agrafiot Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Συνάδελφοι, (και κυρίως ο Κος Ροδόπουλος) ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω http://www.mateen-bar.com/ Έχει χρησιμοποιηθεί σε αρκετά projects στην Μ. Ανατολή,ειδικά σε υποβρύχια έργα και σήραγγες, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό οπλισμό από χάλυβα σε ωπλισμένο σκυρόδεμα. Δεν έχει θέματα διάβρωσης, είναι τεχνολογία FRP, μη αγώγιμο, η παραγωγή του είναι low carbon imprint. Μπορεί να είναι το μέλλον? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Φαίνεται πολύ καλό. Από κόστος σε σχέση με τον παραδοσιακό ωπλισμό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
agrafiot Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Ο κατασκευαστής αναφέρει cost saving 40% σε σχέση με τον παραδοσιακό οπλισμό. Ανεξάρτητα από το αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι, η ιδεά οπλισμού μη αγώγιμου και μη μαγνητικού με ενθουσιάζει. Έχει χρησιμοποιηθεί στις Η.Π.Α ευρέως σε νοσοκομεία -δωμάτια Μαγνητικής Τομογραφίας (MRI) όπου ο παραδοσιακός οπλισμός δημιουργεί παρεμβολές. Λόγω της μηδενικής του ηλεκτρικής του αγωγιμότητας χρησιμοποιείται σε εγκαταστάσεις αυξημένου ηλεκτρικού φορίου, όπου ο συνηθισμένος οπλισμός ευθύνεται για απώλειες ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης μειώνει την απαίτηση για γειώσεις, ίσως και την μηδενίζει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Κατα πασα πιθανοτητα (δεν διαβασα λεπτομεριες) θα ειναι ψαθυρο υλικο.. Αρα δεν κανει για εμας.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 ολκιμοτητα που είναι ρε παιδιά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
agrafiot Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Το γεγονός ότι έχει πολύ υψηλό tensile strength 1000Mpa σε αντίθεση με τον χάλυβα των 500Mpa οδηγεί σε μηχανισμό αστοχίας bond failure. Υπάρχει design guide από τους Αμερικανούς. Δείτε εδώ είναι το ACI 440 http://www.quakewrap.com/frp%20papers/RationalefortheACI440.1R-06IndirectDeflectionControlDesignProvisions.pdf Επίσης λόγω απουσίας διάβρωσης ο ACI δίνει μεγαλύτερο εύρος allowable cracking από 0.3mm σε 0.7mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 ΟΚ για μέχρι και δοκούς. Η ανάλυση είναι λίγο παιδικί. Να ευλογήσω και τα γένια μου Failure Analysis of industrial Composite Materials, McGraw-Hill, Gdoutos, Rodopoulos, Pilakoutas. υπάρχει πολύ καλύτερη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gthomas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2011 Νομίζω οτι ο Πιλακουτας στο Sheffiled εχει κατωχυρωσει ως πατεντα FRP concrete απο χρησημοποιιμενα ελαστικα αυτοκινητων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Οχι steel fiber reinforced concrete. Και για το οποίο εγώ διαφωνούσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα