nikmmech Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2011 Φυσικά, αυτό που λες επιδιώκουν. Δεν θα πει το ΥΠΕΠΘ, "κλείνω 1, 2, 3, ... , ν τμήματα". Θα πει "ανέστειλαν την λειτουργία τους, γιατί δεν ήταν ικανοί managers".
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2011 Δύστυχώς έτσι όπως τα λές είναι συνάδελφε. Δεν λέω εξορθολογισμός απαιτείται αλλά αυτό μου θυμίζει λογικές του στύλ "εγώ αυτό αποφάσισα και όποιος γουστάρει. Κόφτε το λαιμό σας και όποιος αντέξει". Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα. Χρειάζεται μελέτη βιωσιμότητας και σκοπιμότητας για την χρησιμότητα ή όχι των περισσοτέρων, εάν όχι όλων, σχολών. Φαντάζεστε δηλαδή να κλείσει η Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ που έιναι και το θέμα του thread? To θεωρώ αδιανόητο!
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2011 Ενα παραδειγμα, τα τμηματα χημικων μηχανικων σε ΑΠΘ και ΕΜΠ εχουν 80 και 100 μελη ΔΕΠ αντιστοιχα. Ε δεν ειναι σκανδαλωδες να εχουν και συμβασιουχους ΠΔ 407 για να κανουν μαθημα? Το μετρο του υπουργειου σωστο ειναι αλλα ο πηχης ειναι πολυ χαμηλος. Ας το εκαναν 40-25 η ενα πιο λογικο νουμερο τελος παντων.
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Έτσι όπως το θέτεις ναι αλλά με 25 άτομα δεν μπορείς να κάνεις δουλειά ειδικά αν το πρόγραμμα διαθέτει και λίγο ποικιλία. Δεν μπορούν να τα ξέρουν όλοι όλα καλά. Δεν είναι δημοτικό οι Τριτοβάθμιες σχολές.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Ίσως το 25 να είναι μικρό αλλά πχ για 40 και πάνω δεν νομίζω οτι υπάρχει μια διακαιολογία Μίλαγα με ένα πανεπιστημιακό που ήταν Η.Π.Α και μου είπε το εξής , σε ερικα΄πανεπιστήμια εκεί ανα Χ χρόνια οι καθηγηγτές του ίδιου τομέα ανταλλάσουν τα μαθήματα έτσι σε βάθος χρόνο κάνουν σχεδόν όλοι όλα του τομέα. Σύμφωνα με τον συνομιλητή το κάνουν για να αποφευχθεί η περίπτωση που ο καθήγητης φτιάχνει μια φορά σημειώσεις και κάνει ακριβώς το ίδιο μάθημα ύστερα από Χ χρόνια
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Έτσι όπως τα λές είναι και συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Πάνω απο όλα όμως χρειάζεται προσεκτικός σχεδιασμός απο τις ίδιες τις σχολές ώστε να μην δούμε μαζικές καταργήσεις μαθημάτων επειδή δεν υπάρχει πλέον ο έκτακτος που τα γνωρίζει καλά. Ελπίζω απλά να μην γίνουν τα προγράμματα φτωχότερα λόγω του μέτρου αυτού. Επίσης μάλλον έιναι μια καλή ευκαιρία κάποιοι απέθαντοι υπεραιωνόβιοι καθηγητές που "κοσμούν" επι δεκαετίες τα ελληνικά αμφιθέατρα να πάνε σπίτι τους και να πιάσουν δουλειά νέοι με περισσότερα προσόντα και γνώσεις.
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2011 Επειδη παραμυθιαζομαστε πολυ ας πουμε μερικες αληθειες. Πολλοι μεγαλοκαθηγητες ενω τυπικα εχουν χρεωμενα μαθηματα δεν πατανε ποτε και βαζουν ειτε ΠΔ407 η νεοτερα μελη ΔΕΠ (τα π... τους) να διδασκουν. Οι μεγαλοκαθηγηταδες ασχολουνται με τα γραφεια τους εξω η απλα με μεγαλα ερευνητικα προγραμματα οπου το χαρτι ρεει αφθονο. Αλλη περιπτωση ειναι οτι στην προσπαθεια να βολευτουν πολλοι ημεταιροι δημιουργηθηκαν υπερβολικα πολλα μαθηματα ενω ο καθε καθηγητης κανει απλα 1 μαθημα το εξαμηνο! Πολυδιασπαση δυναμεων και σπαταλη στο φουλ. Απο την αλλη αν με 25 μελη ΔΕΠ χωρις υμβασιουχους καταφερει κανεις να βγουνε 15 εργαστηρια με 5-6 ομαδες εκαστο, 60 υποχρεωτικα μαθηματα, 100+ επιλογης, μεταπτυχιακα μαθηματα, ερευνα, συνεδρια κτλ κτλ αυτο θα σημαινει οτι καθε μελος ΔΕΠ εχει ντοπαριστει αγρια. Τρανο παραδειγμα της ελληνικης πραγματικοτητας η Ιατρικη Αθηνων με 500 μελη ΔΕΠ οσο δηλαση σχεδον ολο το ΕΜΠ!!!! Μεσα σε αυτους ειναι ανθρωποι που ειναι κορυφαιοι παγκοσμιως και προτοποροι αλλα και πολλα πολλα βυσματα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα