valantis_c Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 08:58 πμ Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 08:58 πμ καλημέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας στην παρακάτω περίπτωση: πυλωτή σε 2 επίπεδα και υπόγειο στο ένα απο αυτά. μπορεί να γίνει; τι ισχύει στην προκειμένη περίπτωση με το +-50εκατοστά στην πυλωτή; φιλικά
Highlander Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:31 πμ Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:31 πμ Μπορεί να γίνει...... Προσοχή θα δοθεί στο +- 0,50 απο φ.ε ή δ.ε, αυτό το ορίζει αμείλικτα ο ΓΟΚ κατ' άλλα για ειδικούς λόγους και οχι μόνο, όπως ιδιαίτερη κλίση εδάφους θα μπορούσε να σου επιτραπεί και ενιαία πλάκα Α΄ ορόφου, αν το εγκρίνει βέβαια η ΕΠΑΕ, περισσότερες πληροφορίες θα μπορούσες να βρείς στην πολεοδομία της περιοχής σου κάνοντας μια προέγκριση μελέτης αλλά και μέσω του διαδυκτύου, όπου αν εμφάνιζες περισσότερα σχέδια θα μπορούσα να σου πω αν θα γινόταν δεκτόν, γιατί κατά την γνώμη μου το +- 0,50 μπορείς και να μην το υπερβείς. Με διαφορετική λύση
valantis_c Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:45 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:45 πμ ευχαριστω πολυ για την απάντηση αλλα, 1. δεν καταλαβαινω τι σημαινει το φ.ε. και δ.ε 2. στην πολεοδομια της περιοχης μου δεν βγαζω ακρη 3. πως μπορω να μην υπερβω το +-50; 4. φτιάχνω κατόψεις και τομές τωρα και θα τα ποσταρω το απογευμα για περισσοτερες πληροφορίες
st2 Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:51 πμ Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 09:51 πμ φε και δε = φυσικο εδαφος και διαμορφωμενο εδαφος αν καταλαβα καλα
JTB Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:18 πμ Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:18 πμ Υπάρχει και μια δέσμευση ότι ο χώρος πυλωτής πρέπει να είναι ενιαίος, να μη διακόπτεται. Τώρα αν αυτό εννοεί και τη περίπτωσή σου δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως υπάρχει μια ασάφεια. Εχω πολύ καιρό να δώ κάτι τέτοιο και δεν θυμάμαι.
valantis_c Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:18 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:18 πμ Σωστά, ευχαριστώ στ2! παραθέτω τομές και κατόψεις
valantis_c Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:28 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 10:28 πμ Υπάρχει και μια δέσμευση ότι ο χώρος πυλωτής πρέπει να είναι ενιαίος, να μη διακόπτεται.Τώρα αν αυτό εννοεί και τη περίπτωσή σου δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως υπάρχει μια ασάφεια. Εχω πολύ καιρό να δώ κάτι τέτοιο και δεν θυμάμαι. άρθρο 7, παρ. 1.Β.ι ο ελύθερος χώρος πιλοτής πρέπει να ειναι ενιαιος, μπορει δε να δημιουργηθεί σε διαφορετικά επίπεδα που να επικοινωνούν μεταξύ τους, τηρούμενων όμως πάντα των προϋποθέσεων της παραγράφου αυτης. 1
georg coco Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 05:07 μμ Δημοσιεύτηκε April 12, 2011 at 05:07 μμ Για κοίταξε και αυτό το +-0,50 του δαπέδου της Pilotis μετριέται από το κάθε σημείο της οριστικής στάθμης του περ. εδάφους... Uploaded with ImageShack.us Ps. Στην πρώτη εικόνα το ΡΓ κάτω δεξιά είναι μάλλον ΡΓ=ΟΓ; 1
Highlander Δημοσιεύτηκε April 13, 2011 at 08:53 πμ Δημοσιεύτηκε April 13, 2011 at 08:53 πμ φ.ε. = φυσικό έδαφος δ.ε.= διαμορφωμένο έδαφος στην πολεοδομία της περιοχής σου θα πρέπει να βρείς λύση ισως... αν στην ο.γ. όπου ξεκινάει η οικοδομή σου και με το χαμηλότερο υψόμετρο (δες την τομή που έβαλες, την πρώτη την δικιά σου), είχες υπερυψωμένη piloti κατά 0,50 και στο μέσο έκανες 1 ή δυο αναβαθμούς ώστε να μην απέχει η piloti σου άνω απο 0,50 και έφτανες έως maximum στο τλευταίο ψηλότερο επίπεδο και maximum η pilotis σου ήταν ανω, μάλλον κάτω του 0,50 απο το φ.ε. τότε ποιό το πρόβλημα?! Και ενιαίο χώρο θα είχες και πολύ καλήτερη διαμόρφωση pilotis, πίσω περνάει δρόμος ή δεν περνάει?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα