Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Φυσικά, αυτό που λες επιδιώκουν. Δεν θα πει το ΥΠΕΠΘ, "κλείνω 1, 2, 3, ... , ν τμήματα". Θα πει "ανέστειλαν την λειτουργία τους, γιατί δεν ήταν ικανοί managers".

Δημοσιεύτηκε

Δύστυχώς έτσι όπως τα λές είναι συνάδελφε. Δεν λέω εξορθολογισμός απαιτείται αλλά αυτό μου θυμίζει λογικές του στύλ "εγώ αυτό αποφάσισα και όποιος γουστάρει. Κόφτε το λαιμό σας και όποιος αντέξει". Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα. Χρειάζεται μελέτη βιωσιμότητας και σκοπιμότητας για την χρησιμότητα ή όχι των περισσοτέρων, εάν όχι όλων, σχολών. Φαντάζεστε δηλαδή να κλείσει η Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ που έιναι και το θέμα του thread? To θεωρώ αδιανόητο!

Δημοσιεύτηκε

Ενα παραδειγμα, τα τμηματα χημικων μηχανικων σε ΑΠΘ και ΕΜΠ

εχουν 80 και 100 μελη ΔΕΠ αντιστοιχα. Ε δεν ειναι σκανδαλωδες να

εχουν και συμβασιουχους ΠΔ 407 για να κανουν μαθημα?

 

Το μετρο του υπουργειου σωστο ειναι αλλα ο πηχης ειναι πολυ

χαμηλος. Ας το εκαναν 40-25 η ενα πιο λογικο νουμερο τελος

παντων.

Δημοσιεύτηκε

Έτσι όπως το θέτεις ναι αλλά με 25 άτομα δεν μπορείς να κάνεις δουλειά ειδικά αν το πρόγραμμα διαθέτει και λίγο ποικιλία. Δεν μπορούν να τα ξέρουν όλοι όλα καλά. Δεν είναι δημοτικό οι Τριτοβάθμιες σχολές.

Δημοσιεύτηκε

Ίσως το 25 να είναι μικρό αλλά πχ για 40 και πάνω δεν νομίζω οτι υπάρχει μια διακαιολογία Μίλαγα με ένα πανεπιστημιακό που ήταν Η.Π.Α και μου είπε το εξής , σε ερικα΄πανεπιστήμια εκεί ανα Χ χρόνια οι καθηγηγτές του ίδιου τομέα ανταλλάσουν τα μαθήματα έτσι σε βάθος χρόνο κάνουν σχεδόν όλοι όλα του τομέα. Σύμφωνα με τον συνομιλητή το κάνουν για να αποφευχθεί η περίπτωση που ο καθήγητης φτιάχνει μια φορά σημειώσεις και κάνει ακριβώς το ίδιο μάθημα ύστερα από Χ χρόνια

Δημοσιεύτηκε

Έτσι όπως τα λές είναι και συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Πάνω απο όλα όμως χρειάζεται προσεκτικός σχεδιασμός απο τις ίδιες τις σχολές ώστε να μην δούμε μαζικές καταργήσεις μαθημάτων επειδή δεν υπάρχει πλέον ο έκτακτος που τα γνωρίζει καλά. Ελπίζω απλά να μην γίνουν τα προγράμματα φτωχότερα λόγω του μέτρου αυτού. Επίσης μάλλον έιναι μια καλή ευκαιρία κάποιοι απέθαντοι υπεραιωνόβιοι καθηγητές που "κοσμούν" επι δεκαετίες τα ελληνικά αμφιθέατρα να πάνε σπίτι τους και να πιάσουν δουλειά νέοι με περισσότερα προσόντα και γνώσεις.

Δημοσιεύτηκε

Επειδη παραμυθιαζομαστε πολυ ας πουμε μερικες αληθειες. Πολλοι

μεγαλοκαθηγητες ενω τυπικα εχουν χρεωμενα μαθηματα δεν πατανε

ποτε και βαζουν ειτε ΠΔ407 η νεοτερα μελη ΔΕΠ (τα π... τους) να

διδασκουν. Οι μεγαλοκαθηγηταδες ασχολουνται με τα γραφεια τους

εξω η απλα με μεγαλα ερευνητικα προγραμματα οπου το χαρτι

ρεει αφθονο.

 

Αλλη περιπτωση ειναι οτι στην προσπαθεια να βολευτουν πολλοι

ημεταιροι δημιουργηθηκαν υπερβολικα πολλα μαθηματα ενω

ο καθε καθηγητης κανει απλα 1 μαθημα το εξαμηνο!

Πολυδιασπαση δυναμεων και σπαταλη στο φουλ.

 

Απο την αλλη αν με 25 μελη ΔΕΠ χωρις υμβασιουχους καταφερει

κανεις να βγουνε 15 εργαστηρια με 5-6 ομαδες εκαστο, 60 υποχρεωτικα

μαθηματα, 100+ επιλογης, μεταπτυχιακα μαθηματα, ερευνα, συνεδρια

κτλ κτλ αυτο θα σημαινει οτι καθε μελος ΔΕΠ εχει ντοπαριστει αγρια.

 

Τρανο παραδειγμα της ελληνικης πραγματικοτητας η Ιατρικη Αθηνων

με 500 μελη ΔΕΠ οσο δηλαση σχεδον ολο το ΕΜΠ!!!! Μεσα σε αυτους

ειναι ανθρωποι που ειναι κορυφαιοι παγκοσμιως και προτοποροι αλλα

και πολλα πολλα βυσματα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.