valantis_c Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 καλημέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας στην παρακάτω περίπτωση: πυλωτή σε 2 επίπεδα και υπόγειο στο ένα απο αυτά. μπορεί να γίνει; τι ισχύει στην προκειμένη περίπτωση με το +-50εκατοστά στην πυλωτή; φιλικά
Highlander Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Μπορεί να γίνει...... Προσοχή θα δοθεί στο +- 0,50 απο φ.ε ή δ.ε, αυτό το ορίζει αμείλικτα ο ΓΟΚ κατ' άλλα για ειδικούς λόγους και οχι μόνο, όπως ιδιαίτερη κλίση εδάφους θα μπορούσε να σου επιτραπεί και ενιαία πλάκα Α΄ ορόφου, αν το εγκρίνει βέβαια η ΕΠΑΕ, περισσότερες πληροφορίες θα μπορούσες να βρείς στην πολεοδομία της περιοχής σου κάνοντας μια προέγκριση μελέτης αλλά και μέσω του διαδυκτύου, όπου αν εμφάνιζες περισσότερα σχέδια θα μπορούσα να σου πω αν θα γινόταν δεκτόν, γιατί κατά την γνώμη μου το +- 0,50 μπορείς και να μην το υπερβείς. Με διαφορετική λύση
valantis_c Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 ευχαριστω πολυ για την απάντηση αλλα, 1. δεν καταλαβαινω τι σημαινει το φ.ε. και δ.ε 2. στην πολεοδομια της περιοχης μου δεν βγαζω ακρη 3. πως μπορω να μην υπερβω το +-50; 4. φτιάχνω κατόψεις και τομές τωρα και θα τα ποσταρω το απογευμα για περισσοτερες πληροφορίες
st2 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 φε και δε = φυσικο εδαφος και διαμορφωμενο εδαφος αν καταλαβα καλα
JTB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Υπάρχει και μια δέσμευση ότι ο χώρος πυλωτής πρέπει να είναι ενιαίος, να μη διακόπτεται. Τώρα αν αυτό εννοεί και τη περίπτωσή σου δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως υπάρχει μια ασάφεια. Εχω πολύ καιρό να δώ κάτι τέτοιο και δεν θυμάμαι.
valantis_c Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Σωστά, ευχαριστώ στ2! παραθέτω τομές και κατόψεις
valantis_c Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Υπάρχει και μια δέσμευση ότι ο χώρος πυλωτής πρέπει να είναι ενιαίος, να μη διακόπτεται.Τώρα αν αυτό εννοεί και τη περίπτωσή σου δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως υπάρχει μια ασάφεια. Εχω πολύ καιρό να δώ κάτι τέτοιο και δεν θυμάμαι. άρθρο 7, παρ. 1.Β.ι ο ελύθερος χώρος πιλοτής πρέπει να ειναι ενιαιος, μπορει δε να δημιουργηθεί σε διαφορετικά επίπεδα που να επικοινωνούν μεταξύ τους, τηρούμενων όμως πάντα των προϋποθέσεων της παραγράφου αυτης. 1
georg coco Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Για κοίταξε και αυτό το +-0,50 του δαπέδου της Pilotis μετριέται από το κάθε σημείο της οριστικής στάθμης του περ. εδάφους... Uploaded with ImageShack.us Ps. Στην πρώτη εικόνα το ΡΓ κάτω δεξιά είναι μάλλον ΡΓ=ΟΓ; 1
Highlander Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 φ.ε. = φυσικό έδαφος δ.ε.= διαμορφωμένο έδαφος στην πολεοδομία της περιοχής σου θα πρέπει να βρείς λύση ισως... αν στην ο.γ. όπου ξεκινάει η οικοδομή σου και με το χαμηλότερο υψόμετρο (δες την τομή που έβαλες, την πρώτη την δικιά σου), είχες υπερυψωμένη piloti κατά 0,50 και στο μέσο έκανες 1 ή δυο αναβαθμούς ώστε να μην απέχει η piloti σου άνω απο 0,50 και έφτανες έως maximum στο τλευταίο ψηλότερο επίπεδο και maximum η pilotis σου ήταν ανω, μάλλον κάτω του 0,50 απο το φ.ε. τότε ποιό το πρόβλημα?! Και ενιαίο χώρο θα είχες και πολύ καλήτερη διαμόρφωση pilotis, πίσω περνάει δρόμος ή δεν περνάει?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα