acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Γιατί βρε; Το 99,99% των συναδέλφων ΔΕΝ έχουν χαμπάρι από αυτά για τα οποία μιλάνε οι Pappos, rigid_joint, Xάρης, Zavi, Αρης κτλ... Ξέρεις-ξέρετε πόσοι έχουν μεσάνυχτα από αυτά; Ξέρετε πόσοι αρχιτέκτονες κάνουν επίβλεψη και το μόνο που κοιτάνε είναι το πλήθος των ράβδων; Κι αν προσπαθήσεις να κάνεις σωστά την δουλειά σου, ξέρετε τί γίνεται μετά... Μαρμάνγκα!!! Γι΄αυτό ας μην το ψάχνουμε και πολύ, διότι αν καταργήσουμε τα 25άρια υποστυλώματα, μελέτη δεν θα ξαναδούμε στον αιώνα των αιώνων, αμήν! (Έχω κι έγώ τις κρίσεις απελπισίας μου...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Η μόνη λύση για σωστή τοποθέτηση αγκύρωσης είναι ανοιχτά τσέρκια στα δοκάρια, κάτι που εφαρμόζω όπου μπορώ. ΝΑΙ ΟΜΩΣ Το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που θα συναντήσεις σε τέτοια περίπτωση είναι να ''χτυπάει'' το τσέρκι-μουστάκι στον ξυλότυπο της πλάκας την ώρα που το κλείνουν. ΕΤΣΙ,αναγκαστικά παραγγέλνεις μουστάκι ΕΩΣ 5 εκατοστά που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΦΙΞΗ ΔΟΚΟΥ+ΣΤΡΕΨΗ(ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα-κατά τη γνώμη μου- ειδικά στην περίπτωση πλάκας-προβόλου). Η λύση είναι -κ την ξαναανέφεερα- ΘΩΡΑΚΑΣ ΣΤΑ ΥΠΟΣΤΗΛΩΜΑΤΑ=μεγάλος κίνδυνος εργατικού ατυχήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Στην περιοχή μου αγκυρώνουμε και Φ20 σε 25αρα κολώνα!!! Όταν σε μελέτη μου είχα υπολογισμό μηκών αγκύρωσης και "δοντάκι" στα τοιχία ο εργολάβος το θεώρησε "πολυτέλειες αφού κανένας δεν τα κάνει" και "σιγά μη πέσουν". Η πολεοδομία πάλι δεν ελέγχει τίποτα, και ο πελάτης έκοψε τα "δοντια" από τα τοιχία για να μεγαλώσει το παράθυρο!!! Ευτυχώς δεν είχα επίβλεψη!!! Όσον αφορά την παραπάνω συζήτηση ομολογώ τη βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, αλλά προβληματίστικα αρκετά. Εκ του νόμου έιμαστε υποχρεωμένοι να διαστασιολογούμε σύμφωνα με τον ΕΚΩΣ ο οποίος είναι "του Κίτσου η μάνα κάθονταν". Τι κάνουμε, οέο; Κάνουμε αυτό που πρέπει και δουλεύουμε με ελάχιστους πελάτες ή δε βαριέσαι αφού έτσι θέλουνε (σύμφωνα με τον ΕΚΩΣ) έτσι θα τα κάνουμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 α) Ο ΕΚΩΣ είναι καλός κανονισμός. β) Ο ΕΚΩΣ είναι ΦΕΚ (και όχι η μάνα του..) γ)Ο ΕΚΩΣ είναι υποχρεωτικός δ)Δεν θα χάσεις πελάτες...θα χάσεις ανεγκέφαλους και θα γλιτώσεος την φύλακή ε)Ευτυχώς που δεν είχες την επίβλεψη στ)Ευτυχώς που έκανες καλή μελέτη γιατί όταν θα πέσει θα ψάξουν πρώτα αυτή Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 αμέσως την καταστροφολογία...........θα πέσει....... σιγά μη πέσει........άλλα έχουν σειρά Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Ποτέ δεν ξέρεις τις διαθέσεις της καλής μας γης.Βλάβη με απαίτηση αποζημιώσεων σου φτάνει ? Οι ΕΑΚ - ΕΚΩΣ πέρα από κανονισμοί (καλοί ή κακοί) είναι νόμοι του κράτους . Μην το ξεχνάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Ζavi αν "μουστάκι" λες τα αγκύρια του τσερκιού, να τα φέρνεις και τα 2 σε 135 μοίρες και όχι το ένα 135 και το άλλο 90, διόι άπαξ και μπει ο κλωβός στο καλούπι...άντε γειά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 acnt Αυτό ακριβώς λέω μουστάκι.Αν δεν μπει ο κλωβός στο καλούπι,πώς θα μπορέσεις να τοποθετήσεις κάτω διαμήκη?Αφού θα ''βρίσκουν'' τα κάτω στο μανδύα του υποστηλώματος.... Και φυσικά τα διαμήκη στην περίπτωση του ανοικτού κλωβού ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ μπαίνουν συρταρωτά,οπότε στα άνω διαμήκη σίδερα το κατακόρυφο σκέλος αγκύρωσης είναι MAXIMUM 10 cm μικρότερο από το απόλυτο ύψος της δοκού,στα κάτω διαμήκη MAXIMUM 15 cm κατ' απόλυτη τιμή(για να μπορούν να περάσουν από το μανδύα του υποστηλώματος και τα κολωνοσίδερα),ενώ Β.στην περίπτωση του ανοικτού κλωβού ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ τα άνω διαμήκη μπορούν να έχουν διπλό σπάσιμο κ τα κάτω διαμήκη MAXIMUM 15 cm μικρότερα από το απόλυτο ύψος της δοκού αλλά σε αυτή την περίπτωση εξακολουθεί να ισχύει η μειωμένη περίσφιξη της δοκού γιατί ο κλωβός ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ,οπότε αναγκαστικά θα κοπεί το μουστάκι. Σε καμία από τις 2 περιπτώσεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τα κάτω διαμήκη να έχουν διπλό σπάσιμο. Μελετητές,αυτά είναι τα δεδομένα της τοποθέτησης,πείτε μας ποιά περίπτωση να διαλέγουμε. Έχω εφαρμόσει κ τις 2 κ η γνώμη μου είναι η εξής:διαλέγω την Α. περίπτωση,γιατί κοιμάμαι καλύτερα (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ,μόνο γι' αυτό το λόγο τη διαλέγω) Αυτά και πάλι. edit:ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Κ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΔΕΑ acnt!!!!Με ανοικτό κλωβό η Β. περίπτωση γίνεται (θεωρητικά) αν τοποθετηθούν τα πάντα κ ΣΗΚΩΝΕΙ ΓΕΡΑΝΟΣ ΕΛΑΦΡΙΑ ΤΗ ΔΟΚΟ ετσι ώστε να κλείσει κ το μουστάκι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Β.στην περίπτωση του ανοικτού κλωβού ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ τα άνω διαμήκη μπορούν να έχουν διπλό σπάσιμο ναι zavi, αλλά η Β περίπτωση έχει 2πλο σπάσιμο που είναι και η αδυναμία σου χαχαχαχαχα, προσκυνώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2009 ναι zavi, αλλά η Β περίπτωση έχει 2πλο σπάσιμο που είναι και η αδυναμία σου χαχαχαχαχα, προσκυνώ Στα άνω δεν πολυχαλιέμαι πλέον.....ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ ΦΕΤΕΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα