Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αγκυρώσεις διαμήκους οπλισμού


 

Recommended Posts

*** 3. ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ***

Καταρχήν φαίνεται να οριστικοποιείται η σχέση ε5=2,50εu ή αλλιώς εu=0,40ε5. Αυτό προκύπτει από την πάρα πολύ πρόσφατη δημοσίευση: www.iok.gr/documents/KTX080409-Trezos.pdf , σελ. 27 στο τέλος.

Η δημοσίευση είναι μόλις 20 ημερών.

 

Κατά την προσωπική μου γνώμη, αυτό είναι πολύ ανησυχητικό. Τους λόγους τους προανέφερα σε προηγούμενο αναλυτικό post και αφορά τα τύμπανα.

 

Χάρη, θεωρείς αυτά που παραθέτεις από την εν λόγω δημοσίευση που ανέφερα http://library.tee.gr/digital/m2316/m2316_nezis.pdf από το «1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δομικών Υλικών και Στοιχείων (ΤΕΕ, 21-23 Μαΐου, 2008: Αθήνα),

εγώ δεν τα διάβασα?.

 

Εγώ περίμενα να πεις αυτό που λέει στην παράγραφο «4. ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΩΝ εu & ε5»:Βασικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι η ύπαρξη πειραματικών αποτελεσμάτων αλλά και του συντριπτικά μεγαλύτερου μέρους των κατασκευών οπλισμένων με χάλυβες που υπάκουαν στα παλαιότερα πρότυπα για τους οποίους δεν υπάρχουν μετρήσεις άμεσα αξιοποιήσιμες. Θα ήταν λοιπόν μεγάλη διευκόλυνση σε έργα ανασχεδιασμού υφιστάμενων κατασκευών, κατά την εκτίμηση της φέρουσας ικανότητας τους αλλά ακόμα και για την διερεύνηση των αποτελεσμάτων από παλαιότερα πειράματα με στόχο την επαναξιοποίηση στις μέρες μας, η συσχέτιση της παραμόρφωσης στο μέγιστο φορτίο εu και της παραμόρφωσης μετά τη θραύση

 

Δηλαδή με απλά λόγια λένε: Βοηθάτε και σεις λίγο χριστιανοί, δεν ξέρουμε τι κυκλοφορεί στην πιάτσα, μετράτε και εσείς όταν βρίσκεται την ευκαιρία.

 

Άρα επιβεβαίωση αυτού που είπα

1o) τα λόγια του παρουσιαστή όπως ακριβώς τα είπε:

«Βέβαια, υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα για το κτιριακό απόθεμα των τελευταίων 2 δεκαετιών»

 

 

Και τώρα κρατήστε ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΣΑΣ

 

Όσοι συνάδελφοι έχουν παρδαλό κατσίκι παρακαλούνται να το φέρουν πλησίον της οθόνης του pc να γελάσει ή να κλάψει μαζί τους. Παράλληλα, όσοι το επιθυμούν, να βάλουν να παίζει στο background το άσμα «Έχετε γεια βρυσούλες» για να γίνει ατμόσφαιρα και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να ανάψουμε μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μας .

 

AMBER ALERT: *** Η ομολογία ***.

Ημερίδα: «Χάλυβες Οπλισμού Σκυροδέματος & Σκυρόδεμα: Νέα Πρότυπα και Κανονισμοί»

Αλεξανδρούπολη 21/06/2008.

Κατεβάστε παρακαλώ αυτό:

http://www.teethrakis.gr/plugins/modules/Downloads/uploads/giannopoulos.pdf

 

Πηγαίνετε στη σελίδα 4, στον πρώτο πίνακα με τίτλο:

«Απαιτήσεις ΕΚΩΣ 2000 για την πλαστιμότητα χαλύβων για λόγους αυξημένης πλαστιμότητας δομικών στοιχείων Ω.Σ.»

 

Τι λέει εκεί με κόκκινα γράμματα?

 

S500 αντίστοιχο Β500Α ή Β500Β

 

Άρα επιβεβαίωση αυτού που είπα

Η επιμονή του παρουσιαστή να χαρακτηρίζει των BS00A σαν τον αντικαταστάτη του S500s

 

Άρα και πλήρη δικαίωση ότι τα τύμπανα έπρεπε να είναι 3πλάσσια

 

Εντάξει ξέρω, εγώ έγραψα για S500s και αυτοί ομολόγησαν για S500. Σκεφτείτε συνάδερφοι, αυτά είναι μόνο που μαθαίνουμε (αφού μας φύγει βέβαια πρώτα ο πάτος στο ψάξιμο). Αναρωτιέμαι ΤΙ μετρήσεις μπορεί να έχουν στα χέρια τους και ΤΙ εκπληκτικά αποτελέσματα αυτές δίνουν!!!!!!!!

 

Αλλά μη φοβάστε συνάδελφοι, ψυχραιμία!!! Να’ ναι καλά οι άνθρωποι του ΟΑΣΠ, του ΥΠΕΧΩΔΕ, του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Εξωτερικών, Αθλητισμού κ.λπ. κάτι θα σκεφτούν, όλο και καμιά εγκύκλιο θα βγάλουν, όλο και καμιά τσόντα θα βάλουν στον ΕΑΚ2010 ή στο Εθνικό Προσάρτημα του EC8, ή όποιον αντι(και καλά)σεισμικό κανονισμό θα έχουμε, που με τον κλασσικό μαγικό τρόπο θα προσαυξάνει την αντοχή του σκυροδέματος 1500% και του χάλυβα 5000%. Θυμηθείτε το! και ο νοών, νοήτω!

 

Και η ηρεμία θα επανέλθει στην Μπανανία (business as usual in Banana Republic, ή κάπως έτσι, που θα’ λεγε και ο zavi).

 

Όση θεωρία και να αραδιάσουμε εδώ πέρα, μία είναι η ουσία. Yπάρχει ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Το ήξεραν από τη μέρα που τον έφτιαξαν τον S500 (KTX2008/116σελ./πιν.Π7-5, 100% περισσότερο C απ’όλους).

 

Δεν συνεχίζω το θέμα S500 πλέον.

Υπάρχει ομολογία και είναι εκ του περισσού να πω περισσότερα.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι και ο S500s ήταν προβληματικός. (Είπα στο προηγούμενο post την άποψή μου, δεν επανέρχομαι).

Μακάρι να είχα πρόσβαση σε στοιχεία να τα έβγαζα, δεν έχω όμως. Πιστέψτε ότι θέλετε. Δείτε την ομολογία S500=B500A ή Β500Β (προφανώς και λίγο Β για το ξεκάρφωμα, κατά τη γνώμη μου πάντα) ή ας πάει κάποιος σε μια ημερίδα ΚΤΧ να ζητήσει απαντήσεις. Δυστυχώς εμένα με πέτυχαν εξ απήνης όλα αυτά στην ημερίδα που ήμουν και δεν ήμουν προετοιμασμένος για πολύ μεγαλύτερη φασαρία.

 

Πιστέψτε ότι ήταν ο καλύτερος χάλυβας του σύμπαντος, ότι είχε την πιο φοβερή παραμορφωσιμότητα, τα τύμπανα του ήταν τα προβλεπόμενα και έτσι οι δυνάμεις άντυγας ίσα που χάιδευαν το σκυρόδεμα. Ήταν μάλιστα τόόόόσο καλός που τελικά…………τον αλλάξαμε.

 

Τέλος πάντων συνάδελφοι, πιστέψτε ότι θέλετε, αγκυρώστε όπως σας φωτίσει ο θεός και καμπυλώστε όπως νομίζετε. Αν δείτε και δυσκολεύεστε, 0.6lb,min και στη συνέχεια διαπραγματεύσεις με την πολεοδομία. Αν είστε και τυχεροί και είναι περίοδος εκπτώσεων, ακόμη καλύτερα.

 

Λέει ο συνάδελφος SIRADRAB

Εδώ βρίσκεται και η βαθύτερη ουσία, κατά την γνώμη μου, της τόσο ενδιαφέρουσας, συζήτησης που γίνεται εδώ. Τι πάει να πει, θα σε αφήσουν την αγκύρωση Φ12 σε 30 εκ.? Υπάρχει κανονισμός ή δεν υπάρχει.

Αγαπητέ συνάδελφε, τα είπες όλα σε μόλις 16 λέξεις.

 

προς zavi

Αν δεν σου κάνει κόπο ψάξε λίγο και λύσε μου την απορία.

Τι ήταν αυτά τα σίδερα με το 2πλο σπάσιμο? (Φ, πλάτος κολώνας και ύψος δοκού)

 

Με την ησυχία σου. Και τον Αύγουστο εδώ θα’ μαστε.

Εγώ να λέω για το 0.6lb,min και να τρώω bans, ο Χάρης να λέει για τους άγραφους νόμους και τους καλούς συμβιβασμούς, ο pappos να στέλνει κατ’ εξακολούθηση αυτά που έχουν λύσει οι γερμανοί πριν 500 χρόνια και εμείς ακόμη ψάχνουμε αλλά δεν ξέρουμε γερμανικά και ο pappos βαριέται να τα μεταφράσει μπας και καταλάβουμε, εσύ λιτός και πρακτικός να ζητάς απλά το πολλαπλασιαστή του Φ…………

 

H μέρα της μαρμότας σου λέει τίποτα?

 

«Αλλά η συλλογική μνήμη λειτουργεί όπως την βολεύει και ξεχνά το βασικότερο: ότι στην «Μέρα της Μαρμότας» η μέρα μπορεί να επαναλαμβάνεται εξωτερικά, ο Μπιλ Μάρεϋ μαθαίνει όμως να ξεπερνά την ρουτίνα της αέναης επανάληψης, εφευρίσκοντας σιγά σιγά τρόπους για να ξεφύγει από την ανία και καταλήγοντας να ζει συναρπαστικά κάθε ίδια εξωτερικά μέρα.

 

Αν λοιπόν ακόμη και στην μέρα της μαρμότας μπορεί κανείς να βρίσκει τελικά ισορροπία, σκοπό και νόημα, αν ακόμη και όταν τα έξω γεγονότα συμβαίνουν κάθε μέρα με τον ίδιο ολόιδιο τρόπο εσύ μπορείς να βγάζεις άκρη στηριζόμενος στα μέσα γεγονότα σου, στον τρόπο που φιλτράρεις, επεξεργάζεσαι και διαδράς με τον έξω κόσμο, τότε εξ αντιδιαστολής πρέπει να δεχτούμε ότι στις μέρες της μη μαρμότας, στις μέρες δηλαδή που εξωτερικά τίποτα δεν είναι μοιραίο να συμβεί με τον ίδιο ολόιδιο τρόπο, αν εσύ εξακολουθείς και ζεις ίδια ολόιδια είναι επειδή την μαρμότα την κουβαλάς μέσα σου.»

Για την αντιγραφή: http://old-boy.blogspot.com/2009/02/blog-post_04.html

 

Ευχαριστώ, καλές αγκυρώσεις σε όλους & καλό φθινόπωρο να’ χουμε!

********************* ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 626
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εδώ βρίσκεται και η βαθύτερη ουσία, κατά την γνώμη μου, της τόσο ενδιαφέρουσας, συζήτησης που γίνεται εδώ. Τι πάει να πει, θα σε αφήσουν την αγκύρωση Φ12 σε 30 εκ.? Υπάρχει κανονισμός ή δεν υπάρχει. Εάν υπάρχουν ασάφειες, που υπάρχουν, ποιός είναι αρμόδιος και με ποιό βαθμό ευθύνης έναντι του μηχανικού-μελετητή να τις διαμορφώσει σε ''άγραφους κανόνες'' εκτός κανονισμών και χωρίς να έχει άμεση επαφή με το θέμα της μελέτης? Το ότι είναι υπέρ της ασφάλειας δεν μου λέει τίποτα εμένα από μόνο του. Αν είναι να διπλασιασθούν οι διατομές επί τόπου. Έτσι πάμε στη λογική της κολοκυθιάς. Ο μελετητής κρίνει τον βαθμό ασφάλειας και οικονομίας της κατασκευής κι έχει όλα τα δεδομένα της μελέτης και δεν υποκύπτει σε άγραφους κανόνες, βασίζεται στις γνώσεις του και στους κανονισμούς που ισχύουν κάθε φορά.

 

Εγω επιμένω. Είναι άδικο μετά από τέτοια συζήτηση να μην καταλήξουμε κάπου. Δεν μπορώ να δεκτό ότι "τα είπαμε όλα και ο καθένας αποφασίζει μόνος του". Προτείνω να συγκεντωθούν όλα τα παραπάνω και να υποβληθεί ερώτημα στην επιστημονική επιτροπή (αυτή που συγκροτήθηκε με απόφαση του Υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ και λειτουργεί στα πλαίσια του ΟΑΣΠ) για να δώσουν ένα τέλος (αν μπορούν) σε αυτό το θέμα, όσο αφορά τον ΕΚΩΣ. Μετά ο καθένας ας κάνει ότι θέλει τόσο στη μελέτη όσο και στην κατασκευή, απλά να υπάρχει κάποια κοινή βάση για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε αδελφέ του rigid joint λογικά θα φας εσύ ban και είναι κρίμα...

 

Πρέπει να καταλάβεις οτι αυτά που γράφεις αρέσουν σε όλους μας και δείχνουν γνώστη του αντικειμένου όμως το φόρουμ ευτυχώς ή δυστυχώς έχει κανόνες και οι διαχειριστές πρέπει να τους εφαρμόζουν.

 

Δεν έχει κάποιος κάτι μαζί σου και δεν χρειάζεται να γράφεις και να απολογείσαι σε κανέναν για αυτό σταμάτα να φτάχνεις λογαριασμούς και κάνε υπομονή λίγες ημέρες να ξεμπαναριστείς. (του ρήματος?:))

 

Μέχρι τότε μόνο εκνευρισμό προκαλείς στους διαχειριστές που πρέπει να σε κυνηγάνε λες και είσαι 5 χρονών για να σβήνουν τα κείμενα σου.

 

Please!!! λίγες ημέρες υπομονή και μετά είμαστε όλοι όλο αυτιά.

Link to comment
Share on other sites

αν κάποιοι θέλουν κάτι να αφήσουν το mail τους γιατί σε λίγο δεν θα έχω πρόσβαση, πως θα σας απαντήσω?

 

ε? πως? γράψτε και το mail στο post σας

 

αν και να πω την αλήθεια ψιλοβαρέθηκα, σεντόνια, ban, σεντόνια, ban................μέρα της μαρμότας

Link to comment
Share on other sites

monolithic_joint ή όποιος θέλεις να είσαι.

Πλέον αν και αξίζεις πάλι να γίνεις ban δεν έχει νόημα να γίνεις.

Εσύ δεν "συμμαζεύεσαι με" τίποτα αν μου επιτρέπεις....

Με εκφράζει η άποψη του nic

 

Τουλάχιστον δεν παραβαίνεις κανόνες ευγενείας με τον νέο σου χαρακτήρα (τρομάρα σου!).

Σε 4 μέρες λήγει ο αποκλεισμός του αδερφού σου.

Σε παρακαλώ πάρε όσα π.μ θέλεις αλλά συμμορφώσου από μόνος σου για 4 μέρες. Μην ανεβάζεις posts.

Μετά επέλεξε λογαριασμό και πες στον Engineer να διαγράψει τους υπόλοιπους.

Σε ευχαριστώ

 

Ξεκαθαρίζουμε για άλλη μια φορά ότι πολλαπλοί λογαριασμοί απαγορεύονται και ότι όποιος προβαίνει σε κάτι τέτοιο δεν σέβεται τους κανόνες λειτουργίας του forum, απαξιώνει το ρόλο των Συντονιστών και οι κίτρινες/κόκκινες κάρτες/αποβολές που αποτελούν τα εργαλεία Συντονισμού και εφαρμογής των Κανόνων. Πρέπει να προσθέσουμε επίσης ότι στο forum αυτό τουλάχιστον, δεν δρούμε ανταγωνιστικά ούτε προσπαθούμε να επιβάλουμε τις απόψεις μας ή να δείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι απ' τους άλλους, συζητούμε ως συνάδελφοι όσα μας προβληματίζουν, μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας. Ας είμαστε λοιπόν όλοι προσεχτικότεροι στον τρόπο που εκφραζόμαστε, να μην ειρωνευόμαστε και να μη θίγουμε συναδέλφους είτε είναι μέλη του forum είτε όχι, ιδιαίτερα όσο κάποιοι από εμάς συμμετέχουν ανώνυμα. Προσοχή επίσης όταν αναφερόμαστε σε επώνυμα μέλη της κοινωνίας (όπως καθηγητές..) την στιγμή που εμείς είμαστε ανώνυμοι.

Link to comment
Share on other sites

Σαν μηχανικοί είτε μελετητές είτε κατασκευαστές λαμβάνουμε κάθε φορά και με βάση τα δεδομένα που έχουμε ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

Το ζητούμενο λοιπόν που θίχτηκε στο παρόν θέμα είναι ποια είναι τα απαιτούμενα μήκη αγκύρωσης (κάτι το οποίο απαντήθηκε και με το παραπάνω) και ποιες οι ελάχιστες διαστάσεις των ακραίων στύλων πλαισίων.

Σύμφωνα με όσα έχουν ειπωθεί και σύμφωνα με όσα βλέπω ότι εφαρμόζονται στις κατασκευές ιδιωτικών έργων στην Ελλάδα, θεωρώ ως ρεαλισμό, πραγματισμό, συμβιβασμό, βέλτιστη λύση, άγραφο κανόνα ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, τα μεγέθη που ανέφερα παραπάνω (40/45/50/55/60cm για Φ12/14/16/18/20 αντίστοιχα).

Επί της ουσίας λοιπόν, εσύ rigid_joint τι θα πρότεινες σ' έναν συνάδελφο που κάνει μια στατική μελέτη;

 

@ppetros

Αν έχεις κάποιο ερώτημα σχετικά με τους ΕΚΩΣ και ΕΑΚ μπορείς και ως μεμονωμένο άτομο να υποβάλλεις ερώτηση στην επιστημονική επιτροπή του ΟΑΣΠ ακόμα και με fax ή email (αρκεί να αναγράφεις όλα τα στοιχεία σου), να πάρεις τηλέφωνο στη γραμματεία και να ζητήσεις τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής σου, και θα πάρεις απάντηση σε κανένα εξάμηνο, που αν έχεις την καλή διάθεση να τη δημοσιοποιήσεις στο forum θα είμαστε όλοι ευγνώμονες.

Για κάτι πιο μαζικό υπάρχει και ο ΣΠΜΕ στον οποίο θα έπρεπε να συμμετέχουμε και να απευθυνθούμε για να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες.

Το έντυπο της αίτησης που χρησιμοποίησα για ερώτημά μου στον ΟΑΣΠ θα το βρεις ΕΔΩ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήθελα να ρωτήσω και εγώ!

Η πράξη που αναφέρει συνεχώς ο zavi.

To σημαντικότερο..

Τι προτείνεις? ( σε 4 μέρες παρακαλώ)

Οι τιμές που αναφέρει ο Χάρης με ικανοποιούν απόλυτα "οφθαλμοστατικά"

Link to comment
Share on other sites

Εμείς οι μηχανικοί επιθυμούμε να μην έχουμε μειωμένη ολκιμότητα στον χάλυβα και αυτό γιατί, σε περιπτώσεις φορτίσεων (που έχει σχέση και με την ταχύτητα φόρτισης) επηρεάζονται σημαντικά οι μηχανικές ιδιότητες του χάλυβα.

 

Εαν έχουμε μια δυναμική φόρτιση (π.χ. σεισμό) που σε αυτήν την περίπτωση έχουμε και άυξηση της ταχύτητας φόρτισης, θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του ορίου διαρροής και της εφελκυστικής αντοχής.

 

Γνωρίζουμε όμως ότι ο δείκτης ολκιμότητας μ[ε]=ε/ε[y] μειώνεται με την άυξηση του ορίου διαρροής.

 

Δηλαδή με άλλα λόγια κατά αύξηση του ορίου διαρροής και της εφελκυστικής αντοχής θα έχουμε μείωση ολκιμότητας και ψαθυροποίηση του υλικού (ακριβώς αυτό που δεν επιθυμούμε στην περίπτωση του σεισμού).

 

Κατά την αύξηση της διαρροής που επιτυγχάνεται με την αύξηση της ταχύτητας φόρτισης μειώνεται και ο διαθέσιμος χρόνος σχηματισμού των γραμμών ολίσθησης και επομένως η αντίσταση έναντι διαρροής μεγαλώνει.

 

Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει και η περιεκτικότητα του άνθρακα στις μηχανικές ιδιότητες του χάλυβα. Άυξηση του ποσοστού του άνθρακα αυξάνει την αντοχή, αλλά μειώνει την ολκιμότητα του χάλυβα.

 

Μετά από όλα αυτά εσείς πόσο σίγουροι είστε για το τι χάλυβα παίρνετε από τις μάντρες...

(και μετά θα φτάσουμε στις αγκυρώσεις, τύμπανα κ.τ.λ.)

 

Και τέλος το βασικό μήκος αγκύρωσης είναι το μήκος αυτό που επαρκεί ακριβώς για να μεταφερθεί η δύναμη διαρροής του οπλισμού στο σκυρόδεμα. Με άλλα λόγια πρέπει ο μηχανικός να εντοπίσει την κρίσιμη διατομή (κρίσιμη διατομή είναι όταν η ράβδος θα κληθεί για να αναπτύξει την τάση διαρροής της) και μετά να αγκυρώσει από την κρίσιμη διατομή μέχρι και το τέλος της ράβδου. Και επειδή είμαστε μηχανικοί παίρνουμε τους πίνακες DIN και αγκυρώνουμε κανονικά και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Για απαιτήσεις αντισεισμικότητας οι κρίσιμες διατομές είναι στις παρειές των στηρίξεων (και γενικά δηλαδή κρίσιμες περιοχές είναι αυτές).

 

Οπότε για να είστε σίγουροι βάλτε μήκος και λίγο παραπάνω δεν κάνει κακό (μην παίζεται δηλαδή με τα εκατατοστά)

 

Και μην ξεχνάτε το μήκος αγκύρωσης έχει σχέση με την ποιότητα του χάλυβα, το σκυρόδεμα και διάφορους άλλους παράγοντες που τώρα δεν θυμαμαι.

 

Τώρα αν θέλετε ακόμα καλύτερη αγκύρωση βάλτε και εγκάρσιες ράβδους στο μήκος αγκύρωσης. (οπότε έχετε και ανάλυψη αποσχιστικών τάσεων).

 

Κουράστηκα δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα...σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλά πράματα ακόμα να ειπωθούν αλλά έτσι όπως το πάμε σε λίγο μας βλέπω να μιλάμε και για την λειτουργία Βλήτρου στο σκυρόδεμα...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κανείς δεν υποστυλώνει Φ12 με άγκιστρο σε 25 εκ. ?Εγώ πολλές φορές αναγκάζομαι να το κάνω σε δοκούς που καταλήγουν σε τοίχωμα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κανείς δεν υποστυλώνει Φ12 με άγκιστρο σε 25 εκ. ?Εγώ πολλές φορές αναγκάζομαι να το κάνω σε δοκούς που καταλήγουν σε τοίχωμα.

Αρα δεν θα έπρεπε να απαγορεύεται από τον κανονισμό αυτή η διάσταση υποστυλώματος-τοιχείου, όταν συντρέχει δοκός;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.