Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Ν.1337/83


ntori

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξης:

Τι έπρεπε να κάνει κάποιος, ο οποίος είχε στην ιδιοκτησία του ακίνητο το 1995, και του είχε έρθει έγγραφο με θέμα: Κοινοποίηση πράξης επιβολής εισφοράς λόγω ένταξης στο εγκεκριμένο σχέδιο πόλης με τις διατάξεις του Ν. 1337/83 ;

Link to comment
Share on other sites

Εινια κυρωμενη η Πραξη εφαρμογης??? (λογικα ναι για να σας κοινοποιηθει το εγγραφο αυτο..)

Αν ναι..

 

1. Θα πατε σε μηχανικο που εμπιστευεστε και θα συνταξει το τοπογραφικο του οικοπεδου, θα τσεκαρει την πραξη αν ειναι ολα οκ, κτλ κτλ .Μπορει να χαραξει και το τελικο οικοπεδο αν θελετε, αν εχουν διανοιχτει οι δρομοι κτλ..

2. Θα ξεκινησετε να πληρωνεται οτι σας αναλογει..

 

Το 1. το θεωρω σημαντικοτερο ολων των κινησεων σας..

Link to comment
Share on other sites

Συγχωρέστε με που είμαι άσχετη επι του θέματος..

 

Το ακίνητο είναι πολλών ετών πρίν..δεν έχω καν το συμβόλαιο στα χέρια μου..να φανταστώ οτι μπορώ να πάω να ζητήσω αντίγραφο απο το υποθηκοφυλάκειο.

Το έγγραφο αυτό εστάλει το 1996,αγνοήθηκε απο τον οικοπεδούχο και έμεινε έτσι το θέμα.Το έγγραφο είναι επικυρωμένο.Τα ποσά είναι σε δραχμές.

Αν θέλω τώρα να τα κτοποιήσω το θέμα μπορώ;έχουν περάσει 15 έτη απο τότε που κοινοποιήθηκε.

Η διαδικασία της πληρωμής γιατί γίνεται.Αν έχω καταλάβει καλά έγινε επέκταση του πολεοδ.συγκροτήματος και πιάνει και το οικόπεδο αυτό.Σε τέτοια περίπτωση πληρώνεις;

Και κατι τελευταίο υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις κάποιο πρόστιμο λόγω του οτι το αγνόησες;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites