zefuros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Αν την φορολογική σου δήλωση την υπέβαλες-υπέγραψες εσύ, τότε εσύ εισαι και αυτός που βάζει τα στοιχεία του.
tpanag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 @el99 Επιβεβαίωσε πρώτα ότι χρειάζεται να υποβάλλεις αυτή τη δήλωση. Αμφιβάλλω, γιατί δεν υπάρχει κάποιο πεδίο να συμπληρώσεις αν είχες μηδενική δραστηριότητα στο ελ. επάγγελμα. Καλά όσοι δεν είχαν ποσά προς αναμόρφωση, αυτοί την υποβάλλουν. Όσοι δεν είχαν δραστηριότητα, δε νομίζω ότι χρειάζεται.
el99 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 @tpanag Μίλησα με λογιστή και μου είπε ναι ότι πρέπει να την υποβάλλω.
tpanag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Το ότι μίλησες με λογιστή και σου το είπε αυτό, λυπάμαι, αλλά δε με καθησυχάζει καθόλου... Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με ΔΟΥ ή με υπουργείο οικονομικών. Τι ακριβώς να δηλώσεις εφόσον δεν έχεις κάτι να βάλεις πέρα από τα στοιχεία ταυτότητάς σου; Το "παρών"; Ούτε καν συγκεντρωτική δεν έχουν υποχρέωση να υποβάλλουν όσοι δεν έχουν συναλλαγές >300 ευρώ! Τέλος πάντων εφόσον τη δήλωση την υπέβαλλες μόνος σου, υποβάλλεις και την αναμόρφωση μόνος σου.
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2011 Mε βάση την εγκύκλιο ΠΟΛ 1080/12-04-2011, άρθρο 3 , του ΥΠ. ΟΙΚ., προκύπτει ότι πρέπει να υποβληθεί και στην περίπτωση αυτή (βέβαια εδώ πρόκειται για μια άχρηστη δήλωση ). Η συγκεκριμένη υποβολή θα γίνει μόνο με τα στοιχεία του επιχειρηματία-φυσικού προσώπου. 1
johnskop Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 Μιας και δωθηκε παραταση, ας κουβεντιασουμε το εξης θεμα πιο ανετα. Εχουμε αναφερει σε αλλο thread οτι οσοι εχουν γραφειο στο σπιτι τους τα εξοδα της ΔΕΗ, του ΟΤΕ κλπ. δεν δικαιολογουνται στο συνολο τους ως εξοδα γραφειου αλλα ενα ποσοστο (αλλοι ελεγαν 30%, αλλοι ελεγαν ποσοστιαια με βαση το εμβαδον του γραφειου σε σχεση με το συνολικο εμβαδον του σπιτιου). Λεγαμε τοτε οτι αυτα τα εξοδα τα περναμε αυτουσια (βαση των λογαριασμων) στο βιβλιο εσοδων-εξοδων και μετα κανουμε αναμορφωση για αυτα. Οσοι εχουν αντιμετωπισει ετσι τα εξοδα αυτα, που θα τα βαλουν στην κατασταση της φορολογικης αναμορφωσης??? Να υποθεσω στον πινακα 1, στο Α/Α 18, στις λοιπες δαπανες?? Σχολιαστε....
spafent Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2011 ΤΑΧΙS Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Κατάσταση Φορολογικής Αναμόρφωσης 2.Ποιοί είναι υπόχρεοι υποβολής δήλωσης φορολογικής αναμόρφωσης; Φορολογική Αναμόρφωση υποχρεούνται να κάνουν όσοι έχουν δαπάνες που κατά το άρθρο 31 του ΚΦΕ (Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος ν.2238/1994), δεν αναγνωρίζονται φορολογικά, εν μέρει ή στο συνολό τους.
George Mech Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2011 Εδώ: http://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?show=last&doc=16105 δίνονται αρκετές διευκρινιστικές σημειώσεις. 1
theoxarhs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2011 Καλημέρα και από εμένα σε αυτό το ενδιαφέρον θέμα. Κάποιες απορίες μου: Στον Πίνακα Ι υπάρχει ένα πεδίο που λέει "8. Αποσβέσεις παγίων περιουσιακών στοιχείων (πλέον των νομίμων)". Επειδή έχω κάποια πάγια, όπως π.χ εξοπλισμό του ΕΣΠΑ, τα οποία τα έχω κάνει κανονικά απόσβεση με βάση τα προβλεπόμενα (ποσοστό κλπ), αναρωτιέμαι τι νόημα έχει να υπάρχει αυτό το πεδίο στις δηλώσεις φορολογικής αναμόρφωσης. Η ερώτηση είναι αν πρέπει να συμπληρώσω κάτι στο πεδίο αυτό. Υπάρχουν πάγια που αποσβένουν περισσότερο ή λιγότερο από αυτά που δηλώνεις στο πεδίο 541,542,543(εγω εδώ) του Ε3; Στον Πίνακα IV κατάλαβα ότι σωστά δεν θα συμπληρώσουμε τίποτα στις παρακρατήσεις εφόσον δεν έχουμε ΑΠΥ με έξοδα σε άλλους ελ. επαγγελματίες, οπότε θα ασχολούμασταν με παρακράτηση φόρου, και ότι ασχολείται η άλλη πλευρά με αυτό και είναι λάθος αυτό που είπαν οι εφοριακοί στο συνάδελφο, αυτό αιτιολογήθηκε και εξηγήθηκε απόλυτα νομίζω. Όμως στον ίδιο πίνακα υπάρχει και το πεδιο χαρτόσημο. Στο βιβλίο εσόδων-εξόδων μου καταχωρώ (θέλω να πιστεύω καλώς) το χαρτόσημο ΜΤΠΥ από τις ΑΠΥ μου (δεν υπάρχει πάντα, αλλά όποτε υπάρχει το βάζω ως μη εκπιπτώμενο ΦΠΑ έξοδο, αφού αποτελεί δαπάνη μου) καθώς και το χαρτόσημο του ενοικίου της επαγγελματικής στέγης μου (επίσης μη εκπιπτώμενο ΦΠΑ έξοδο). Αναρωτιέμαι λοιπόν αν πρέπει να αθροίσω τα ποσά αυτά και να τα συμπεριλάβω στην δήλωση φορολογικής αναμόρφωσης στο συγκεκριμένο πεδίο, ή όχι. Δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να μπει το ένα από τα δύο, και τα δύο, ή κανένα από τα δύο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, και όποιες απαντήσεις. ΣΩΤΗΡΗ να είσαι καλά για τις πολύτιμες συμβουλές σου, πάντα σε διαβάζω και σε ακολουθώ πιστά!
ioannis73 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2011 Καλησπέρα Να ρωτήσω το εξής, καθότι διάβασα και τη σημερινή ανακοίνωση για νέα παράταση της υποβολής κατάστασης φορολογικής αναμόρφωσης. Για το οικονομικό έτος 2011 είχα εισόδημα λίγο πάνω από 50.000 ευρώ. Τη δήλωση Ε3 την υπέβαλα μόνος μου ηλεκτρονικά, έγινε αποδεκτή αλλά με αναφορά σε πιθανό πρόστιμο. Η δήλωση εισοδήματος έχει εκκαθαριστεί. Έχω υποβάλει την εκκαθαριστική ΦΠΑ καθώς και τη συγκεντρωτική Πελατών Προμηθευτών. Όλα με δική μου υπογραφή ως μηχανικός. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος ξέρει, εάν μπορώ να υποβάλλω και την κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης μόνος μου. Ευχαριστώ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα