arcgeo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Highlnder Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Οι θέσεις στην πιλωτή δεν είναι κοινόχρηστες, είναι κοινόκτητες. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να έχει την αποκλειστική χρήση. xmrk Αν οι άλλοι έχουν την αποκλειστική χρήση και εσύ απλώς τη διαβεβαίωση του κατασκευαστή τότε όντως δεν μπορείς να κάνεις τίποτε.
Highlander Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Εσύ κάνεις λάθος. Με το συμπάθειο. Ρώτα ένα δικηγόρο.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Η έννοια κοινόχρηστο με αποκλειστική χρήση ή κοινόκτηκο με αποκλειστική χρήση, είναι η ορθή? Γιατί ενώ έχω δει συμβόλαια που αναφέρουν αποκλειστική χρήση τμήματος pilotis για θέση στάθμεσης, δεν θυμάμαι αν χαρακτηρίζονταν κοινόκτητα ή κονόχρηστα.
andrianna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Νομίζω και εγώ ότι ο argeo έχει δίκιο. Υπήρξε μια απόφαση του ΣΤΕ, η οποία είχε φέρει μια αναταραχή, αλλά εξεταζόμενη εκ των υστέρων με προσοχή, είχε βγει το συμπέρασμα ότι αφορούσε συγκεκριμένες περιπτώσεις και όχι γενικά. Θυμάμαι ότι είχε γίνει θέμα.
Highlander Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις. Εγώ δεν νομίζω έτσι, έχω διαβάσει την υπόθεση - που συζητιοταν χρόνια και πλέον ανακοινώθηκε το 2010-. Και ακόμα δεν σου λέω να ακούσεις εμένα τον άγνωστο αλλά να μην σπέρνεις και παραπληροφόρηση. Σου είπα, μην ακούς εμένα πάρε ένα γνωστό σου δικηγόρο να σου πεί.
Didonis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Για να βοηθήσω στο θέμα αυτό όσο μπορώ φυσικά. Μερικές φορές είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε την αίτια κάποιον καταστάσεων για να μπορούμε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Το θέμα με χρήσεις θέσεων στάθμευσης στην πιλοτή άπτεται και ολίγον ΓΟΚ άρα δικό μας και ολίγον Συμβούλιο επικράτειας (αν θυμάμαι καλά) άρα ολιγον δικηγόροι Στην μέση ο κόσμος που τραβά τις κοτσίδες του αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Μέχρι πριν μερικά χρόνια μπορούσε ο κάθε συμβολαιογράφος αφού είχαν δηλωθεί ΚΑΙ ξεχωριστά χιλιοστά για τις θέσεις στάθμευσης στην πιλοτή να τις μεταγράφει. (δηλαδή να γίνονται πράξεις ιδιοκτησίας. Συχνά λοιπόν στις πολυκατοικίες ζητούσαν από τον Μηχανικό να βάλει και ξεχωριστά χιλιοστά στον πίνακα χιλιοστών, για αυτές τις θέσεις στάθμευσης. Οπότε αφού είχαν ξεχωριστά χιλιοστά ο κάθε αγοραστής αγόραζε το Α διαμέρισμα που είχε χιλιοστά (άρα και ποσοστά επί του οικοπέδου) την Β αποθήκη που είχε χιλιοστά (και % επί του οικόπεδου) και την Γ θέση στάθμευσης (που είχε χιλιοστά και % επί του οικόπεδου) Σε άλλα συμβόλαια πχ τις αποθήκες και τις θέσεις στάθμευσης τις είχαν χωρίς δικά τους χιλιοστά και ήταν ως παρατήματα των ιδιοκτησιών των διαμερισμάτων. Στην δεύτερη περίπτωση λοιπόν που οι αποθήκες και οι θέσεις στάθμευσης ήταν παραρτήματα σε οποιαδήποτε μεταπώληση υποχρεωτικά μεταβιβάζονταν μαζί, αφού ήταν παραρτήματα. Στην πρώτη περίπτωση αφού η κάθε ιδιοκτησία (διαμέρισμα, αποθήκη, στάθμευση) είχε ξέχωρα χιλιοστά μπορούσε ο οποιοσδήποτε να το πουλήσει και ξέχωρα. Εδώ κάνουμε μια μεγάλη παρένθεση και υπενθυμίζω ότι η Πιλοτής ως κατασκευή έχει από τον ΓΟΚ μια «προνομιακή» επιδότηση χώρου στο συνολικό ακίνητο. Δηλαδή δίνει κατασκευασμένο χώρο και επειδή βοηθά στην «ακάλυπτη» έκταση του ισόγειου δεν προσμετρά στον Συντελεστή Δόμησης. Επ αυτού του πνεύματος του νόμου πάτησε λοιπόν και δικαστική απόφαση (υποθέτω συμβούλιο επικρατείας) και γνωμάτευσε ότι Αφού η πιλοτή έχει ειδικό ρόλο για το σύνολο του ακινήτου δεν μπορεί τμήμα της ξέχωρο από τα συμφέροντα των υπολοίπων συνιδιοκτητών να μεταβιβαστεί σε τρίτους που δεν έχουν συνιδιοκτησία στο ακίνητο. Συνοπτικά έβγαλε παράτυπο να δίνονται ξεχωριστά χιλιοστά σε θέσεις στάθμευσης στην πιλοτή επειδή έχει ειδικό προνομιακό καθεστώς. Άρα δεν επιτρέπονται πια τα χιλιοστά. Δεν απαγορεύτηκαν όμως η δικαιοπρακτικές πράξεις αποκλειστικών χρήσεων. Δηλαδή μια θέση στάθμευσης τα όρια της που ορίζονται από το σχεδιάγραμμα της μελέτης να έχουν αποκλειστική χρήση από το Α διαμέρισμα ή άλλη από το Β διαμέρισμα κλπ Απλά για να την έχει κάποιος θα πρέπει να έχει και διαμέρισμα ή κάποια άλλη ιδιοκτησία που νόμιμα κατέχει χιλιοστά ιδιοκτησίας. Αυτό έγινε διότι κάποιοι έμεναν στην πολυκατοικία επί της οδού Τάδε αριθμός 28, και αγόρασε θέση στάθμευσης (αφού είχε ξεχωριστά χιλιοστά μπορούσε) στην πιλοτή της οδού Τάδε αριθμός 32. Κάποιος που έμενε στον αριθμό 32 τσατίστηκε τράβηξε δικαστήρια και βγήκε η απόφαση. Οπότε συμπέρασμα Θέσεις στάθμευσης στην πιλοτή που περιγράφονται ως παραρτήματα συνιδιοκτησίας (πχ διαμέρισμα) είναι νόμιμες, μεταβιβάζονται κανονικά και δίνουν αποκλειστική χρήση στην αντίστοιχη ιδιοκτησία. (αυτά αν δεν έχει αλλάξει κάτι σε κάποια νεότερη δικαστική απόφαση) Θέσεις στάθμευσης που εμφαίνονται μεν σε πολεοδομικά σχέδια, ακόμα κι αν έχει γίνει συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης ως θέσεις στάθμευσης αλλά δεν έχουν δοθεί ως παράρτημα σε κανένα διαμέρισμα ή καμία ιδιοκτησία παραμένουν κοινόχρηστοι με ότι θα προβλέπει ο κανονισμός πολυκατοικίας για τους κοινοχρήστους. Επισημάνσεις Τι γίνεται με προϋφιστάμενα συμβόλαια με ξεχωριστά χιλιοστά σε θέσεις στάθμευσης σε πιλοτή, δεν το ξέρω. Δικηγόρος ή αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει Χιλιοστά για θέσεις στάθμευσης σε στεγασμένο χώρο, σε υπόγεια, σε ακαλύπτου επιτρέπονται διότι δεν είχαν ειδικό μπόνους από τον ΓΟΚ του Τρίτση και δεν τα απέκλεισε αυτά κάποια νομοθετική πράξη (ακόμα) *********** ........ Παρ'όλα τα παραπάνω,... πήγαινε μια βόλτα από έναν μηχανικό για να σε συμβουλεύσει για το τι και τι δικαιώματα ή/και υποχρεώσεις υπάρχουν και τα πιθανά σενάρια έτσι ώστε να επιλέξεις την ασφαλέστερη, νομικά αλλά και κοινωνικά (μην τα χαλάσετε με τους γείτονες για 10 τετραγωνικά... δεν αξίζει) στάση σου πάνω στο θέμα. ... Η πιο σωστή συμβουλή και κατά την γνώμη μου. Αν δεν τα βρείτε θα χαλάσετε τις καρδιές σας και θα συνεισφέρεται κι εσείς στην οικονομική ανάκαμψη δικηγόρων και μηχανικών…. (θα με διαγράψει το ΤΕΕ μετά από αυτό χεχε)
arcgeo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Πέρα από τις όποιες ειρωνείες (δικές μου και δικές σου) για να προχωρήσει η κουβέντα, όσα ανέφερα αφορούν τις έννοιες "κοινόκτητο", "κοινόχρηστο" και "αποκλειστική χρήση". Αν κατάλαβα καλά σύμφωνα με όσα λες σε όλες τις πιλωτές μπεστε σκύλοι αλέστε. Αφού η θέσεις είναι κοινόχρηστες όποιος προλάβει παρκάρει! Υ.Γ. Αφού παρακολούθησες την υπόθεση ανέβασε την να ενημερωθούμε.
andrianna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 @didonis κατατοπιστικότατος! κάπως έτσι τα θυμόμουν και εγώ τα πράγματα... υ.γ. νομιζω πως η σωστή ορολογία είναι παρακολούθημα και όχι παράρτημα
nikmmech Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2011 Και όπου παράρτημα = παρακολούθημα, κατά τη νομική ορολογία Με πρόλαβε η andrianna!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα