέα άδεια? Τι? Από αυτό θα εξαρτηθούν πολλά σχετικά με το βράσιμο της όριζας… (αν βρεθεί συνάδερφος με πιο άμεση εμπειρία θα είναι χρήσιμο) Κάνω τροποποίηση της Ο.Α. ως προς τα αρχιτεκτονικά υπογείου,ισογείου,μεσοπατώματος κ 4ου ορόφου,ώστε να εναρμονιστεί η άδεια με τη σύσταση οριζοντίου και να είναι δυνατή η μεταβίβαση. (Δημιουργία Κ.Χ. στο υπόγειο,δημιουργία W.C. & ενημέρωση των λοιπών για κλείσιμο φωταγωγών κ παταριού ΙΙ,οπότε υπάρχει θέμα.... Διορθώστε με αν κάνω λάθος: Με βάση το ΝΟΚ και οι εσωτερικοί εξώστες εως 50% που δεν μετρούσαν στη δόμηση με ΓΟΚ 73, πλέον μετράνε,όπως και το κλιμακοστάσιο-ασανσέρ στον συγκεκριμένο όροφο. Και μια διευκρίνιση....οταν λέμε το 50% δεν μετρούσε στη δόμηση,εννοούμε και τις εξωτερικές τοιχοποιίες ή καθαρό εμβαδό οπότε οι εξ.τοιχοποιίες μετρούσαν κανονικά? Το απίστευτο είναι οτι θέλουν στην άδεια δόμησης,να γίνει υπολογισμός των επιτρεπόμενων/πραγματοποιούμενων κτλ με βάση το ΝΟΚ και να αναγράψω οτι η κατασκευή είναι νομίμως υφιστάμενη με τον ΓΟΚ 73 (που δεν είναι,καθώς είδα οτι με βάση το πλάτος οδού-μεσαίο οικόπεδο,έπρεπε να έχει 3 ορόφους κ 2 εσοχές,ενώ έγινε μόλις 1...),αλλά ταυτόχρονα να τεκμηριώσω γιατί τα τ.μ. της παλιάς της άδειας δεν αντιστοιχούν σε αυτά με ΝΟΚ - πατάρια Edited Αύγουστος 6 , 2013 by Alsterwasser
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2013 Γενικά ατύχησες αν πας να παντρέψεις επιτρεπόμενα «ίχνη» του ΓΟΚ 73 με το σιδέρωμα στα μεσοπλατύσκαλα στις στάθμες των παταριών με τον ΝΟΚ. Όταν το καταφέρεις θα έχεις δημιουργήσει ένα σημαντικό ερμηνευτικό βήμα των διατάξεων. Μπας και (ειδικά αν το κτίριο είναι προ 83) συμφέρει εσένα και τον πελάτη σου την εναρμόνιση να την κάνεις εντάσσοντας το κτίριο στον νέο νόμο περί αυθαίρετων? Δεν θα έχει και χρονικό περιορισμό αν είναι προ 83 και αν δεν υπάρχουν σημαντικές υπερβάσεις ΣΔ πιθανά να του έρθει πιο οικονομικά ως προς το πρόστιμο τουλάχιστον.
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2013 Γενικά ατύχησες αν πας να παντρέψεις επιτρεπόμενα «ίχνη» του ΓΟΚ 73 με το σιδέρωμα στα μεσοπλατύσκαλα στις στάθμες των παταριών με τον ΝΟΚ. Όταν το καταφέρεις θα έχεις δημιουργήσει ένα σημαντικό ερμηνευτικό βήμα των διατάξεων. Μπας και (ειδικά αν το κτίριο είναι προ 83) συμφέρει εσένα και τον πελάτη σου την εναρμόνιση να την κάνεις εντάσσοντας το κτίριο στον νέο νόμο περί αυθαίρετων? Δεν θα έχει και χρονικό περιορισμό αν είναι προ 83 και αν δεν υπάρχουν σημαντικές υπερβάσεις ΣΔ πιθανά να του έρθει πιο οικονομικά ως προς το πρόστιμο τουλάχιστον. Λοιπόν οι τύποι στις ΥΔΟΜ δεν παίζονται ρε φίλε...... Δες Άρθρο 23 παρ. 2 για υφιστάμενα κτίρια. => Ο έλεγχος γίνεται σύμφωνα με τους όρους δόμησης που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της Ο.Α. , δλδ πάω με όρους δόμησης σύμφωνα με ΓΟΚ 73
kostavros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2013 καλησπερα να ρωτησω κατι σχετικο.το 2002 μπορουσαμε να δημιουργησουμε παταρι σε καταστημα(<50% απο το εμβαδον του καταστηματος) και να μην μετρουσε στην δομηση?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα