Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στα πρώτα χρόνια της πολιτικής αεροπλοΐας τα αεροπλάνα έπεφταν.

Ξέρετε γιατί; Γιατί τα παράθυρα ήταν ορθογωνικά!

Η λύση ήταν απλή. Όπως σωστά φανταστήκατε αντιμετώπισαν τη συγκέντρωση τάσεων στις κοφτές γωνίες κάνοντας τα παράθυρα με ομαλές καμπύλες γωνίες.

Το ίδιο ισχύει και για τις αγκυρώσεις με διάμετρο μικρού ή μεγάλου τυμπάνου.

  • Απαντήσεις 626
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Kαλά zavi, έχω κουφαθεί.

Είσαι πρώτος με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, ότι και να λέει ο Αριστοτέλης!

Δημοσιεύτηκε

Εγώ προτείνω να μποϋκοτάτουμε όλοι τους έτοιμος κλωβούς οπλισμού. Να ξαναγυρίσουμε στο τσέρκι να δείτε όλοι πως θα κάνουν τα πάντα οι μάστορες. Αυτό ή να υπογράφουν για την εφαρμογή του κανονισμού οι μάστορες. Πάντως zavi από το ολότελα...

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με Zavi και συμπληρώνω αν επιτρέπει:

 

μεγάλα υποστυλώματα όπου τα χρειαζόμαστε!

 

και για τα παραπάνω, αλλά και επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω παλαιά κτίρια αλλά κυρίως κτίρια κοντά στο 94 (με ΕΚΩΣ-ΝΕΑΚ) που έχουν πρόβλημα στα υποστυλώματα....αμαρτία.....μεγάλη αμαρτία.....για να μην φαίνεται η κολώνα....έλεος....στην Ελλάδα ζούμε.

Δημοσιεύτηκε
... με διάμετρο μικρού ή μεγάλου τυμπάνου.

 

Τύμπανο εννοείς το λοστό που λυγίζουν τα σίδερα τα παληκάρια ή μήπως το παπούτσι με το οποίο το πατάνε για κόντρα ??? :) :) :) :)

 

Πάντως σοβαρά τώρα σε αυτό που λες έχεις δίκιο.Είχα δει κάμψη Φ25 με d 5 σε 90 μοίρες και μιλάμε η γωνία έβγαζε καπνό!!!!!!!!!ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ..........ανατρίχιασα σου λέω......!!!!!!!!!!

 

Σκυρόδεμα..........

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που λέω είναι ότι δεν έχει νόημα να κάνεις κάμψεις ειδικά με μικρές διαμέτρους τυμπάνου (παπουτσιού :lol:) γιατί υποβιβάζεις την ποιότητα της ράβδου σε StI ή B500A αν προτιμούν οι νεώτεροι.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

και μία δύσκολη ερώτηση για τους διαβασμένους.

δεδομένα:

λb,net=α*lb*Asreq/Asprov,

το α εξαρτάται από το είδος της αγκύρωση και παίζει 1 ή 0.7 (Σχήμα 17.1).

στην §17.6.3, εκεί δηλ. που ορίζει το lbnet, μου διεκρινίζει:

α συντελεστής εξαρτώμενος από τον τύπο αγκύρωσης κατά το Σχήμα 17.1 (>=0.5 )

η ερώτηση:

 

α>=0.5 ??? πώς του ήρθε αύτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.